Partyflock

Forumonderwerp · 796895
Waarschuw beheerder
Net terug van een werkelijk waar GEWELDIG feest !!

Kwamen binnen en onze oren werden al zowat van onze kop geblazen...:| wat te fuck , wat een geluid :kwijl:

Nordcore was nog bezig en ging lekker tempootje :D

Toen Miro ....met oude PCP en andere lekkere shit ...heerlijk staan springen en hakken :)

Boris Valeo (Excess) en deze man gooide er veel oude cenobite/mok/ruf shit op en andere snelle oude meuk ...heerlijk heerlijk heerlijk :D

Hellfish normaal moet hij op gang komen, maar nu niet...rammen rammen rammen, niet normaal, gelijk vol gas met deze man ! Heerlijk :D

Manu Le Malin ...dikke darkcore/industrial en aan het einde flink uptempo niet normaal ...helemaal goud :D

Kotzaak Clan ....dikke terror/speedcore ...jezus wat een tempo ....en dan te bedenken dat hij daarvoor als Miro heeft staan draaien :) en dat stukje langzamer is :D

Tellurian/Leviathan ....Cenobyte :D Openen met 20.000 hardcore members en daarna nog platen zoals Back From Hell en nog meer supersnelle oude zooi...geweldig :D

105 Kilo maarten en deimos ...gingen ook flink tekeer...lekker uptempo en goede platenkeuze :D

Baas mocht afsluiten en ging redelijk hard los :D

Dit was echt een topper, ondanks de negatieve berichten eerder

Waarschuw beheerder
Was zkrs een bruut feest :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehehe leuk verslagje ... Zo te horen heb je het goed naar je zin gehad ;p

Waarschuw beheerder
Gruwelijk feest, 't kwam echt boven al me verwachtingen uit qua muziek, van begin tot eind intens genoten enzo :)

Waarschuw beheerder
Naaaaah wat een dik feest ja. Naja de rest niet gezien, kwam alleen voor Manu Le Malin naar dit feest. En heb een geweldige avond gehad. De tering wat een mega vette set zeg. Alleen maar duistere undergound shit gehoord. Welliswaar openen met Godless maar daarna heel veel onbekende platen. En de meeste geniale schratches en technieken, oooh kan er niet genoeg van krijgen bij deze man.Te bruut gewoon dit en was zeker al me geld waard.

Ook strak om 5 minuten van te voren aan te komen en dan na z'n set meteen naar huis te gaan. Dat kan die wel waarderen :)
Heerlijk om met een paar man los te gaan(meer was het niet)op de set van Manu in een zaal met allemaal lui die er niets van begrijpen b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 24 juli 2005 om 11:30:
Gruwelijk feest, 't kwam echt boven al me verwachtingen uit qua muziek, van begin tot eind intens genoten enzo

vond je het feest beter dan de dag ervoor in de Melkweg ?
van de third movement ?
Waarschuw beheerder
het was zooooooo vet, ben echt heel blij dat ik ben gegaan

Manu, Kotzaak, Hellfish :kwijl:

Ik kan alleen echt nu al niet meer lopen van de spierpijn. Heb echt alles gegeven.

Publiek was idd moeilijk, maar ja boeiend. Ik ga altijd wel los, ook al ben ik de enigste. Wat ik aan het begin van de avond ongeveer was :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
minders dus echt wel een goed feessie
gemist, maarja beter
terwijl er hier op pf veel negativiteit
over dit feest was:respect:
Waarschuw beheerder
Ja, ik geef eerlijk toe ik had het niet verwacht van de organisatie, dat het nu wel goed zou komen. Maar ben blij dat ze het voor elkaar hebben gekregen.
Want ik heb een super vette avond gehad. En als ik niet was geweest, had ik echt heeel erg gebaald.

Enigste was dat het geluid niet echt goed stond afgesteld, het stond wel hard, maar niet echt goed afgesteld. Me oren zitten nog compleet dicht. Maar heb het idee dat dat overal een beetje is de laatste tijd, slecht afgesteld geluid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nu maar hopen dat er nog meer van die
feessies gehouden worden:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn god wat een herrie

tasjes uitdelen op het eind de gekste :cheer:
Waarschuw beheerder
Een snoeihard feestje, en zeker gezellig! Echt de moeite waard geweest!
Waarschuw beheerder
donateur
leuk feessie!

lekker los gegaan :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(Y) feesie... manu , kotzaak , miro .. heerlijk :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker relaxd feesie :yes:

Waarschuw beheerder
Enigste was dat het geluid niet echt goed stond afgesteld, het stond wel hard, maar niet echt goed afgesteld. Me oren zitten nog compleet dicht. Maar heb het idee dat dat overal een beetje is de laatste tijd, slecht afgesteld geluid.

