Partyflock

Forumonderwerp · 798438
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 9 juli jl. op Sensation Black, normaliter niet een feest waar ik snel naar toe zou gaan, maar dit jaar had ID&T geheel onverwacht en uitermate verrassend een UK Hardhouse DJ op de programmering staan, namelijk Tom Harding.

[img cacheid=0013797c0015058b06da83561a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/38576/main/155402.jpg[/img]

Okay, als Harddance liefhebber vond ik dit natuurlijk helemaal te gek om zo een naam, die eigenlijk veelal op UDC feesten staat ineens op een feest te zien van ID&T en op wat voor een feest. Kan je lullen wat je wilt, Sensation, zowel White als Black is natuurlijk wel één van dé grote binnenfeesteen in Nederland, zo niet de hele wereld.

Het was sowieso al een tijd geweest van 'revolutie' in de zin dat ook Proteus, Dark by Design en Nick Sentience op DefQon1 hadden gestaan. Nou denken jullie misschien, ja nou en? Maar ik vond het nogal wat, ik hou van Harddance, geen Hardstyle en dan is het best wele lastig om hier in Nederland elke week wat te vinden om naartoe te gaan. Gelukkig is dat dit jaar wel allemaal weer veranderd, maar ik weet nog wel een tijd dat ik soms naarstig op zoek moest naar een leuk feest in het weekend en ik haat het om thuis te zitten in het weekend!!!

Anyways, Tom zag, kwam en overwon?

Moet even zeggen, dat ik dus heel fijn anderhalf uur ind e rij had gestaan die avond, dus helaas maar een kwartier heb kunnen horen, maar mijn indruk was echt wel positief, ik heb mensen echt zien staan dansen met een big smile en wat ik nog gehoord heb van Tom Harding vond ik ook erg lekker. Naderhand hoorde ik veelal gemengde geluiden, maar zeker wel veel positieve, dus kon ik voor mezelf wel concluderen dat Tom Harding's set op Sensation een succes was geweest.

Nou was het zo, dat toen dit bekend werd een paar maanden geleden er ook wel enige discussie kwam in de zin van: 'Is Tom Harding nou wel de meest geschikte DJ om de 'Harddance-sound' op een evenement als Sensation Black te laten horen?'

Moet zeggen dat ik er zelf ergens tussenin zit, het was misschien niet mijn eerste keuze geweest, maar Tom Harding is ondanks wat mensen ook zeggen toch wel een soort van boegbeeld van de UK Hardhouse geweest in de afgelopen jaren.

Maar de vraag blijft dan wel als je kijkt naar de 'hardstyle-sound' of er misschien toch niet beter gekozen had kunnen worden voor een andere Harddance dj. Er was hierover ook al een discussie in het Harddance topic hier op PF.

Begrijp me niet verkeerd ik wil hier dus echt niet mee zeggen dat Tom Harding geen goede dj is of hem ook op wat voor manier dan ook te disrespecteren (bestaat dat woord eigenlijk wel zo in het Hollands?) maar als ik kijk naar mijn persoonlijke smaak dan vind ik hem soms te soft te draaien en dan kijk ik zuiver naar wat ik zelf leuk vind qua 'Harddance' muziek. En alhoewel ik ook sets heb gehoord van Tom Harding die ik wel erg goed vond (zoals in de Matrixx in April dit jaar), vaak vind ik het net even te soft.

Hierdoor was er dus ook al de vraag ontstaan had er bijvoorbeeld niet 'beter' iemand als JP of Fausto kunnen staan. Zij draaien vaak toch wat harder en met name Fausto vind ik wel een goede optie voor Sensation Black 2006, vandaar dan dit 'Het Grote Fausto op Sensation Black 2006' topic, waar we het kunnen hebben over het waarom Fausto op Sensation Black zou moeten staan.

[img cacheid=0013797d000634b13c01a16a1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165915.jpg[/img]
[img cacheid=00099911001b6e723fbdfdbf1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165900.jpg[/img]

Natuurlijk staat het ook vrij om andere suggesties aan te dragen, zodat we allemaal kunnen bijdragen aan een nog meer Harddance georienteerd Sensation Black 2006 ;p

En domme opmerkingen mogen achterwege blijven, onder het mom van 'Als je niets leuks te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond dicht' o:)

All pictures taken by Denny Yau a.k.a. Raven

Waarschuw beheerder
en het blijft gewoon kicken dat hij gewoon de hoofdact is op een feest met meerdere grote namen uit de UK (y)
Waarschuw beheerder
En een 2 uurs set nog wel! relax (y)
Ik zou er graag bij willen zijn :cry:
Waarschuw beheerder
Me2!
Volgende keer beter. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmmm, misschien tussen de middag toch nog maar ff een kraslot proberen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me nu al helemaal op DDOD ingesteld ;)

Maar vanavond gaat het gebeuren inderdaad. Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 16 oktober 2005 om 21:11:
En hoe zou het geweest zijn??????????

