Partyflock

Forumonderwerp · 796742

Waarschuw beheerder
Mensen die niet gebruiken, en voortdurend kritiek leveren op gebruikers, zonder het zelf ook maar 1 x geprobeerd te hebben, zijn mietjes !

Ze zijn bang om te gebruiken, omdat ze bang zijn om verslaafd te raken na een keer proberen. Ook zijn ze bang dat ze zelf, als ze eenmaal aan de verboden vrucht hebben gesnoept, steeds vaker willen gebruiken.

Ze zijn dus bang voor zichzelf, dat ze het niet in de hand kunnen houden. En dat is nou net wat papa & mama hun altijd hebben wijsgemaakt. "Hasjspuiten is gevaarlijk".

Daarom is het voor deze mensen makkelijk om anderen, die wel met drugs om kunnen gaan, te bekritiseren. En mensen uit te lachen, die onder invloed zijn.

Maar ze zijn juist jaloers, jaloers omdat ze het zelf niet aan durven om eens lekker los te gaan. Nee, ze drinken zich liever wezeloos aan de alcohol, de grootste drug, om dan vervolgens drugsgebruikers af te lopen zeiken om zich zelf beter te voelen.

Wat vinden jullie daar nu van ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat jij nu hetzelfde doet zeur niet zo:[

Waarschuw beheerder
ik vind dat je gelijk heb. de meesten die het weleens gedaan hebben maar gestopt zijn die hoor je er niet over. maar de genen die het zelf nog nooit hebben gedaan die hebben er een bek over

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
Ja je hebt helemaal gelijk, je bent een mietje als je niet gebruikt

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je dat ik gewoon geen interesse had in het gebruik van Drugs ? Het is niet voor niets illegaal in veel westerse landen. Aan alcohol heb ik genoeg plezier (Y) , zolang je je nog maar niet klemzuipt :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:36:
Ja je hebt helemaal gelijk, je bent een mietje als je niet gebruikt

Er wordt toch ook beweerd dat je een mietje bent als je wel gebruikt ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dashin :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 15:38:
Wat dacht je dat ik gewoon geen interesse had in het gebruik van Drugs ?

Uitspraak van Dashin :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 15:38:
Aan alcohol heb ik genoeg plezier

Inderdaad:respect:

Waarschuw beheerder
Dit is een schijt topic !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:38:
Dit is een schijt topic !

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:38:
schijt topic !

Waarschuw beheerder
ik vind m net zo schijt als drugsgebruikers zijn mietjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:33:
En mensen uit te lachen, die onder invloed zijn.

ma dat is toch ook leuk om te zien :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:39:
ik vind m net zo schijt als drugsgebruikers zijn mietjes

en nu in het nederlands?

Waarschuw beheerder
da's ook een topic

drugsgebruikers zijn mietjes
Waarschuw beheerder
Mensen die niet gebruiken, en voortdurend kritiek leveren op gebruikers, zonder het zelf ook maar 1 x geprobeerd te hebben, zijn mietjes !

dus ik mag je wel een dikke sjap vinden!!

Waarschuw beheerder
en da's gewoon nl
Waarschuw beheerder
Je bent pas een mietje als je je leven verneukt met die teringtroep :yes:
Waarschuw beheerder
"Hasjspuiten

wist niet dat je hasj kon spuiten

Waarschuw beheerder
Je bent pas een mietje als je je leven verneukt met die teringtroep :yes:

:respect:

Waarschuw beheerder
Niet-gebruikers zijn mietjes !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 23 juli 2005 om 15:40:
Je bent pas een mietje als je je leven verneukt met die teringtroep

:no: dan ben je gewoon dom

Waarschuw beheerder
doe de wereld een plezier en ga in stilte dood.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:42:
Niet-gebruikers zijn !

Zijn slim:9

Waarschuw beheerder
Ze zijn bang om te gebruiken, omdat ze bang zijn om verslaafd te raken na een keer proberen. Ook zijn ze bang dat ze zelf, als ze eenmaal aan de verboden vrucht hebben gesnoept, steeds vaker willen gebruiken

hun zijn juist verstandig er niet aan toe te geven, volgens mij denk jij stoer te zijn dat je gebruikt maar dan ben je juist eerder een mietje omdat je té zwak bent om nee te zeggen, ik heb respect voor mensen die geen drugs gebruiken.
Waarschuw beheerder
whehe alle niet gebruikers die nou lopen te zeiken pak een keer zelf een goeie lijn pep pak der een pilletje bij als je dat gedaan hebt heb je het recht om der over te zeike!!
iedereen heeft recht op zijn eigen mening en om deze te uiten maar zit niet telkens op iets te zeike waar je zelf geen ervaring mee hebt!!!
omdat jullie je gezeik niet voor jullie kunnen houden ontstaan zulke topic's

ja ik gebruik en wat hebben jullie daar mee te make??? HELEMAAL NIKS!!! het is mijn leven ik mag hem verkloten zoals ik wil!!!!

