geen idee eigenlijk, ik ben je doelgroep ook niet, maar.. misschien heeft t er idd mee te maken dat ze eerst de relatie wat willen 'verstevigen' voordat ze voor hun neus bij iemand anders gaat staan die interessanter is...
een vraag aan de verlegen mannen! waarom durven sommige jongens of mannen niet met een meid die ze heel erg leuk vinden niet mee uittegaan in een discotheek? maar wel alleen mee afspreken? en waarom verzinnen ze dan een smoesje dat ze dan niet kunnen telkens?
Tja geen last van,ben niet verlegen en heb een leuke vriendin
mijn ervaring is dat als een jongen me echt leuk vind...dan neemt ie me uit eten...biosje...strandje pakken...enz enz...maar hij wil in ieder geval alleen met mij zijn omdat ie mij beter wil leren kennen en gewoon alleen met mij wil zijn...dat gaat niet in een bomvolle discotheek of rokerig barretje
...dat kan altijd nog!
ik zou me eerder zorgen maken als ie alleen maar met je wil afspreken in discotheken ofzo...dan vind ie je misschien niet interessant genoeg om alleen met je te zijn...of wil ie alleen maar met je pronken/zoenen/? in ieder geval nix diepzinnigs
ik zou me eerder zorgen maken als ie alleen maar met je wil afspreken in discotheken ofzo...dan vind ie je misschien niet interessant genoeg om alleen met je te zijn...of wil ie alleen maar met je pronken/zoenen/? in ieder geval nix diepzinnigs
ik zou me eerder zorgen maken als ie alleen maar met je wil afspreken in discotheken ofzo...dan vind ie je misschien niet interessant genoeg om alleen met je te zijn...
wel domme antwoord barbie neuken hahah denk je daar in trap aan zon jongens die dom over komen alleen 1 dingen willen krijg ze eerder een pak rammel van mij
in je antwoord boven deze zei je dat het niet over jou ging en nu weer wel. Dus wat is het nou?
Als ik een date had met jou dan ging ik eerst met je mee stappen zodat je lekker dronken wordt en dan zou ik je in je poepert neuken. Jij je zin, ik mijn zin
het gaat niet over mij ik ben vrijgezel enheb er geen last van. dit is een onderwerp dat ik vaker heb gehoord dat ze flikken bij een meid zo ik ga liever uit voor de muziek niet voor de mannen. enne ten eerste date doe ik niet aan en neuken zal bij mij niet snel vankomen als ik wat op heb zon type knap ik van af die alleen 1 ding denken
dan ben jij geen echte man
dan maar geen echte man
dan maar 1 met emoties en gevoelens
Hmzzz,zou dan eerst even naar je forum foto kijken als ik jou was
Ik vind het sneu voor je dat je niet met mannen op de foto durft omdat anderen dan zouden kunnen denken dat je homo bent
.......... nahzeg.........
was grapje
laatste aanpassing
k heb altijd zin 
dus toch homo
wie weet
helaas kom jij niet in aanmerking
Die willen gewoon allleen neuken zonder dat hele gedoe van uitgaan enz
dat zeg ik al de hele tijd maar niemand gelooft me
laatste aanpassing
die wille enkelt maar neuke 
(permanent verbannen)
een vraag aan de verlegen mannen! waarom durven sommige jongens of mannen niet met een meid die ze heel erg leuk vinden niet mee uittegaan in een discotheek? maar wel alleen mee afspreken? en waarom verzinnen ze dan een smoesje dat ze dan niet kunnen telkens?
welke van deze rij denken jullie
1 omdat ze bang zijn dat veel mannen achterna haar aan gaan
2 omdat ze zijn bang dat ze niks zijn met uitgaan en de meid zal afknappen
3 of omdat ze dan gewoon met andere wijfen kunnen ouwehoeren
4 misschien vinden ze diegene wel helemaal niet leuk maar durven ze dat niet te zeggen
ja maar der staat waarom durven sommige mannen of jonges niet met een meid die ze HEEL ERG LEUK vinden niet mee uit tegaan 
jullie moge elkaar zkr wel 
ehms ja je ken maar honger hebbe 
dan hebbie het goed voor elkaar
ClubKutje een typ fout kan iedereen maken. en toevallig ik schrijf fatsoendelijks nederlands ik ben gewoon hier in nederland geboren. en nog wat kan die bril nog groter het ziet echt niet uit hoor
Sorry schat, maar als je mijn secretaresse was moest je jezelf in natura bewijzen, want van je spelling moet je het niet hebben
En die bril is mooi
jullie hebbe zkr niks beters te doen dan elkaar af te zeike
als ik daar zin in heb ga ik mensen verbeteren ja!
get a life
www.ikzoekvrienden.nl
beter lezen voortaan !!
