Partyflock

Forumonderwerp · 797937
36 volgers · 336138x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Ik zoek hele droge moppen zoals deze:

Het is groen met geel, zit op een paal en het piept..
Een groengeelpaalpiepertje

Ik weet dat er al heel veel topics zijn met moppen, maar dat zijn niet echt de moppen die ik zoek.

Hoe droger hoe beter..:P
Waarschuw beheerder
De vrouw van een circusclown ligt in hun caravan te stoeien met de circusdirecteur. Op een gegeven moment komt de circusclown onverwacht vroeg terug thuis waarop de circusdirecteur zegt: "Hey, daar zal je hem hebben. Nu gaan we lachen."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op donderdag 30 december 2010 om 01:04:
Springt een belg een gat in de lucht , wat denk je?

Spring tie mis

zit in belg op de grond wat denk je

valt hij er af :lol:

Waarschuw beheerder
Jantje komt thuis van school, hij heeft een nieuw klasgenootje en die is moslim, genaamd Mohammed.
Mohammed legt alle kinderen uit over zijn geloof etc, waaronder het feit dat hij geen varkensvlees mag eten.
Jantje krijgt het maar niet uit zijn kop en gaat ermee naar zijn pa, die het volgende zegt:

"Wij mensen stammen van de apen af toch?"
Waarop Jantje volmondig ja antwoordt.
Zijn pa zegt weer: "En wij eten geen apen..."
"OH!" zegt Jantje, "Nu snap ik waarom moslims geen varkensvlees mogen eten!"

Waarschuw beheerder
"Vertel eens wat er scheelt," vraagt de psychiater aan de overspannen man.
"Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter. Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder. Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader! Daarom ben ik een beetje overspannen."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 januari 2011 om 18:45:
Daarom ben ik een beetje overspannen

als dat alles is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 januari 2011 om 18:45:
"Vertel eens wat er scheelt," vraagt de psychiater aan de overspannen man.
"Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter. Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder. Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader! Daarom ben ik een beetje overspannen."

Is echt gebeurd google maar eens op fritzl
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ad-raket op donderdag 30 december 2010 om 15:44:
Waarom is het jammer als er een turk met een fiets overreden word?
Het kon jou fiets zijn.

oudste mop die er bestaat man
Waarschuw beheerder
Het is groen en zit op een hek

verf

het is geel en kunt dr op staan

en kuikentje

het is geel en als het in je oog komt ben je dood

trein
Waarschuw beheerder
Het is geel en als je op een knopje drukt is het rood?

Een kuikentje in de blender
Waarschuw beheerder
Waarom heeft Verstappen altijd een fles MAGGI bij zich. Voor als zijn motor in de soep loopt.

Wat staat er op het graf van een tandarts??
Dit is het laatste gat wat hij gevuld heeft

Er zijn in Kosovo 2 nieuwe populaire programma's op TV (als ie het doet) :
1)Terland ter zee en op de vlucht
2)Eigen huis in puin

Wat is het toppunt van zelfstandigheid
Antwoord
zelf bepalen of je geboren wordt

Wat moet je doen als je je klote voelt?
Antwoord:
Je handen uit je broek halen
Waarschuw beheerder
-2
ken je de mop van de mummy, lastig he?

Waarschuw beheerder
Volgens mij moet het zijn 'ingewikkeld he?'
Waarschuw beheerder
Komt een geit bij de slager...
de geit vraagt aan de slager; Heeft u een heel wit brood ?
Nee!!! zegt de slager; Ik heb alleen een half wit brood !
Zegt die geit; Maakt niet uit ik ben toch op de brommer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mooimangz op woensdag 12 januari 2011 om 15:48:

biggest fail ever
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mooimangz op woensdag 12 januari 2011 om 15:48:

:lol:

Uitspraak van Davide93 op woensdag 12 januari 2011 om 23:28:
biggest fail ever

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Back to the future! op woensdag 12 januari 2011 om 16:02:
Komt een geit bij de slager...
de geit vraagt aan de slager; Heeft u een heel wit brood ?
Nee!!! zegt de slager; Ik heb alleen een half wit brood !
Zegt die geit; Maakt niet uit ik ben toch op de brommer!

Sinds wanneer verkopen slagers trouwens brood

[Azijnpismode off]
Waarschuw beheerder
V: Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
A: Een scheet laten als je aan de diarree bent.

n dom blondje loopt op de Veluwe en ziet daar een herder met zijn schaapjes lopen.
"Oh wat leuk ! " , zegt het domme blondje tegen de herder. "Ik wil ook zo'n lief schaapje hebben!"
"Nou", zegt de herder "Als jij raadt hoeveel schapen hier rond lopen, mag jij er een uitzoeken."
Het domme blondje denkt na en zegt: "524"
Shit, denkt de herder en zegt: " goed meisje, precies goed ! kies er maar een uit."
Het domme blondje kiest er een uit en stopt hem in haar auto.
Op het moment dat ze weg wil rijden klopt de herder op het raam, en zegt:"Als ik nou raad wat voor kleur haar jij hebt, mag ik dan mijn herdershond terug !??"

