Partyflock

Forumonderwerp · 798449
Waarschuw beheerder
+2
donateur
nouh kreeg woensdag duz te horen dat me ma waarschijnlijk kanker heeft:cry:
ze loopt al zo'n lange tijd met klachten en na 2 antibioticakuren en een aantal onderzoeken hier toch maar naar utrecht gestuurd:( er zit iets in haar hoofd onder haar oog wat er niet hoort te zittuh:(
ze slikt nu ik weet nie hoeveel pijnstillers elke dag tot maandag:/ dan word ze in utrecht opgenomen en dinsdag een kijkoperatie..waarbij ze stukjes weefsel gaan wegnemen en onderzoeken. ook nog een scan van haar hals erbij en dan krijgen we volgende week donderdag duz te horen of ze er wat aan kunnen doen of dat het niet behandelbaar is:cry: Dit word echt mijn meest beangstigende dag van me leven:(!!
ik ben nog nooit zo bang geweest:no: echt lijkt of ik in een waas leef en ineens word wakker geschud en ik besef dat me moeder wel eens dood kan gaan.. zo ineens:cry:
er werd duz gesproken over lymphoon ofiets:s i.i.d geval sluiten ze niet uit dat t een hodskinsvorm kan zijn:(
meer mensen die dit mee hebben gemaakt???
Ik kan t echt niet aan om al die topics over kanker door t egaan spitten:(
Waarschuw beheerder
Bij mijn moeder groeit het nu pas echt snel :/
Vorige week had ze een ct-scan gehad, maar was haar 'oorspronkelijke' tumor erg klein geworden, door de chemo. En voor de rest had ze niets meer. Eergister had ze ineens veel pijn aan haar buik. Heeft ze gister weer een scan gehad, zit er een tumor van 6 cm in haar buik. Echt raar hoe zoiets zo snel kan groeien :S
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van » Miekske « op donderdag 29 mei 2008 om 11:43:
Bij mijn moeder groeit het nu pas echt snel
Vorige week had ze een ct-scan gehad, maar was haar 'oorspronkelijke' tumor erg klein geworden, door de chemo. En voor de rest had ze niets meer. Eergister had ze ineens veel pijn aan haar buik. Heeft ze gister weer een scan gehad, zit er een tumor van 6 cm in haar buik. Echt raar hoe zoiets zo snel kan groeien

pfff klote zooi :(

sterkte ermee

Waarschuw beheerder
sterkte hoor allemaal tis een klote ziekte en het vreet je helemaal van binnen op voor mede mensen is het ook erg want zulke ziektes dat is echt emotioneel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van » Miekske « op donderdag 29 mei 2008 om 11:43:
Bij mijn moeder groeit het nu pas echt snel
Vorige week had ze een ct-scan gehad, maar was haar 'oorspronkelijke' tumor erg klein geworden, door de chemo. En voor de rest had ze niets meer. Eergister had ze ineens veel pijn aan haar buik. Heeft ze gister weer een scan gehad, zit er een tumor van 6 cm in haar buik. Echt raar hoe zoiets zo snel kan groeien

ja is niet te bevatten, bij m'n vader zat het er ook ineens van 7 cm en 2 weken daarvoor konden ze nog niets vinden :s
dan denk je ook: nou hebben jullie met je kont zitten kijken ofzo? :s maar ja je kan er niks tegen doen..
Waarschuw beheerder
Ook ik wil iedereen hier onwijs veel sterkte wensen in de moeilijke tijden die er zijn of nog komen gaan.

Ikzelf weet bijna niet beter of mijn moeder is ziek.
Vanaf mijn geboorte (nu 35 jaar geleden) heeft ze kanker gehad met tussenpozen van enkele jaren. Iedere keer wordt het operatief verwijderd en is ze schoon (na een chemo of bestraling)
Inmiddels heeft ze reuma en suikerziekte (suiker als gevolg van de vele medicijnen die je krijgt als kankerpatiente)
Ze is nu op vakantie met mijn vader en komt zaterdag terug.
Maandag "mag" ze gelijk door naar het ziekenhuis, dan wordt ze geopereerd aan 3 tumors op haar rug.