Zometeen wil ie nog samen blij zijn
ik pas daarvoor
Sorry schat, maar als je mijn secretaresse was moest je jezelf in natura bewijzen
jullie hebbe zkr niks beters te doen dan elkaar af te zeike
dat noemen ze bezigheids terapy
laatste aanpassing
ClubKutje een typ fout kan iedereen maken. en toevallig ik schrijf fatsoendelijks nederlands ik ben gewoon hier in nederland geboren.
tuurlijk kan iedereen n typ fout maken... als je gewoon fatsoenlijk nederlands kunt hoef je je hier toch ook niet zo druk over te maken? bedoelde t niet persoonlijk hoor...
en nog wat kan die bril nog groter het ziet echt niet uit hoor
nee jouw kop ziet er lekker uit!
hah ohw vandaar..
ja je ben idd ff lkkr bezig
get a life
die heb ik al gevonden op www.zoekeenleven.nl misschien ook iets voor jou?
En die bril is mooi nu nog foto in bikini met bril
thank you!
hah ohw vandaar..
me 2,ach mot zo naar mn schoonmoeder toe
die heb ik al gevonden op www.zoekeenleven.nl misschien ook iets voor jou?
Heb daar geen internet site voor nodig
laatste aanpassing
haha ja das altijd leuk om heen te gaan 
wil je mee doen
als het ff ken
als het ff ken
je bent gewoon dom barbie je ziet voor geen kant uit
word je nu boos omdat je me niet kunt krijgen ?
Zoals ik al eerder zei,beter mn profiel lezen
dat had jij ook eens moeten doen voordat je onzin begon te blaten
en dat is een heel hoog niveau

ik boos! laat mij niet lachen zielige. ik wil niet eens zon zielige type als jouw. je hebt echt eigendunk van jezelf. maar je bent niks
ja, ik ben niet voor niks de beste.
als je nu heeeeeeel lief bent kijk ik of ik een keertje tijd heb om je in je poepertje te neuken
Maar kinders,het was weer gezellig ..
Ga nu mn meissie en de kleine opzoeken ... bye bye !!
fijne avond!
laatste aanpassing
die Real-Lunatic kan nog een mooie meid mee krijgen maar met zon zielige type als jij barbie zal je nooit een fatsoendelijke meid mee kunnen krijgen zielige gast
Hiermee impliceer je dat je zelf mooi bent?helaas moet ik je dan teleur stellen
liever een verlegen type dan zon gast als barbie. want hij denkt echt dat hij wat is
tjah je moet iets met al die kwaliteiten he
nee sukkel ik heb niet zon eigendunk van mezelf. jij wel door mensen afkraken en je denkt dat je beter kan dan wie dan ook doe je maar op een ander onderwerp van iemand anders maar niet bij mij
nee, want het is zo leuk dat je blijft reageren op alles wat ik zeg
en toen ik zei dat die jongens alleen af willen spreken voor sex kreeg ik geen zinnig antwoord, dus je bent je topic ook niet echt waardig schat
*proest* zo verlegen was je anders niet met die butplug van je!
vertel vertel!
laatste aanpassing
hou je bek nu maar want je weet niks beters. tuurlijk blijf ik reageren want ik kan kwaad worden op zon domme antwoorden. dat nergens opslaat. je doet net of je geen hersens hebt
kom je gezellig ff langs?dan kunnen we elkaar beter leren kennen, lijkt me echt super!
dan mag je in mijn hangmat !
een vraag aan de verlegen mannen! waarom durven sommige jongens of mannen niet met een meid die ze heel erg leuk vinden niet mee uitgaan in een discotheek? maar wel alleen mee afspreken? en waarom verzinnen ze dan een smoesje dat ze dan niet kunnen telkens?
1 omdat ze bang zijn dat veel mannen achter haar aan gaan
2 omdat ze zijn bang dat ze niks zijn. met uitgaan en de meid zal afknappen
Wat dacht je van:
4: Ze willen serieus wat met je..
een vraag aan de verlegen mannen! waarom durven sommige jongens of mannen niet met een meid die ze heel erg leuk vinden niet mee uitgaan in een discotheek? maar wel alleen mee afspreken? en waarom verzinnen ze dan een smoesje dat ze dan niet kunnen telkens?
