Partyflock

Forumonderwerp · 796895
Waarschuw beheerder
Net terug van een werkelijk waar GEWELDIG feest !!

Kwamen binnen en onze oren werden al zowat van onze kop geblazen...:| wat te fuck , wat een geluid :kwijl:

Nordcore was nog bezig en ging lekker tempootje :D

Toen Miro ....met oude PCP en andere lekkere shit ...heerlijk staan springen en hakken :)

Boris Valeo (Excess) en deze man gooide er veel oude cenobite/mok/ruf shit op en andere snelle oude meuk ...heerlijk heerlijk heerlijk :D

Hellfish normaal moet hij op gang komen, maar nu niet...rammen rammen rammen, niet normaal, gelijk vol gas met deze man ! Heerlijk :D

Manu Le Malin ...dikke darkcore/industrial en aan het einde flink uptempo niet normaal ...helemaal goud :D

Kotzaak Clan ....dikke terror/speedcore ...jezus wat een tempo ....en dan te bedenken dat hij daarvoor als Miro heeft staan draaien :) en dat stukje langzamer is :D

Tellurian/Leviathan ....Cenobyte :D Openen met 20.000 hardcore members en daarna nog platen zoals Back From Hell en nog meer supersnelle oude zooi...geweldig :D

105 Kilo maarten en deimos ...gingen ook flink tekeer...lekker uptempo en goede platenkeuze :D

Baas mocht afsluiten en ging redelijk hard los :D

Dit was echt een topper, ondanks de negatieve berichten eerder
Waarschuw beheerder
Australian/Cavello wat is dat :O denken ze dan :P

hallo in die pakken van jullie, is grasmaaien een stuk moeilijker. Trouwens als ik jullie was had ik een pilletje genomen tegen de spastische bewegingen

Voor de leken :

Spatisch = Kinderen die niet in staat zijn hun bewegingen te gebruiken en hun bewegingen te beheersen. Dit kom zeer vaak voor bij Pogo en de trekpoppendans :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat dikke mormel in die rode polo.. opknopen hey alsjeblieft hou op
Waarschuw beheerder
Wat moet ik hier nou nog opzeggen haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha echt te erg he die met dat rode aan, en die bewegingen 8) Kan zo in het circus dat mormel, dat die mensen dat zelf niet inzien hoe lomp ze bezig zijn.

Of die vriendin van der dan met die 2 vlechtjes en de hele tijd stoer rondlopen en vooral boos kijken :D

Of die gozer in zn witte polo ding die iedereen omver duwde en middelvinger opstak naar de dj :vaag: Ook 2 vechtpartijen gezien , jammer

@ Alex leuk je ff in het echt gezien te hebben trouwens, jij was wel ouderwets aan t hakken geloof ik :jaja:

Waarschuw beheerder
dat is het leuke van dat er zo weinig mensen waren iedereen heeft dezelfde mensen gezien das echt lachuh en idd reageren alleen de normale mensen hehehehehe

Dat wijf met dat rode overhemd aan jezus zeg onderw elke steen kwam die vandaan en die kleine pogo-ster in het midden steeds om je kapot te lachen hahahahahahaha

En die gozer met die witte polo was toch ook die gozer die steeds bierviltjes gooide naar de dj en op de draaitafels???????

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat vonden jullie nou van de tasjes O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mixie op zondag 24 juli 2005 om 18:14:
Er was een zo een gast die wou ik echt schoppen, maar ja toch maar niet gedaan. Want dan krijg je geheid gezeik.

idd :X

kotzaak + miro + manu + hellfish waren supercool
geluid was lekker hard

locatie was op zich leuk, maar verder geen zak aan gedaan

publiek en sfeer, hmmmmmmmmmmmja

Waarschuw beheerder
Wat voor tasjes? Nieuwe mode bij wazies? geruite handtasjes voor het pogo-en?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:41:
Wat voor tasjes? Nieuwe mode bij wazies? geruite handtasjes voor het pogo-en?

nee de flyer tasjes op het eind O:)

Waarschuw beheerder
Oooh ja toen was ik allang weg...Op grote feesten krijg je toch altijd tasjes?

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar daar deelde ik ze niet uit ;)

Waarschuw beheerder
Ohw ..ja ik heb het ff gemist allemaal...Maar tof dat je ging uitdelen , je was niet jarig dus...? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nieteens

uitdelen is mijn hobbie :cheer:
Waarschuw beheerder
Wat heb je volgende week voor ons uit te delen ?

Een op de kop getikte collectie waziblousjes ofzo ?

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe inclusief aansteker O:)
Waarschuw beheerder
Ohhw ik snap het al :O

Een Wazi-steek-je-zelf-in-de-fik-blouse :D

Ik help meteen mee uitdelen, vrijwillig O:)

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
ik heb een heerlijk nachie gehad ,, er werdt aardig tot goed gedraaid,,alleen mischien ben ik nu een zeikerd maare ik heb nu nog last van die tyfus piep in me oren haha..maar was een leuke zweer hoor!! toppie en keihard
Waarschuw beheerder
donateur
foto's komen z.s.m. online op www.hardcorebrainiac.nl :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
enne jah doof idd :yes: hahaa

*pieppppp*

:)
Waarschuw beheerder
donateur
was er toch echt :P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super! Geluid, lokatie (beetje lastig vinden alleen), sfeer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Lastig vinden? :vaag:

Staat overal aangegeven, zelfs op de snelweg al. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen was de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven, was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op wat ook nergens aangegeven stond, maar we waren niet de enige die er moeite mee hadden hoor, dus misschien waren we niet zo alert als jij :kots:

Waarschuw beheerder
Manu Le Malin en Nordcore waren wel vet, voor de rest viel het tegen btje veel terror niet zo mijn ding

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 18:33:
Ergste vond ik nog die 2 helga's die ene met dat rode aan met die houthakkersdans van der en dan die vriendin van der die de hele tijd liep te fokken.

