Partyflock

Forumonderwerp · 798438
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 9 juli jl. op Sensation Black, normaliter niet een feest waar ik snel naar toe zou gaan, maar dit jaar had ID&T geheel onverwacht en uitermate verrassend een UK Hardhouse DJ op de programmering staan, namelijk Tom Harding.

[img cacheid=0013797c0015058b06da83561a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/38576/main/155402.jpg[/img]

Okay, als Harddance liefhebber vond ik dit natuurlijk helemaal te gek om zo een naam, die eigenlijk veelal op UDC feesten staat ineens op een feest te zien van ID&T en op wat voor een feest. Kan je lullen wat je wilt, Sensation, zowel White als Black is natuurlijk wel één van dé grote binnenfeesteen in Nederland, zo niet de hele wereld.

Het was sowieso al een tijd geweest van 'revolutie' in de zin dat ook Proteus, Dark by Design en Nick Sentience op DefQon1 hadden gestaan. Nou denken jullie misschien, ja nou en? Maar ik vond het nogal wat, ik hou van Harddance, geen Hardstyle en dan is het best wele lastig om hier in Nederland elke week wat te vinden om naartoe te gaan. Gelukkig is dat dit jaar wel allemaal weer veranderd, maar ik weet nog wel een tijd dat ik soms naarstig op zoek moest naar een leuk feest in het weekend en ik haat het om thuis te zitten in het weekend!!!

Anyways, Tom zag, kwam en overwon?

Moet even zeggen, dat ik dus heel fijn anderhalf uur ind e rij had gestaan die avond, dus helaas maar een kwartier heb kunnen horen, maar mijn indruk was echt wel positief, ik heb mensen echt zien staan dansen met een big smile en wat ik nog gehoord heb van Tom Harding vond ik ook erg lekker. Naderhand hoorde ik veelal gemengde geluiden, maar zeker wel veel positieve, dus kon ik voor mezelf wel concluderen dat Tom Harding's set op Sensation een succes was geweest.

Nou was het zo, dat toen dit bekend werd een paar maanden geleden er ook wel enige discussie kwam in de zin van: 'Is Tom Harding nou wel de meest geschikte DJ om de 'Harddance-sound' op een evenement als Sensation Black te laten horen?'

Moet zeggen dat ik er zelf ergens tussenin zit, het was misschien niet mijn eerste keuze geweest, maar Tom Harding is ondanks wat mensen ook zeggen toch wel een soort van boegbeeld van de UK Hardhouse geweest in de afgelopen jaren.

Maar de vraag blijft dan wel als je kijkt naar de 'hardstyle-sound' of er misschien toch niet beter gekozen had kunnen worden voor een andere Harddance dj. Er was hierover ook al een discussie in het Harddance topic hier op PF.

Begrijp me niet verkeerd ik wil hier dus echt niet mee zeggen dat Tom Harding geen goede dj is of hem ook op wat voor manier dan ook te disrespecteren (bestaat dat woord eigenlijk wel zo in het Hollands?) maar als ik kijk naar mijn persoonlijke smaak dan vind ik hem soms te soft te draaien en dan kijk ik zuiver naar wat ik zelf leuk vind qua 'Harddance' muziek. En alhoewel ik ook sets heb gehoord van Tom Harding die ik wel erg goed vond (zoals in de Matrixx in April dit jaar), vaak vind ik het net even te soft.

Hierdoor was er dus ook al de vraag ontstaan had er bijvoorbeeld niet 'beter' iemand als JP of Fausto kunnen staan. Zij draaien vaak toch wat harder en met name Fausto vind ik wel een goede optie voor Sensation Black 2006, vandaar dan dit 'Het Grote Fausto op Sensation Black 2006' topic, waar we het kunnen hebben over het waarom Fausto op Sensation Black zou moeten staan.

