Partyflock

Forumonderwerp · 797358
5747x bekeken
Waarschuw beheerder
[img width=586 height=123]http://62.166.44.63/kearls/test/appelkisten.jpg[/img]

Houd je van appels?
Heb je een appelboom in de tuin?
Of vind je appelkisten ook zo vaag?

Meld je dan nu aan op het appelkistenforum!

Interesse om Die Hard Appelfan te worden? er zijn Ledenplaatsen genoeg dus meld je aan bij een van de appelkistfanclub beheerders!

The_Immortal --[KRTG]--
:cheer::[ subwoofer henk :[:cheer:

Leden:
Appelwazi en Appelarmygeneraal The_Immortal
Appelwebmaster Subwoofer Henk
Appelplukker Soundmaniac
AppelneuQer Parkbatser
Appelpepkist en onze fijnproever mandy
Appelbloesem Chemical Sister
Politicusappel en 2eappelkamer A ,tje
Appeljoiner Stampsnol
Appelhelga Vera
Appeleter Ilse
Alle leden van de site vriendenvandeAppel.BE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap het nie meer
Waarschuw beheerder
weet nie meer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:23:
Oh, wel als je mee naar de pick nick komt, moet je me anders eens een boek meebrengen dat wegheeft van AP. En als het te lang duurt of het zo'n groepje x kent en wil groepje y niet kennen picknick wordt, dan hoor ik het wel in een pb'tje.

die achterlijke picknick :/ ik ga niet mee hoor :no: dweilgedoe! regel me eigen, veel leukere, picknick wel :jaja: een appelpicknick ofzow :p
ga je mee?

Waarschuw beheerder
Ik schreef het toch dat ik een appel zou meebrengen en ik ook niet voor de groepjes x en y was. Nee we houden 1 grote appelpicknick en iedereen is welkom, zolang je maar een verse appel meebrengt, je het smurfenlied kent en de paddestoelen heel laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op woensdag 3 augustus 2005 om 16:33:
:p:9 :jaja::jaja:

:D lol! gaan we gewoon doen :jaja: laat die kwijlerts met hun aaarbeien voor hun alleen maar lekker. wij gaan voor appels!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:36:
kent en de paddestoelen heel laat.

dat kan ik niet beloven...!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:36:
zolang je maar een verse appel meebrengt, je het smurfenlied kent en de paddestoelen heel laat.

:respect: en je hoeft geen date mee :[
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij mis ik iedrekeer wat:/ of lijk dat maar zow:D picknick?!? hehe waaroww O:)
Waarschuw beheerder
ja dat bedoel ik dus...!

Waarschuw beheerder
Nee, want jij bent er dus ...

Waarschuw beheerder
Ik heb hier nog een paar antieken spijkers liggen van mijn opa die ze in de oorlog zelf had gemaakt, om de bespanning mee te maken voor de Duitsers van zijn prachtmooie appelboom af te schermen. Daarmee, ga ik zeker 1 grote appelbakkenbank maken, waarop we smurfenliedjes kunnen verzinnen en wie het mooiste zingt of het origineelste tekstje maakt, die krijgt een natuurlijk, perfect ronde appel die zoet als de jeugdigheid is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:43:
waarop we smurfenliedjes kunnen verzinnen en wie het mooiste zingt of het origineelste tekstje maakt, die krijgt een natuurlijk, perfect ronde appel die zoet als de jeugdigheid is.

:$ ik durf het bijna niet te vrage maar mag ik ook mee..
Waarschuw beheerder
en mag ik dan de freggels nadoen?
[img width=64 height=97 cacheid=000609c9000fe674c9849f011a00e50730]http://members.lycos.nl/freggels/redfraggle.jpg[/img]
Maak muziek en lach zorg voor een ander iedere dag zingen doen we flot in de freggelgrot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op woensdag 3 augustus 2005 om 16:39:
volgens mij mis ik iedrekeer wat of lijk dat maar zow picknick?!? hehe waaroww

kijk ff een stukkie terug, heb ik een link neergezet nar een picknickforum. maar daar gaan we dus nie heen want die mensen zijn wazi's :vaag: dus doen we zelf een :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:39:
Nee, want jij bent er dus ...

:o als in date......????? nou, moek ff over denken hoor :jaja: maar in principe val ik wel op lustmoordenaars dussss
Uitspraak van ~~MaNdY~~ op woensdag 3 augustus 2005 om 16:46:
ik durf het bijna niet te vrage maar mag ik ook mee..

uiteraard! als je het zelf nie had gevraagd had ik je uitgenodigd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 3 augustus 2005 om 16:54:
kijk ff een stukkie terug, heb ik een link neergezet nar een picknickforum. maar daar gaan we dus nie heen want die mensen zijn wazi's :vaag: dus doen we zelf een :D

haha erg wazi:D idd, ;) achja..als ik picknick neem ik wel m'n appels meej..[img width=15 height=15]http://www.planet-smilies.de/coole/coole_031.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Lustmoordenaars en aaverwante houden het spannend zeg ik altijd. Niets zo saai of het burgerlijk, saaie, daar zijn we nog veeeeeel te jong voor. (Trouwens van gabberbas wordt je niet oud!) Maar let op, want mss neem ik wel een betoverde appel mee, die zoet en sappig naar binnen glijdt, maar bij je volgende hap je plots ...
Zullen we nog een naam bedenken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:05:
Zullen we nog een naam bedenken?

