die Lilly.... '' het was geen ongeluk, ik wou der vermoorden'' ..
Van de Cole-Barb scene overschakelen naar een paar ouders die zich druk maken over zoenende pubers
Die bekken die Cole trok
Van de Cole-Barb scene overschakelen naar een paar ouders die zich druk maken over zoenende pubers
Wat ik niet snap is toen Barbara hem stak met die injectie dat ze niet weg gegaan was, bedoel.. die deur was toch wel open volgens mij anders kon Cole er toch ook niet uit
Mja en dat geweer hoorde je ook amper of er moest een demper op zitten toen Cole Meg neer schoot
Mja en dat geweer hoorde je ook amper of er moest een demper op zitten toen Cole Meg neer schoot
Jaaaaa!! inderdaad!! Dacht precies hetzelfde
Zat btw geen demper op
jullie weten toch wel dat het een serie is he, en dus allemaal (slecht) gespeeld
Maar soms ga je daar helemaal in op
Ik kijk niet meer
slecht voor mn innerlijke gesteldheid
Cole acteerde het idd goed
Maar ff herhaling kijken dan op rtl.nl?
En gelijk heeft ze
eindelijk een Lilly met pit
Fuck off Holden
Draagt Dat mokkel weleens wat anders dan
dat paarse truitje
Toch blijf ik haar wel in de soap missen
Wordt tijd dat er weer eens een leuk iemand komt
Ja ik vond het ook raar maar toen ze dat armbandje af deed was ze weer gewoon en Meg deed ook raar toen ze die ketting om had en nadat ie af ging werd ze weer beter. Chris kreeg zomaar een horloge dus dat klopt ook al niet en zijn allemaal sieraden denk dat die dingen bepaald stofje bevatten waar je gestoord van wordt ofzo
Zit niet die dokter erachter, die net weer terug is? Kom even niet op zijn naam...
Zoiets heb ik een keer gezien bij CSI geloof ik,maar
dan met kleding.
lijkt me sterk dat Sofie nog leeft
Nee als er sectie op een lichaam wordt uitgevoerd dan leeft die persoon niet meer
Je bedoelt Rick Decker?
Zijn wel gekkere dingen gebeurt in Soapland
En Noah wil maar niet neuken, wil em zeker niet in z´n reet hebben
Meg speelde er toen nog niet in nee, maar die ketting was voor Barbara bedoeld..
Zij 'leende' hem aan Meg voor haar trouwen...
Dan heb je de poppen aant dansen, brad kennende
En Noah wil maar niet neuken, wil em zeker niet in z´n reet hebben
Ja wat is met Allison, vaag wijf
Meg speelde er toen nog niet in nee, maar die ketting was voor Barbara bedoeld..
Zij 'leende' hem aan Meg voor haar trouwen...
Dan heb je de poppen aant dansen, brad kennende
in.. gaan ook geruchten dat Dusty weer terug komt
Moest wel lachen toen ie Parker zo ineens op tilde
Oooh het begint
Ja top of bottom ofzoiets
Ik heb gewoon weggezapt sinds lange tijd, wat een kutaflevering!! Dan vind ik het niet gek dat ze in Amerika de stekker eruit hebben getrokken..
Die Janet ook in der eeuwige paarse truitje
Wèèr dat gedoe met Holden en Car
Parker heeft sex gehad
Bah ja en dan moet ze weer zo kijken met der pijpmondje!
Ja hoe oud is die in de serie eigenlijk?
Die Liberty is ook de slimste niet, ja ik gebruik de pil zegt ze dan. Ze heeft de pil gvd die dag pas gekregen. Maarja daarom wordt ze ook zwanger natuurlijk. Conduimpje knapt en tada..
Ik heb gewoon weggezapt sinds lange tijd, wat een kutaflevering!!
Die Janet ook in der eeuwige paarse truitje
met der pijpmondje!
Ja hoe oud is die in de serie eigenlijk?
Denk een jaar of 15?
net een waggeleend
Alsof de pil meteen werkt
Zo moeder zo dochter,zo moeder zo zoon
En kwally nog zeggen van jaa als ik iets doe dan doet Parker ook dingen zonder er bij na te denken.. hoezo goeie voorbeeld geven