Partyflock

Forumonderwerp · 797423
Artiest {SHOWLIST artist 44582, 21271, 1145}
Aangezien wij van Coalition Productionz altijd geinteresseerd zijn in nieuw talent en Loose End de mogelijkheid wilde bieden aan nieuw talent om hun kunsten te vertonen, is er besloten om vanaf medio September een DJ-contest op te zetten. Er zullen 4 voorrondes gehouden worden en 1 finale. In principe kunnen er 4 kandidaten meedoen per voorronde, dus er is totaal plek voor 16 DJ's.
Van iedere voorronde gaat er 1 winnaar door naar de finale. De voorrondes zullen 1 x per maand gehouden worden op een vrijdag, de finale zal waarschijnlijk in Januari/februari 2006 plaatsvinden op een zaterdag. De finale zal afgesloten worden door een grote naam!!! Alle stijlen zijn mogelijk, de dj's zullen worden ingedeeld naar draaistijl.

Iedere DJ kijgt 45 minuten om zijn kunsten te vertonen aan de jury en het publiek. De Jury zal bestaan uit minimaal 3 juryleden, waaronder de volgende dj's: Tumbler, Wuzl, Thanoz, LD, Spy-D, Vague & Ricardo.

Er zijn bekers voor de uiteindelijke nr's 1, 2 en 3. De winnaar krijgt zoiezo een draaiplek op de volgende Hardfusion in Loose End!!! En eventueel ook nog een draaiplek op de volgende Synergy.

Mocht je je willen aanmelden, kan je een mailtje sturen naar contest@coalition.nl (ook voor alle vragen en opmerkingen)
laatste aanpassing
Heb even een vraagje: Gaat het feest van vanavond door? Vanwege het weer in Nederland??
Er word geadviseerd niet te reizen :yes:

Artiest Elcol
ik moet een dik uur rijden :/
Hopen dat er iemand van de organisatie het gauw leest :yes:

Hebben we meer duidelijkheid :respect:

:D
laatste aanpassing

8)
laatste aanpassing
veel succes vanaaf als t door gaat

tziet hier wit 8)

de kans dat ik kan komen draaien wordt minimaal
laatste aanpassing
als het echt afgeraden wordt om niet te reizen,
gaat het helaas voor mij niet door.

FF afwachten wat het weer allemaal doet.

Ik kom niet! ik bel ze zo nog wel!

ik kan niet eens komen! het weer is te gevaarlijk en het openbaar vervoer ligt plat!

Zubzero dacht er ook al aan om niet te komen!

Dus dat wordt gezellig
Ik haak inderdaad ook af:(

Het is te gevaarlijk en ze raden dan ook niet onnodig te gaan reizen met de auto! Openbaar vervoer ligt ook al gedeeltelijk plat!

Hoop dat de organisatie de contest verplaatst naar een andere data :D
laatste aanpassing
Niks anders dan Sirene's etc. hier man
herenDJ's berichtje van de organisatie, we cancellen vanavond!!!!! er hebben 5 dj's afgezegd!!!! Deze ronde zal verplaatst worden. Er komt nog bericht welke datum!!! Meer info: PB me ff of bel 06-54768555
Geef het ook ff aan zoveel mogelijk mensen door, meer info volgt nog!!!
Laatste update, we gaan wel zelf plaatjes draaien, aangezien er wel bezoekers zullen komen. Wanneer deze ronde alsnog gedaan zal worden, wordt nog bekend gemaakt
Artiest Wuzl
Ik ga lekker wel!!! ;p
ik kom ook zeker wel ff neem platen anders wel ff mee kan ik misschien toch nog ff draaien
Hier in het midden van NL ligt zo'n 8 a 10 cm sneeuw :)

:respect: dat het wordt verplaatst naar een andere data :D
laatste aanpassing

:respect: voor het begrip van de organisatie :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 18:32:
:respect: voor het begrip van de organisatie :D

Kan ik weinig woorden aan toevoegen ;)
ik heb er ook zeker begrip voor hoop zeker dat ik kan de volgende datum zit namelijk met mijn werk ik ben beroeps militair in seedorf.
had speciaal vrij genomen vandaag en vannacht om 0100 uur thuis gekomen lol
Uitspraak van Pascal M / Da Rush op vrijdag 25 november 2005 om 18:36:
ik heb er ook zeker begrip voor hoop zeker dat ik kan de volgende datum zit namelijk met mijn werk ik ben beroeps militair in seedorf.
had speciaal vrij genomen vandaag en vannacht om 0100 uur thuis gekomen lol

Ik hoop het ook voor je man!
Uitspraak van ZubZero op vrijdag 25 november 2005 om 18:28:
Hier in het midden van NL ligt zo'n 8 a 10 cm sneeuw

Hier in het oosten bijna een halve meter :yes:
Uitspraak van RoYaLTy op vrijdag 25 november 2005 om 18:47:
Hier in het oosten bijna een halve meter :yes:

Wanneer ga we een sneeuwballluh gevecht houden :P voor de fun

;)
laatste aanpassing
Gaat ut nou wel of niet door!?