waarvoor dan? voor die picknick? das gewoon de jaarlijkse appelfanclubpicknick
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Maniac :banana: op woensdag 3 augustus 2005 om 17:17:
of gewoon één meeting :p:pmet z'n alle

nah, niet met die wazi's van dat andere forum hoor :no: die zijn perig :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 3 augustus 2005 om 17:20:
nah, niet met die wazi's van dat andere forum hoor :no: die zijn perig

ik bedoel de appelfriends;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aha, gelukkig :p

maarre.... meneer de lustmoordenaar....
ik wordt niet jou date als ik geen foto heb gezien hoor :no: ga ik wel met een van me appelvriendjes :lief:

Waarschuw beheerder
En ik die dacht dat vrouwen naar het innerlijke keken en hielden van het onverwachtte. Fout dus.

AppelFriends vind ik wel een goede naam, maar dat aspect van massa massa niet echt, ach we zien wel.
Ik weet alvast het spelletje we de stoute smurfjes laten spelen: gedurende 1minuut rond je appel lopen. Dan filmen we dat en verkopen het op de illegale markt en met de opbrengst kopen we nieuwe appelbomen, uitheemse soorten, ja uitheemse soorten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:57:
En ik die dacht dat vrouwen naar het innerlijke keken en hielden van het onverwachtte. Fout dus.

:o ik ben dol op onverwacht en ik kijk gerust wel nar innerlijk maar het is prettig als de buitenkant appetijtelijk is he? :p

Ik weet alvast het spelletje we de stoute smurfjes laten spelen: gedurende 1minuut rond je appel lopen. Dan filmen we dat en verkopen het op de illegale markt en met de opbrengst kopen we nieuwe appelbomen, uitheemse soorten, ja uitheemse soorten.

(Y) cewl :jaja:
Waarschuw beheerder

hoe kom je daarbij eigenlijk? :/

Waarschuw beheerder
Hhhmmm, laten we zeggen dat ik psychologisch durf te denken.

Bye the way leden van de appelfanclub en AppelFriends, waarover gaat het hier nog eigenlijk?

Vraag me trouwens af of jullie appel vandaag ook tegen jullie heeft gesproken. De mijne was vandaag echt lief. Ze glimlachte lief naar de poetsvrouw, die de duur dicht deed en raapte mijn kledij op in de deuringang (iets waarvoor ik te lui was). Later op de dag hield ze mijn pen tegen, die op de grond ging vallen en nog net verspreidde ze een lekkere odeur, toen ik haar opblonk. Als dank eet ik haar nu op.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=0009bcf0001be4a570662eae1a00e54247]http://medlem.spray.se/mariagrand/1st_cp995_pictures/images/dscn0155.jpg[/img]

deze appel wordt niet gewaardeerd:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch wel die is gewoon voor een andere consumentengroep! Welke zal ik maar niet zeggen of...
Waarschuw beheerder
zo ziet dr goed uit die appel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 00:08:
Toch wel die is gewoon voor een andere consumentengroep! Welke zal ik maar niet zeggen of...

ja voor de appelmoes:[

Waarschuw beheerder
appelmoes is een voedselvorm

een consumentengroep is een bepaald segment der consumptie afnemers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 11:20:
een consumentengroep is een bepaald segment der consumptie afnemers

ja laat die zin maar thuis;)

wat een lekker weertje:9
k ga maar eens appels plukke;)owneej pruimen:D
appels kun je pas over 3weken plukken eerste zomer appels;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
appel
Waarschuw beheerder
oewwwwww jaaaaaaa ..zoww k zit vol man ..2 n8te lang he ..tydens t visse ..alleen maar appols lope vrete ...tsjaa iets anders hadde we niet bij ... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op donderdag 4 augustus 2005 om 17:24:
oewwwwww jaaaaaaa ..zoww k zit vol man ..2 n8te lang he ..tydens t visse ..alleen maar appols lope vrete ...tsjaa iets anders hadde we niet bij ...

lekker Gezond tog;)
Waarschuw beheerder
donateur
Calvadosssssssssssssssssssssssssssss :9 is lekker

[img width=207 height=295 cacheid=0009bfa3001bee852f4b99f71a00e5b5b4]http://www.encatalogue.com/cave-mirande/boutique/cave/images/calvados-20a-mini.jpg[/img]

wat anders dan Apfelkorn B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~MaNdY~~ op vrijdag 5 augustus 2005 om 09:14:
Ghb?

Gezonde Happel Brouwsel.....;)
Lekker hoor.....:woep:
Waarschuw beheerder
geilheidsbron
gehaktballen