kotzaak sprong er kwa volume bovenuit, jammer dat dit ten kosten ging van de kwaliteit, jack stanton kwam niet boven de overstuurde kicks uit :/ maar hulde voor de performance van die twee, helemaal los :p
nordcore was ook erg goed bezig,en duister vooral: stricher, nordcore hölle, vette shit!
geslaagd feest, enige minpuntje was imo de matige verlichting/strobes en geen rook :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar ff naar het belangrijkste

hoe vonden jullie de flyertasjes O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lawaai, heerlek. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo ik had ook weer een hc feestje meegepakt, kwam voor de wat onbekendere duistere zooi, en was zeker goed :respect:

Maar wat is de scene verrot zeg, overal houthakkers, en lompe wazi's die de dj's gaan uitschelden en middelvingers opzetten, omdat ze geen butterflu draaiden, echt wat een KOTSpubliek, op een paar oude hakkers na....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 24 juli 2005 om 16:24:
Ik vond ze heel lief :p je flyertasjes

ja lief waren ze he? O:)
Waarschuw beheerder
Ja echt :D , en vooral de dame die ze gaf O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 16:33:
Maar wat is de scene verrot zeg, overal houthakkers, en lompe wazi's die de dj's gaan uitschelden en middelvingers opzetten, omdat ze geen butterflu draaiden, echt wat een KOTSpubliek, op een paar oude hakkers na....

Ja idd ja, mag mezelf gelukkig tot de oude hakkers rekenen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 16:33:

:) :yes: :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 24 juli 2005 om 17:02:
Ja echt :D , en vooral de dame die ze gaf O:)

die was echt charmant :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Raar wijf vond ik ut maar

Waarschuw beheerder
donateur
Nee die gozer dan, die raakte aan de straatstenen nog geen tasje kwijt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 17:37:
die raakte aan de straatstenen nog geen tasje kwijt

Da's tactiek, hoeft ie nie zoveel te doen

Waarschuw beheerder
donateur
oooow vandaar dat dat grietje zo enthousiast met dr tasjes stond te zwaaien

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk ut

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet dat iemand nog zo enthousiast kan zijn om 6 uur 's ochtends :/

Waarschuw beheerder
donateur
Die zal 's avonds wel een uur of 6 geslapen hebben

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij was ze pas om half twaalf wakker inderdaad
Waarschuw beheerder
Of die trok de muziek niet, en stond al om 3 uur buiten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ook heel goed kunnen

Waarschuw beheerder
Liep gewoon te veel kutvolk binnen die er niets van deze muziek snappen. Jammer dat er niet meer liefhebbers waren.

Tijdens die set van manu kwam mouth of madness nog bijna de boel verknallen... Blijf het zwaar irritante mensen vinden die mc's (op drokz na). Zeker MC's die niet weten waar het over gaat, als je bij manu le malin z'n set 'motherfucking hardcore' schreeuwt...:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sietse blijft een held ;):P

Vind hem toch wel een van de sterkste mc's

Altijd lachen geblazen :D

Maar kutvolk...tsja er zijn maar zelden feestjes waar je geniaal publiek hebt :D

Laten we die momenten maar zo houden (TTM label night,pandemonium, R_AW) :D:)

Waarschuw beheerder
Ja er moet nog meer een splitsing komen tussen de rauwe hardcore en de muziek waar kutvolk op af komt...:D
Waarschuw beheerder
Zie eigenlijk nu ook alleen de normale mensen hier reageren .....

Ik moest trouwens wel om een dude lachen :P

Miro vond ie te sloom ...en Kotzaakclan kon die niet bijhouden :x:x

Waarschuw beheerder
Stond bij opmerkingen van het feest :

Jah was tog leuke sfeer alleen jmmr van die techno/hardstyle?

hihi
Waarschuw beheerder
Er was een zo een gast die wou ik echt schoppen, maar ja toch maar niet gedaan. Want dan krijg je geheid gezeik.
Waarom kunnen mensen geen respect hebben voor andere muziek dan waar ze zelf van houden. Je gaat toch niet naar een dj toe lopen en zeggen dat die anders moet gaan draaien :s

Okay ik word bv niet blij van Korsakoff, maar ik ga echt niet lopen schelden of met middelvingers lopen kutten. Ik kijk gewoon alleen chagerijnig dan.
Waarschuw beheerder
Korsakoff scheen gister nog best sterk gedraaid te hebben :)

Maar gewoon :respect: voor dj's en hun ding :d

Al hoewel ooit heb ik tegen Micha B gezegd dat ik het hem een prutser vond op een ander feest en dat hij toen die avond het tegendeel mocht gaan bewijzen O:)

Waarschuw beheerder
Ja als een dj niet mijn ding is ga ik gewoon ff aan de kant staan ofzo. Op TTM Labelnight kwam dat namelijk een paar sets voor :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ergste vond ik nog die 2 helga's die ene met dat rode aan met die houthakkersdans van der en dan die vriendin van der die de hele tijd liep te fokken.