[img cacheid=0013797d000634b13c01a16a1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165915.jpg[/img]
[img cacheid=00099911001b6e723fbdfdbf1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165900.jpg[/img]

Natuurlijk staat het ook vrij om andere suggesties aan te dragen, zodat we allemaal kunnen bijdragen aan een nog meer Harddance georienteerd Sensation Black 2006 ;p

En domme opmerkingen mogen achterwege blijven, onder het mom van 'Als je niets leuks te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond dicht' o:)

All pictures taken by Denny Yau a.k.a. Raven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op donderdag 10 november 2005 om 08:45:
Ok Black doet ie maar wat ie wil, zolang die maar niet White komt verpesten !

Dan hoef Fausto niet te doen want doet Jean al:jaja:

Waarschuw beheerder
Jean is een goeie dj met een (y) platenkeus binnen zn genre.. hij moet alleen geen trance gaan draaien want dan komt ie met vreselijke platen als DJ Gert - Gimme some More voor de dag :S
Waarschuw beheerder
donateur
Jean in een kleine club is (y) maar Jean op een groot feest is gewoon bagger schijten:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 17:30:
Favoriete muziekgenres: hardstyle, jump

Wat is daar mis mee! Hardstyle is iets anders dan Harddance! Die UK hardstyle mag van mij ook wegblijven vreselijk die muziek! Maja iedereen zijn eigen mening natuurlijk, wil alleen maar zeggen dat ik het jammer zou vinden als deze muziek je hoofdmoot zal worden op sensation!

Waarschuw beheerder
ze moeten eerder een hardstyle / early hardcore / hardcore / terror sensation make, das veel beter :D en geen shit hardhouse / harddance
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:54:
en geen shit hardhouse / harddance

gefeliciteerd, u heeft zojuist de Ongenuanceerdprijs van 2005 gewonnen...

Uitspraak van Nino/Mara op donderdag 10 november 2005 om 17:11:
En die rokende aap van een Tom Harding is echt 10x NIX!

*edit* u heeft op het laatste moment een concurrent gekregen...
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op donderdag 10 november 2005 om 18:42:
Wat is daar mis mee! Hardstyle is iets anders dan Harddance! Die UK hardstyle mag van mij ook wegblijven vreselijk die muziek! Maja iedereen zijn eigen mening natuurlijk, wil alleen maar zeggen dat ik het jammer zou vinden als deze muziek je hoofdmoot zal worden op sensation!

whahahahahah UK Hardstyle, die kende ik nog niet

rofl rofl rofl

Gevoel voor humor heb je wel :yes: en onverdraagzaam ben je ook lekkerrrr hoorrrrrrrr :9

Maarruh...

Je komt er bij mij gewoon in hoor :cheer:
donateur
ze moeten eerder een hardstyle / early hardcore / hardcore / terror sensation make, das veel beter :D en geen shit hardhouse / harddance

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vette shit ouwe Je WEet ToG!!!

maken we daar Sensation Grey van ofzo :woep:
donateur
Ik hoop zo voor al die onverdraagzame mensen hier op PF dat er volgnd jaar op Sensation Black lekker TWEE Harddance DJ"s staan en dat ze nog allebei roken ook :cheer:
Waarschuw beheerder
e moeten eerder een hardstyle / early hardcore / hardcore / terror sensation make, das veel beter :D en geen shit hardhouse / harddance

Je hebt helemaal gelijk!
Zwarte kisten aan, zwarte Londsdale trui, kaal kop scheren en Pogoen in de Arena cker? :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op donderdag 10 november 2005 om 21:06:
kaal kop scheren

ga je je kaal kopscheren? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt helemaal gelijk!
Zwarte kisten aan, zwarte Londsdale trui, kaal kop scheren en Pogoen in de Arena cker?

Ik heb toch liever een rokende aap :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
ga je je kaal kopscheren?

