Barbara moet dood.
Emily moet dood.
Chris moet dood.
En Will is ook een watje
Cabot was toch dood?
Vind het ook echt te spannend nu met Jack en Carly!
Cabot was toch dood?
krijgt rosanna ooit nog een keer te horen dat cabot leeft?
want je zag toen james een keer met cabot in het vliegtuig, maar daarna is er niks meer op geweest over cabot of james..
Waarom gaat Emily de bak in dan???
Rosanna stemt in, gaat er vandoor met Cabot en komt dan Craig weer tegen...
Ze laten Cabot daar achter voor zijn veiligheid en adopteren een kind van een of andere tiener. En later blijkt dat dat kind dus het kind van Jen & Craig is die Craig sneaky omgewisseld heeft.
emily moet, in oprdacht van barbara, toch van alles doen bij rosanna?
afkicken van?? drank, drugs..?
Jen & CraigCraig krijgt het wel druk de komende tijd.. Wat moet Jen met Craig?? Ze krijgt binnenkort toch iets met Mike?
Craig en Rosanna weer samen?
Ja en ze gaat trouwen met Mike voordat het hij verlaat voor Katie..
Yep, Babs drogeert haar en daardoor doet ze het.
Ik vond Molly over het algemeen ook best leuk.
Maargoed, diekomt heus wel weer een keer boven water, dat doen ze allemaal daar, zelfs als ze dood zijn dus
Dat is waar. Maar dan vind ik ATWT nog wel meevallen. Mijn oma kijkt altijd The Bold en daar is die Macy al 20 x dood gegaan en terug gekomen.
Waarom? Ik denk omdat ik al die personages niet leuk vind ofzo...
en toch ben k ooh zo mannelijk
De personages zijn ook niet leuk! Zijn allemaal even heilig en goed. Vooral dat hele gedoe met Brook (weet niet precies hoe ze heet). gaat altijd over hetzelfde en is zo langdradig.
ik vind broek leuk....
heb een hekel aan Brooke, en zo'n beetje alle personages. Heb het wel eens gezien, maar alle keren dat ik het gezien heb vond ik het niet erg interessant...
Ik hoorde laatst dat ATWT miv juni rond half 7 komt?? Dat is handiger dan 4 uur maar het zou ideaal zijn als het om 5 uur zou worden uitgezonden!!
komt goed.. ik ga wel kijken....
Al vind ik in de winter 4 uur ook best hoor
Uitspraak van Kootsj op woensdag 17 mei 2006 om 16:02:
ik ben net begonnen met werken