Partyflock

Forumonderwerp · 798449
Waarschuw beheerder
+2
donateur
nouh kreeg woensdag duz te horen dat me ma waarschijnlijk kanker heeft:cry:
ze loopt al zo'n lange tijd met klachten en na 2 antibioticakuren en een aantal onderzoeken hier toch maar naar utrecht gestuurd:( er zit iets in haar hoofd onder haar oog wat er niet hoort te zittuh:(
ze slikt nu ik weet nie hoeveel pijnstillers elke dag tot maandag:/ dan word ze in utrecht opgenomen en dinsdag een kijkoperatie..waarbij ze stukjes weefsel gaan wegnemen en onderzoeken. ook nog een scan van haar hals erbij en dan krijgen we volgende week donderdag duz te horen of ze er wat aan kunnen doen of dat het niet behandelbaar is:cry: Dit word echt mijn meest beangstigende dag van me leven:(!!
ik ben nog nooit zo bang geweest:no: echt lijkt of ik in een waas leef en ineens word wakker geschud en ik besef dat me moeder wel eens dood kan gaan.. zo ineens:cry:
er werd duz gesproken over lymphoon ofiets:s i.i.d geval sluiten ze niet uit dat t een hodskinsvorm kan zijn:(
meer mensen die dit mee hebben gemaakt???
Ik kan t echt niet aan om al die topics over kanker door t egaan spitten:(

Waarschuw beheerder
jee sammie ik begrijp wat je bedoelt
maar jee daar schiet je niet mee op
ben mn vader verloren toen ik 7 was en nu ben ik er nog niet overheen
ben nu wel al 47 en t blijft moeilijk
ik wens je heel veel sterkte en toy toy meis
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik ook wel maarjahzo voelt t nu eenmaal..
denk dat ik komend jaarwisseling toch wel op n feestje rondstuiter en zo van de kaart ben dak de tijd misschien wel vergeet
hopelijk:/

Waarschuw beheerder
donateur
S@mmy

Take care. :)

Waarschuw beheerder
Hoi meis.
Ik dacht: 'Ik kijk even op je forum'. Zit je dus allemaal niet mee lees ik.. :/
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 21 maart 2006 om 22:58:
nog neit naar maatschappelijk werk geweest gewoon simpelweg geeen zin in om t weer op te halen heb t wel ff gehad.. wil me nu focussen op leuke dingen van t leven en niet continue aan en over t verleden praten

Ontzettend goed van je, kan me voorstellen dat je daar wel ff genoeg van hebt :yes:
Ik vind echt, dat jullie je er ontzettend goed door heen slaan (Y)

Wat vreselijk rot ook voor je dat je nu al met de jaarwisseling in je hoofd zit.
De tijd gaat jammer genoeg veel te snel.
Het is dan misschien voor anderen straks 'AL' een jaar geleden, voor jou is het dan nog heel dichtbij.. :flower:
Balen ook van jullie huisje. Waarom duurt het nu allemaal langer dan?

Hoop dat het jullie snel weet mee gaat zitten. En dat je echt je verdiende rust krijgt straks in jullie: 'Eigen Huisje'

Dikke kus en tot snel (K)
Waarschuw beheerder
donateur
zoo t gaat hier allemaal wel:)
heb de eerste rondes voor me cursus gehad dus nu wachten op de uitslag..
huisje duurt ook nog effekes..maar dat zal wel goedkomen:)

hoe is t met jullie da??
trekken jullie t allemaal een beetje..
hoor wel via pbtjes het een en ander maar ook nie alles:)
wens iedereen die in dit schuitje zit/zat heel veel sterkte met alles:hug:

met mij gaat t wel.. moeilijke dagen goeie dagen
gisteren hadde we paasbrunch bij mn vriend zn ouders..
jah had ik t toch wel fftjes moeilijk mee:s omdat dit weer typisch z'n familiedingetje was en ik die niet meer zal hebben:(
vaag dat je het met zo'n onnozele dag toch best moeilijk mee kan hebben:/