Je geeft denk ik zelf het antwoord...
Verlegen jongens hebben meestal al iets meer moeite met contact maken...
Mijn gedachte is dat als je met een meisje gaat daten, dan wil je haar ook beter leren kennen. Elkaar leren kennen doe je door met elkaar te praten en naar elkaar te luisteren...
Mijn ervaring is dat het in een discotheek zooooo fucking lastig is om dat te doen omdat het daar gewoon een veel te grote teringherrie is om te praten...
Als laatste denk ik ook dat verlegen jongens zich niet prettig voelen als er jongens in de buurt zijn die wat makkelijker kunnen versieren, of het nu versierders, players of echte womanizers zijn...
Niks is zo vervelend dan de volledige aandacht van je date verliezen
Dus ik denk dat je zelf al antwoord 1 geeft
Marc1978 eindelijk een slimme antwoord van een jongen, daar kan barbie wat van leren he
ach kom, zo moeilijk is het toch niet??
ik kan meestal geen ene ruk verstaan als ik in een discotheek ben. nu hebben we in lumburg nou niet bepaald grote discotheken. de discotheken die er zijn, hebben geen grote plek waar je kan chillen
Marc1978 daar gaat het niet om het gaat niet om een date in discotheek het gaat om dat sommige jongens zen eigen vriendin niet dirven mee te nemen in discotheek samen gaan
Om eerlijk te zijn snap ik dat ook niet. Als ik een vriendin zou hebben zou ik er het liefst zoveel mogelijk mee willen doen. En daar hoort lekker uitgaan gewoon bij (tenzij ze daar helemaal niet van houdt)
Als je verliefd bent op elkaar zul je niet snel in een discotheek naar een ander rennen. Als dat wel gebeurt weet je iig dat hij/zij dan toch niet zo bijzonder was als dat je gedacht had
Maar goed ik ben wel met je eens dat je met je vriend(in) naar de discotheek moet kunnen gaan, ook als je verlegen bent
laatste aanpassing
Verlegenheid heeft te maken met gebrek aan zelfvertrouwen. Als een verlegen jongen een vriendin heeft die hij echt leuk vind, is hij heel bang (onzeker) haar weer kwijt te raken. Als hij alleen met haar is is die kans niet zo groot omdat ze alleen maar aandacht kan hebben voor hem. Maar in het openbaar is de gehele omgeving voor haar veel interessanter dan hijzelf (tenminste voor zijn gevoel) en het uitgaansleven is wat dat betreft het meest bedreigend.
Verlegenheid heeft te maken met gebrek aan zelfvertrouwen.
ben ik het niet mee eens. Verlegenheid is gewoon een karaktervorm...
Er zijn genoeg mensen die niet verlegen zijn maar wel onzeker zijn en bang zijn hun vriendin kwijt te raken, en die zijn van nature niet verlegen
We vragen het meneer van Dale eens:
ver·le·gen (bn.)
1 onzeker over zijn gedrag tegenover anderen => bedeesd, beschaamd, beschroomd, bevangen, geblokkeerd, geremd, schaamachtig, schroomvallig, schuchter, timide
Dat lijkt me een redelijk overtuigende omschrijving van 'gebrek aan zelfvertrouwen'. Het kan inderdaad een karaktereigenschap zijn, maar dan heeft die persoon vanuit zijn/haar karakter dus weinig zelfvertrouwen. Dat bedoel ik overigens niet negatief ofzo (het woordje "gebrek" geeft het misschien een wat negatieve klank).
En je hoort mij ook niet zeggen dat alleen verlegen mensen onzeker zijn.
ver·le·gen (bn.)
1 onzeker over zijn gedrag tegenover anderen => bedeesd, beschaamd, beschroomd, bevangen, geblokkeerd, geremd, schaamachtig, schroomvallig, schuchter, timide
Dat lijkt me een redelijk overtuigende omschrijving van 'gebrek aan zelfvertrouwen'. Het kan inderdaad een karaktereigenschap zijn, maar dan heeft die persoon vanuit zijn/haar karakter dus weinig zelfvertrouwen. Dat bedoel ik overigens niet negatief ofzo (het woordje "gebrek" geeft het misschien een wat negatieve klank).
En je hoort mij ook niet zeggen dat alleen verlegen mensen onzeker zijn.

![[img width=85 height=33]http://www.real-lunatic.com/gastenboek/img/smilies/fucking.gif[/img]](http://www.real-lunatic.com/gastenboek/img/smilies/fucking.gif)