Partyflock

Forumonderwerp · 797532
12729x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag ff naar overstuurd geweest en daar stonden weer z'n paar pogoönde apen :no:

maar wat vinden jullie nou zo leuk aan dat pogo gedoe?
beetje tegenmekaar aanspringen.

Voor de "normale" lui is het fucking irritant en lijkt alsof er een stel mongolen zijn losgelaten :S

ik ben er dus op tegen zoals jullie al zien! want ik kan er ook gewoon niet bijkomen waarom jullie dat leuk vinden.

Waarschuw beheerder
(y) :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 19 november 2005 om 17:11:

Jeeeej!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
klopt en speedcore breakcore en terror dan
want ken maar weinig mense die daar op mee kunne hakke....

op dat soort feesten komen volgens mij ook meer mensen die van pogo houden,dus dan krijg je ook niet zo snel 2 groepen..
is inderdaad te snel om te hakken die muziek,daar kan je alleen maar een beetje maf op staan bewegen eigenlijk :D

en heb al zo vaak gezegd gewoon de zaal in 2e splitse
afgelope met al dat gezeik , mja ben bang dat men dan wel weer wat anders vind om zig druk om te maken

dat is zo
want het is niet alleen de manier van dansen waar je gezeik om hebt,maar dan ook nog eens de kleding om maar wat te noemen :D

We worden het gewoon allemaal nooit echt eens met elkaar op die feesten vrees ik :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het best wel grappig..

Er komt vaak zat een topic van iemand die zich ergert aan pogo op een feest

Pogo apen dit en neandertaler dat

Maar op een feest zie ik nooit zon gastje naar die mannen toelopen, en dan iets zeggen van : He mislukte pogodebiel! Je mot hakken en niet als een afgekeurde josti opmekaar inruften.

Want zo word het altijd wel in die topics gezet, maar ze durven er niet heen te lopen als het bezig is.

Altijd lekker veilig op pf lopen schelden.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb gisteren toch echt een paar gasten een trap en een duw gegeven omdat ze mij omver pogo-de

uiteraard maakt het weinig indruk o:)

maar het gaat om het idee !
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraad zijn er altijd uitzonderingen.. :P

Ik ben trouwens niet pro pogo ofzo.
Kan ook niet hakken :P

daarom sta ik wijzelijk stil :D

Waarschuw beheerder
donateur
je bent in ieder geval wel eerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tja.. ritmegevoel van een deurklink.. dan houd het op he :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op zaterdag 19 november 2005 om 18:46:
Maar op een feest zie ik nooit zon gastje naar die mannen toelopen, en dan iets zeggen van : He mislukte pogodebiel! Je mot hakken en niet als een afgekeurde josti opmekaar inruften.

Niet op die manier, maar komen ze voor me neus "half uitdagend" pogo'en... 1 waarschuwing, daarna kleunen. Gruwelijke hekel aan die mongolen-akties. Heerlijk om dan es lekker vuistje erin te planten. En dan valt het me toch op dat de rest van zen gappies het dan vaak houdt op dreigen en ze duiken niet eens met zen allen er bovenop.

(N) rukkers :nee:

Waarschuw beheerder
donateur!

waar en welk feest was dat dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 19 november 2005 om 19:06:
En dan valt het me toch op dat de rest van zen gappies het dan vaak houdt op dreigen en ze duiken niet eens met zen allen er bovenop

Dat gebeurd in een heleboel "vrienden"groepen ;)

Waarschuw beheerder
Weet ik, paar maanden geleden kleunen met twee gasten terwijl een maat van me stond te kijken en zen broodje kroket stond weg te werken...

Maarja, kan de humor daar wel van inzien :), bovendien ging het gelukkig om twee kneuzen die na een paar rake tikken al snel met staart tussen de benen vertrokken :D

Helemaal kapot gelachen (y)

Jammer dat de politie nog met me kwam babbelen :S Zei besprongen mij wel te verstaan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo te horen heb jij wel vaker een relletje ofniet?

daar word de sfeer ook niet beter van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P. uit St. Tunnis op zaterdag 19 november 2005 om 11:20:
pogo is voor boeren. doe dat bij BZB of jovink of bij de Heideroosjes maar niet op een houseparty want, hakkuh is een kunst!

En dat bedoelen wij. Schaam je niet dat je niet echt kunt oldschool gabberen, maar blijf oefenen, je leert het niet in een dag. En als je gewoon ruzie zoekt hoef je alleen maar ff op mijn schouder te tikken hoor en te vragen dat vind ik beleefder dan tegen me aan te beuken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 16:36:
respect voor de mensen die zo snel kunnen hakken op speedcore en terror

Dank je wel. maar ik houd het niet echt lang vol 30min en dan heb ik het wel gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op zaterdag 19 november 2005 om 19:35:
Zo te horen heb jij wel vaker een relletje ofniet?

daar word de sfeer ook niet beter van.

Nee hoor, punt is alleen dat mensen die irritant gaan doen of mans of hoe je dat ook wil noemen bij mij aan het verkeerde adres zijn. Is misschien niet leuk voor de sfeer. Maar ik zal nooit iemand een strobreed in de weg zitten, maar dan wil ik ook gewoon mijn gang kunnen gaan...

Valt echt wel mee hor... maar kan niet tegen gelul gewoon. Dus wees relaxt, heb respect voor mekaar, dan is het 1 groot feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me niet echt handig dat pogo op een hardcore feest.

