die mensen die daar aan denken vind ik pervers! sorry dat ik zo serieus hierop inga.. maar het slaat gewoon nergens op! Het is ziek en pervers! en das mn statement!
die mensen die daar aan denken vind ik pervers! sorry dat ik zo serieus hierop inga.. maar het slaat gewoon nergens op! Het is ziek en pervers! en das mn statement!
ZIEK
Helemaal mee eens...dat is een tekort koming aan jezelf... zielig in je kop en als iemand dat anders vind dan is ie nog zieker!!! Als dolletje of een klein geintje kan... ma er echt over fantaseren of doen....lees hier boven!!
ZIEK
Ik snap niet waar sommige mensen het hier over hebben. Is dit niet ziek? Om te zeggen dat je TEGEN sex met dieren bent? Hebben jullie geen gevoel? Die dieren hebben ook behoeftens. Waar is de liefde mensen. Neuk een konijn en weg met die vooroordelen.
nou ik hield ook al even de elektrische tandenborstel tegen m'n stompje aan hoor
Sorry nancee maar heb hier nog een kanarie met jou luchtje eraan
Ik ga voor in vieren-delen met 4 fiat panda's
slobber is een boek met beledigingen erbij aan het pakken
ad heidie!! met zo kop als jou moet je het wel met dieren doen!!! al was je het laatse mens op aarde greep ik nog na een dier!! een bok is nog knapper