Ze is een taaie, maar ook zij ziet het af en toe niet meer zitten, wat begrijpelijk is. Haar lijf is onderhand net een patchwork-deken :(

Waarschuw beheerder
Ook al gaat het met mijn moeder nu wat beter..

:flower:Lees nog elke week jullie verhalen!:flower:

Vind het heel erg dat er zo'n rotziekte bestaat:/ en vooral dat je niks aan kunt doen!

Waarschuw beheerder
donateur
kent iemand toevallig alimta?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronzz op zaterdag 26 april 2008 om 14:09:
Sterkte ermee.. dit gun je niemand om mee te maken of wat dan ook, m'n oma had 3 jaar geleden maagkanker, maar dat was gelukkig niet uitgezaaid en was goedaardig. Ze heeft een operatie gehad en er werd een stukje maag weggehaald.. en een stuk van de darm werd weer bij de maag gezet.. ofzoiets
Ze was bang dat ze minder kon eten enzo.. maar als je dat ziet wat ze nu allemaal eet, niet te geloven
Wel kut is dat ze in die tijd veel is afgevallen en op oudere leeftijd is het niet makkelijk om snel meer aan te komen..

Gelukkig kunnen dokters er veel aan doen tegenwoordig

dit is bij mijn oma ook gebeurd,maar op het moment dat ze haar aan het opereren waren, kwamen ze erachter dat de kanker veelste groot is geworden, en ook nog een kwaadaardig is, nu hebben ze een omleiding gemaakt dat ze nog eff wat kan eten, en dan is het over :cry:
nu nog even ongeveer een weekje ziekenhuis, en dan zo snel mogelijk naar huis, hopen dat ze nog een beetje sterk is om de laatste weekjes/maandjes, samen gezellig door kunnen brengen.

Waarschuw beheerder
hmm mijn moeder is heel snel overleden. ze ging van gezond naar dood in 24 uur.

ik vraag me af wat erger is. heel plots zodat je geen afscheid kan nemen of tergend langzaam zodat je gedwongen wordt iemands lijdensweg mee te maken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 09:52:
hmm mijn moeder is heel snel overleden. ze ging van gezond naar dood in 24 uur.

ik vraag me af wat erger is. heel plots zodat je geen afscheid kan nemen of tergend langzaam zodat je gedwongen wordt iemands lijdensweg mee te maken..

het is beiden heel erg.. :( m'n ex is overleden aan een hartstilstand in z'n slaap, kon helaas geen afscheid nemen :(

van m'n oom kon ik wel afscheid nemen, maar die man had zo'n lijdens weg door z'n ziekte de vorm van kanker wat ie had was heel agressief hij takelde in no time af :(
Waarschuw beheerder
Tis zo en zo rot je moeder (iemand) te verliezen...Voor de meesten is het hun meest dierbare, zowel ook voor mij!! Dus ik wens je heel veel sterkte meid!!
Waarschuw beheerder

dat heb ik me al zo vaak afgevraagd aangezien het in mijn vaders situatie zo:
je gedwongen wordt iemands lijdensweg mee te maken..

is

Eerst dacht ik: nou krijgen we wel nog tijd om afscheid te nemen, maar als dat al een jaar duurd, en vanaf februari zo slecht, zo zwak, zo warrig, mijn naam niet meer weten, soms niet meer op m'n moeders naam kunnen komen :s
Vanaf maandag ligt m'n vader in een verzorgingstehuis. Ik weet dat het beter is voor iedereen maar toch heeft het me gebroken. Was voor het eerst sinds een half jaar dat ik zo verdrietig was, bleef maar huilen, en de hele week voel ik me er al zo rot onder maar ik denk dat je daar ook aan moet overgeven. Je kan wel steeds maar blijven lachen en groot blijven maar ik werd er helemaal knetter van..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ken het. Bij me vader is ook kanker geconstateerd een half jaar geleden.
Longkanker heeft me vader en daar word je ook niet vrolijk van.