Waarschuw beheerder
pffh...heb net alles btje gelezen
Wat moet dat moeilijk zijn geweest, en nog steeds natuurlijk! :(
Heel veel sterkte :flower:
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
thanxx maandag hebben we dr as n laatste plekje gegeven:( op het crematorium op een urnenveldje..
het is heel mooi geworden:lief: me broertje een urn en ik nog een hangertje ook..
Het is nu afgesloten.. had verwacht dat ik er ontzettend emotioneel van zou worden maar dat was niet zo.
Raar ook al sje door het tuincentrum loopt en steentjes en plantjes bij mekaar moet zoeken voor haar grafje:/ heel vaag is dat..
Ja heel even had ik het moeilijk omdat ik na het afscheid nemen en het sluiten van de kist 5 maand terug tot maandag niet meer zoo dichtbij haar was geweest:(
raar idee is dat.:(

We hebben een mooi plekje om heen te gaan en dat plekje heeft ze verdiend!:lief: en ik zal altijd moeilijke dagen er tussen hebben zitten maar ik heb ook ontzettend veel mooie dagen.
Ik geniet veel meer van de kleine dingetjes nu en ik vind dat het best oke met me gaat:yes: Voor mijn gevoel heb ik de klap al gehad en ik heb alle tijd genomen om het op een rijtje te zetten.. Voel me goed nu maar dat neemt niet weg dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet aan haar denk..
heb het vaak nog even moeilijk maar ff een huilbui en ik kan weer verder met me dingetjes:)
t leven is zwaar en kut soms maar daar is nix aan te doen..
Heb n ontzettende klap voor me kop gehad en ben hier ook erg doorveranderd. kijk heel anders tegen dingen aan nu.
En ik kan best sterk zijn in moeilijke situaties en dat had ik nooit verwacht van mezelf:no:
heb i.i.g veel aan dit topic gehad en wil iedereen nogmaals bedanken voor alle steun en lieve berichtjes:hug:
schatje weet dat je dit stiekum weer n x leest:lief:
zonder jouw had ik me hier niet zo goed doorheen geslagen:no: luv ya!!!:lief:wens jullie ook veel goeds en gezondheid toe!!
hopelijk hebben de mensen die in hetzelfde schuitje zitten meer geluk dan ik..
k laat het topic nog even open moet zelf nog wat data's en teksten opslaan etc..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 16 mei 2006 om 23:33:
wens jullie ook veel goeds en gezondheid toe!!

Ik jouw ook, dat heb je wel verdiend! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:S Mijn vader krijgt vrijdag weer de nieuwe uitslag...:/
We zitten al de hele week in spanning...:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 'D :flower: op woensdag 17 mei 2006 om 10:53:
We zitten al de hele week in spanning...

Ik weet wat je doormaakt nu.

Heel veel sterkte en idd het beste voor jullie!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 17 mei 2006 om 11:27:
ik hoop t beste voor jullie

Dankjewel..:bloos: Lief van je!!! :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 11:32:
Ik weet wat je doormaakt nu.

Heel veel sterkte en idd het beste voor jullie!

Dankjewel...:)
Ik weet niet ... Het is zo vreemd.. We hebben al wel vaker controles gehad, maar deze voelt op de een of andere manier anders...:/
Mijn vader maakt zich ook veel drukker als anders...

En we hebben nu behalve bloed prikken ook longfoto's moeten maken...:/

'We' is natuurlijk mijn vader...:)

Waarschuw beheerder
Alweer eent tijdje geleden dat ik in dit topic ben geweest, maar het pakt me toch telkens weer als ik die verhalen zo lees.

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 17 mei 2006 om 11:27:
ik hoop t beste voor jullie

Ik ook. Sterkte!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 16 mei 2006 om 23:33:
heb i.i.g veel aan dit topic gehad en wil iedereen nogmaals bedanken voor alle steun en lieve berichtjes

:yes: voelt voor mij pcies t zelfde, helaas is het voor jou allemaal veel heftiger geweest.
Heel veel sterkte nog, hoop dat je rust kunt vinden bij haar eigen plekje!:aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mijn vader is het gelukkig allemaal goed...:)
We kunnen er weer een half jaartje tegenaan...