Haha nooit! Ja of ik moet er veel geld toe voor krijgen :D
Nee t zou voor mij een nachtmerrie zijn.
Liever nog een keer HQ op mijn achterhoofd zetten :p

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
Ik heb toch liever een
rokende aap

Ik ook :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je ziet t echt nie he :D Goed lezen Karl :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal Karl ff helpen :yes:
kaal kop scheren

Het is kop kaal scheren, niet kaal kop scheren, hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op donderdag 10 november 2005 om 22:26:
Ja of ik moet er veel geld toe voor krijgen

*gaat op zoek naar een spaarvarkentje*
Waarschuw beheerder
En vind het nergens op slaan Daan dat je hem onverdraagzaam noemt, enkel en alleen om het feit dat hij liever geen harddance dj's ziet staan op Sensation Black (nu ga ik maar even niet in op zn gescheld op tom harding, dat sloeg nergens op).

Kan me nog herinneren dat iedereen hoog en laag sprong toen Dana op HQ-stages werd geboekt (over onverdraagzaamheid van hardhouseliefhebbers gesproken).

Denk dat jij t ook niet leuk vind Daan, als Pavo en Technoboy op Dance Valley HQ-stage zouden staan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:12:
DJ Gert - Gimme some More

Dat was 6 jaar geleden toch wel de bom ! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:06:
Die term bestaat echt

:respect: Tja als je nog nooit van de term UK hardstyle hebt gehoord mag je het woord Tom Harding ook niet typen *dat is namenlijk wat hij draait*!!!

Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:09:
Denk dat jij t ook niet leuk vind Daan, als Pavo en Technoboy op Dance Valley HQ-stage zouden staan...

Nee straks gaan ze daar nog eens echt los:P
Mare ff serieus........ik zou het niet echt leuk vinden als sensation black een harddance festival zou worden. Zou hetzelfde zijn als ze opeens op qlimax besloten techno te gaan draaien!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 juli 2005 om 17:15:
Naderhand hoorde ik veelal gemengde geluiden, maar zeker wel veel positieve, dus kon ik voor mezelf wel concluderen dat Tom Harding's set op Sensation een succes was geweest.

Tja als ik ff mag spreken voor een grote groep hardstyle mensen:yes:! Dan vonden de meeste dat het feest toch echt pas na Tom Harding begon!

Is allemaal niet lullig bedoelt slechts mijn mening: Een topic zonder discussie zou een onnodig topic zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op vrijdag 11 november 2005 om 09:56:
:respect:Tja als je nog nooit van de term UK hardstyle hebt gehoord mag je het woord Tom Harding ook niet typen *dat is namenlijk wat hij draait*!!!

Tom Harding draait UK Hardstyle? :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 11 november 2005 om 09:58:
Tom Harding draait UK Hardstyle?

Uk Hardstyle is een mix tussen Harddance en Hardstyle! Een pure harddance dj op sensation black:no: (daar zouden de organisatoren van sensation niet voor kiezen omdat dit niet echt bij het publiek past wat voornamenlijk komt)! Uk hardstyle is dus ietsjes "harder" als harddance. Je kunt het de Hardstyle van de United Kingdom noemen. Tom Harding is een Dj die dit kan draaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nino/Mara op vrijdag 11 november 2005 om 10:08:
Uk Hardstyle is een mix tussen Harddance en Hardstyle! Een pure harddance dj op sensation black (daar zouden de organisatoren van sensation niet voor kiezen omdat dit niet echt bij het publiek past wat voornamenlijk komt)! Uk hardstyle is dus ietsjes "harder" als harddance. Je kunt het de Hardstyle van de United Kingdom noemen. Tom Harding is een Dj die dit kan draaien!