In iedere geval sterkte!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:24:
Longkanker

:nee: is ook heel ernstig! aan de longen kan het het ook snel dodelijk zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:24:
Ik ken het. Bij me vader is ook kanker geconstateerd een half jaar geleden.
Longkanker heeft me vader en daar word je ook niet vrolijk van.

In iedere geval sterkte!!!laatste aanpassing 19 juni 2008 12:26

sterkte ermee man

pap heeft longkanker 7 maanden volgehouden

morgen zou hij jarig zijn, pff de eerste keer zonder hem dus dit jaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte:hug: de eerste xren zonder zijn altijd t moeilijkst:(

Waarschuw beheerder
donateur
Wil iedereen even enorm veel sterkte wensen :knuffel:

Ik ben afgelopen weekend bij mijn opa en oma geweest, hun dochter (mijn tante dus) is overleden aan de gevolgen van borstkanker, hier eerder in het topic wel verteld. Erg moeilijk, heb sieraden uitgezocht.....man, wat krijg je dan weer een brok in je keel :'( Momenteel ben ik ook al zo onstabiel omdat m'n relatie in de tussentijd ook nog eens uit is gegaan, dus heb echt het gevoel dat ik in een enorm zwart gat leef :-(
Waarschuw beheerder
pap is jarig damn

wat klote dit tranen lopen non stop over mijn kop echt nie meer normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Q_ op vrijdag 20 juni 2008 om 01:16:
pap is jarig damn

Heel veel sterkte man!
Alles wat je de eerste keer zonder ze moet doen is zo ontzettend klote... Keep your head up! :knuffel:
Waarschuw beheerder
pap is jarig damn

lijkt me ook heel erg om dat mee te gaan maken in de toekomst

Sterkte! :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
pap is jarig damn

:aai: Heel veel sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
gisteravond in het verzorgingstehuis met m'n vader nog eff wezen crossen in de roelstoel, hij erin ik duwen, jas aan, dicht omhoog dichtgeknoopt, eenmaal buiten: ja het is toch wel fris :lol: Nou pap het is wel lekker weer vandaag, nou er staat toch een koude wind brrrr.. jaaaa het is erg koud vandaag ;)
Bizar toch dat iemand het zo koud kan hebben en zo warm aangekleed zijn, dat blijft mij verbazen, ik maar zweten boven die rolstoel
Alleen toen ik binnen kwam had ik het wel even moeilijk. Werd ie gevoerd door zo'n medewerker, dacht ik: als je hem van een afstandje ziet denk je nou dat is een oude man die geholpen moet worden maar in werkelijkheid is het je vader van 57 :s
Zulke momenten zijn confronterend maar je leert er steeds beter mee omgaan
Waarschuw beheerder
donateur
pff wat is t ook n kutziekte he:( ben dr wel zo flauw van weer nu ff:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 26 juni 2008 om 21:02:
pff wat is t ook n kutziekte he

ja echt zo klote..

Belde m'n moeder gisteren, hij moet toch naar het hospitium. Hij zat nu namelijk een verzorgingstehuis waar "gewone" oudjes liggen, en dan is de drempel lager om daar naar binnen te stappen dan echt in zo'n hospitium, daar liggen alleen mensen die bijna doodgaan, en in het verzorgingstehuis "herstellende" mensen en omdat mijn vader niet herstellend is heeft de dokter besloten dat ie vanaf 7 juli naar dat hospitium moet.. :s zie er echt zo zwaar tegenop denk dat die sfeer daar heel naar is
Jouw moeder is daar toch ook nog even geweest??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Verschrikkelijk om dit allemaal zo te lezen. Echt afschuwelijk. Mijn oma kreeg 10 jaar geleden borstkanker, maar zij is er weer helemaal vanaf gekomen (F) Vriendin van me oma kreeg het dit jaar, borst eraf, gelukkig niets uitgezaaid dus die is er ook weer helemaal bovenop.

