Heb laatst vooruitblikken gelezen vandaar..
Nee het is echt waar, overtijdje heeft ze one night stand van craig en raakt ze zwanger. Maar zij en mike zeggen dan dat het van mike is.
En henry en katie gaan trouwen..
maar ik wil echt dat Jack zijn geheugen terug krijgt en weer terug gaat naar Carly
Kan iemand me dan ook vertellen waar ze al die nieuwtjes lezen?
leg is uit?
door Holden mag Will niet eerder het gesticht verlaten?
ik vind het echt belachelijk dat holden die petitie tekent.. will zit maar een paar maanden in dat gesticht.. hij heeft wel een mens gedood.. Holden wilt gewoon van Lilly af.. daarom doet ie zo bot en gemeen..
door die petitie mag Will het gesticht verlaten.. en gewoon weer een eigen leven leiden (wel onder begeleiding).. hij komt dus vrij door die petitie
Lily respons daarop was: Misstap? Hij heeft wel mn zus vermoord.. en hij moet daar wel langer blijven.. dan maar een paar maanden.. snap je
Whahahaha dit lijk ook nog gewoon echt dat je het erg vind
Kan iemand me dan ook vertellen waar ze al die nieuwtjes lezen?
als er morgen, overmorgen en vrijdag nog mensen atwt gaan kijken willen die dan ff vertellen wat er is gebeurd, want kan het de rest van de week niet meer zien
Soms duren de verhaal lijnen alleen wel iets te lang
wereldsoap!
toen zei hal dat ze zouden gaan praten en is hij wel naar het bureau gegaan
aaron zei tegen alison dat chris een ander heeft en alison is kwaad en geloofd hem niet
carly en rosanna zijn naar de plek gegaan waar jack vandaan belde en ze hebben de pet van jj gevonden
en dan gaat ie weer terug bij carly