Ik was er ook bij en ken de tracklist, maar daar zit dus geen UK hardstyle tussen hoor, wel UK Hardhouse, beetje NRG etc. Of valt o.a. Vinylgroover tegenwoordig onder UK Hardstyle LOL. Noem anders ff een track of een producer op wat onder UK Hardstyle volgens jou valt, dan weet ik beter waar je op doelt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dude, UK Hardstyle is wat Cally & Juice produceren en draaien. Dat heeft Harding nog NOOIT gedraaid en dat zal ie ook nooit gaan draaien :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
pfff wordt steeds gekker hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 11 november 2005 om 10:58:
pfff wordt steeds gekker hier

Hoezo? jij draait toch ook af en toe Uk Terror?
Waarschuw beheerder
donateur
dan weet je meer als mij
Waarschuw beheerder
Was gewoon een vraag die nergens op sloeg! :)
Net als "Tom Harding draait Uk Hardstyle!" :frusty:
donateur
En vind het nergens op slaan Daan dat je hem onverdraagzaam noemt, enkel en alleen om het feit dat hij liever geen harddance dj's ziet staan op Sensation Black (nu ga ik maar even niet in op zn gescheld op tom harding, dat sloeg nergens op).

ik vond hem onverdraagzaam meer door zijn opmerking over Tom Harding hoor.... en dus niet dat van die Harddance dj's

Kan me nog herinneren dat iedereen hoog en laag sprong toen Dana op HQ-stages werd geboekt (over onverdraagzaamheid van hardhouseliefhebbers gesproken).

Ik had er geen problemen mee, dus slaat dan niet op mij :no:

Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:06:
Die term bestaat echt

Dat wist ik niet, mijn excuses (f)

:respect: Tja als je nog nooit van de term UK hardstyle hebt gehoord mag je het woord Tom Harding ook niet typen *dat is namenlijk wat hij draait*!!!

droom jij lekker verder jongetje, Tom Harding draait van Tech Trance tot UK Hardhouse/UK Hardtrancee dus daaaaaaaaaag voordat je wat zegt eeerst even beter de feiten checken :)

Nee straks gaan ze daar nog eens echt los:P
Mare ff serieus........ik zou het niet echt leuk vinden als sensation black een harddance festival zou worden. Zou hetzelfde zijn als ze opeens op qlimax besloten techno te gaan draaien!

Maar we ehebben het hier er toch niet over of Sensation Black een Harddance iets moet worden (liever niet juist, mij te commercieel dan allemaal :( ) We hebben het er hier alleene over of bv een Fausto niet beter in de line up zou passen als een Tom Harding, wat gezien de stijl die Fausto draait dus BETER juist aansluit op de rest van een eline up van een Sensation Black, je moet ook eeens beter gaan lezen dus.

Tja als ik ff mag spreken voor een grote groep hardstyle mensen:yes:! Dan vonden de meeste dat het feest toch echt pas na Tom Harding begon!

Is allemaal niet lullig bedoelt slechts mijn mening: Een topic zonder discussie zou een onnodig topic zijn.

Dan nog spreek jij niet voor ALLE hardstyle mensen en ik blijf erbij dat ik ook veel goede reacties zag op Sensation Black en dansende mensen :)

Uitspraak van Nino/Mara op vrijdag 11 november 2005 om 10:08:
Uk Hardstyle is een mix tussen Harddance en Hardstyle! Een pure harddance dj op sensation black:no: (daar zouden de organisatoren van sensation niet voor kiezen omdat dit niet echt bij het publiek past wat voornamenlijk komt)! Uk hardstyle is dus ietsjes "harder" als harddance. Je kunt het de Hardstyle van de United Kingdom noemen. Tom Harding is een Dj die dit kan draaien!

:gaap:
als jou theorie zou kloppen hadden ze dus wel een Cally & Juice neergezet, het is duidelijk dat jij niet precies weet wat Harddance allemaal zou kunnen inhouden

Kom een keertje anders naar een DDOD in Amsterdam, zeer gezellig en dan kan je eens horen wat Harddance allemaal is. Kost je ook maar drie eurootjes inclusief een gratius beirtjee/wijntje of fris dus je kan je er geen buil aanvallen (alleen geen idee waar je woont, zal vast wel ver van Amsterdam zijn denk ik eigenlijk...)