Was er een leuk meisje, netjes gekleed, in hun ogen een 'qlubkut' gingen ze ruzie zoeken met er, en haar na doen omdat ze normaal danste :vaag: Echt wat een dom triest inhoudsloos boeren , zaagsel, ik kan niet dansen, ik ben dom en dat straalt er ook van af volk...

zo dat is eruit
Waarschuw beheerder
Nou die helga dat was echt super :d

Ik heb helemaal in een scheur gelegen :d

Hallo ik wacht op stier herman ...en dan kunnen we samen het grasmaaien zulke bewegingen maakte ze :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha idd en dan loop je met australian of cavello en dan kijke ze je raar aan:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hellfish en manu le malin draaiden echt zoals ze altijd zouden moeten draaien :jaja:

wel goed los kunnen gaan, echt teringsnoeihard geluid :D

heb ook wel gelachen om het feit dat sommigen miro te sloom vonden maar respect omdattie gewoon zijn ding deed en daarop kan je tenminste gewoon hakken B)

als kotzaak ging hij echt helemaal los! sfeer zat er verder ook goed in. bij hellfish zelfs gewoon applaus en vervolgens na elke dj zijn set.. :respect:
Waarschuw beheerder
Australian/Cavello wat is dat :O denken ze dan :P

hallo in die pakken van jullie, is grasmaaien een stuk moeilijker. Trouwens als ik jullie was had ik een pilletje genomen tegen de spastische bewegingen

Voor de leken :

Spatisch = Kinderen die niet in staat zijn hun bewegingen te gebruiken en hun bewegingen te beheersen. Dit kom zeer vaak voor bij Pogo en de trekpoppendans :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat dikke mormel in die rode polo.. opknopen hey alsjeblieft hou op
Waarschuw beheerder
Wat moet ik hier nou nog opzeggen haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha echt te erg he die met dat rode aan, en die bewegingen 8) Kan zo in het circus dat mormel, dat die mensen dat zelf niet inzien hoe lomp ze bezig zijn.

Of die vriendin van der dan met die 2 vlechtjes en de hele tijd stoer rondlopen en vooral boos kijken :D

Of die gozer in zn witte polo ding die iedereen omver duwde en middelvinger opstak naar de dj :vaag: Ook 2 vechtpartijen gezien , jammer

@ Alex leuk je ff in het echt gezien te hebben trouwens, jij was wel ouderwets aan t hakken geloof ik :jaja:

Waarschuw beheerder
dat is het leuke van dat er zo weinig mensen waren iedereen heeft dezelfde mensen gezien das echt lachuh en idd reageren alleen de normale mensen hehehehehe

Dat wijf met dat rode overhemd aan jezus zeg onderw elke steen kwam die vandaan en die kleine pogo-ster in het midden steeds om je kapot te lachen hahahahahahaha

En die gozer met die witte polo was toch ook die gozer die steeds bierviltjes gooide naar de dj en op de draaitafels???????

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat vonden jullie nou van de tasjes O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mixie op zondag 24 juli 2005 om 18:14:
Er was een zo een gast die wou ik echt schoppen, maar ja toch maar niet gedaan. Want dan krijg je geheid gezeik.

idd :X

kotzaak + miro + manu + hellfish waren supercool
geluid was lekker hard

locatie was op zich leuk, maar verder geen zak aan gedaan

publiek en sfeer, hmmmmmmmmmmmja

Waarschuw beheerder
Wat voor tasjes? Nieuwe mode bij wazies? geruite handtasjes voor het pogo-en?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:41:
Wat voor tasjes? Nieuwe mode bij wazies? geruite handtasjes voor het pogo-en?

nee de flyer tasjes op het eind O:)

Waarschuw beheerder
Oooh ja toen was ik allang weg...Op grote feesten krijg je toch altijd tasjes?

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar daar deelde ik ze niet uit ;)

Waarschuw beheerder
Ohw ..ja ik heb het ff gemist allemaal...Maar tof dat je ging uitdelen , je was niet jarig dus...? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nieteens

uitdelen is mijn hobbie :cheer:
Waarschuw beheerder
Wat heb je volgende week voor ons uit te delen ?

Een op de kop getikte collectie waziblousjes ofzo ?