[img width=332 height=650 cacheid=000ace55001f5b1ddc1653641a0116d75b]http://www.tomhole.com/images/Em%20pogo%201.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Afschaffen die handel. Vorig jaar met Thunderdome nog een gekneusde teen en een blauwe teennagel aan over gehouden terwijl ik alleen wat te drinken ging halen en erdoorheen liep :vaag:

Waarschuw beheerder

Want zo word het altijd wel in die topics gezet, maar ze durven er niet heen te lopen als het bezig is.

indd.. :nocheer:

Waarschuw beheerder
volgens mij word er niet gescholden

Waarschuw beheerder
al t zoveelste pogo topic :Z

tis onderhand wel bekend dat iedereen een hekel aan pogo heeft :)

mensen die t toch doen prima.. hoop dat ze er kapot aan gaan (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het best doe wat je leuk vind (Y) maar ga dan ook niet de tijd onwijs irritant tegen de niet pogo mensen aan staan beuken ..

organiseer een pogo party hoef je het niet meer op andere party's te doen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 13:48:
Afschaffen die handel. Vorig jaar met Thunderdome nog een gekneusde teen en een blauwe teennagel aan over gehouden terwijl ik alleen wat te drinken ging halen en erdoorheen liep :vaag:

jah kom op hey...

je ziet dat men aan het pogo,en is, en wat doe jij je loopt er door heen...
das ook niet slim he :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=398 height=73 cacheid=000154e70002f2d020e41bbd1a011853bc]http://img512.imageshack.us/img512/7120/ruffzhakkuh2sf.gif[/img]

(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op dinsdag 22 november 2005 om 17:30:
je ziet dat men aan het pogo,en is, en wat doe jij je loopt er door heen...
das ook niet slim he

gewoon niet doen...is niet bepaald sfeerverhogend....

Waarschuw beheerder
:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 15:50:
Uitspraak van Mr.Graftak op zaterdag 19 november 2005 om 18:46:

indd..

JUIST!!
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het best wel grappig..

Er komt vaak zat een topic van iemand die zich ergert aan pogo op een feest

Tsjah ik erger me er ook vaak aan , maar om nou daarom ruzie te gaan zoeken en me feest te verpesten nee :) iedereen moet doen wat die leuk vind zolang die anderen niet lastig valt . Op outblast was ik lekker aan het hakken vooraan en toen kreeg ik ineens een elleboog tegen me koker .. dat vind ik dus wat minder :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Epic noise op woensdag 23 november 2005 om 18:20:

doe t regelmatig, en dan is t over ook!....want ze zijn wel stoer de pogo mannetjes...:no:
Waarschuw beheerder
donateur
hmms tsjah ik niet :) ben gewoon nooit in een ruzie stemming op een feest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epic noise op woensdag 23 november 2005 om 18:20:
iedereen moet doen wat die leuk vind zolang die anderen niet lastig valt .

(Y) :jaja:

Waarschuw beheerder

Met mijn 1.80 meter loop ik idd niet op een grote enge lonsdale nazi af. Sommige lagere diersoorten moet je gewoon met rust laten, ook voor je eigen veiligheid (y)
Waarschuw beheerder
Pogo hoort niet in de gabber/hardcorescene :nee:

Waarschuw beheerder
geef mij maar hardcore en geen pogo :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :@HATED:@ op zondag 27 november 2005 om 16:19:
Pogo hoort niet in de gabber/hardcorescene

Heb jij toch geen last van. Aangezien je geen gabber bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 22:01:
Met mijn 1.80 meter loop ik idd niet op een grote enge lonsdale nazi af. Sommige lagere diersoorten moet je gewoon met rust laten, ook voor je eigen veiligheid

en dan vooral het grote enge lonsdale nazi gedeelte..
STERF!! kortzichtige syfiluszweer!!
zoiets doms heb ik nog nooit gehoord! ga naar een knuffelparty ofzo debiel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 22:01:
Met mijn 1.80 meter loop ik idd niet op een grote enge lonsdale nazi af. Sommige lagere diersoorten moet je gewoon met rust laten, ook voor je eigen veiligheid

Maar dat wil niet zeggen dat wij jou niet met rust laten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHARPmoeder:bier: op zondag 27 november 2005 om 17:28:
zoiets doms heb ik nog nooit gehoord!

Ok jouw geloofwaardigheid is bij deze ook verdwenen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom is pogo altijd in combinatie met een geruite blouse?
Waarschuw beheerder
Anders ben je natuurlijk niet terror

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op zondag 27 november 2005 om 19:53:
Anders ben je natuurlijk niet terror

Aaaaaaaaarghhhh, laat de terror er even buiten wil je :[
Waarschuw beheerder
ik moet wel :( van pogo-en alleen word je natuurlijk niet speedcore
dat is alleen weg gelegt voor de echte

Waarschuw beheerder
donateur
ja ok zit wat in, jammer dat je dat altijd meteen moet asocieren met bepaalde muziekstylen he :@

Ik HAK lekker op terror O:) :)
Waarschuw beheerder
Je heb ook mensen die stampen op terror, je weet wel, dat dansje wat je doet als er hardstyle uit je diskman komt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op zondag 27 november 2005 om 20:15:
Je heb ook mensen die stampen op terror, je weet wel, dat dansje wat je doet als er hardstyle uit je diskman komt

8) :jaja:

Sta dan gewoon stil weet je :9 das toch geen porum? :x

Ow, ik ga ruzie krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 20:20:
Ow, ik ga ruzie krijgen

:yes:
dat worden wekelijkse bedreigingen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op zondag 27 november 2005 om 20:29:
dat worden wekelijkse bedreigingen