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 11 november 2005 om 10:39:
Ik was er ook bij en ken de tracklist, maar daar zit dus geen UK hardstyle tussen hoor, wel UK Hardhouse, beetje NRG etc. Of valt o.a. Vinylgroover tegenwoordig onder UK Hardstyle LOL. Noem anders ff een track of een producer op wat onder UK Hardstyle volgens jou valt, dan weet ik beter waar je op doelt?

Psies

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 11 november 2005 om 10:52:
Dude, UK Hardstyle is wat Cally & Juice produceren en draaien. Dat heeft Harding nog NOOIT gedraaid en dat zal ie ook nooit gaan draaien :nee:

Het hardste wat Tom Harding bij wijze van zal draaien is de 'hardstyle' remix van 4 Tribes en die heb ik hem al een tijdje niet meer horen draaien

Eigenlijk zou jij (El Nino) als Hardstyle liefhebber er eerder voor moeten pleiten om Fausto dan neer te zetten, aangezien die muzikaal misschien beter aansluit op de hardstyle programmering van de rest van de nacht ;)

Luister anders ook eens naar www.sonicradio.nl daar wordt 24/7 Harddance in zijn breedste vorm gspeeld en komen ook de nodige setjes van Fausto voorbij, misschien kan je je dan een betere mening vormen.
Waarschuw beheerder
Wat ik versta onder UK hardstyle is wat anders als wat jullie ervan denken! Een dj als miss-jarea bijvoorbeeld -----------> een beetje van die harde club grooves! Maar dan ook echt wel een stuk harder als club! Naja dat vind ik Tom Harding dus ook! En ook Fausto versta ik daar onder! Het is voor mij allemaal zo leeg en net niets (bedoel ik mee, voor mij hoeft dat allemaal niet)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 11 november 2005 om 11:43:
pleiten om Fausto dan neer te zetten

Neej laat dat allemaal weg van Sensation Black, zet Showtek of Ruthless daar! (doe het als afsluiter op sensation white ofzo)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongens jongens, het is toch niet zo moeilijk om te raden dat El-nino UK Hardhouse bedoelt en niet UK Hardstyle... :s

En verplaats je eens in een hardstyle liefhebber: dan zou je t waarschijnlijk leuker vinden als er geen harddance was op Sensation Black.

Ik heb ook liever geen hardstyle op een HQ-stage.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 11 november 2005 om 13:17:
Jongens jongens, het is toch niet zo moeilijk om te raden dat El-nino UK Hardhouse bedoelt en niet UK Hardstyle...

Is er idd een ander woord voor! Hardstyle wordt ook wel is hardhouse of Hardsounds genoemd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op vrijdag 11 november 2005 om 13:25:
Is er idd een ander woord voor! Hardstyle wordt ook wel is hardhouse of Hardsounds genoemd!

Is geen ander woord:nee: Zijn twee totaal verschillende stromingen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 11 november 2005 om 13:27:
Is geen ander woord Zijn twee totaal verschillende stromingen!!!

Klopt.

Maar dat hij in de war is, is niet zo gek, die stromingen worden te pas en te onpas verkeerd gebruikt door promotors.

Hardhouse zie je wel eens staanbij een feest met op de line up hardstyle dj's en oldskool dj's.

In Engeland heb je een hoop producers die plakken het naampje 'hardtrance' op bagger hardhouse.

Waar het El-Nino om gaat is dat hij vind dat harddance niet thuishoort op Black. Al die discussies over benamingen er omheen, zijn slechts bijzaak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 11 november 2005 om 13:33:
Waar het El-Nino om gaat is dat hij vind dat harddance niet thuishoort op Black. Al die discussies over benamingen er omheen, zijn slechts bijzaak.