Waarschuw beheerder
speedcore trauma :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 15:45:

Precies ! Dat is nou de enige reden dat ik deze geplaatst heb.

Houd gewoon je mond, ik kan ook gewoon elke post die jij geplaatst heb komen voorzien van zinloos commentaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maja tis maar hoe je t bekijkt he
Waarschuw beheerder
Waarom moeten die drugsgebruikers altijd opscheppe dat ze drugs gebruiken?

Mensen die niks gebruike gaan toch ook geen topics opene om te zegge dat ze niks gebruiken :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 23 juli 2005 om 15:48:
Mensen die niks gebruike gaan toch ook geen topics opene om te zegge dat ze niks gebruiken

echt wel
Waarschuw beheerder
whehe alle niet gebruikers die nou lopen te zeiken pak een keer zelf een goeie lijn pep pak der een pilletje bij als je dat gedaan hebt heb je het recht om der over te zeike!!
iedereen heeft recht op zijn eigen mening en om deze te uiten maar zit niet telkens op iets te zeike waar je zelf geen ervaring mee hebt!!!

zo jong en nu al verpest...:no:

:aai:

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk je kan niet zeggen van gebruiken is slecht en je weet niet eens hoe het is:vaag:
en iedereen moet zelf wete of ie gebruikt.
Waarschuw beheerder
Waarom moeten die drugsgebruikers altijd opscheppe dat ze drugs gebruiken?

Mensen die niks gebruike gaan toch ook geen topics opene om te zegge dat ze niks gebruiken

dan open je bij deze een topic voor niet gebruikers hoelang je al geen alcohol hebt gedronke en hoelang je al geen cigaret meer gerookt hebt is ook allemaal een vorm van drugs maatschappelijk geaccepteerde drugs maar niettemin ook een vorm van drugs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:48:
echt wel

Kom alleen maar topics tegen over mensen die stoer wille doen dat ze gebruike :yes:

Waarschuw beheerder

Jawel, dat doen ze dus wel. Daarom heb ik deze gemaakt.

Snappie ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 15:50:
dan open je bij deze een topic voor niet gebruikers hoelang je al geen alcohol hebt gedronke en hoelang je al geen cigaret meer gerookt hebt is ook allemaal een vorm van drugs maatschappelijk geaccepteerde drugs maar niettemin ook een vorm van drugs

Waarom zou ik :d

Waarschuw beheerder
echt een kansloos topic dit :x

Waarschuw beheerder
nou zo verpest ziet ie er niet uit hoor :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 15:50:
verpest ben je pas als je zelf niet meer van het leven geniet

doe ik wel (Y)

jij over een paar jaar niet meer....dan ben je helemaal naar de kloten!! (y) ga zo door!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:51:
echt een kansloos topic dit

tja maar wel een leuke uitlaatklep voor je frustraties omtrend dit onderwerp
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn bang om te gebruiken, omdat ze bang zijn om verslaafd te raken na een keer proberen. Ook zijn ze bang dat ze zelf, als ze eenmaal aan de verboden vrucht hebben gesnoept, steeds vaker willen gebruiken.

ze hebben een vriend verloren aan de drugs, zal ook wel een goeie reden zijn denk je niet...

jij bent echt zo kansloos als de pleuris.
krijg een overdosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 15:52:
jij over een paar jaar niet meer....dan ben je helemaal naar de kloten!! ga zo door!!

alles op zijn tijd want dood gaan we toch is alleen een kwestie van hoe en wanneer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 15:55:
alles op zijn tijd want dood gaan we toch is alleen een kwestie van hoe en wanneer

pcies

Waarschuw beheerder

ik ben dan iemand die de wanneer kwestie graag wat verlengt en jij kennelijk niet :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind een flesje bier en een pakje cook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:51:
nou zo verpest ziet ie er niet uit hoor

jawel...

check zn doppe ogen...kan me ni voorstellen dat DAT mooi is...