Wat betekend volvo?
Ant:verloren onderdelen liggen verder op.

Een man van eind 70 verteld zijn pastoor dat hij latijn wil gaan leren. De pastoor vraagt waarom. De man antwoord dat als hij dood zal gaan hij Petrus in zijn eigen taal kan begroeten. Maar zegt de pastoor, wat als je in de hel terecht komt. Ach zegt de man, een paar woorden duits spreken we allemaal wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Back to the future! op donderdag 13 januari 2011 om 01:36:
Een man van eind 70 verteld zijn pastoor dat hij latijn wil gaan leren. De pastoor vraagt waarom. De man antwoord dat als hij dood zal gaan hij Petrus in zijn eigen taal kan begroeten. Maar zegt de pastoor, wat als je in de hel terecht komt. Ach zegt de man, een paar woorden duits spreken we allemaal wel.

:D
Waarschuw beheerder
Marianne Thieme van de partij voor de dieren is ontslagen!

Ze heeft dr poes kaal geschoren
Waarschuw beheerder
komt een been bij de supermarkt en vraagt aan de winkelier,hoeveel kost een blikje cola?
zegt die winkelier 1 euro

zegt dat been maar ik heb maar 80 cent

winkelier ben je arm ofzo?

nee been
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op woensdag 12 januari 2011 om 23:28:

:lol: hahaha wat is het toppunt van grappig zijn?

Moppen vertellen die je zelf niet snapt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op zaterdag 15 januari 2011 om 09:12:
Moppen vertellen die je zelf niet snapt

:lol: hij vind het zelf ook ingewikkeld :s
Waarschuw beheerder
twee koeien staan in de wei.
de ene staat hevig heen en weer te schudden.
Vraagt de ander:wat ben Jij nou aan het doen?
zegt de eerste ik ben morgen jarig dus ik ben alvast de slagroom aan het kloppen.
Waarschuw beheerder
Waarom neemt een Belg een lepel mee in de auto?

Om de weg af te snijden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Back to the future! op zaterdag 15 januari 2011 om 09:48:
Waarom neemt een Belg een lepel mee in de auto?

Om de weg af te snijden.

Fail :dood: .... t moet miss een mes zijn? :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom neemt een Belg een krant mee in de auto?

om eens lekker te scheuren

Waarschuw beheerder
er valt een eend uit de lucht..........

KWAKK!
Waarschuw beheerder
als je met de trein naar amsterdam gaat moet je overleiden
Waarschuw beheerder
Hoe is het "hakkûh" destijds begonnen?
10.000 gabbers en maar één plee.

Een Amsterdammer gaat op vakantie naar Londen.
Hij bezoekt The Tower, The London Dungeon en vervolgens een
paar pubs. Straalbezopen vervolgt hij zijn weg en op Piccadilly Circus gaat hij onderuit.
Hij komt bij in het ziekenhuis en de zuster naast zijn bed vraagt hem: "How do you feel?"
Waarop de Amsterdammer zegt: "Op m'n platte bek."
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=>SKIPPY<=- op dinsdag 18 januari 2011 om 00:54:
Een Amsterdammer gaat op vakantie naar Londen.
Hij bezoekt The Tower, The London Dungeon en vervolgens een
paar pubs. Straalbezopen vervolgt hij zijn weg en op Piccadilly Circus gaat hij onderuit.
Hij komt bij in het ziekenhuis en de zuster naast zijn bed vraagt hem: "How do you feel?"
Waarop de Amsterdammer zegt: "Op m'n platte bek."

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 15 januari 2011 om 07:45:
komt een been bij de supermarkt en vraagt aan de winkelier,hoeveel kost een blikje cola?

nee been

Hahahaha, geniaal:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 15 januari 2011 om 07:45:

nee been

WHAHAHAHAHA
Waarschuw beheerder
Zitten 2 konijnen en een egel aan de kant van de weg.
"ja," zegt het konijn, "Weet je hoe het komt dat je bijna altijd dode egeltjes op de weg ziet liggen, en zelden een konijn?"
"Ohja," zegt de egel, "Dat is zo, hoe komt dat?"

Het konijn verteld: "Wij leren altijd, als we de weg oversteken, en we zien in de verte twee koplampen aankomen, om in het midden te gaan zitten, en als de koplampen dichterbij komen, te bukken, en je kunt zo verder lopen. Kijk ik doe het voor" Dus de konijn loopt de weg op, gaat in het midden van de koplampen zitten en bukt, en leeft.

