Partyflock

Forumonderwerp · 797532
12410x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag ff naar overstuurd geweest en daar stonden weer z'n paar pogoönde apen :no:

maar wat vinden jullie nou zo leuk aan dat pogo gedoe?
beetje tegenmekaar aanspringen.

Voor de "normale" lui is het fucking irritant en lijkt alsof er een stel mongolen zijn losgelaten :S

ik ben er dus op tegen zoals jullie al zien! want ik kan er ook gewoon niet bijkomen waarom jullie dat leuk vinden.
Waarschuw beheerder
weer z'n triest fucking toic..

pogo is nep..

rot op.. en ook met je tyfus topic

[img width=170 height=189 cacheid=0009922c001b59030b8e35af1a00e1d9a5]http://www.kryptonitelock.nl/IMAGES/combopadl.JPG[/img]

*slot*

:P
Waarschuw beheerder
donateur
pogo-ers moeten :dood:
Waarschuw beheerder
:jaja:

nu kan ie weer dicht:D
Waarschuw beheerder
donateur
precies :D
Waarschuw beheerder
donateur
W8 ik wil nog wat zeggen :9

Pogo is voor zwakbegaafde nerds :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
oh ok .. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die pogo'en moeten ze schoppen tot ze niet meer op kennen staan O:) of is dat te grof? :$
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik klikken ?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rossie B) op donderdag 28 juli 2005 om 02:25:
zal ik klikken ??

Nee dat doe jij niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossie B) op donderdag 28 juli 2005 om 02:25:
zal ik klikken ??

mag je best gege :P pogo op zen tijd is wel fun,

wat ventjes om kegelen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 28 juli 2005 om 02:23:
Mensen die pogo'en moeten ze schoppen tot ze niet meer op kennen staan of is dat te grof?

jij staat zelf ook altijd te pogoën met je puntschoenen aan ..:[

zwakzinnig ..hoezo?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 08:06:
jij staat zelf ook altijd te pogoën met je puntschoenen aan ..

zwakzinnig ..hoezo?!?

Is dat zo? :D
Waarschuw beheerder
heerlijk toch juist als er weer van die malloten staan te pogo'en en dan stiekem effe een heerlijke trap uitdelen aan die mafkezen, want dat zijn ut!

beter hakken

moet je een keer doen dan ram ik je meteen tussen de rosende bende endaarna zal ik je nog ff lekker na trappen as je op de grond ligt

Waarschuw beheerder
Pogo echt een uiting van extreem lomp gedrag..
Waarschuw beheerder
ben afgelopen nog keihard geschopt door iemand die an t hakken was.. paar minuten erge last van me knie gehad..
en gebeurt wel vaker.. wil je naar de bar lopen staan ze tegen je benen an te schoppen nah das ook niks :s
vroegah was t toch ff anders, allemaal heel vaag maar leek meer op dat mensen wel oplette als je erlangs wou :jaja:
en iedereen zeikt maar n end heen dus ja waarom gaan we nie gewoon allemaal stilstaan joh iedereen blij :/
Waarschuw beheerder
waarom gaan we nie gewoon allemaal stilstaan joh iedereen blij

:nee: 10

vroeger:lief:
Waarschuw beheerder
ik heb ook een hekel aan dat getrek en geduw aan m,n lichaam.
Waarschuw beheerder
pogo is voor de strake en de zwakke staan te hakke
Waarschuw beheerder
haha jeroen 1 duw en jij ligt om hoor dus geen grootspraak O:)
Waarschuw beheerder
je mot wel weten waar je over praat he..
kijk mij maakt echt nie uit of iemand staat te hakkuh of te pogoën als iemand maar gezellig is en als ik bier heb mij niet omduwt of tegen me an schopt :[
want bier is heilig voor mij O:)
Waarschuw beheerder
haha ligt eraan hoe hard je met me gaat gooien :P

maar ben het met je eens..
maar hoest met 10??
Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
pogo is gewoon ff lekker agressie kwijtraken... helemaal uit je bol... zie het maar als een stoeipartij met vrienden hahah tikkertje voor volwassenen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:17:
moet je een keer doen dan ram ik je meteen tussen de rosende bende endaarna zal ik je nog ff lekker na trappen as je op de grond ligt

Whahaha ja jij wel ja :D
Grapjas :D

Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op vrijdag 19 augustus 2005 om 21:52:
pogo is voor de strake en de zwakke staan te hakke

Whahahahaha pogo = voor de zwakbegaafde :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:48:
Whahahahaha pogo = voor de zwakbegaafde

Voor infantielen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:49:
Voor infantielen

Whaha duidelijk :D

Denk dat ze op de peuterspeelzaal nog leuker kunnen dansen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:52:
Denk dat ze op de peuterspeelzaal nog leuker kunnen dansen

:yes:

Waarschuw beheerder
"Onderzoek wijst uit dat 15,6% van personen op een harde house party, ofwel een hardcore party, zich bewogen voelen de pogo-dans uit te voeren. Van de personen die de pogo-dans uitvoeren, ligt het gemiddelde IQ op 83. Het landelijk gemiddelde ligt echter 20 punten hoger op 103. Hier kunt u uit concluderen dat u deze figuren, die dergelijk gedrag vertonen op dergelijke muziek, voornamelijk als (zogezegd) "short-minded" ofwel on-intelligent kunt beschouwen. Helaas zijn deze personen, naar conclusie inziens, vrij agressief en onwetend. Zij snappen zelden, dan wel nooit, wat voor irritaties zij opwekken bij medestanders, en wat voor letsel ze teweegbrengen. De houding, dan wel optredens, van de personen in kwestie, komt ernstig overeen met het gedrag onze voorouders nastreefden rondom 1100 na Christus. Een algemene conclusie luidt dan: 'personen' die een pogo-dans uitvoeren, zijn nog niet zo ver ge-evalueerd als de gemiddelde mens in zijn omgeving."