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe inclusief aansteker O:)
Waarschuw beheerder
Ohhw ik snap het al :O

Een Wazi-steek-je-zelf-in-de-fik-blouse :D

Ik help meteen mee uitdelen, vrijwillig O:)

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
ik heb een heerlijk nachie gehad ,, er werdt aardig tot goed gedraaid,,alleen mischien ben ik nu een zeikerd maare ik heb nu nog last van die tyfus piep in me oren haha..maar was een leuke zweer hoor!! toppie en keihard
Waarschuw beheerder
donateur
foto's komen z.s.m. online op www.hardcorebrainiac.nl :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
enne jah doof idd :yes: hahaa

*pieppppp*

:)
Waarschuw beheerder
donateur
was er toch echt :P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super! Geluid, lokatie (beetje lastig vinden alleen), sfeer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Lastig vinden? :vaag:

Staat overal aangegeven, zelfs op de snelweg al. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen was de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven, was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op wat ook nergens aangegeven stond, maar we waren niet de enige die er moeite mee hadden hoor, dus misschien waren we niet zo alert als jij :kots:

Waarschuw beheerder
Manu Le Malin en Nordcore waren wel vet, voor de rest viel het tegen btje veel terror niet zo mijn ding

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 18:33:
Ergste vond ik nog die 2 helga's die ene met dat rode aan met die houthakkersdans van der en dan die vriendin van der die de hele tijd liep te fokken.

Was er een leuk meisje, netjes gekleed, in hun ogen een 'qlubkut' gingen ze ruzie zoeken met er, en haar na doen omdat ze normaal danste Echt wat een dom triest inhoudsloos boeren , zaagsel, ik kan niet dansen, ik ben dom en dat straalt er ook van af volk...

ook gezien ga toch houthakker worden zou ik zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 09:50:
alleen was de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven

Dat klopt inderdaad.

Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 09:50:
was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op

Dat is O'Daniels :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 11:17:
was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op

Dat is O'Daniels

Beetje jammer alleen dat er ongeveer 15 meter rechts van die trap een bord stond met ´ingang partycentrum o´daniels´ En die zat echt dicht :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 11:46:
En die zat echt dicht

Komt omdat daar een andere ingang zit, als er geen kaartcontrole is ;)

Waarschuw beheerder
o-daniels heb meerdere zalen!! maar t was zeker een gezellig feesie! niet veel gezeik,je had de ruimte om te bewegen(das al heel wat)alleen ik snap niet dat de rest van de tours negatief in t beeld zijn gebracht,,ik vond t een hard feesie! en lekker in de buurt!ja ze mogen daar vaker feesten geven daar!! en er waren gelukkig niet veel portiers enzo dus dat was alang relax!! haha

Waarschuw beheerder
Ja over die portiers gesproken. Toen we weg wilde gaan stond zo'n portier met ze hand al weer op om geld te vangen. Pfff die maat van mij gaf hem een hand:D en daarna legde ik er 20 cent in. Wat denken ze wel niet. Heb gvd rond de 50 euro betaald om alleen Manu te zien:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 13:49:
Heb gvd rond de 50 euro betaald om alleen Manu te zien

En nu ff nog een paar keer zeggen dat je alleen voor die dj ben gekomen :/

Waarschuw beheerder
Ik vond die portier aan de deur trouwens helemaal niet vervelend. Ik keek in mn portemonnee en ik kwam erachter dat ik geen geld meer had, dus ik zeej sorry ik heb niets meer. Zegtie aah maak nie uit jonge, wel thuis :)

Waarschuw beheerder
Tsja dat was vast dan iemand anders :) Dat hebberige vind ik zo irritant...Als je geld wil verdienen moet je geen portier worden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha, kijk ik vind best dat ze geld mogen vragen. Als ze hun hand niet ophouden dan krijgen ze helemaal niets. Maar wat ik wel asociaal vind is dat portiers je tegenhouden als je geen geld geef, dat heb ik ook wel eens gezien.

Waarschuw beheerder
Ja hehe geld betalen om er uit te mogen. Het moet niet gekker worden :D

Waarschuw beheerder
ik neem altyd papiertjes mee en nooit losgeld,en ze ronden alle bedragen uit naar boven dus heb nooit losgeld,,dus das pech hebben..maar jongens en meiden,het was wel een relax feesie he??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je naar de wc bent gegaan, krijg je toch wel een hoop losgeld terug hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 14:30:
Ik vond die portier aan de deur trouwens helemaal niet vervelend. Ik keek in mn portemonnee en ik kwam erachter dat ik geen geld meer had, dus ik zeej sorry ik heb niets meer. Zegtie aah maak nie uit jonge, wel thuis

bij mij was precies hetzelfde het geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 16:09:
maar jongens en meiden,het was wel een relax feesie he??