De opa van mijn vriend is in 2007 overleden aan prostaatkanker.. Het bleek dat hij er al een jaartje of 7 mee rondliep,(bloed plassen en dergelijk) maar zelf niet naar de artsen gegaan was, waarschijnlijk uit angst!!

Mijn nicht van 22 had vorig jaar een tumor in haar voorhoofdholte. Die hebben ze er gelukkig uitgehaald! Niets uitgezaaid!

Wat een kutziekte :( Moet er niet aan denken om een naaste te verliezen eraan!

Iedereen sterkte :knuf:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik word echt gek van die kut ziekte :/

Constant visitie thuis, mensen die het allemaal beter weten, mensen die mij vertellen hoe ik ermee om moet gaan, dat ik meer emotie moet tonen als zij er zijn :S
Dat ik niet iedere dag huilend aan haar bed zit, wil niet zeggen geen verdriet heb..
Tuurlijk had ik graag gewild dat ze er nog lang is, dat ze later oma voor mijn kinderen kon zijn :cry:
Maar die mensen begrijpen dat allemaal niet..
Erg Frustrerend!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van » Miekske « op vrijdag 27 juni 2008 om 14:46:
Constant visitie thuis, mensen die het allemaal beter weten, mensen die mij vertellen hoe ik ermee om moet gaan

:jaja:

En weet je wat helpt??? een keer uitvallen :lol: gewoon doen! schijt hebben! gewoon een keer zeggen op een kattige manier wel (anders vatten ze het nog niet) zo van: ik denk dat ik er zelf wel het beste achter kan komen hoe ik ermee om moet gaan! Ik heb dat ook een tijdje gehad. Mensen gaan dan allerlei verhalen vertellen over andere familieleden en die had en die had dat bla bla word je zo moe van :rot:

Het enige dat jou helpt is er gelijk op te reageren zoals je je op dat moment voelt! je kan je wel inhouden omdat dat ene familielid begrip wilt tonen maar daar help je jezelf niet mee, want jij blijft je irriteren aan al die zogenaamde adviezen, het is echt wel goed bedoeld maar je wordt er niet beter van, en maak het ze gewoon duidelijk. Heb ik ook gedaan en het lucht zo op EN later zullen ze het ook niet meer proberen ;)
Waarschuw beheerder
Ja ik denk ook dat ik dat maar ga doen.
Wilde het zo lang mogelijk uitstellen om een keer uit te vallen, omdat ik het zo zielig voor me moeder vindt. Het is voornamelijk haar familie, dus vind het lullig voor haar. Maar het lijkt mij ook indd de beste manier. Misschien dat ze dan eindelijk eens met hun adviezen ophouden..

*BEE* Hoelang is jouw vader al ziek?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 juni 2008 om 09:09:
zie er echt zo zwaar tegenop denk dat die sfeer daar heel naar is
Jouw moeder is daar toch ook nog even geweest??

neee joh dat zie je helemaal verkeerd;)
is wist ook niet wat te verwachten maar mn moeder had een kamertje daar en dat wa snet een woonkomertje zo huiselijk:) tv/radio/tafel met 2 mooie stoelen plantjes etc(Y) kreeg er echt n heel warm gevoel bij heel huiselijk:yes:
dan had je ngo n gezamelijke woonkamer daar en daar kon je als familie ook zitten of even wat drinken.. liep verder bijna niemand dus wa best fijn omdat t daar zo lekker rustig was:)
de zusters stonden dag en nacht voor mn moeder en ze begrepen ons verdriet helemaal. kon er fijn tegenaanlullen af en toe..
die mensen zien dagelijks iemand sterven dus ze waren echt van alles op de hoogte(Y)

en hoewel er in dat kamertje echt heel veel mensen gestorven waren hing er zo'n fijne sfeer daar:o hoewel ik wist dat er ontzettend veel verdriet zich in dat ene kamertje had afgespeeld had ik er toch een heel warm gevoel bij:)

voor ons was dit echt erg fijn!! iedereen mocht langskomen en we sliepen met zn 2/3/4ren soms snachts naast dr bed:) zelf onze 3 honden zijn er bijgebleven daar:)

dus niet denken dat het naar is daar want het is juist heel huiselijk en zo ingericht dat je er n warm en vertrouwd gevoel bij krijgt:)
ik neem aan dat dat in elk hospice zo is hoor:) je kan altijd ff informeren of kijkje nemen daar toch;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van » Miekske « op vrijdag 27 juni 2008 om 17:27:
BEE* Hoelang is jouw vader al ziek?

