2737x bekeken
donateur
De enige die ik herken is Limo 
Zie er wel wat meer maar ga er niet op aflopen. Andersom gebeurd het ook niet.
Zie er wel wat meer maar ga er niet op aflopen. Andersom gebeurd het ook niet.
Mij herkennen ze meestal wel (ben berucht ), of ik herken hun
Heb zeker veel leuke mensen leren kennnen door Partyflock en ook op veel feestjes partyflockers ontmoet
Vind het altijd wel leuk om iemand te ontmoeten, of iemand die me herkend hihi, maar ik zeg niet iedereen gedag die ik herken
Heb zeker veel leuke mensen leren kennnen door Partyflock en ook op veel feestjes partyflockers ontmoet
Vind het altijd wel leuk om iemand te ontmoeten, of iemand die me herkend hihi, maar ik zeg niet iedereen gedag die ik herken
same here!
ik heb ook heel vaak het idee dat als ik iemand herken dat ik dan denk kan wel wat zeggen maar waarschijnijk herkent hij/zij mij helemaal niet
maar echt leuk mensen leren te kennen
met dominator nog een aantal mensen van pf gezien
ik ook veel.
met dominator nog een aantal mensen van pf gezien
me too, stuk of 4
Herken best veel mensen!
donateur
Ik heb mensen ontmoet van Partyflock en ze zijn allemaal lekker aardig en fun..., maar meestal komen ze naar mij en herkennen ze me..en HOE!!..Ze roepen dan "ANGELRIKA" nou ik hoef maar om te draaien en groeten en wave kusje te geven ....het voelt wel lekker ja ..
de laaste tijd vaker herkend..
maar ik herken ze andersom ook soms wel..
bijvoorbeeld die meid hierboven me
zag ik laast nog bij awakenings festival & rockit afgelopen zaterdag !!laatste aanpassing 2 augustus 2005 22:29
Dat bedoel ik ...
laatste aanpassing
Ik wordt vaak best wel herkend maar wat wil je met al die tattoos!!!
gelukkig, bij wijze van uitzondering was het andersom op het gezellige oldskoolfeest.
vraag me nog steeds af hoe je mij kent als vanuit Culemborg
Daar zit Papa toch met zijn Tattooshop?
Ik kom ze zo vaak tegen, met sommige maak ik ook zeker wel een praatje want die sommige ben je in de loop der jaren ook beter gaan kennen. Mijn vriendjeslijst bestaat dus ook uit al dat soort mensen.
Ik moet wel zeggen dat het in 2003 veel gezelliger was op bijvoorbeeld de meetings, toen had je gewoon altijd de die hards (zelf ben ik user 1405) die er waren, was het ff gezellig kletsen en een drankie doen en dan weer je eigen weg op.
De laatste 1,5 a 2 jaar ga ik ook niet meer naar meetings enzo, de mensen die ik ken hiero spreek ik al van te voren en zie ik daar wel weer binnen.
Ik moet wel zeggen dat het in 2003 veel gezelliger was op bijvoorbeeld de meetings, toen had je gewoon altijd de die hards (zelf ben ik user 1405) die er waren, was het ff gezellig kletsen en een drankie doen en dan weer je eigen weg op.
De laatste 1,5 a 2 jaar ga ik ook niet meer naar meetings enzo, de mensen die ik ken hiero spreek ik al van te voren en zie ik daar wel weer binnen.
laatste aanpassing
Ik heb al best veel mensen van hier ontmoet!
Met veel mensen nog contact,en met sommigen
goed bevriend geraakt.
Als ik een bekende flocker tegenkom op een feest,zeg ik meestal wel even hallo.waarom niet?
<=== dat gebeurt mij ook weleens
of onderzeil,dat kan ook.
Met veel mensen nog contact,en met sommigen
Als ik een bekende flocker tegenkom op een feest,zeg ik meestal wel even hallo.waarom niet?
Ik ben altijd onderkoffer
<=== dat gebeurt mij ook weleens