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 12:21:
Komt omdat daar een andere ingang zit, als er geen kaartcontrole is

Snap je dan, dat het lastig te vinden is voor iemand die er nog nooit geweest is? Wijsneus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 13:40:
ik snap niet dat de rest van de tours negatief in t beeld zijn gebracht,

Unexist tour zonder Unexist is wel apart natuurlijk en in Leeuwarden was ik ook en dat was minder.
Waarschuw beheerder
in wintelre was de organisatie kut, de dj's ware op 1 hand te tellen, om 4u ging de kiet dicht ipv. t eerdere aangegeven 6u, malu le malin stopte ineens midden in ze set omdat der mense stonde te pogoen..

maar korsakoff was er godzijdank nie.. en dj smurf draaide echt masterlijk.. :worship: van darkcore naar terror en afsluite met echte speedcore zoals speedcore bedoeld was!
zeker weten dak binnekort een paar terror en speedcore feessies ga bezoeken.. volgas met die handel.. :bounce:
deze überdj maakte de hele avond weer goed.. smurfke bedankt (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 17:25:
Snap je dan, dat het lastig te vinden is voor iemand die er nog nooit geweest is?

Nee, dat snap ik niet. Die trap naar de ingang was niet te missen volgens mij.

Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 17:25:
Wijsneus...

Misschien wat wijzer dan jou, ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 17:48:
Misschien wat wijzer dan jou, ja.

Het is dan JIJ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mixie op maandag 25 juli 2005 om 16:53:
Als je naar de wc bent gegaan, krijg je toch wel een hoop losgeld terug hoor

ik heb niet geplast??haha
dus had nu echt geen los geld

Waarschuw beheerder
foto's komen z.s.m. online op www.hardcorebrainiac.nl :yes:

we wachten vol smart :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
straks staan ze zeker online,we zijn er nu mee bezig :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 18:07:
Het is dan JIJ...

Je had zo bijdehand bij de ingang moete weze! Had je niet zo hoeven zoeken (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 13:49:
Pfff die maat van mij gaf hem een hand en daarna legde ik er 20 cent in.

whahahhahaha mooi jong
Waarschuw beheerder
donateur
heel leuke foto's o:)
Waarschuw beheerder
donateur
jammer mijn foto's staan er nog nie op :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 18:33:
Was er een leuk meisje, netjes gekleed, in hun ogen een 'qlubkut' gingen ze ruzie zoeken met er, en haar na doen omdat ze normaal danste

Bedoel je mijn vriendin en ik ? :-D
donateur
Clubkutten roeleren :D :bounce:
WANT Wie stond dr heel de tijd te dansen ;) en wie staat er de hele tijd chagri te kijken....juist ja :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op dinsdag 26 juli 2005 om 23:08:
Clubkutten roeleren
WANT Wie stond dr heel de tijd te dansen en wie staat er de hele tijd chagri te kijken....juist ja

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op dinsdag 26 juli 2005 om 21:57:
heel leuke foto's o:)

whaha wat wil je met modellen als jullie :P:P ;)
Uitspraak van Zattejan:bier: op dinsdag 26 juli 2005 om 22:21:
jammer mijn foto's staan er nog nie op :(

stuur me maar een pbtje over de foto, beschrijvig erbij dan kan ik hem als nog plaatsen....
moet ik wel weten om welke het gaat ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peetjuhhh op dinsdag 26 juli 2005 om 17:28:
straks staan ze zeker online,we zijn er nu mee bezig :yes:

HAHAHA, ze staan er op.. En ik sta er als een Josti op zeg ;)

Bedankt Peet :p
Waarschuw beheerder
donateur
whahhaa graag gedaan :) :P
:flower:
Waarschuw beheerder
Volgende keer wel waarschuwen hoor, nu lijkt het net of ik niet eens weet hoe de tap werkt :D :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha val wel mee toch :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 17:34:
Je had zo bijdehand bij de ingang moete weze! Had je niet zo hoeven zoeken

Dat ik mijn taal beheers betekend nog niet dat ik de weg in Utrecht makkelijk kan vinden. Maar dat snap je toch niet :no:
Waarschuw beheerder
Het moet betekent zijn, met een T dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o:) Lol...

Maarre, jammer dat je je ermee bemoeit, die gozer die met mij in discussie is had dat niet geweten...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 09:54:
die gozer die met mij in discussie is

Discussie? Welke discussie?

Jij bent te dom om de ingang te vinden en beheerst de Nederlandsche Taal niet zoals je denkt, ik zie verder geen discussie punten meer heur.

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 12:24:
Discussie? Welke discussie?

Jij bent te dom om de ingang te vinden en beheerst de Nederlandsche Taal niet zoals je denkt, ik zie verder geen discussie punten meer heur.

Oh jongen eigenlijk ben je zo zielig. Je heb al gezegd in een eerder bericht dat de ingang naar de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven was, nu spreek jij jezelf tegen. Verder heb ik jou taalfouten kunnen verbeteren en jij de mijnes niet, terwijl jij beweerde slimmer te zijn dan dat ik ben. Wat wil je nou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 13:18:
Oh jongen eigenlijk ben je zo zielig. Je heb al gezegd in een eerder bericht dat de ingang naar de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven was, nu spreek jij jezelf tegen. Verder heb ik jou taalfouten kunnen verbeteren en jij de mijnes niet, terwijl jij beweerde slimmer te zijn dan dat ik ben. Wat wil je nou?