"Oh" zegt de egel, "dat kan ik ook." Dus de egel loopt de weg op, gaat in het midden van de koplampen zitten, en bukt en PLESJ, helemaal geplet.
"Ja," zegt het konijn. "dat zie je niet vaak meer he? 3 wielers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drankvrouwtje op zaterdag 4 december 2010 om 13:58:
Terwijl de juf iets op het schoolbord schrijft roept Jantje ;Juf u heeft haar onde uw rechterarm!
Eruit roept de juf , ik wil je vandaag niet meer zien!!
De volgende dag zit Jantje weer in de klas en de juf pakt het krijtje om weer wat op het bord te schrijven ditmaal met haar andere arm.
Juf , roept Jantje , u heeft ook haar onder uw linkerarm
De juf loopt rood aan .eruit Jantje . de rest van de week wil ik je niet meer zien.
Die maandag is Jantje er weer.
De juf wil iets op het bord schrijven , maar laat haar krijtje op de grond vallen, ze bukt zich om het op te rapen.
Vanachter uit de klas hoort ze , Dag juf , tot na de kerstvakantie

:roflol:(Y)
Waarschuw beheerder
Drie stotteraars sluiten na een avondje zwaar aan het bier gezeten te hebben een weddenschap af. De weddenschap houdt in dat een ieder een drankje moet bestellen zonder te stotteren. Degene die stottert, moet een rondje betalen voor alle aanwezigen. Alleen wat er al besteld is, mag niet dubbel besteld worden. Het volgende weekend is het zover en gaan ze naar de locale kroeg. De eerste stotteraar wenkt naar de barvrouw en kan met moeite, zonder te stotteren uitbrengen: "Cola." De tweede begint 'm te knijpen en wenkt de barvrouw. Met moeite weet ook deze man zonder te stotteren een sinas te bestellen. De derde begint 'm nu helemaal te knijpen. Hij denkt bij zichzelf: Seven-up wordt te lastig, dus ga ik maar op safe. Ook hij wenkt de barvrouw en bestelt met moeite, zonder te stotteren, een koffie. Totaal onverwachts vraagt de barvrouw aan de derde man: "Gewoon, espresso, decafe of cappucino", waarop de man zegt: "K-k-kutwijf!"
Waarschuw beheerder
Drie stotteraars gaan samen naar het bordeel. De prostituee zegt: "Ik heb vandaag al genoeg verdiend en ik ben in een goede bui. Als jullie mij kunnen zeggen waar jullie wonen zonder te stotteren, mogen jullie eens gratis". De eerste stotteraar zegt: "Ik kom uit Br-Br-Br-Br-Breda!" De hoer vertelt hem dat hij te veel gestotterd heeft en dus zal moeten betalen. De tweede man zegt: "En ik kom uit O-O-Oirschot!" "Tja" zegt de hoer, "dat is al veel beter als je vriend, maar toch ook niet zonder stotteren" De derde stotteraar zegt "Ik kom uit Katwijk" waarop de hoer hem feliciteert en de man zijn gratis wipje krijgt.
Dan vervolledigt de man zijn zin: "...a-a-a-aan Zee!"
Waarschuw beheerder
Een jongeman biedt een vrouw, na in de lift tegen haar te zijn opgebotst, zijn verontschuldigingen aan: "Sorry mevrouw, maar als uw hart net zo groot is als uw borsten, dan weet ik zeker dat u het me zult vergeven." De vrouw antwoordt : "En als jouw lul even hard is als jouw elleboog, dan kun je me vinden in kamer 214."

Een jongen en meisje die al een tijdje verkering hebben, hebben een codewoord om elkaar duidelijk te maken dat ze met elkaar de liefde willen bedrijven. Dan zeggen ze tegen elkaar "Ik wil met jou een cheeseburger gaan eten." Op een dag is de jongen heel geil en hij belt zijn vriendin op. Haar moeder neemt op en de jongen vraagt haar om tegen haar dochter te zeggen dat hij met haar een cheeseburger wil gaan eten. De moeder geeft de boodschap door en haar dochter gaat weg. Na een paar uur komt de dochter terug thuis. De moeder vraagt haar: "En, was het een lekkere cheeseburger?", waarop de dochter antwoordt: "Jazeker mama". De moeder zegt: "Ik zie het, er hangt nog een beetje mayonaise aan je lippen."
Waarschuw beheerder
Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun jij nog wat van leren." Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." De vrouw zegt: "Dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren." Bij een volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan." De mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in één jaar! Daar kan jij nog wat van leren." Waarop haar man antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was..?"
donateur
Uitspraak van Smiley © op vrijdag 21 januari 2011 om 08:04:
Een jongeman biedt een vrouw, na in de lift tegen haar te zijn opgebotst, zijn verontschuldigingen aan: "Sorry mevrouw, maar als uw hart net zo groot is als uw borsten, dan weet ik zeker dat u het me zult vergeven." De vrouw antwoordt : "En als jouw lul even hard is als jouw elleboog, dan kun je me vinden in kamer 214."