Al voelt dat ergens wel een beetje lullig tegenover de mensen die wel een van hun ouders zijn verloren aan deze klote ziekte...:S

Sterkte allemaal...:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 'D :flower: op vrijdag 19 mei 2006 om 10:22:
Bij mijn vader is het gelukkig allemaal goed

:D dat is geweldig meiss.. en je had zo'n naar voorgevoel.
Uitspraak van 'D :flower: op vrijdag 19 mei 2006 om 10:22:
Al voelt dat ergens wel een beetje lullig tegenover de mensen die wel een van hun ouders zijn verloren aan deze klote ziekte...

nee joh.. niet bij mij i.i.g!
Ik vind het echt ERG fijn als ik lees dat het met jullie ouders goedgaat:yes:
Doet me zelfs wel n beetje goed..;)
dan denk ik ''gelukkig het gaat daar weer even goed dus dan hebben jullie weer even rust''
toch:)

Waarschuw beheerder
Sterkte meis (K)

Waarschuw beheerder
@ kale krullebol, hoe gaat het met je mams?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 17:51:
@ kale krullebol, hoe gaat het met je mams?

Gezien de omstandigheden gaat `t goed :)

Aankomende woensdag is de laatste dag van het bestralen, ze heeft het dan 25 keer achter elkaar gehad.
Vorige week was ze de pruik zat en is ze mooi naar de kapper gegaan (Y) :D

Het groeit al weer behoorlijk aan, ze heeft t langer dan ik heb ;p

En ze hebben gisteren maar ff een andere Mercedes gekocht, onder het motto "geld moet rollen en geniet van het leven".
Ik ben benieuwd naar die auto haha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 18:06:
Aankomende woensdag is de laatste dag van het bestralen,

kijk aan, super!
Me mams heeft woensdag ook haar laatste bestraling, zij heeft er dan 33 achter de rug. Lichamelijk gaat het goed met 'r maar emotioneel gezien is ze nu alles pas aan 't verwerken. Ze huilt dus momenteel veel, maar t kan er maar beter uit zijn he?

En ze hebben gisteren maar ff een andere Mercedes gekocht, onder het motto "geld moet rollen en geniet van het leven".

Ze hebben groot gelijk :yes:

Waarschuw beheerder
Mijn moeder is er 3 weken geleden aan overleden,ze was 55:/

Rot ziekte.. sterkte meid(F)
Waarschuw beheerder
dat is echt het ergste wat je overkomen kan!!!
heel veel sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur

heel goed van ze(Y) Ik ben ook echt onwijs aan t smijten met geld nu.. wel in zoverre ik niet totaal blut ben maar als ik iets wil koop ik het gelijk..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 21:22:
Me mams heeft woensdag ook haar laatste bestraling, zij heeft er dan 33 achter de rug. Lichamelijk gaat het goed met 'r maar emotioneel gezien is ze nu alles pas aan 't verwerken. Ze huilt dus momenteel veel, maar t kan er maar beter uit zijn he?

:yes: mijn moeder had dat ook na de laatste bestralingsdag.. We zaten toen ook nog in de taxi terug met die sneeuwval:o bijna botsing nog.. ruitenwissers vastgevroren:s etc..
fucking 10 uur ofzow over gedaan voordat we thuis waren:o
Ook zo vaag laatste dag en dan nog ff zo zwaar maken:[ Toen we eindelijk thuis waren hadde we echt iets van: zoo:D dat hebbe we verslagen!!!!:)
maja huilen lucht op en is goed(Y) me ma moest ook huilen toen we uit het zieknhuis liepen.. Ze dacht echt dat ze er nooit meer uit kwam:( heel emotioneel zijn die dingen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 21:30:
Mijn moeder is er 3 weken geleden aan overleden,ze was 55

Rot ziekte.. sterkte meid

Echt een fucking kutziekte:@ :[ die heel wat levens op de kop gooit:@
gecondoleerd nog:hug: 55 is ook jong..
gaat t met je??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 21:30:
Mijn moeder is er 3 weken geleden aan overleden,ze was 55

Gecondoleerd zeg... :(

En nog heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

Take care.

Waarschuw beheerder
Vreselijk.. veel sterkte.. Kanker is echt een vreselijke ziekte!!

Waarschuw beheerder
Sterkte aan iedereen.

Eigelijk zou ik graag hebben gehad dat mijn vader kanker had.... klinkt grof en associaal maar dan hadden we tenminste kunnen weten dat het zou kunnen gebeuren. Dan had ik tenminste ook normaal afscheid kunnen nemen. Nu overleed hij plotseling zonder enig voorteken op 56 jarige leeftijd voordat vlak hij ging slapen.....