Sorry hoor, maar het is dus :

" Je hebT al gezegd.." en " ..jouw taalfouten.."
Slim zijn hoeft zich niet te manifesteren in het foutloos tikken. Maar dat terzijde. Er staat weldegelijk een bordje, zij het wat klein uitgevallen, langs de weg met waarop O'Daniëls staat aangegeven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nu spreek jij jezelf tegen

Lul jij nou? Ik heb het over de ingang van O'Daniels, dat was je probleem toch, over die parkeerplaats gaf ik je gelijk, niet zozeer om het wel of niet aangeven, maar meer omdat de poortjes erg vaag deden.

Dus waar ik mezelf tegen spreek, ik weet het niet. :D

terwijl jij beweerde slimmer te zijn

Heb ik ook helemaal nergens gezegd, ik zei wijzer. Wel lezen hè (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whaha kom op, we gaan toch niet allemaal letten op hoe mensen typen en of er taalfouten zijn :/ en wat maakt het nou uit of er borden staan, de een vind het makkelijk de andere nie... lekker belangrijk :no: het gaat om het feestje :yes:

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van shippie op donderdag 28 juli 2005 om 15:04:
Je hebT al gezegd.." en " ..jouw taalfouten.."
Slim zijn hoeft zich niet te manifesteren in het foutloos tikken. Maar dat terzijde. Er staat weldegelijk een bordje, zij het wat klein uitgevallen, langs de weg met waarop O'Daniëls staat aangegeven

´Heb´ is Rotterdams en geef die jongen nou ook de kans om mij te verbeteren joh, zo wordt het saai, kan ie maar niet bewijzen dat ie zo wijs is als ie zegt. En nee, er stond geen bord, niet waar wij reden in elk geval.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga helemaal niemand verbeteren op taal en tiepen, tiep namelek zelf zoals ik praat :)

Jij wil de bijdehandte tante uithangen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:07:
Heb ik ook helemaal nergens gezegd, ik zei wijzer. Wel lezen hè

Ik wordt echt moe van deze discussie maar ik wil zoooo graag het laatste woord hebben :s

Kijk, jij zei dat de Galgenwaard aangegeven stond, daarin had jij gelijk. Maar de o´Daniels, zoals aangegeven met het bord ´partycentrum o´daniels´ was dicht. En ik al Rotterdamse was daar voor het eerst en kon het dus niet vinden. Ook was de parkeerplaats lastig te vinden, hierin had je me al gelijk gegeven.

wijs2 (bn.)
1 veel wetend, veel inzicht hebbend, verstandig, slim

Geef het beestje maar een naampje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:16:
Ik ga helemaal niemand verbeteren op taal en tiepen, tiep namelek zelf zoals ik praat

Jij wil de bijdehandte tante uithangen

Chaa jei maaar leker ekspres fauten maaken sodat je nie meer deur de mant val, das weeer weis van jau :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 15:10:
en geef die jongen nou ook de kans om mij te verbeteren joh, zo wordt het saai,

ok ok ok sorry ;) (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 15:20:
Kijk, jij zei dat de Galgenwaard aangegeven stond, daarin had jij gelijk. Maar de o´Daniels, zoals aangegeven met het bord ´partycentrum o´daniels´ was dicht. En ik al Rotterdamse was daar voor het eerst en kon het dus niet vinden. Ook was de parkeerplaats lastig te vinden, hierin had je me al gelijk gegeven.

Ja, maar wat is je punt nu precies?

Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 15:22:
Chaa jei maaar leker ekspres fauten maaken sodat je nie meer deur de mant val, das weeer weis van jau

Ik maak nergens express fouten :) Meisje, het laatste woord zal je never nooit krijgen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:16:
Jij wil de bijdehandte tante uithangen :)

hahaha ja tuurlijk :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Had het niet over jou heur :)
Waarschuw beheerder
donateur
oww haha dat d8 ik :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:26:
Ik maak nergens express fouten

Dan zou ik even een opfriscursus Nederlands nemen ofzo, maar we zullen zien, als ze dit topic dichtgooien wie het laatste woord had, zeg nooit nooit.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom een cursus? Dit is fucking internet, woman!

Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 15:57:
als ze dit topic dichtgooien wie het laatste woord had, zeg nooit nooit....

Tis maar waar je je druk om maakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:59:
Waarom een cursus? Dit is fucking internet, woman!