vanaf september 2006 levercirrose, en in maart 2007 leverkanker (tumor)erbij gekomen, uitzaaiingen in z'n lichaam naar z'n maag als ik het goed heb maar ze hebben de haard nooit kunnen vinden, het maakte ook niet uit want door de levercirrose konden ze al gelijk niks voor hem betekenen, het is eigenlijk een wonder dat ie nog leeft, maar hoe :nee: het is zo'n drama... Hij kwam vanavond uit het verzorgingstehuis hij piept heel erg door het vocht achter z'n longen, wordt steeds dunner, zwakker, ik word telkens voor melissa aangesproken (m'n zus) :s maar ja..

Uitspraak van » Miekske « op vrijdag 27 juni 2008 om 17:27:
Wilde het zo lang mogelijk uitstellen om een keer uit te vallen, omdat ik het zo zielig voor me moeder vindt. Het is voornamelijk haar familie

Ja maar het gaat om jouw moeder, jij en misschien je zus of broer?? niet om je familie het klinkt eff hard maar je moet aan jezelf denken en voor jezelf opkomen ook al kan je daar een ander mee kwetsen, ze zullen het heus naderhand wel inzien dat je gelijk heb gehad.

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 27 juni 2008 om 17:57:
neee joh dat zie je helemaal verkeerd

oh gelukkig ik ben vanavond weer zo aan het janken geweest :s waardeloos, ik moest er zo sterk aan denken dat ik hem nu al mis, z'n grapjes, dolletjes gekkigheid. Z'n hele persoon. De ene keer sluit je het perfect af en de andere keer blijf je huilen en ik dacht maar aan dat hospitium. Met die mensen die op sterven liggen..

Je verhaal doet me echt goed! thanks! :kusje2: ben er zo blij mee dat ik dit hoor! ik zie er zo verschrikkelijk tegenop om er naar toe te moeten maar jouw verhaal laat me echt beter voelen.

iedereen mocht langskomen en we sliepen met zn 2/3/4ren soms snachts naast dr bed zelf onze 3 honden zijn er bijgebleven daar

Oh wat fijn dat dat kon!
je kan altijd ff informeren of kijkje nemen daar toch

dat ga ik ook wel doen, maar m'n moeder was er al eerder geweest met mijn zus en het was haar heel zwaar gevallen.
Ze zei: ja bar dat is wel heel definitief hoor daar hangt wel een heel aparte sfeer dus ik zei ja dat heb je daar ja! :( maja nou moeten we er toch aan geloven.
M'n vader fleurde helemaal op toen m'n moeder vertelde dat ze elke avond een maaltijd naar keuze maken :lol: eten is nog z'n favo bezigheid en het lijkt wel het enige belangrijke maar ja als dat hem goed doet ;) doet het ons ook goed :)
Als ie dan ineens weer 2 dagen amper eet denk je gelijk oh jee, nou gaat het hard weer en dan bel ik de volgende dag m'n moeder: nee hij eet vandaag weer goed! gelukkig maar maar die onzekerheid steeds het maakt me soms echt knetter
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Constant visitie thuis, mensen die het allemaal beter weten, mensen die mij vertellen hoe ik ermee om moet gaan, dat ik meer emotie moet tonen als zij er zijn
Dat ik niet iedere dag huilend aan haar bed zit, wil niet zeggen geen verdriet heb..
Tuurlijk had ik graag gewild dat ze er nog lang is, dat ze later oma voor mijn kinderen kon zijn
Erg Frustrerend!!