Het is nu bijna een half jaar geleden maar het lijkt nog alsof het vandaag is gebeurd.... je leeft echt in een soort roes. Totaal geen tijdsbesef.... 0,0.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zonet het hele topic doorgelezen en meid wat jij allemaal hebt meegemaakt damn :( sterkte overal nog mee (F)

Ik hoop dat je nu lekker in je eigen huisje zit :yes:

Ook de rest sterkte die er nu middenin zitten (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 20:49:
Sterkte aan iedereen.

Eigelijk zou ik graag hebben gehad dat mijn vader kanker had.... klinkt grof en associaal maar dan hadden we tenminste kunnen weten dat het zou kunnen gebeuren. Dan had ik tenminste ook normaal afscheid kunnen nemen. Nu overleed hij plotseling zonder enig voorteken op 56 jarige leeftijd voordat vlak hij ging slapen.....

Het is nu bijna een half jaar geleden maar het lijkt nog alsof het vandaag is gebeurd.... je leeft echt in een soort roes. Totaal geen tijdsbesef.... 0,0.laatste aanpassing 8 juni 2006 20:49

Ergens klinkt het inderdaad hard..>
Vooral voor Samantha en alle andere mensen die in dit topic komen waarvan een moeder of vader is overleden...

Maar... Hoe hard ook,
het is wel begrijpelijk.
Ik deel je mening wel..
Jij hebt waarschijnlijk geen afscheid kunnen nemen zoals de anderen, jij, je vader en je gezin hebben niet de laatste dingen nog tegen elkaar kunnen zeggen, dingen kunnen regelen.
En dat moet ontzettend hard en pijnlijk zijn...:(

Sterkte...

En ook voor de anderen nogmaals sterkte...:flower:

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte...
heb nog voor je gehoopt dat t goed kwam...!!

sorry voor je

Waarschuw beheerder
mn oma heeft het nu ook, non-hodgkin :(
eerst zat het alleen in de keel, dat hadden ze behandeld en het was helemaal weg, ze moest nog 2 chemo's voor de zekerheid, vlak voor de 2de chemo vonden ze vandaag ineens een bobbeltje op dr schouder :( nu hopen maar dat het geen kanker is, want de doktoren hebben het over een zwaardere chemo wat ze dus echt niet aankan :(

Waarschuw beheerder
Sterkte meis :((F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 16:36:
mn oma heeft het nu ook, non-hodgkin
eerst zat het alleen in de keel, dat hadden ze behandeld en het was helemaal weg, ze moest nog 2 chemo's voor de zekerheid, vlak voor de 2de chemo vonden ze vandaag ineens een bobbeltje op dr schouder nu hopen maar dat het geen kanker is, want de doktoren hebben het over een zwaardere chemo wat ze dus echt niet aankan

Verschrikkelijk. Ik hoop voor jullie dat het geen kanker is. Heel veel sterkte in elk geval!

Waarschuw beheerder
bij mijn moeder hebben ze vorig jaar april borstkanker geconstateerd, uitgezaaid in de lymfeklieren in de oksel. ze is geopereerd, heeft 5 chemokuren gehad en 35 bestralingen. ze is nu eindelijk klaar met het hele gereis van ziekenhuis naar ziekenhuis. en nu pas komt het verwerken, ze huilt veel, heeft veel stemmingswisselingen en zo. echt kut om haar zo te zien. ik bel haar elke dag, ga bijna elke dag langs en probeer haar op te vrolijken. ze heeft gelukkig steeds meer goede dagen nu. nu heeft ze sinds mei heel veel last van haar buik, aanhoudende buikpijn, opgezette, harde buik, constact drang om te plassen. en nu maken we ons opnieuw zorgen, zou die rotziekte terug zijn? het is echt niet te hopen. ze kan volgende week naar het ziekenhuis, begint het gedoe weer opnieuw. ik wou dat het voorbij was, dat ze konden zeggen dat ze gezond was en het nooit meer terug kwam die afschuwelijke ziekte maar dat kan niemand zeggen helaas. ik heb me anderhalf jaar groot gehouden, mijn moeder (en vader) gesteund en geholpen, alles wat er nog meer bij komt kijken. en nu ben ik gebroken. sinds een week komt alles eruit, besef ik pas wat er allemaal gebeurt is. ik dacht dat ik dat al besefte en verwerkt had maar niet dus. de klap is nu pas gekomen en ik hoop niet dat ze opnieuw ziek is.... ik hoop het echt niet...