Je zegt net dat je het niet expres deed, dus dat je je er niet bewust van ben. Dan beheers je je taal erg slecht. Maar als het doet omdat het toch maar internet is, en je je er dus wel van bewust ben dan moet je het vooral doen :kots:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:26:
Meisje, het laatste woord zal je never nooit krijgen

Jij maakt je er dus ook wel druk om gezien je reactie ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:03:
dus dat je je er niet bewust van ben.

Neehee, je leest selectief. Ik zei dat ik tiep zoals ik praat. 8)

Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:03:
Jij maakt je er dus ook wel druk om gezien je reactie

Ik heb het over krijgen, als ze hem sluiten voordat ik wat terug gezegd heb, dan krijg je hem niet van mij.. maar van iemand anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:06:
Neehee, je leest selectief. Ik zei dat ik tiep zoals ik praat.

Oost indisch blind... ;p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:06:
Ik heb het over krijgen, als ze hem sluiten voordat ik wat terug gezegd heb, dan krijg je hem niet van mij.. maar van iemand anders

Oh maar dat vind ik niet erg hoor, als ik het maar krijg :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:10:
Oh maar dat vind ik niet erg hoor

Kinderhand is gauw gevuld, merk ik alweer. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:12:
Kinderhand is gauw gevuld, merk ik alweer.

Dat is jouW, ietwat aparte, visie daarop :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha sorry hoor mensen maar ik moet ff zeggen dat het echt nergens meer over ga :P

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Peetjuhhh op donderdag 28 juli 2005 om 16:21:
whahaha sorry hoor mensen maar ik moet ff zeggen dat het echt nergens meer over ga

Moet dat dan? Ik vind het wel humor zo :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:16:
Dat is jouW, ietwat aparte, visie daarop

Mijn visie is altijd correct, doe je nou eenmaal nix aan :)

Uitspraak van Peetjuhhh op donderdag 28 juli 2005 om 16:21:
hoor mensen maar ik moet ff zeggen dat het echt nergens meer over ga

Klopt ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:29:
Mijn visie is altijd correct, doe je nou eenmaal nix aan

Oh oh.... Zit je in een trip????? Ego-trip/Paddo-trip-LSD of zoiets toevallig?

Waarschuw beheerder
of ik heb wat gemist hoor,maar waar gaat dit over??
Waarschuw beheerder
donateur
nergens, dat is het m nou juist hahahahaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:35:
of ik heb wat gemist hoor,maar waar gaat dit over??

De egotrip van Jeltski en mijn poging om het laatste woorde te hebben oid....

Uitspraak van Peetjuhhh op donderdag 28 juli 2005 om 16:38:
nergens, dat is het m nou juist hahahahaha

Zo kan je het ook noemen (y)

Waarschuw beheerder
ik merkt t al!! zo goed was t feest dat sommige van t pad afdwalen!?!? denk ik??

dus kortom!! wazig als t maar zijn kan!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:48:
De egotrip van Jeltski

Tis algemeen aanvaard al heur
Waarschuw beheerder
donateur
Ja feest was goed, weg erheen alleen wat minder. Wazig is het wel ja :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:54:
Tis algemeen aanvaard al heur

Door wie?

Waarschuw beheerder
dus nu???
Waarschuw beheerder
donateur
Nu heb ik het laatste woord, maar voor hoelang????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 16:56:
Door wie?

Kiwi

Waarschuw beheerder
haha nope ikke!! 8 minuten lang dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:10:
Kiwi

Komkommer is gezelliger hoor

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:10:
haha nope ikke!! 8 minuten lang dus

Heb je ervan genoten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op donderdag 28 juli 2005 om 17:18:
Komkommer is gezelliger hoor

Kwamkwammer was gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:30:
Kwamkwammer was gezellig

Ik kan het nog niet helemaal plaatsen, maar volgens mij zit er een spelfout in :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel geen spel, dus dat zal wel meevallen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Of tegen, is maar hoe je het bekijkt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bekijk alles positief, behalve HIV tests :p
Waarschuw beheerder
donateur
En ik ben tegendraads... Alleen die test ben ik wel met je eens ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Beter tegendraads, dan de draad kwijt, of je moet graag een steekje laten vallen
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan watvoor draad, flosdraad kan nog wel maar spinnewebdraden zijn zo zout

Waarschuw beheerder
donateur
Woldraad natuulek
Waarschuw beheerder
donateur
Oh nee, dat pluist zo. Doe dan maar de draad kwijt gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
Draadloos dus?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, of uit me stekker.... Zonder stekker, zoiets?