Kan me voorstellen hoor! Zou idd wat *BEE* zegt gewoon een keer uitvallen, of iig duidelijk maken dat je daar niet op zit te wachten. Alle adviezen zijn goed bedoeld, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen en kan ik me heel goed voorstellen hoe naar het is om steeds te moeten horen van anderen hoe jij het moet doen.

Sterkte allemaal :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 27 juni 2008 om 22:37:
dat ga ik ook wel doen, maar m'n moeder was er al eerder geweest met mijn zus en het was haar heel zwaar gevallen.
Ze zei: ja bar dat is wel heel definitief hoor daar hangt wel een heel aparte sfeer dus ik zei ja dat heb je daar ja! maja nou moeten we er toch aan geloven.

ohh ja dat vond ik niet bij die hier in hengelo.
hebben verder ook geen andere mensen gezien die op sterven lagen en heel af entoe wat familie van anderen maar heel weinig..
ik vond ondanks dat er veel mensen waren gestorven daar het heel huiselijk en warm:)
zelfs toen me ma zei dat er allemaal geesten in de kamer achter ons stonden was ik niet bang 8) terwijl ik normaal bij n documentaire ervan al kippenvel krijg thuis brrr vind dat wel zoo eng joh:o maar daar had ik dat helemaal niet:)

we mochten ook zovaak als we wilen thee en koffie pakken en koekjes enzo en dan gingen we samen met me ma tv kijken op dr kamer.:)

heb dr echt n hele fijne herrinering aan i.i.g:lief: hopelijk gaan jullie dat ook krijgen:hug: :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 28 juni 2008 om 11:35:
heb dr echt n hele fijne herrinering aan i.i.g

Oh gelukkig maar! ik zie het nu i.i.g. ook niet meer zo heel zwaar in

Een vriend van mij vertelde dat een maatje van ons z'n vader 5 jaar geleden aan kanker is verloren en dat zijn vader daar ook heeft gelegen. Denk dat ik hem ook even ga bellen hoe het hem is bevallen..

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 28 juni 2008 om 11:35:
hopelijk gaan jullie dat ook krijgen

ik hoop het ook, nogmaals bedankt voor je berichtje! :)

Waarschuw beheerder
Constant visitie thuis, mensen die het allemaal beter weten, mensen die mij vertellen hoe ik ermee om moet gaan, dat ik meer emotie moet tonen als zij er zijn
Tuurlijk had ik graag gewild dat ze er nog lang is, dat ze later oma voor mijn kinderen kon zijn
Erg Frustrerend!!

Laat je niet gek maken, meid...
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt en je niet laten sturen door mensen in je omgeving die denken te weten wat het beste voor je is.
Jij weet wat je voelt en je bent niemand verantwoording schuldig over de manier waarop jij met je verdriet omgaat.

Mensen aan de zijlijn denken toch altijd dat ze het beter weten maar uiteindelijk gaat het om jou en om je moeder, niet om hen.
Waarschuw beheerder
mijn oma heeft maagkanker en is opgegeven, ze komt zo naar huis toe, ze heeft nog ongeveer een maandje,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 3 juli 2008 om 09:49:
mijn oma heeft maagkanker en is opgegeven, ze komt zo naar huis toe, ze heeft nog ongeveer een maandje,

sterkte ermee :flower:

Ben bij het hospitium geweest gisteren en !!S@M!! je had idd gelijk, het gaf mij ook een heel warm gevoel.
het ziet er allemaal keurig uit, ruikt lekker fris binnen, hij heeft z'n eigen kamer met uitzicht aan de voorkant van de straat dus hij ziet ons ook aan komen lopen, net als andere familieleden :D, mooie stoeltjes, plantjes, warm ingericht en een super service. Ze vroegen gisteren wel 3 x of we wat te drinken wouden :) nee mevrouw we hebben nog bedankt ;)
Ben zo blij dat het me zo goed is bevallen want ik zag er de hele week zo tegenop.
En m'n vader zelf vind het ook goed, hij zegt: het is net een hotel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 4 juli 2008 om 13:19:
het gaf mij ook een heel warm gevoel.