Waarschuw beheerder
Ik hoop ook met heel mijn hart voor jou dat die ziekte niet weer terug is. Als ik dit zo lees ben je al door een hel gegaan die ik niemand zou toewensen en nog een keer dat moeten doorstaan is helemaal niet te bevatten.

Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte en vooral ook succes.

Waarschuw beheerder
Heeeel veel sterkte meis :flower:

Waarschuw beheerder
voor iedereen die er in de familie, met vrienden of zelf mee te maken heeft veel sterkte..(f)

het is ook een vreselijke ziekte..

en ik kan me dan ook dood ergeren aan mensen die spotten met kanker, of in elke zin het woord kanker gebruiken :[ :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte devils~angel, krijg spontaan tranen in mijn ogen als ik je verhaaltje lees. Me mams heeft het momenteel ook heel moeilijk, net een maandje klaar met chemo en bestralingen. Ook nu pas komt bij haar de klap, ik ben sinds 2 maanden het huis uit en ga ook zoveel mogelijk bij haar langs. Het is zo moeilijk als je je moeder ziet huilen als je weer richting huis gaat :(. Wij hebben weer net 1,5 week in spanning gezeten omdat ze een botscan heeft gehad, alles prima gelukkig, hoop dat dat het duwtje voor haar is de rug is om verder te kunnen. Hoop dat met je moeder alles goed komt.(f)
Hoe is het met de rest hier??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 20:26:
heel veel sterkte devils~angel, krijg spontaan tranen in mijn ogen als ik je verhaaltje lees. Me mams heeft het momenteel ook heel moeilijk, net een maandje klaar met chemo en bestralingen. Ook nu pas komt bij haar de klap, ik ben sinds 2 maanden het huis uit en ga ook zoveel mogelijk bij haar langs. Het is zo moeilijk als je je moeder ziet huilen als je weer richting huis gaat . Wij hebben weer net 1,5 week in spanning gezeten omdat ze een botscan heeft gehad, alles prima gelukkig, hoop dat dat het duwtje voor haar is de rug is om verder te kunnen. Hoop dat met je moeder alles goed komt.
Hoe is het met de rest hier??

Ik weet precies hoe je je voelt als je naar huis gaat en je moeder voelt zich zo slecht. Ze had/heeft altijd de tranen in haar ogen staan als ik weg ga. Ze heeft al zo vaak gezegd, ik wou dat je nog thuis woonde, en daarna zegt ze weer, ik weet dat dat toch niks uitmaakt. Ze weet dat ik zo vaak kom als mogelijk is maar zo´n opmerking raakt je wel. Ik ga altijd weg met pijn in mijn hart als mijn moeder weer gehuild heeft, ook mijn vader zien huilen doet zo´n pijn!
Die spanning van het wachten op de uitslagen van scans etc. is bijna ondraaglijk he, gelukkig was het prima met je moeder na de botscan.
Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd, sterkte voor je moeder ik hoop dat alles goed komt :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:42:
Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd, sterkte voor je moeder ik hoop dat alles goed komt

Dank je :D
Jullie heel veel succes komende week (f)
Waarschuw beheerder
mijn oma heeft het ook ze is GODVERDOMME 82 JAAR OUD! Ze is al geopereerd en mocht 2 dagen later naar huis en we dachten dat het dan goed zou gaan maar naarnee. Ze hebben weer een nieuw vlekje gevonden. haar lymfeklieren zijn al weggehaalt maar je hebt blijkbaar ook lymfeweefsel ofzo ( ja snapte d euitleg niet echt) en daar heeft ze nog kanker! Wat ik het aller ergste vind is dat mijn oma altijd best een dikke vrouw was zo rond de 100 kilo, nu is het een half jaar na de diagnose en weegt ze nog maar 59 kilo! en ze is zo bleek. Ik ben totaal niet gelovig ofzo maar ik bid elke dag dat ik de kanker van mijn oma kan overnemen. Dat klinkt misschien hard voor anderen maar als ik zo haar leven kan redden en zelf dood kan gaan interesseerd me niets ik liever dan haar! dit verdient ze niet! ze is de fucking liefste vrouw die je maar kan voorstellen!

ik weet het erg veel gevoelens van mij, maar omdat ik "live"er nooit over wil praten vind ik dit een goede manier!

