Partyflock

Forumonderwerp · 798383
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
ga m niet helemaal overtypen maar ben nu tevreden:
timetabel dominator is bekend....
d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 29 juli 2005 om 16:16:
Boeiend of t regent :d

:D Ja normaal heb ik een teringhekel aan regen juist. Zeker op festivals.

Maar op de een of andere manier zie ik die regen juist wel zitten morgen. :D Mist het daarbij niet zo ranzig benauwd is als vandaag want dit is echt goor kutweer.

Voelt gewoon een beteje als Blubberland 1997 en dat was toch ook magistraal qua sfeer. Sowieso, lekker ranzige harde muziek, daar past ook wel lekker ranzig weer bij.

:D Fuck die regen! (l)
Waarschuw beheerder
Heb nu set van The Destroyer op, dit wordt mega :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 29 juli 2005 om 14:55:
En waar is dan de timetable van de laatste area (de chill)?

pas 6x verteld:
helaas is de chill out met jaydee, monica ed GECANCELD door q-dance, aldus inside info!
erg klote is dat idd...maargoed, houseqlassics ziet er niet verkeerd uit ...vooral van 12.oo - 14.15; belgie op zn best!!!
wel erg slordig van q-dance, wie??..Q-DANCE JA, dat ze dat 'in de doofpot gooien'..baal ik wel van,

D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
21.30 uur in de Darkcore Drokz & Akira :kwijl: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deejeedee op vrijdag 29 juli 2005 om 16:31:
pas 6x verteld:
helaas is de chill out met jaydee, monica ed GECANCELD door q-dance, aldus inside info!
erg klote is dat idd...maargoed, houseqlassics ziet er niet verkeerd uit ...vooral van 12.oo - 14.15; belgie op zn best!!!
wel erg slordig van q-dance, wie??..Q-DANCE JA, dat ze dat 'in de doofpot gooien'..baal ik wel van,

D.

:D Pas 6x gereageerd ook al inmiddels hoor :D, dus eerst effe verder lezen, had het allemaal allang begrepen inmiddels. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 29 juli 2005 om 16:59:
pas 6x verteld:

D.

tis al goed meissie...
anyway, jammer dat de chill er niet is...had graag genoten van de dj's daar maarja..komt wel goed morgen!
veel plezier,

D.
Waarschuw beheerder
ziet er op zich wel goed uit (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 15:54:
alst bier maar koud is...de rest boeit me niks

thuis in de koelkast = je bier ook koud
Waarschuw beheerder
donateur
Welke lul zet The Destroyer nou gelijk met Rob Gee :(