Uiteindelijk wel jah! Woord UK hardstyle is slechts wat ik er aan geef:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, even mijn mening geven :p
Zit nu lekker te genieten van Promo @ Black 2004, meteen zin om eens ff op het forum te kijken of Black 2006 al een beetje leeft :jaja:

Maargoed Fausto op Sensation.. Ik ben zeker voor!
Ik heb m 2x zien draaien:

Boulevard of Dance op koninginnedag 2005: Hij draaide als laatste en wist dat beetje publiek wat kwam om los te gaan om helemaal uit zn plaat te krijgen! Zeker vooraan ging het een partij ontzettend los. Hij draaide wat oudere lekkere plaatjes zoals Space Frog feat. Grim Reaper - Follow me en nog meer leuk spul. Kwas op wat biertjes na helemaal nuchter, maar toch zat ik er behoorlijk goed in :D
Na afloop nog bedankt voor zn heerlijke set, aardige gozer is het :)

En de 2e keer was de laatste Hardbass 2 weken geleden. En ook toen stond ie weer heerlijk te draaien! Lekkere harde trance / hardstyle, ik heb genoten.

Dus mijn line-up conclusie:

Marco V (lekker veel eigen producties) 23.00-24.00
Fausto 24.00-01.00
Dark by Design (live) 01.00-01.30
Megamix 01.30-02.00
Donkey Rollers (live) 02.00-02.30
Deepack 02.30-03.45
Zany 03.45-05.00
Alpha Twins 05.00-06.00
Outblast 06.00-07.20 ;)

Oftewel beginnen met een combi van trance, techno en hardtrance om er lekker in te komen.
vervolgens Fausto met iets hardere hardtrance
Dark by design met vanalles en nog wat :)
De Megamix (spreekt voor zich)

En dan mag de hardstyle beginnen met:
Een lekkere opzwepende liveshow van de Donkey Rollers,
Deepack (die houden de boel wel wakker na Donkey Rollers)
En steeds een stapje steviger via Zany, Alpha Twins en de ochtend inknallen met een giga setje van Outblast.

Maargoed ik ga sowieso wel :jaja:
Waarschuw beheerder
Tja, Fausto op Sensation Black..

Ik vind Sensation Black niet echt interessant voor hard dance-liefhebbers -en DJ's. Dan kun je daar wel krampachtig verandering in proberen te brengen maar ik denk dat dat niet gaat werken. Tenzij je het hele concept gaat omgooien: jumpstyle en hardcore weg en hardtrance/harddance/hardstyle gaan draaien met eventueel wat techno.
Over Tom Harding op Sensation Black heb ik wisselende verhalen gehoord. De harddance-liefhebbers waren positief, die vonden dat er eindelijk eens een goeie DJ op Black kwam. Ze zouden niet snel naar Sensation Black gaan, maar nu Tom Harding draaide was er een reden om wél te gaan. Maar ik heb de indruk dat het "vaste" Sensation Black-publiek het niet zoveel vond en liever een hardere DJ had gezien:
Uitspraak van Nino/Mara op donderdag 10 november 2005 om 17:11:
alsjeblieft zeg! Ga dan maar een ander feest zoeken en niet naar sensation! En die rokende aap van een Tom Harding is echt 10x NIX!

Dat soort reacties krijg je. Niet zo raar, toen een paar jaar geleden Impulz ineens hardstyle ging programmeren, met o.a. Dana, vond ik dat ook helemaal niks. Volgens mij past het gewoon niet zo goed, 'blije' harddance/uk hardhouse en 'agressieve' hardstyle en hardcore. Ander gevoel, ander publiek.

Terug naar het onderwerp: Tom Harding vind ik, om bovenstaande redenen, ongeschikt voor Sensation Black. Yoji is een goeie keuze, maar die draait dan ook de hardste vorm van harddance die er is (hou ik zelf niet zo van, maar da's verder persoonlijk). Fausto heeft twee kanten: die kan heerlijke hardtrance met UK-invloeden draaien, maar ook de Yoji-stijl (zie bijv HQ XL 2003). Wat dat betreft kan hij dus ook goed op Sensation Black.

