Maar van die link.. daar is ze ook zwanger,
is dat van dit kind of is ze nou weer van Dusty
zwanger
weet ik niet .. ik weet alleen dat het kind overlijdt tijdens de bevalling waar alleen paul en meg bij zijn.. en dat em meg de schuld er van gaat geven
dat wordt inderdaad een heel drama ja die serriemoordenaar in oakdale en tot het laatst moment verdenken ze maddie.. maar in de vooruitblikken staat ook niet echt duidelijk wie het dan is
. maar in de vooruitblikken staat ook niet echt duidelijk wie het dan is
ik weet het eerlijk gezegd ook niet, heb toen 2of 3afleveringen gezien, weet alleen nog dat die Gwen modellenwerk krijgt of gaat doen
en haar moeder weer in beeld is en op het geld uit is van hun, en dat er een moordenaar rondloopt dus maaargoed, denk dat je meer kunt vinden in de vooruitzichten
ik denk dat jade de moordenaar is omdat ze maddy erin wil luizen ofzo
volgens mij is het eve
volgens mij is het eve, d8 dat ik dat had gelezen. en weet ook wie maddy heeft verkracht
ik denk Nancy Hughes
ik denk dat jade de moordenaar is omdat ze maddy erin wil luizen ofzo
eve is haar zus, is net in oakdale. en louis heeft haar verkracht. dat is de man van eve, zwager dus van maddy
eve is haar zus, is net in oakdale. en louis heeft haar verkracht. dat is de man van eve, zwager dus van maddy
er gebeurd echt super veel.. alleen wat jammer is dat het verhaal heel lang om graiq gaat draaien.. en om die voogdij.. net james stenback (of hoe je het ook schrijf )
inderdaad en dan die em weer die samenspant met graiq
Het was echt te grappig! Mooi kleurtje had het bloed ook
oja hier moest ik ff erg aan wennen. jack en katie samen. leuk dat haar zo en carly met langer haar, vind dat minder mooi.
ja weet ni hoe ik dat filmphe hier zo bij kan zetten sorry
Hal heeft in het echt zelfmoord gepleegd
leuk dat haar zo en carly met langer haar, vind dat minder mooi.