Partyflock

Forumonderwerp · 798013

Waarschuw beheerder
er zijn tot nu toe 12.000 kaarten verkocht en de verwachting is dat er zaterdag zo'n 15.000 man aanwezig is op dominator.

bron twentsche courant tubantia

Waarschuw beheerder
je zal toch wel moeten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:40:
je zal toch wel moeten

ja toch wel he:P

Waarschuw beheerder
;)

hahaha moet lukken toch, moet zeggen dat ik dr nu ook wel dondersveel zin aan heb nu ik ff ben wezen kijke daar

Waarschuw beheerder
ziet er goed uit heb er nu al zin in :d

Waarschuw beheerder
donateur
idd mensen dat artikel is al van een hele tijd terug hoor,gaat echt wel goed komen daar :d

thunderdome open stage :O

ziet er mooi uit daar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thunderdome in de open lucht...heerlijk met al die regen die er komt:S
moh in de buiten lucht maakt mij geen ruk uit,sta er toch nie
Waarschuw beheerder
zaterdag ben ik oowk te vinden op t ruthbeek DOMINATOR!!!!!!! kisss
Waarschuw beheerder
!!!!JONGENS DE BORDEN VOOR DOMINATOR STAAN AL KLAAR AAN DE ENSCHEDESE STRAAT ennuh mooi weer of slecht weer ik ben aanwezig!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pinkyeeyore op donderdag 28 juli 2005 om 20:40:
mooi weer of slecht weer ik ben aanwezig!!!!

ik ook:yes:
Waarschuw beheerder
Rutbeek klaar voor 15.000 hardcore-fans

ENSCHEDE - Het Rutbeek wordt zaterdag gedomineerd door hardcore. Van ’s morgens elf uur tot ’s avonds elf uur zal er volop worden gefeest in het kader van het Dominator-festival. Dat gebeurt op zes podia: drie in de open lucht en drie in speciaal daarvoor ingerichte tenten.

Pelle Moens, medewerker bij Art of Dance en organisator van Dominator, verwacht dat er ongeveer 15.000 mensen zullen afreizen naar Het Rutbeek. Dat is minder dan aanvankelijk werd gedacht. ‘We hebben aanvankelijk ingezet op 25.000 bezoekers. Maar omdat er voor het eerst een dergelijk festival wordt georganiseerd zijn we met 15.000 bezoekers niet ontevreden’, aldus Moens.

Inmiddels zijn er 12.000 kaarten verkocht, een deel daarvan aan buitenlanders. ‘Die zijn dol op dit soort evenementen. Vooral ook omdat ze eigenlijk alleen maar in Nederland worden gehouden’, verklaart Moens. Hij zou er niet vreemd van opkijken als er bussen vol Zwitsers arriveren:. ‘Die zijn dol op dit genre.’ Maar ook Italianen, Fransozen en Duitsers worden verwacht. Of de Duitsers zaterdag extra vertegenwoordigd zijn, durft Moens niet te zeggen. ‘We hebben vrij weinig ervaring met dergelijke grote evenementen buiten de randstad. Maar normaal gesproken zijn er niet meer Duitsers dan andere Europeanen’.

In totaal verwacht de organisator dat er vijfhonderd man over de landsgrenzen naar Enschede zal komen.

Op het festival zal het neusje van de zalm van de ‘hele harde bands’ aanwezig zijn, zoals Moens het zegt. Maar niet alleen de top van Nederland zal spelen. Ook bands uit Italië en Amerika staan op het programma. Enkele bekende namen zijn onder andere The Stunned Guys, D-Spirit, The Prophet en Paul Elstak. Dominator is een samenwerking tussen de organisatoren Q-Dance en Art of Dance. Het vervoer wordt keurig geregeld. De NS zal extra treinen inzetten om de drommen festivalbezoekers ’s avonds weer veilig thuis te brengen. Tevens zal er een pendeldienst zijn tussen het station van Enschede en het festivalterrein.

Ik had al een berichtje naar de redactie gestuurd, want een of andere gast had op de site van de Tubantia al gezet:
Mart van bennekom 28-07-2005 17:06:00
KLinkt leuk en vriendelijk 'bands'! Misschien ga ik dan ook maar eens kijken

Nou, dat soort lui gaan zich kapot schrikken :devil:
Waarschuw beheerder
misschien dat ze daarom ze timetable achter houwe!
omdat ze het allemaal wat ïn hebben moeten "korten""

Waarschuw beheerder
snap trouwens niet waarom er elke keer staat MoH en Q-Dance.....ze deden t toch met z'n 3-en met id-t (zie ook de thunderdome enz) :/

beetjuh vreemd
Waarschuw beheerder
Volgens mij een geld-kwestie, wie het meeste geld in het festival heb gestopt, mag er het meest mee naar buiten treden. Er staat toch ook een B2S stage/tent gepland? Die organisatie zie ik nergens terug bij de credits, ID&T idem, terwijl dat toch echt hun concept is :\

Vreemd...
Artiest Rynz
Waarschuw beheerder
idd wat vreemd. je ziet ook vrij weinig op id/t erover
Waarschuw beheerder
hoop zo op mooi weer :P nou jah mooi als het maar droog is..

staat wel dicht op elkaat indd of het lijkt zo..
heb er zin in..heb volgens mij veelte hoge verwachtingen maarjah kan ook niet anders er is zo veel ophef dat het super wordt dus moet wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *TAATJE* op vrijdag 29 juli 2005 om 08:59:
volgens mij veelte hoge verwachtingen maarjah kan ook niet anders er is zo veel ophef dat het super wordt dus moet wel

dat is de specialiteit van Art of Dance
superrrrrrrrrrrrr hoge verwachtingen maken en ze dan niet waarmaken, het zou ook slimmer van ze zijn als ze eens een keer niet van die "praatjes" hebben
Waarschuw beheerder
niet zo veel zeiken voor een feest. we zien het daar wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nifje hoe kwam je op het terrein?? wij zijn dr net langsgereden en redelijk wat kunnen zien maar we werden wel mooi weggestuurd:[
kleine ingang trouwens:/ dat word proppen:p

Waarschuw beheerder
@ hc bitch

gewoon dr op gelopen, ff sneaky doen hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oblivion op donderdag 28 juli 2005 om 16:43:
deze foto's doen het wel

Thnx (Y)