Ach het is allemaal maar zweverig geneuzel, het is maar net hoe het beestje bij het naampje genoemd word, er zijn geen maatstaven of definities voor en kennelijk vind men het heel erg interessant om weer een nieuwe naam te bedenken voor iets wat in wezen allang bestond waarschijnlijk.
Ik bedoel industrial en techno etc. word dan intelligenter genoemd dan andere stromingen... als je dat zelf al gaat geloven, moet je jezelf dan nog serieus nemen? Industriële geluiden die intelligent zijn (want meer is het niet), poeh knap hoor.... Dus of het nou speedcore, terror of snelle darkcore is, het zal mij een worst zijn als ik schuimbekkend op een feest rondloop
Ik vind dat er iets te serieus en belangrijk over word gedaan. Feit is dat als je (nog) niet populair bent je vet underground bent (en dat is weer heel stoer denkt een bepaald zichzelf boven de massa scharend publiek), maar zodra je ook maar een beetje bekend word of succes hebt, is dat ook weer voorbij en word je afgekapt in Nederland (is met alles zo trouwens).
Want laten we eerlijk zijn welke dj's zijn er nou echt onderscheidend bezig? Ja sommigen produceren bagger, wat niet om aan te horen is, dus ja niet raar dat je dan onderscheidend bezig bent.