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent een echte stekkerdoos dus?
Waarschuw beheerder
donateur
Stekkerdoos, draadmuts, contactsnol, ik weet het niet eigenljk

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent gewetensloos?
Waarschuw beheerder
donateur
Das meestal een teken van problemen met je geheugen toch? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Waar hadden we het over?
Waarschuw beheerder
donateur
Vingerplantpotten

Waarschuw beheerder
donateur
Is dat net zoiets als Potplantvingeren?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dan met vieze nagels

Waarschuw beheerder
donateur
Tien vieze vuile vingers?
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan het ook met 1 hand doen, das voor gevorderden

Waarschuw beheerder
donateur
Voetvingeren, da's pas geil
Waarschuw beheerder
Ja ik vond Fuck This Tour wel een leuk feessie, of zit ik in het verkeerde topic te posten? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het was een leuk feesie... op naar de volgende feesie's @ galgenwaard , met nog zo'n line up. En ik zou ook wel wat minder van die klompenboeren binne wille die al om 3 uur buite staan en dan zegge dat ze van terror houden en vervolgens zeggen dat dit een tering feest met klote muziek is ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kinhead op donderdag 28 juli 2005 om 19:26:
a het was een leuk feesie... op naar de volgende feesie's @ galgenwaard , met nog zo'n line up. En ik zou ook wel wat minder van die klompenboeren binne wille die al om 3 uur buite staan en dan zegge dat ze van terror houden en vervolgens zeggen dat dit een tering feest met klote muziek is ...laatste aanpassing 28 juli 2005 19:28

liever clubkutten dan ? :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op donderdag 28 juli 2005 om 22:06:
liever clubkutten dan ?

Dat sowieso :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 19:14:
Voetvingeren, da's pas geil

Als je geen schimmeltenen heb wel ja

Waarschuw beheerder
donateur
Kopkaas is ook best fijn!
Waarschuw beheerder
donateur
En de worst laten hangen? Das vegetarisch!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hangworst, of HansWorst?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 09:16:
Hangworst, of HansWorst?

Nee hangworst, ik heb ruzie met Hans

Waarschuw beheerder
donateur
En die andere Hans dan, Hans Anders?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die wel aardig maar die is contactgestoord

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. meestal heeft ie contacten zat
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar daar zitten van die lenzen tussen, dan voel ik toch een afstand

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je KPN ff bellen, dan ben je altijd dichtbij
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gaat tegenwoordig allemaal via de digitale snelweg toch?
Artiest Nekro
Waarschuw beheerder
Very average party, Kotzaak were great though
Waarschuw beheerder
donateur
If that soundlevel is avarage to you, you should see a doctor.
Waarschuw beheerder
The sound was very noisy and distorted, that's why it hurt my ears. It wasn't set up prooperly, GAE sound equipment isn't great quality.

Also, one room when som nay DJs were listed on the flyer was disappointing.

Not many people were dancing, most just sitting or stadning round the edge of the room. A lot of people just wanted to hear more commercial hardcore, when Manu played they thought it was too slow and when Kotzaak played it was clearly to dark for them.

Security was too heavy handed, I saw quite a few people get chucked out.

50 cents for the toilet in this venue!?!

Nordcore were on too early, so I missed them cos I had to wait for ages in the queue even thought there were only about 10 people in it.

This is why I thought it was an average party.
Waarschuw beheerder
donateur
I agree that the music was loud, but I believe music can´t be TOO loud, ever. I enjoyed every minute of it.

Have you ever experienced a party where eneryone was satisfied with all the dj´s? I haven´t.

The security was very easy going, they only chucked out the people that fel asleep as far as I have seen. Not for drugs or pogo.

50 cent is normal for a toilet visit.

You should have come early, no queue .Nordcore was great!

If you´re this picky, mabye you should make youre own party at home, your music, no queue, free toilet visits and you can turn youre volume down when you feel like it.
Waarschuw beheerder
actually nekro does give his own parties back home in UK ;)

He doesn't say the music was to loud, it wasn't set-up properly
Waarschuw beheerder
donateur
Really... I don´t go overseas to party...

I just loved the sound, and the peep in my ears afterwards. So did everyone I´ve spoken to after the party.
Waarschuw beheerder
If you're ears are ringing afterwards it means the sound was bad. If the sound is set up properly it can be as loud as it was in Utrecht but you don't have ringing ears.
The sound there was really bad, I still had problems on Monday.
Waarschuw beheerder
donateur
It may have been bad but I loved it.

Kind of like drugs, bad but I love them!
Waarschuw beheerder
One of the loudest sound systems I've heard was at Nightmare Outdoor, in the oldskool tent there was so much bass that if you stood at the front near the barrier it made you feel physically sick in your stomach - but it did not hurt your ears. This sound system was set up perfectly, probably the clearest sound I've heard in Holland since 1997 when I started coming over.

At my parties I either set up the sound system myself or I get the sound engineer to set it up to my specification.

I'm not picky, but Holland has very high standards when it comes to holding good parties and this wasn't even in the same league as most of the events I've been to.

Waarschuw beheerder
Waar blijven de foto's van x-beats?????? :/