:no:

bij jouw alleen wat sneller :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=0009819d001b1fcb8dcbb3131a00df70f7]https://partyflock.nl/images/user/222318_large.jpg[/img]

check zn doppe ogen...kan me ni voorstellen dat DAT mooi is...

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:56:
ik ben dan iemand die de wanneer kwestie graag wat verlengt en jij kennelijk niet

stel pak vanavond een pil teveel ik ga deraan kapot wie zegt dat als ik niet zo dood was gegaan maar gewoon alleen bier gedronken had ik niet met me bezopen kop onder een auto was beland
je kan je best doen er invloed op te hebben maar er kan altijd iets gebeuren hoe goed je je best ook doet dus ik probeer er tussentijds het meeste plezier aan te onttrekken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pak der een pilletje bij als je dat gedaan hebt heb je het recht om der over te zeike!!

Ik mag dus blijven klote shit is het!

Waarschuw beheerder

Ze zijn dus bang voor zichzelf, dat ze het niet in de hand kunnen houden. En dat is nou net wat papa & mama hun altijd hebben wijsgemaakt. "Hasjspuiten is gevaarlijk".

Daarom is het voor deze mensen makkelijk om anderen, die wel met drugs om kunnen gaan, te bekritiseren. En mensen uit te lachen, die onder invloed zijn.

Maar ze zijn juist jaloers, jaloers omdat ze het zelf niet aan durven om eens lekker los te gaan. Nee, ze drinken zich liever wezeloos aan de alcohol, de grootste drug, om dan vervolgens drugsgebruikers af te lopen zeiken om zich zelf beter te voelen.

Nouja...ik heb nog nooit gebruikt en ben echt NIET jaloers op mensen die wel gebruiken hoor...
En dat ik niet gebruik is niet omdat ik bang ben verslaafd te raken...
Ik heb het gewoon niet nodig.....

jezus wat een kut stelling :[
Waarschuw beheerder
Hahahha...ik dacht...zal ik het doen of ni!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:59:

jijw as me voor!! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 23 juli 2005 om 15:54:
ze hebben een vriend verloren aan de drugs, zal ook wel een goeie reden zijn denk je niet...

(Y) Zeer goede reden maar ze komen dr pas achter als ze het zelf gebeurt helaas:flower:
Waarschuw beheerder
killburg bedankt voor het posten van me profielfoto vergeet je er alleen bij te zeggen dat ik de linkse ben anders weten ze nog niet naar wiens doppe ze moete kijke ;)
Waarschuw beheerder
ik denk altijd zo laat iemand zn gang gaan.... als ie zn leven wil verneuken of juist leuker wil maken... laat em zijn gang gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wingyee :cheer: op zaterdag 23 juli 2005 om 16:01:
ik denk altijd zo laat iemand zn gang gaan.... als ie zn leven wil verneuken of juist leuker wil maken... laat em zijn gang gaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 16:00:
killburg bedankt voor het posten van me profielfoto vergeet je er alleen bij te zeggen dat ik de linkse ben anders weten ze nog niet naar wiens doppe ze moete kijke

tuurlijk...pas dan je hele text aan ik wou graag op de foto maar niemand wil een foto van me nemen want ik ben zo lelijk!! :S

Waarschuw beheerder
stel pak vanavond een pil teveel ik ga deraan kapot wie zegt dat als ik niet zo dood was gegaan maar gewoon alleen bier gedronken had ik niet met me bezopen kop onder een auto was beland
je kan je best doen er invloed op te hebben maar er kan altijd iets gebeuren hoe goed je je best ook doet dus ik probeer er tussentijds het meeste plezier aan te onttrekken

:/ ?

Waarschuw beheerder
jijw as me voor!! :jaja:

b)

Waarschuw beheerder
kheb ergere mense gezien iig :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 16:02:
tuurlijk...pas dan je hele text aan ik wou graag op de foto maar niemand wil een foto van me nemen want ik ben zo lelijk!!

whaha tja wat zal ik daar nou op zeggen... blij da ik me niet door jou hoef te laten beoordelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 16:04:
whaha tja wat zal ik daar nou op zeggen... blij da ik me niet door jou hoef te laten beoordelen

(Y) dat dan weer ni ;)

nou verkloot je leven maar lekker verder!!
Slik ze, snuif ze en ga zo maar door...ik zie t wel staan bij de leden " niet meer onder ons" over een poosie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 16:07:
ik zie t wel staan bij de leden " niet meer onder ons" over een poosie

bedankt voor je optimisme en tja wie weet zie ik jou daar ooit nog bij verschijnen zoals ik net al zei je weet maar nooit