Wie het weet, stuur ff pb,

dank u
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Naar mijn weten gaat het door alleen de contest wordt verplaatst naar een ander datum.
Wie de avond zal opvullen zijn:
Tumbler
Spy-D
Vaque
Wuzle
Thanoz
LD

En DJ Fear komt zijn skills vertonen
laatste aanpassing
Artiest Mizzor
dan maar niet aanwezig als iedereen afhaakt:((F)

till the next time!:D
Uitspraak van LeroyHR op vrijdag 25 november 2005 om 19:32:
En DJ Fear komt zijn skills vertonen

Da's Pascal M toch?
Uitspraak van Jeff London op vrijdag 25 november 2005 om 19:37:
Da's Pascal M toch

oeps niet goed mijn huiswerk gedaan :bloos:

Dus nog 1x...

Pascal M komt zijn skills vertonen

:flower:
Jah maar da's niet zo eerlijk tegenover de overige kandidaten van deze ronde he :flower:
Nee das waar, we zijn nog in discussie of we hem nu gaan beoordelen, want hij is beroeps-militair, en heb hier speciaal een dag voor vrijgenomen.
De kans is erg groot dat hij de volgende x niet kan.
De optie is dan misschien, nu beoordelen en zijn punten meenemen bij de volgende 3e ronde...
Uitspraak van LeroyHR op vrijdag 25 november 2005 om 19:52:
De optie is dan misschien, nu beoordelen en zijn punten meenemen bij de volgende 3e ronde...

Dat zou een optie zijn idd (y) Lijkt me wel het handigst :)
Hoe dan ook gaan we het gewoon gezellig maken vanavond.Het weer is niet ernstig meer hier gelukkig :D
Misschien komen we toch nog ff langs met een groepje(Y)
Uitspraak van ZubZero op vrijdag 25 november 2005 om 18:52:
Wanneer ga we een sneeuwballluh gevecht houden :P voor de fun

Zo snel ik mijn deuren open kan krijgen, er ligt namelijk een halve meter sneeuw, weet je nog:P
Uitspraak van RoYaLTy op vrijdag 25 november 2005 om 21:50:
Zo snel ik mijn deuren open kan krijgen, er ligt namelijk een halve meter sneeuw, weet je nog:P

;)
Jammer dat het er een lage komst was van mensen..
maar de muziek klonk lekker..(Y)
Was niet helemaal duidelijk geloof ik.:s
Was afgelast maar er hebben er toch nog 2 gedraait omdat die nu eenmaal speciaal vrij hadden genomen dus die zijn wel geweest en zullen er niet in de verplaatste 3de ronde bij zijn.het was dus een soort van 80 % afgelast ;)
En is er al bekend qua datum van afgelopen ronde (25 nov) wanneer deze ronde alsnog gehouden wordt?

Artiest Thanoz
5 van de DJ's konden vanwege het extreme weer van afgelopen weekend niet afreizen naar Reeuwijk.
1 DJ kon waarschijnlijk alleen deze keer langskomen (ivm zijn werk)
1 DJ had de cancelling niet ontvangen en kwam dus toch opdagen.
Laatst genoemde 2 DJ's hebben we dus uiteindelijk alvast maar gejureerd (wat gelukkig aardig goed gaat met ons puntensysteem) o:)

Verders was de contest dus eigenlijk wel gecancelled, maar om te voorkomen dat sommige bezoekers voor een dichte deur zouden staan hebben we met zijn allen van de organisatie / jury maar bedacht de avond te vullen met plaatjes draaien ;)
Eigenlijk wilden we dat komende vrijdag doen, maar dat was geen optie omdat een aantal van ons zelf moeten draaien. Dus we gaan kijken of dat kunnen verplaatsen naar volgende week vrijdag.

We keep you informed!!!!!
komende vrijdag had ik niet eens gekund ivm overwerk.
Volgende week zou op zich wel kunnen.

Ik hoor het wel :)

we wachten rustig af ;)

niet deze maar de vrijdag erop zou (Y) zijn
Zoals het er nu uit gaat zien, gaat het vrijdag 9 december worden.

(Y):)
Artiest {SHOWLIST artist 21745, 54957}
9 dec moet je ook nog ergens anders draaien he tumb :P
Het wodt dus zoiezo vrijdag de 9e.

De DJ's die dan mee zullen doen zijn:

Tensity
E-con
Elcol
ZubZero

Ik stel voor dat we gewoon om 21.00 uur beginnen, dan hoeven we het ook niet zo laat te maken. Zal iedereen ook nog ff een PB-tje sturen vandaag.

En ja ik moet zelf ook nog draaien, 2 x zelfs. ;p
OK de 9e dus.
Tijden worden nog bekend gemaakt dmv een pb?
Komt het trouwens nog hier in de agenda te staan?

2x draaien? Doe je goed haha. ;)

heb nog geen pb ontvangen ;)
Ik wilde het in principe zo doen:

21.00 - 21.45 Tensity
21.45 - 22.30 E-con
22.30 - 23.15 Elcol
23.15 - 00.00 Zubzero

Iedereen mee eens?