Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 02:58:en sneller
Whaha jah das een feit
maar ik drink eigenlijk alttijd bier en soms word het toch gevaarlijk
als ik aan de sterke ga dan word ik wel heel lam en ga ik gekken dingen doen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 03:04:wat dan ga je vliegtuigje spelen op je kamer
nou het scheelt neit veel
maar vooral de stad in met me lamme hoofd en dan tegen alle (maar dan ook alle) dames slap lopen lullen en telfeoon numemer vragen en vragen waar ze heen gaan en zow
en portiers lasitg vallen
is heel leuk maar met
heb ik mezelf meer in de hand
laatste aanpassing
Uitspraak van Total Destruction op maandag 25 juli 2005 om 03:07:Hmmmm tja......
jah doe je nix aan
laat het lekker losssssss
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 03:08:ooooow je hebt het ook over de stad dacht over thuis
jah mijn huis staad zowat in de stad hier 5 minuten loopen
dus als ik met een flesje sterken zuip dan word het gekkenhuis in de stad
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op maandag 25 juli 2005 om 03:09:jah mijn huis staad zowat in de stad hier 5 minuten loopen
en hoeveel heb je nu al op? je typen wordt word steeds erger
Uitspraak van Total Destruction op maandag 25 juli 2005 om 03:11:Ken ook leuk zijn
kan bina niet beter
k kom altijd gebroken thuis en een kater de volgende dag daar lusten de muiZen nog pap van
maar wel altijd
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 03:11:en hoeveel heb je nu al op? je typen wordt word steeds erger
whaha jah iid ik let er niet zo meer op een lieterytje of 4/5(miss zelf 6/7 )
ik hou het niet bij
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op maandag 25 juli 2005 om 03:13:whaha jah iid ik let er niet zo meer op een lieterytje of 4/5(miss zelf 6/7 )
liter of 6/7 lekker naar de tering ben je dan
of gewoon dood
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 03:15:liter of 6/7 lekker naar de tering ben je dan
of gewoon doodlaatste aanpassing 25 juli 2005 03:15
?HAhaha jah t gaat hard al je dr niet op let
k ga nu dnek naar me bed
morgenweer een dag vol met
Uitspraak van Total Destruction op maandag 25 juli 2005 om 03:17:6/7 wat???laatste aanpassing 25 juli 2005 03:17
6/7
voorde boer en 1/7/ voor de drinker
ik houd wel van fare trade
als er maar
dan is alles goed
ach maak er wat leuks va
Uitspraak van Que-Lee..!! op maandag 25 juli 2005 om 19:11:trouwens mission completed, vaat gedaan> blije moeder Gehehe..!!
kijk dat is mooi toch weer een goede daad vericht
Uitspraak van Que-Lee..!! op maandag 25 juli 2005 om 19:11:topic is trouwes wel door gegaan tot in de late/vroege uurtjes heh
jah wij wusten er wel pap van
ik ga mee eerlijk gezegt altijd ff ...... voor dat ik slapen ga
laatste aanpassing
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 26 juli 2005 om 02:55:jah wij wusten er wel pap van
wusten?
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 26 juli 2005 om 02:55:ik ga mee eerlijk gezegt altijd ff ...... voor dat ik slapen ga
*is niet geheel zeker wat u daarmee bedoeld*