Waarschuw beheerder
niekenuz zuipt alleen maar cker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 16:00:
Zeer goede reden maar ze komen dr pas achter als ze het zelf gebeurt helaas

beetje jammer dat ze er op die manier achter moeten komen he
niet eens zozeer voor hen, als je dood bent merk je dr toch niets meer van
maar de nabestaanden :X

Uitspraak van Niekenuz :[ op zaterdag 23 juli 2005 om 16:07:
Slik ze, snuif ze en ga zo maar door...ik zie t wel staan bij de leden " niet meer onder ons" over een poosie

idd
ik spreek je nog wel als je wakker word uit je coma na teveel drugs en je vervolges nix meer kan (Y)
succes he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:10:
niekenuz zuipt alleen maar cker

Ja, want dat is gezond ...... :no:

Waarschuw beheerder
sowieso wat een gezeik hier, als mensen willen gebruiken moeten ze dat zelf weten, mensen die niet gebruiken moeten niet zeiken dat het verslavend is enzo want dat weten ze niet en mensen die wel gebruiken moeten niet zo opscheppen en stoer doen dat is pas mietjesgedrag:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie weet zie ik jou daar ooit nog bij verschijnen zoals ik net al zei je weet maar nooit

:frusty: ik weet het wel zeker iedereen zal ooit moeten sterven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:11:
sowieso wat een gezeik hier, als mensen willen gebruiken moeten ze dat zelf ween, mensen die niet gebruiken moeten niet zeiken dat het verslavend is enzo want dat weten ze niet en mensen die wel gebruiken moeten niet zo opscheppen en stoer doen dat is pas mietjesgedrag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 23 juli 2005 om 16:11:
beetje jammer dat ze er op die manier achter moeten komen he
niet eens zozeer voor hen, als je dood bent merk je dr toch niets meer van
maar de nabestaanden

:yes: ja zeker misschien leren andere mensen er nog wat van dan is het niet voor niks gebeurt maar denk dat je ze hier niet veel kan leren:no:

Waarschuw beheerder
ten eerste gaan er meer mense dood aan alcohol dan aan drugs ten tweede is dat veel verslavender dan drugs en ten derde is alcohol veel giftiger voor je lever dan drugs...

duz beter gebruik je gewoon drugs :p
Waarschuw beheerder
wat een gezellig onderwerp weer , waar mensen zich al niet druk om maken. Je leeft nu dus leef, als je dood bent heb je genoeg tijd om dood te zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zaterdag 23 juli 2005 om 16:13:
als je dood bent heb je genoeg tijd om dood te zijn.

ja en met een btje mzzl word je gewoon weer opnieuw gebore

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:12:
ten eerste gaan er meer mense dood aan alcohol dan aan drugs ten tweede is dat veel verslavender dan drugs en ten derde is alcohol veel giftiger voor je lever dan drugs...

duz beter gebruik je gewoon drugs

dat bedoel ik nou, stoer doenerij... :frusty:

:[
Waarschuw beheerder

:respect::respect::respect:

Uitspraak van Psychisch op zaterdag 23 juli 2005 om 16:13:
wat een gezellig onderwerp weer , waar mensen zich al niet druk om maken. Je leeft nu dus leef, als je dood bent heb je genoeg tijd om dood te zijn.

:respect::respect:

Waarschuw beheerder
mensen die niet gebruiken moeten niet zeiken dat het verslavend is enzo want dat weten ze niet

hoezo weten die dat niet?
het is wetenschappelijk bewezen dat diverse hard/softdrugs zowel geestelijk als lichamelijk verslavend zijn of een van beiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:14:
dat bedoel ik nou, stoer doenerij...

:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Beter houd jij je mond(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:14:
hoezo weten die dat niet?
het is wetenschappelijk bewezen dat diverse hard/softdrugs zowel geestelijk als lichamelijk verslavend zijn of een van beiden.

et verteld hebben gekregen is iets anders dan het ook daadwerkelijk weten
Waarschuw beheerder

je hebt nog nooit de nadelen gelezen en gezien zkr :S

maar sjonge wat een toppic weer!! iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet en vooral een ander er nie mee lastig vallen! ga er dus ook lekker nie zo stoer over doen, maar houdt het voor jezelf... jij bent degene die gebruikt en die er blijkbaar genot aan ondervindt..dus hou het dan ook bij jezelf en ga je vooral nie druk maken om degene die het stoer vinden of juist nie ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 16:15:

idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 16:15:
Beter houd jij je mond

