"Vertel eens wat er scheelt," vraagt de psychiater aan de overspannen man.
"Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd mijn stiefdochter. Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder. Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader! Daarom ben ik een beetje overspannen."
Komt een geit bij de slager...
de geit vraagt aan de slager; Heeft u een heel wit brood ?
Nee!!! zegt de slager; Ik heb alleen een half wit brood !
Zegt die geit; Maakt niet uit ik ben toch op de brommer!
Een man van eind 70 verteld zijn pastoor dat hij latijn wil gaan leren. De pastoor vraagt waarom. De man antwoord dat als hij dood zal gaan hij Petrus in zijn eigen taal kan begroeten. Maar zegt de pastoor, wat als je in de hel terecht komt. Ach zegt de man, een paar woorden duits spreken we allemaal wel.
Waarom neemt een Belg een lepel mee in de auto?
Om de weg af te snijden.
Fail.... t moet miss een mes zijn?
Een Amsterdammer gaat op vakantie naar Londen.
Hij bezoekt The Tower, The London Dungeon en vervolgens een
paar pubs. Straalbezopen vervolgt hij zijn weg en op Piccadilly Circus gaat hij onderuit.
Hij komt bij in het ziekenhuis en de zuster naast zijn bed vraagt hem: "How do you feel?"
Waarop de Amsterdammer zegt: "Op m'n platte bek."
Terwijl de juf iets op het schoolbord schrijft roept Jantje ;Juf u heeft haar onde uw rechterarm!
Eruit roept de juf , ik wil je vandaag niet meer zien!!
De volgende dag zit Jantje weer in de klas en de juf pakt het krijtje om weer wat op het bord te schrijven ditmaal met haar andere arm.
Juf , roept Jantje , u heeft ook haar onder uw linkerarm
De juf loopt rood aan .eruit Jantje . de rest van de week wil ik je niet meer zien.
Die maandag is Jantje er weer.
De juf wil iets op het bord schrijven , maar laat haar krijtje op de grond vallen, ze bukt zich om het op te rapen.
Vanachter uit de klas hoort ze , Dag juf , tot na de kerstvakantie
Een jongeman biedt een vrouw, na in de lift tegen haar te zijn opgebotst, zijn verontschuldigingen aan: "Sorry mevrouw, maar als uw hart net zo groot is als uw borsten, dan weet ik zeker dat u het me zult vergeven." De vrouw antwoordt : "En als jouw lul even hard is als jouw elleboog, dan kun je me vinden in kamer 214."
Een jongen en meisje die al een tijdje verkering hebben, hebben een codewoord om elkaar duidelijk te maken dat ze met elkaar de liefde willen bedrijven. Dan zeggen ze tegen elkaar "Ik wil met jou een cheeseburger gaan eten." Op een dag is de jongen heel geil en hij belt zijn vriendin op. Haar moeder neemt op en de jongen vraagt haar om tegen haar dochter te zeggen dat hij met haar een cheeseburger wil gaan eten. De moeder geeft de boodschap door en haar dochter gaat weg. Na een paar uur komt de dochter terug thuis. De moeder vraagt haar: "En, was het een lekkere cheeseburger?", waarop de dochter antwoordt: "Jazeker mama". De moeder zegt: "Ik zie het, er hangt nog een beetje mayonaise aan je lippen."
komt een gabber bij de slager "heeft U nog gehakt"
Een jongeman zit in de gevangenis. Hij krijgt een brief van zn vader waarin die zegt dat hij het zo jammer vindt dat hij niet bij zn familie kan zijn. Hij vertelt over wat er allemaal gebeurt is die week (zoals hij al 2 maanden doet) en zegt dat hij een moestuin wil aanleggen en hoe jammer hij het vindt dat zn zoon hem daar niet bij kan helpen. De zoon stuurt een kort briefje terug waarin staat "niet in de tuin gaan spitten papa daar heb ik het spul begraven!". De gevangenis leest natuurlijk alle uitgaande post en de volgende dag is er een heel CSI-team om de tuin van zn vader ondersteboven te zoeken. Na 2 dagen hebben ze niks gevonden en gaan ze terug weg. savonds krijgt de vader een mail van zn zoon.
"De tuin zal nu wel omgespit zijn papa, meer kon ik vanop deze afstand niet voor je doen. Veel liefs en hopelijk tot snel."