Fijn om te lezen :)
Vooral de laatste tijd samen, wil je natuurlijk toch mooie herinneringen hebben ondanks de ziekte..
Kunnen jullie daar gewoon ieder tijdstip op de dag binnen lopen?

Mijn moeder blijft gewoon thuis. Mijn vader is intensive-care verpleegkundige en hij hoeft voorlopig niet te werken, dus mijn vader verzorgd haar.

Ik heb jullie raad opgevolgd en ben laatst een keertje uitgevallen tegen familie.
Eerst vonden ze dat niet normaal van me, maar de dag erna kwamen ze hun excuses aanbieden en zeuren ze indd nie meer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 4 juli 2008 om 13:19:
Ben bij het hospitium

mischien een rare vraag, maar wat houd dat precies in dan, want mijn oma mag de laatste weekjes, gewoon thuis liggen....

Waarschuw beheerder
ben er al een tijdje niet meer geweest, had het ff gehad met die ziekte (nog steeds wel, maar goed).
ik lees dat er heel veel gebeurd is in die tijd.
iig voor iedereen in dit forum heel veel sterkte de komende tijd :flower:

*BEE* : ik lees dat je nog steeds van je vader mag genieten, ben blij dat te horen!
ik moet nog vaak aan je denken en hoe zwaar het allemaal wel niet is. sterkte meid. :flower:

30 mei was het voor ons een jaar geleden, maar voelde nog maar aan als een week.
heb het er nog erg moeilijk mee, de eerste keren zonder houden maar niet op :@
ben op dit moment erg druk met mezelf, heb last van lichamelijke klachten en daar wil ik vanaf.thera
heb veel baat bij de hulp die ik krijg van buiten af, alleen gaat het niet over in 1 dag :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van » Miekske « op zaterdag 5 juli 2008 om 22:44:
Vooral de laatste tijd samen, wil je natuurlijk toch mooie herinneringen hebben ondanks de ziekte..

ja zeker!
Kunnen jullie daar gewoon ieder tijdstip op de dag binnen lopen?

Ja wanneer we willen maar ze doen wel zelf de deur open zodat ze altijd zien wie of wat er binnenkomt, wel zo veilig
Mijn moeder blijft gewoon thuis. Mijn vader is intensive-care verpleegkundige en hij hoeft voorlopig niet te werken, dus mijn vader verzorgd haar.

Oh wat goed zeg, beter hoor dat jullie het zo kunnen oplossen, fijn en vertrouwd voor je moeder ook.

Ik heb jullie raad opgevolgd en ben laatst een keertje uitgevallen tegen familie.
Eerst vonden ze dat niet normaal van me, maar de dag erna kwamen ze hun excuses aanbieden en zeuren ze indd nie meer

Wat goed van je dat dat gedaan hebt! Je zou je eerst misschien even rot voelen maar denk dat toen ze eenmaal hun excuus aanboden dat het voor jou wel een opluchting was..
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 6 juli 2008 om 10:28:
mischien een rare vraag, maar wat houd dat precies in dan, want mijn oma mag de laatste weekjes, gewoon thuis liggen....

dat is een soort luxe "sterfhuis" zitten maar een beperkt aantal kamers en ze doen er alles aan om iemand z'n laatste tijd zo goed mogelijk te maken.

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 01:30:
*BEE* : ik lees dat je nog steeds van je vader mag genieten, ben blij dat te horen!
ik moet nog vaak aan je denken en hoe zwaar het allemaal wel niet is. sterkte meid.

Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant.
Als ik hem dan zaterdag weer zo slecht zie, amper uit z'n woorden komen, 3 x vragen: waar is Bee nou? waar is BEE dan? Ja u pap wat dacht je dat ik voor je sta? :lol:
Oooh... zie je hem denken.. :nee: waardeloos hoor. Maar ja zolang het hart het trekt en blijf doorgaan kan het nog zo 3 maanden duren. Misschien wel 5..