Op harderfaster staan al wat positieve reacties:)

*edit*
Vond nog wat plaatjes van de Fausto Showcase in The Fridge
laatste aanpassing
donateur
Dan ga ik zo eens even naar HarderFaster dan, kon gisteren nog niet echt iets vinden daar :) Of laat k het zo zeggen, ik was het topic kwijt van Faust en werd toen weer afgeleid door dat nieuwsbericht dat Luna in UK zou gaan draaien.
EN natuurlijk even de foto's bekijken ook, (y) RJ.

( wat een bloedmooi meisje zeg op die foto :o )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oorspronkelijke topic staat niets in, je moet hier zijn.
donateur
Thanx (f) Ga ik zo nog ff lezen dan

FF de pics van Faust ook hier neerzetten hoor :yes:

[img width=450 height=300 cacheid=000a7ad5001e527e1d591b0e1a0105c784]http://pix.dontstayin.com/6679f909-6b1d-46b3-bb75-9d06ae65ba21.jpg[/img]
btw cool dat ie hetzelfde shirt had aangetrokken als ze op de foto hadden gebruikt :yes:

[img width=300 height=450 cacheid=000a7ada001e528db0f43e121a0105c784]http://pix.dontstayin.com/7c84f124-ef50-47e2-aeb5-6a62fa33dddf.jpg[/img]

Coole fotos van Wilco, Yvon en Meta ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Kwam nog twee foto's tegen op harderfaster:d

[img width=450 height=600 cacheid=000a7e90001e5f8ec3a069c31a0106c27c]http://www.harderfaster.net/images/photos/7427/thumbs/lr_Oct05%20007.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000a7e92001e5f9108fcba661a0106c27c]http://www.harderfaster.net/images/photos/7427/thumbs/lr_Oct05%20017.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Fausto Capone.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed om te horen/lezen dat het gaaf was :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste release van XSIF (Junior Rodgers - Beatz & Breakz) is nu verkrijgbaar via www.dance-tunes.com

Waarschuw beheerder
XSIF 5 (DJ X-Sence - Loneliness) is bijna klaar om gemastered te worden... en de volgende release zal worden:
Tommy Pulse&Fausto - Pirates
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 16:11:
en de volgende release zal worden:

Erg lekkere plaat:d
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
downloading :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 16:11:

Top.

Uitspraak van X-Field op donderdag 20 oktober 2005 om 15:57:
De eerste release van XSIF (Junior Rodgers - Beatz & Breakz) is nu verkrijgbaar

ben ik niet zo weg van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 20 oktober 2005 om 16:19:
ben ik niet zo weg van.

Nou en! Laat de kassa ff rinkelen voor de mannen!
Waarschuw beheerder
donateur
tsjatsjiiiiing ;) hij gaat al wel richting de titel "bescheiden hitje", dus das mooi :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 20 oktober 2005 om 16:23:
Nou en! Laat de kassa ff rinkelen voor de mannen!

kan wel een belletje in de kassa doen en dan hard schudden. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook ff stemmen op www.release-danceawards.nl, ff drie gratis credits verdienen en die tracks downenO:)
Waarschuw beheerder
Heb al een tijd geleden gevote. :)
Moet me alleen nog ff registreren bij tunes.
Waarschuw beheerder
Gaat er nog iemand Fausto checken op Hardbass?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik sla hardbass over, wou eerst wel gaan maar heb nu echt geen zin meer na hha.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 26 oktober 2005 om 12:15:
Ik sla hardbass over, wou eerst wel gaan maar heb nu echt geen zin meer na hha.

Hoezo niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, de grote massa feesten in NL ben ik meer als zat. Ik ga liever naar een kleine feestje ergens in NL dan zo een grote mierenhoop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 26 oktober 2005 om 12:18:
Hoezo niet?