Een jongen en meisje die al een tijdje verkering hebben, hebben een codewoord om elkaar duidelijk te maken dat ze met elkaar de liefde willen bedrijven. Dan zeggen ze tegen elkaar "Ik wil met jou een cheeseburger gaan eten." Op een dag is de jongen heel geil en hij belt zijn vriendin op. Haar moeder neemt op en de jongen vraagt haar om tegen haar dochter te zeggen dat hij met haar een cheeseburger wil gaan eten. De moeder geeft de boodschap door en haar dochter gaat weg. Na een paar uur komt de dochter terug thuis. De moeder vraagt haar: "En, was het een lekkere cheeseburger?", waarop de dochter antwoordt: "Jazeker mama". De moeder zegt: "Ik zie het, er hangt nog een beetje mayonaise aan je lippen."

:lol:
Waarschuw beheerder
Prinses tegen kikker: "Als ik jou kus, verander je dan in een prins?" "Nee," zegt de kikker, "dat is mijn broer. Mij moet je pijpen.
Waarschuw beheerder
+1
Een jongeman zit in de gevangenis. Hij krijgt een brief van zn vader waarin die zegt dat hij het zo jammer vindt dat hij niet bij zn familie kan zijn. Hij vertelt over wat er allemaal gebeurt is die week (zoals hij al 2 maanden doet) en zegt dat hij een moestuin wil aanleggen en hoe jammer hij het vindt dat zn zoon hem daar niet bij kan helpen. De zoon stuurt een kort briefje terug waarin staat "niet in de tuin gaan spitten papa daar heb ik het spul begraven!". De gevangenis leest natuurlijk alle uitgaande post en de volgende dag is er een heel CSI-team om de tuin van zn vader ondersteboven te zoeken. Na 2 dagen hebben ze niks gevonden en gaan ze terug weg. savonds krijgt de vader een mail van zn zoon.
"De tuin zal nu wel omgespit zijn papa, meer kon ik vanop deze afstand niet voor je doen. Veel liefs en hopelijk tot snel."

Waarschuw beheerder
waarom maken mannen zo moeilijk oogcontact?....borsten hebben geen ogen.

hoe zou de wereld eruitzien zonder mannen?.....vol dikke gelukkige vrouwen.

waarom simuleert 90% van de vrouwen een orgasme?....omdat ze denken dat dit mannen boeit.

hoe fitnessen mannen op het strand?......door iedere keer als ze een mooie vrouw zien hun buik in te trekken.

wat is het verschil tussen een man en E.T?......E.T belde naar huis.

wat is het dunste boek ter wereld?......wat mannen over vrouwen weten.

waarom geven mannen hun penis een naam?....omdat ze niet willen dat een vreemde al hun beslissingen nemen.
Waarschuw beheerder
+1
Loopt een neger over schiphol met een koffer op zn hoofd.

Beveiliging ziet m lopen en vind het verdacht dus spreekt de man aan.

'hallo meneer wilt u wel even mee komen?'

Waarop de neger zegt;

'ewa laat me met rust noh, ik ben underkoffer!'
Waarschuw beheerder
-1
komt een gabber bij de slager "heeft U nog gehakt"
Waarschuw beheerder
:rot:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van meb op zaterdag 22 januari 2011 om 00:40:
Een jongeman zit in de gevangenis. Hij krijgt een brief van zn vader waarin die zegt dat hij het zo jammer vindt dat hij niet bij zn familie kan zijn. Hij vertelt over wat er allemaal gebeurt is die week (zoals hij al 2 maanden doet) en zegt dat hij een moestuin wil aanleggen en hoe jammer hij het vindt dat zn zoon hem daar niet bij kan helpen. De zoon stuurt een kort briefje terug waarin staat "niet in de tuin gaan spitten papa daar heb ik het spul begraven!". De gevangenis leest natuurlijk alle uitgaande post en de volgende dag is er een heel CSI-team om de tuin van zn vader ondersteboven te zoeken. Na 2 dagen hebben ze niks gevonden en gaan ze terug weg. savonds krijgt de vader een mail van zn zoon.
"De tuin zal nu wel omgespit zijn papa, meer kon ik vanop deze afstand niet voor je doen. Veel liefs en hopelijk tot snel."

SUPER !!!!