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 01:30:
ben op dit moment erg druk met mezelf, heb last van lichamelijke klachten en daar wil ik vanaf.thera
heb veel baat bij de hulp die ik krijg van buiten af, alleen gaat het niet over in 1 dag

Ja maar zoiets kan je ook niet verwachten dat het in 1 keer over is of snel zou gaan, je hebt een hoop te verwerken en dat heeft tijd nodig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 7 juli 2008 om 09:29:
dat is een soort luxe "sterfhuis" zitten maar een beperkt aantal kamers en ze doen er alles aan om iemand z'n laatste tijd zo goed mogelijk te maken.

ja dat dacht ik idd al ja, maar kan mijn oma daar ook terecht komen, want die kan alleen nog maar in bed liggen met haar slangetjes in der lichaam..
Waarschuw beheerder
ja volgens mij moet dat wel kunnen, je zou dat kunnen overleggen met de huisarts..

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte ermee allemaal !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 8 juli 2008 om 15:28:
ja volgens mij moet dat wel kunnen, je zou dat kunnen overleggen met de huisarts..

het heeft nu helaas geen zin meer, ze heeft nog ongeveer een weekje....:(
Waarschuw beheerder
ik weet hoe jullie je voelen... je voelt je machteloos...
iemand zien aftakelen is vreselijk! je leeft gewoon in grote onzekerheid.... elke keer dat je op bezoek gaat, denk
je bijzelf: misschien is dit wel de laatste keer dat ik je (levend) zie... klote gevoel is dat.

wens jullie allemaal sterkte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 10 juli 2008 om 13:36:
het heeft nu helaas geen zin meer, ze heeft nog ongeveer een weekje

:( klote zeg.. heel veel sterkte!

Uitspraak van *NotSingleAnymore* op donderdag 10 juli 2008 om 13:59:
elke keer dat je op bezoek gaat, denk
je bijzelf: misschien is dit wel de laatste keer dat ik je (levend) zie..

:jaja: en dan word je wakker: oh nee vandaag niet! ik ben nog niet gebelt :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 10 juli 2008 om 15:34:
en dan word je wakker: oh nee vandaag niet! ik ben nog niet gebelt

ik heb dat idd iedere keer ook als ik op mijn tel kijk...
Uitspraak van *NotSingleAnymore* op donderdag 10 juli 2008 om 13:59:
elke keer dat je op bezoek gaat, denk
je bijzelf: misschien is dit wel de laatste keer dat ik je (levend) zie... klote gevoel is dat.

dat is idd ook echt iets waar ik mee zit, ik vind het ook heel moeilijk om op bezoek te gaan, steeds iedere dag wat slechter, en zelf weet ze niet dat ze nog maar een weekje heeft..... ik vind het heel moeilijk om het aan te zien, het liefst wil ik er iedere dag iedere minuut zijn, maar dan durf ik ook weer een soort van niet, bang dat ze er slechter uit zal zien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 10 juli 2008 om 17:35:
het liefst wil ik er iedere dag iedere minuut zijn, maar dan durf ik ook weer een soort van niet, bang dat ze er slechter uit zal zien..

Heeeel herkenbaar :jaja:
Maar toch moet je blijven gaan ook al is het slechter en dat is ook moeilijk. Huil ik daarna weer lekker alles uit in de auto :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 11 juli 2008 om 09:21:
Maar toch moet je blijven gaan ook al is het slechter en dat is ook moeilijk.

ja hoe moeilijk het ook is ik ga ook wel.... :jaja:
Uitspraak van *BEE* op vrijdag 11 juli 2008 om 09:21:
Huil ik daarna weer lekker alles uit in de auto

ik kan het helaas niet ophouden als ik haar alleen al zie, en dat vind ik ook zo erg voor haar, dat ze andere ziet huilen, dat vind ze nog het ergst dat wij verdriet hebben.... maar ik kan het gewoon niet ophouden..