![]() |
het komt van rechts en het heeft voorrang
Komt een neger bij de dokter met een mes in zijn buik.
'Dokter, dokter er zit een mes in mijn buik!'
De dokter rukt het mes eruit, en steekt het zo bij die neger in zijn oog.
'Ik heb geen tijd voor je, ga maar naar de oogarts'
Loop ik laatst langs de rivier, hoor ik me daar toch een hoop gespetter. Is er een Marokkaan aan het verdrinken! Ik gelijk de politie op de hoogte gesteld. Nou hoop ik wel dat de politie op tijd was, anders is het zonde van mijn postzegel.
Komt een neger bij de dokter met een mes in zijn buik.
'Dokter, dokter er zit een mes in mijn buik!'
De dokter rukt het mes eruit, en steekt het zo bij die neger in zijn oog.
'Ik heb geen tijd voor je, ga maar naar de oogarts'
Loop ik laatst langs de rivier, hoor ik me daar toch een hoop gespetter. Is er een Marokkaan aan het verdrinken! Ik gelijk de politie op de hoogte gesteld. Nou hoop ik wel dat de politie op tijd was, anders is het zonde van mijn postzegel.
nee, als je op een voorrangsweg zit niet
Stapt een olifant de bus in. Dus de buschauffeur zegt: ''Zo, dat maak ik niet vaak mee, een olifant in mijn bus.''
Zegt de olifant: ''Nee, het is waarschijnlijk ook de laatste keer want morgen is mn fiets weer gemaakt.''
Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in
de modder zakt...
"Ga mijn laarzen halen", zegt de boer.
Als de knecht bij de boerderij is komt hij de twee bloedmooie dochters
van de boer tegen...
"He, wat doe jij hier ", vragen de meiden.
"Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed," zegt hij.
"Daar geloven we niks van," zeggen de meiden.
"Oh Wacht maar dan vraag ik et hem," zegt de knecht....
En hij roept keihard naar de boer op het land :
"Moest ik er nu 1 pakken of 2 "
Boer schreeuwt terug : "Allebei natuurlijk !"
toppunt van hardheid ?
komt een marrokaan bij de hemel klopt aan doet petrus open vraagt de marrokaan is allah er ook zegt petrus nee sorry hij is hier boven dus de marrokaan klimt naar boven klopt aan en maria doet de deur open hallo maria zegt de marrokaan zegt maria wat kan ik voor u doen zegt de marrokaan is allah ook thuis? zegt maria nee die is hier boven dus de marrokaan klimt weer naar boven klopt aan doet jezus open hallo mijn zoon wat kan ik doen voor jou zegt de marrokaan is allah hier? zegt jezus nee dies hier bovn dus de marrokaan klimt omhoog klopt aan en god doet open hallo mijn zoon zegt god wat kan ik voor jou doen zegt de marrokaan is allah hier ook zegt god kom binnen hej allah 2 koffie