Toch zou ik niet naar Sensation Black gaan, ook al draait bijv Fausto daar. De rest van de DJ's spreken me niet aan en het publiek dat daar op afkomt ook niet.

Toch nog een tip van mij: volgens mij kan Proteus het goed doen op Black. Het publiek daar is volgens mij gek van de extravagante Yoji, Proteus past daar dus goed bij. Ik noem zijn stijl niet eens harddance meer, maar ik vind hem één van de weinige HQ-iconen die wél op Black zou kunnen staan. Al vind ik dan niet dat het echt "promoten" van harddance is. Hoewel, daarover zijn de meningen verschillend.. Voor mij is harddance tech/hardtrance, (gb) hardhouse, wat techno en wat vleugje hardstyle (Yoji zou daar met z'n huidige sound dus al bijna buiten vallen), voor de ander kan het niet hard genoeg. Ik denk dat alleen DJ's die aan de "buitenkant van harddance" zitten, dus die de hardste vorm draaien, een succes kunnen zijn op Sensation Black. Tom Harding of pak 'm beet BK hoort daar niet thuis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 november 2005 om 13:26:
Marco V (lekker veel eigen producties) 23.00-24.00
Fausto 24.00-01.00
Dark by Design (live) 01.00-01.30

kan ik me helemaal in vinden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja het probleem is dat er begonnen wordt met hardtrance en dergelijke, en eindigt met hardcore. En de rest van de nacht is dan overgang van het ene naar het andere.

En liefhebbers die beiden leuk vinden zijn ietwat schaars misschien.

Maargoed die opbouw verneuken moet je denk ik niet doen, want dan is het geen sensation meer (alle hardere stijlen in 1 lange trip) maar gewoon een harddance- of hardcorefeest. Oftewel, maar 1 kant van de hardere stromingen.

Ik vind het in ieder geval wel best zo :) Lekkere chilltrance aan het begin van de nacht, en aan het einde gewoon onwijs knallen en stampen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 13 november 2005 om 13:55:
kan ik me helemaal in vinden

Maar in de rest ook? Met andere woorden: zou die line-up voor jou reden genoeg zijn om naar Sensation te gaan? :)
Waarschuw beheerder
donateur
t is sowieso geen feest waar ik ooit naartoe zou gaan. black is al jaren een mix van meerdere stijlen en ik vind niet al die stijlen leuk. dus om daar nou 65 e voor neer te leggen, nee. maar t zou wel leuk zijn om die 3 als eerste op de lineup te zien, ik vind t leuker voor hun dan voor iemand als Yoji. Marco V zal niet snel meer op een black staan, maar Fausto en Gaz West zouden zeker wel in zo'n lineup passen.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zie jij Marco V niet snel meer op Black staan?
Ik denk dat hij als opening zeer geschikt is hoor.. Als Marcel Woods er kan staan kan hij het ook.

Maargoed wel alleen als opening, want hij draait niet hard genoeg om later te staan.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat Harddance zeker lekker is om mee op te bouwen voor een feest als Sensation black, en denk dat Fausto daar ook de aangewezen persoon voor is!

Overigens, ook ik heb nog nooit van de term UK Hardstyle gehoord...Draai zelf al best wel een poosje hardstyle maar ben ook nog nauwelijks Engelse producties of labels tegengekomen! Uiteraard is er wel zoiets als UK Hardhouse maar dat is nauwelijks te vergelijken met de hardstyle die wij hier kennen!

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 november 2005 om 13:26:
Outblast 06.00-07.20

:no:

Promo of Nossie :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Promo mag ook :)

Waarschuw beheerder
Maar liever Nossie :P