P. Schippers
©2005 Algemeen Dagblad

Waarschuw beheerder
Pogo-en is wel zo suf.

Hakkuh!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wow, is dat stukje echt waar wat hier staat? Als dat zo is zou het een hoop verklaren!
Waarschuw beheerder
ik las het ook ja

Waarschuw beheerder
hahaha nee joh das niet echt :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 09:25:
hahaha nee joh das niet echt

zeg dat maar tegen P. Schippers dan....

Waarschuw beheerder
Ik ben het compleet eens met P. Schippers.
Waarschuw beheerder
ach ja zolang ze nie tege my aanbeuke...anders vind k t ook kk irritant!!

Waarschuw beheerder
daar ben ik mee eens ma ziet er niet uit moet ik zeggen

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
donateur
als het op 1 plek in de zaal geburt moet het kunnen, dan weet je dat als je daar gaat staan dat je een beuk kan verwachten.
maar moshende mensen, maak in godsnaam een PIT!

wel moeten de mensen weten dat wat er gebeurt dat dat MOSHEN heet en geen pogo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 22 september 2005 om 01:39:
als het op 1 plek in de zaal geburt moet het kunnen, dan weet je dat als je daar gaat staan dat je een beuk kan verwachten.

correctie: het zou moeten mogen als ze er geen andere mensen mee irriteren, helaas is dit wel het geval, dus rijp voor discussie
Waarschuw beheerder
ag stel jullie allemaal niet zo aan :[

heb ook vaak genoeg last van mense die staan te hakke!!
en daar loop ik tog ook niet over te janken ofwel soms??

pogo moet dus gewoon kunne
geen discussie mogelijk!!!
Waarschuw beheerder
[mars643] "Onderzoek wijst uit dat 15,6% van personen op een harde house party, ofwel een hardcore party, zich bewogen voelen de pogo-dans uit te voeren. Van de personen die de pogo-dans uitvoeren, ligt het gemiddelde IQ op 83. Het landelijk gemiddelde ligt echter 20 punten hoger op 103. Hier kunt u uit concluderen dat u deze figuren, die dergelijk gedrag vertonen op dergelijke muziek, voornamelijk als (zogezegd) "short-minded" ofwel on-intelligent kunt beschouwen. Helaas zijn deze personen, naar conclusie inziens, vrij agressief en onwetend. Zij snappen zelden, dan wel nooit, wat voor irritaties zij opwekken bij medestanders, en wat voor letsel ze teweegbrengen. De houding, dan wel optredens, van de personen in kwestie, komt ernstig overeen met het gedrag onze voorouders nastreefden rondom 1100 na Christus. Een algemene conclusie luidt dan: 'personen' die een pogo-dans uitvoeren, zijn nog niet zo ver ge-evalueerd als de gemiddelde mens in zijn omgeving."

P. Schippers
©2005 Algemeen Dagblad

en dat geloof jij zelf ??

Waarschuw beheerder
kk pogo :/

vorige keer op een feestje had iemand een bloedneus en een ander had een klap/trap gekregen in z'n lever o.i.d...

dat zie ik met hakken niet gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 18:49:
vorige keer op een feestje had iemand een bloedneus

nou heb dat wel vaker gezien, en iemanddie over actief staat te hakke kan je ook een bloedneus slaan , duss een argument van nix:S

ieder ze eigen ding zeg ik maar zo;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op donderdag 22 september 2005 om 18:56:
iemanddie over actief staat te hakke kan je ook een bloedneus slaan

tuurlijk kan t gebeuren, maar met pogo krijg je dit veel sneller, zeker wanneer t druk is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 19:40:
Voor de "normale" lui is het fucking irritant en lijkt alsof er een stel mongolen zijn losgelaten

hebben ze ook:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 19:26:
tuurlijk kan t gebeuren, maar met pogo krijg je dit veel sneller, zeker wanneer t druk is :)

jah ben ik met je eens , kan het wel ontkenne maar dan hou ik mezelf voor de gek,

et klinkt mischien gek maar het begint altijd bescheide en rustig maar op een begeefmomend dan ga je gewoon compleet los en vergeet je soms dat er mense zijn die er last van hebbe

maar ff wat anders , waarom zoude de gene die hakken de heele zaal moete hebben?? gun ons ook wat ruimte , dan heb je er ook geen last van!!
maar aangezien jullie dat niet doen/wille zal het nooit goed kunne gaan...

nou dan maar NIET

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op donderdag 22 september 2005 om 18:42:
en dat geloof jij zelf ??

wat is dit voor een kansloze opmerking tegen een persbericht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op donderdag 22 september 2005 om 20:13:
maar ff wat anders , waarom zoude de gene die hakken de heele zaal moete hebben?? gun ons ook wat ruimte , dan heb je er ook geen last van!!
maar aangezien jullie dat niet doen/wille zal het nooit goed kunne gaan...

omdat jullie altijd op de beste plek staan misschien? ga dat apen gedrag dan ergens achter in een hoekje doen en niet waar het druk is (rondom de tafels)