Waarschuw beheerder
mijn moeder was 45 toen ze vorig jaar maart overleed aan een hersentumor. Ze heeft er wel 4 jaar mee rond gelopen maar het laatste jaar ging het erg slecht......tis echt kl*te, je kan het niet omschrijven!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Verschrikkelijke verhalen allemaal. Ik wens iedereen die dat nodig heeft ontzettend veel sterkte, kracht en natuurlijk ook succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op dinsdag 4 juli 2006 om 21:57:
Dat klinkt misschien hard voor anderen maar als ik zo haar leven kan redden en zelf dood kan gaan interesseerd me niets ik liever dan haar!

Het klinkt niet hard, het klinkt alsof je veel van je oma houdt. Dat is hartstikke mooi, probeer alleen de energie die je nu steekt in het piekeren en het boos maken om het onrecht, om te zetten in positieve dingen. Laat haar merken dat je van haar houdt, beur haar op op de momenten dat ze het even niet ziet zitten, ga leuke dingen doen op de momenten dat het gaat...
Het heeft geen zin om te denken dat je het van iemand over zou willen nemen, omdat dat simpelweg niet gaat. Uiteindelijk zul je elkaar door de periode heen moeten slepen met positieve dingen, wat de afloop ook zal zijn.

Waarschuw beheerder
mijn oma heeft het ook ze is GODVERDOMME 82 JAAR OUD! Ze is al geopereerd en mocht 2 dagen later naar huis en we dachten dat het dan goed zou gaan maar naarnee. Ze hebben weer een nieuw vlekje gevonden. haar lymfeklieren zijn al weggehaalt maar je hebt blijkbaar ook lymfeweefsel ofzo ( ja snapte d euitleg niet echt) en daar heeft ze nog kanker! Wat ik het aller ergste vind is dat mijn oma altijd best een dikke vrouw was zo rond de 100 kilo, nu is het een half jaar na de diagnose en weegt ze nog maar 59 kilo! en ze is zo bleek. Ik ben totaal niet gelovig ofzo maar ik bid elke dag dat ik de kanker van mijn oma kan overnemen. Dat klinkt misschien hard voor anderen maar als ik zo haar leven kan redden en zelf dood kan gaan interesseerd me niets ik liever dan haar! dit verdient ze niet! ze is de fucking liefste vrouw die je maar kan voorstellen!

Veel sterkte(F):( Kanker is een vreselijke ziekte, dat besef je pas wanneer je het van dichtbij mee maakt..:(

Bij mijn moeder is onlangs borstkanker geconstateerd. Het is de tweede keer, want acht jaar geleden was het ookal het geval. We zijn er vroeg bij dus er is goede hoop op genezing. Ik ben niet bang dat het verkeerd zal aflopen, We hebben er allemaal vertrouwen in dat het goed gaat komen. Alleen je moeder zien lijden, dat ze al die ellende wéér moet ondergaan, dat is echt vreselijk. Ik hoop echt dat een chemokuur niet nodig is..:(

ik weet het erg veel gevoelens van mij, maar omdat ik "live"er nooit over wil praten vind ik dit een goede manier!

Heb ik ook last van, ben met dit soort dingen ook best wel een binnenvetter:). Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Aan mij zal je niet zo snel merken dat het een vervelende tijd zal worden. Toch is het wel vestandig om erover te praten, dat lucht wel goed op.:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veel sterkte voor iedereen! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:15:
Heb ik ook last van, ben met dit soort dingen ook best wel een binnenvetter. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Aan mij zal je niet zo snel merken dat het een vervelende tijd zal worden. Toch is het wel vestandig om erover te praten, dat lucht wel goed op

Inderdaad, daarom is het denk ik ook goed dat dit topic er is. Kan iedereen die het nodig heeft toch zijn hart luchten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:15:
Bij mijn moeder is onlangs borstkanker geconstateerd

:s

Sterkte Fri (F)