Als iedereen met mp3 gaat draaien verdienen de labels ook nix meer met verkoop, alles wordt dan gewoon gekopieerd.
And there for. Vinyl
zal vast wel een intern geheugen in dat ding van numark zitten waar je de mp3's op inlaat en dat je dan op een knopje kan drukken met een auto beatmatch functie...
bron: ander dj forum
Maar het is nix voor mij, i love my cd-spelers
Wheehehhh...
Ik blijf vinyl ook boven alles kiezen hoor! Alleen houd ik mijn ogen ook open en gericht op de toekomst. Ik wil niet achterlopen m.b.t. de digitale revolutie...
Ik ben niet alleen een Vinyl Junk maar ook een Button Freak!
Ik ga gewoon hard op gadgets I just love 'm
*** sniff vinyl ***
Ik wed dat jij nog een zwart wit tv hebt met van die ouderwetse buizen erin... lekker wachten tot je tv warm is...
Maaareeeh, als je zo'n nostalgisch figuur bent, waarom zit je dan op Internet? Heb je een peecee?
Aan het verleden kun je nix veranderen, de toekomst daar moet je zoiezo al zijn, dus kun je er direct maar het beste van maken. das iig mijn levensmotto...
Vooruitgang is het enige wat telt! Stilstaan = Achteruitgang!
*** sniff vinyl ***
*** sniff vinyl ***
No hard feelingz dude wheheh
*** sniff vinyl ***
maar als je dat zo in kan stellen dat ie zelf gaat beatmatchen beatmatchen dan is de lol van het mixen en het DJ zijn er toch van af?!
een beetje een mengpaneel heb van die lampjes die je psies 't zelfde laat zien.
Dat Atomic Beat mix ding is ideaal om mee te leren mixen, om er gevoel bij te krijgen. dat ding neemt je werk uit handen zodat je zelf op andere aspecten van mixen te kunnen richten. iedereen die ik voor het eerst met draaitafels zie kloten, ook nadat je 't min of meer uitgelegd heb, ziet door de bomen het bos niet met als resultaal heel even kloten en maar snel stoppen. da's jammer want technisch correct leren mixen is zo moeilijk niet en kun je in een paar dagen heel aardig leren... laat ze maar met die atomic beat mixer kloten en ze mijn meteen verslaafd want er is direct resultaal. zo mooi.
mensen die mp3 als media afzeiken snap ik ook niet, als je nl. een maxi van draaitafel streamt naar een 320bits mp3'tje zal het verschil niet meer kunnen horen.
Als een sl 1200 gelijkend app is, met een fysiek draaiende schijf en arm etc. die een mp3 kan inladen en zich dan prezies zo zal gedragen als echt vinyl dan denk ik dat je een hit hebt...
lang verhaal he
tja ik vind gewoon dat het bij vinyl moet blijven!