Portie feesten wel gehad voorlopig, hardbass trekt mij sowieso niet, maar wou toch gaan omdat het hier om de hoek is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 26 oktober 2005 om 12:23:
Portie feesten wel gehad voorlopig

Wou dat ik eens had:s

Uitspraak van Hassanova op woensdag 26 oktober 2005 om 12:23:
hardbass trekt mij sowieso niet

Mij ook niet:nee: Vrijdag ben je wel van de partij toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 26 oktober 2005 om 12:27:
Wou dat ik eens had

Zal ik je verbeteren of niet O:)
Uitspraak van X-Field op woensdag 26 oktober 2005 om 12:27:
Vrijdag ben je wel van de partij toch?

Ook niet, volgensmij is het ook al uitverkocht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 26 oktober 2005 om 12:29:

Voorverkoop is uitverkocht. Aan de deur zijn nog kaarten te verkrijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 26 oktober 2005 om 12:29:

Dus je had nog geen kaartje? Prutser:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op woensdag 26 oktober 2005 om 12:31:
Aan de deur zijn nog kaarten te verkrijgen.

Aan de deur worden nog 300 kaarten verkocht.
De deuren gaan al om 22.00 open.

Dus je kan er nog bij zijn Hassan.

En on topic. Ben benieuwd wat voor setje Fausto gaat draaien op HB. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 27 oktober 2005 om 10:45:
Dus je kan er nog bij zijn Hassan.

Ja das waar, maar ik ga deze maand niet meer uit, volgende maand naar Armin Only en Awakenings zaterdageditie, verder niks denk ik. Ff op de centen letten
Waarschuw beheerder
donateur
Hassan gaat (een van zijn) grote held PvD missen??? (tis toch PvD he?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 27 oktober 2005 om 20:13:
Hassan gaat (een van zijn) grote held PvD missen??? (tis toch PvD he?)

Ja, helaas wel.

Moet echt op mn geld gaan letten, kruip weer steeds dieper het rood in.

PVD heeft trouwens terecht de DJ Mag verkiezing van dit jaar gewonnen, UDC heeft er slim aan gedaan om hem deze zomer 2 keer te boeken.

PVD :respect:
Waarschuw beheerder
Zal de rest ook ff posten. :)

1 - PVD
2 - Tiesto
3 - Armin Van Buuren
4 - Sasha
5 - Ferry Corsten
6 - John Digweed
7 - Hernan Cattaneo
8 - Deep Dish
9 - ATB
10 - Carl Cox
Waarschuw beheerder
Zozo, John Digweed, voormalig nummer 1 knokt zich weer terug omhoog.

Christopher Lawrence is foetsie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 27 oktober 2005 om 23:52:
Christopher Lawrence

Top DJ.

heb die lijst van Armin van Buuren, niet de echte he. ;)
ATB op 9 ook erg verassend. Meestal zijn zijn bronnen wel goed, morgen ff afwachten of het allemaal klopt.
Waarschuw beheerder
Mwah, vind ik niet zo verassend. ATB is populair in Amerika, waar de meeste stemmen vandaan komen. Vorig jaar stond ATB 13e
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 28 oktober 2005 om 00:33:
Mwah, vind ik niet zo verassend. ATB is populair in Amerika, waar de meeste stemmen vandaan komen. Vorig jaar stond ATB 13e

Is dat een live act of een dj duo? wat draait het dan? Heb er nog nooit van gehoort:no:

Waarschuw beheerder
Neh, de bestverkopende artiest van Kontor Records, dát is ATB aka André Tanneberger. Stond op Trance Energy een paar jaar terug waar hij het publiek verraste met het draaien van snoeiharde hard trance aan het einde van zn set (Y)

ATB - 9 PM Till I Come

die gaat zo van ta tata tata ta tada tadaaaaahhhhhhhhh

met zon rare glitchy synth die de typische clubsfeer van Ibiza in je op roepen..... (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 27 oktober 2005 om 22:21:
5 - Ferry Corsten

deze man blijft het toch goed doen : hij verdiend die nr.1 positie ook echt eens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 01:51:
ATB - 9 PM Till I Come

Nu gaat er 1 spaarlampje branden van 10 Watt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 01:51:
ATB - 9 PM Till I Come

Ja en 'don't stop' is de andere bekende hit.

Waarschuw beheerder
offem ATB - Your Not Alone
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:10:
offem ATB - Your Not Alone

Hebben die ook al een remake gemaakt:o Doe mij maar Neon Lights Your not alone (Andy Whitby remix):d