Een getrouwd stel ligt in bed en geven elkaar nog een kus voordat ze gaan slapen.
De man begint te dromen dat hij in het paradijs is maar hij heeft opeens de behoefte om knetter hard te gaan schijten. Tijdens het zoeken naar een wc komt hij een engeltje tegen.
Engeltje kun je misschien mij de wc wijzen?
Waarop dat engeltje zegt; als je me neukt zal ik je wijzen, noh die man klimt er boven op doet ze ding en dat engeltje wijst naar links en zegt die kant op.
Naar 2 minuten de richting opgelopen waar het engeltje hem naar toe stuurde heeft hij nog steeds geen wc gevonden.
Hij komt weer een engeltje tegen en vraagt: Engeltje kun je misschien mij de wc wijzen?
Waarop dat engeltje zegt; als je me neukt zal ik je wijzen
De man loopt al met 1 hand op ze reet en besluit toch maar het engeltje te neuken.
Weer na de daad wijst de engel hem de weg.
Na weer een afstand te hebben afgelegd in de richting waar de engel hem naar toe heeft gestuurd is hij nog steeds geen wc tegen gekomen.
De man moet nu wel heel nodig en kan het bijna niet meer ophouden.
Hij komt weer een engeltje tegen en besluit het toch nog maar een keer te vragen. Engeltje kun je misschien mij de wc wijzen?
Waarop dat engeltje zegt; als je me neukt zal ik je wijzen..
De man denkt na en is tot het besluit gekomen om toch maar het engeltje te neuken want hij doet het bijna in zijn broek.
Na de daad wijst de engel hem de weg, na weer een minuut te hebben gelopen heeft hij het nog steeds niet gevonden.
Hij kijkt om zich heen en ziet daar 2 bulten waar hij opzich wel tussen kan zitten.
Na het schijten is de man behoorlijk opgelucht maar stuit hij weer op een probleem..hij heeft geen wc papier. Hij kijkt om zich heen en ziet achter zich een mooi groen grasveld, hij denk niet na en pak wat gras om zijn reet af te vegen.....Plotseling schrikt de man wakker en ziet hij zijn vrouw boos naast hem zitten, GVD wat doe je allemaal, Eerst neuk je me 3 keer, dan ga je tussen me tieten lopen schijten en vervolgens pluk je me schaamhaar om je reet af te vegen!!!!