Was er een leuk meisje, netjes gekleed, in hun ogen een 'qlubkut' gingen ze ruzie zoeken met er, en haar na doen omdat ze normaal danste Echt wat een dom triest inhoudsloos boeren , zaagsel, ik kan niet dansen, ik ben dom en dat straalt er ook van af volk...

ook gezien ga toch houthakker worden zou ik zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 09:50:
alleen was de parkeerplaats niet duidelijk aangegeven

Dat klopt inderdaad.

Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 09:50:
was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op

Dat is O'Daniels :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 11:17:
was o´daniels zelf diecht en moest je de stadionstrappen op

Dat is O'Daniels

Beetje jammer alleen dat er ongeveer 15 meter rechts van die trap een bord stond met ´ingang partycentrum o´daniels´ En die zat echt dicht :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 11:46:
En die zat echt dicht

Komt omdat daar een andere ingang zit, als er geen kaartcontrole is ;)

Waarschuw beheerder
o-daniels heb meerdere zalen!! maar t was zeker een gezellig feesie! niet veel gezeik,je had de ruimte om te bewegen(das al heel wat)alleen ik snap niet dat de rest van de tours negatief in t beeld zijn gebracht,,ik vond t een hard feesie! en lekker in de buurt!ja ze mogen daar vaker feesten geven daar!! en er waren gelukkig niet veel portiers enzo dus dat was alang relax!! haha

Waarschuw beheerder
Ja over die portiers gesproken. Toen we weg wilde gaan stond zo'n portier met ze hand al weer op om geld te vangen. Pfff die maat van mij gaf hem een hand:D en daarna legde ik er 20 cent in. Wat denken ze wel niet. Heb gvd rond de 50 euro betaald om alleen Manu te zien:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 13:49:
Heb gvd rond de 50 euro betaald om alleen Manu te zien

En nu ff nog een paar keer zeggen dat je alleen voor die dj ben gekomen :/

Waarschuw beheerder
Ik vond die portier aan de deur trouwens helemaal niet vervelend. Ik keek in mn portemonnee en ik kwam erachter dat ik geen geld meer had, dus ik zeej sorry ik heb niets meer. Zegtie aah maak nie uit jonge, wel thuis :)

Waarschuw beheerder
Tsja dat was vast dan iemand anders :) Dat hebberige vind ik zo irritant...Als je geld wil verdienen moet je geen portier worden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha, kijk ik vind best dat ze geld mogen vragen. Als ze hun hand niet ophouden dan krijgen ze helemaal niets. Maar wat ik wel asociaal vind is dat portiers je tegenhouden als je geen geld geef, dat heb ik ook wel eens gezien.

Waarschuw beheerder
Ja hehe geld betalen om er uit te mogen. Het moet niet gekker worden :D

Waarschuw beheerder
ik neem altyd papiertjes mee en nooit losgeld,en ze ronden alle bedragen uit naar boven dus heb nooit losgeld,,dus das pech hebben..maar jongens en meiden,het was wel een relax feesie he??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je naar de wc bent gegaan, krijg je toch wel een hoop losgeld terug hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 14:30:
Ik vond die portier aan de deur trouwens helemaal niet vervelend. Ik keek in mn portemonnee en ik kwam erachter dat ik geen geld meer had, dus ik zeej sorry ik heb niets meer. Zegtie aah maak nie uit jonge, wel thuis

bij mij was precies hetzelfde het geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 16:09:
maar jongens en meiden,het was wel een relax feesie he??

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 12:21:
Komt omdat daar een andere ingang zit, als er geen kaartcontrole is

Snap je dan, dat het lastig te vinden is voor iemand die er nog nooit geweest is? Wijsneus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 13:40:
ik snap niet dat de rest van de tours negatief in t beeld zijn gebracht,

Unexist tour zonder Unexist is wel apart natuurlijk en in Leeuwarden was ik ook en dat was minder.
Waarschuw beheerder
in wintelre was de organisatie kut, de dj's ware op 1 hand te tellen, om 4u ging de kiet dicht ipv. t eerdere aangegeven 6u, malu le malin stopte ineens midden in ze set omdat der mense stonde te pogoen..

maar korsakoff was er godzijdank nie.. en dj smurf draaide echt masterlijk.. :worship: van darkcore naar terror en afsluite met echte speedcore zoals speedcore bedoeld was!
zeker weten dak binnekort een paar terror en speedcore feessies ga bezoeken.. volgas met die handel.. :bounce:
deze überdj maakte de hele avond weer goed.. smurfke bedankt (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 17:25:
Snap je dan, dat het lastig te vinden is voor iemand die er nog nooit geweest is?

Nee, dat snap ik niet. Die trap naar de ingang was niet te missen volgens mij.

Uitspraak van Hobbykip op maandag 25 juli 2005 om 17:25:
Wijsneus...

Misschien wat wijzer dan jou, ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 17:48:
Misschien wat wijzer dan jou, ja.

Het is dan JIJ...