:x

Uitspraak van happy leintje is mama :D op zaterdag 23 juli 2005 om 16:15:
je hebt nog nooit de nadelen gelezen en gezien zkr

praat voor jezelf :[

Waarschuw beheerder

wat denk jij dan dat die geleerden uit hun nek lullen en de gebruikers in documentaires ook ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 16:15:

Beter houd jij je mond

we gaan het wel aardig houden:devil:

als je gebruikt, prima maar geen STOERDOENERIJ HIER:@
als je niet gebruikt prima maar ga geen mensen lopen afzeiken die het wel doen want je weet niet eens wat het is:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:17:
wat denk jij dan dat die geleerden uit hun nek lullen en de gebruikers in documentaires ook

daar hebbe ze proefkonijne voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:18:
als je gebruikt, prima maar geen STOERDOENERIJ HIER

erger je dr aan dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:17:
wat denk jij dan dat die geleerden uit hun nek lullen en de gebruikers in documentaires ook ?

ik kan jou uit gaan leggen hoe ik het ervaar en wat voor mij de voor en nadelen zijn maar dat kun je nooit helemaal bevatten als je het niet zelf meegemaakt hebt

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs is idd heerlijk maar mensen die niet gebruiken zijn daarom nog geen mietjes :no:

En er zitten uiteindelijk meer nadelen als voordelen aan het gebruik van drugs (zo ervaar ik het tenminste) dat is voor mij ook de reden dat ik het sinds kort ook niet meer doe. En iemand die nog wel gebruikt vind ik ook echt niks minder want wie ben ik om daar wat over te zeggen, iedereen moet het gewoon lekker zelf weten :yes:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:18:

lopen hier paar mensen te zeike die ze daarvoor wel mogen gebruiken misschien dat ze dan tikkeltje ontspannen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:19:
erger je dr aan dan

ja je komt vaak mensen tegen die zegge ja ik had wel 10 pillen op en zitten vet stoer te doen terwijl het vaak niet eens zo is, en ik hou niet van fakers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 23 juli 2005 om 16:19:
Drugs is idd heerlijk maar mensen die niet gebruiken zijn daarom nog geen mietjes

En er zitten uiteindelijk meer nadelen als voordelen aan het gebruik van drugs (zo ervaar ik het tenminste) dat is voor mij ook de reden dat ik het sinds kort ook niet meer doe. En iemand die nog wel gebruikt vind ik ook echt niks minder want wie ben ik om daar wat over te zeggen, iedereen moet het gewoon lekker zelf weten

:woep: lenny in actie:woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:21:
ja je komt vaak mensen tegen die zegge ja ik had wel 10 pillen op en zitten vet stoer te doen terwijl het vaak niet eens zo is, en ik hou niet van fakers.

dan snap ik niet waarom je niet naar een forum gaat waar geen stoerdoenerij is :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:22:
dan snap ik niet waarom je niet naar een forum gaat waar geen stoerdoenerij is

Doe jij maar lekker stoer dan meid(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 16:23:
Doe jij maar lekker stoer dan meid

ik doe niet stoer

ik BEN stoer :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:22:
dan snap ik niet waarom je niet naar een forum gaat waar geen stoerdoenerij is

nou dit forum ging over niet-gebruikers die zogenaamd mietjes zijn, niet over mensen die het over proefdieren hebben.
als mensen willen gebruiken (y) ieder zijn eigen leven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 16:12:
ja zeker misschien leren andere mensen er nog wat van dan is het niet voor niks gebeurt maar denk dat je ze hier niet veel kan leren

de "dat overkomt mij niet want ik weet wta ik doe houding"
hebben ze bijna allemaal.
gelukkig is mijn vriendenkring anders (L)

mensen die niet gebruiken moeten niet zeiken dat het verslavend is enzo want dat weten ze niet

je hoeft niet te gebruiken om bekend te zijn met drugs......
ik heb het gezien, ik heb er veel over geleerd en gelezen, ik heb gebruikers gezien...
ik denk dat ik dondersgoed weet wat drugs met je doet ondanks dat ik zelf nog nooit een pil in mn giechel heb gegooid (enige andere vorm van drugs ook niet, ja alcohol)

het is gewoon bullshit dat elke niet-gebruiker van niets weet. er zullen er een hoop van zijn maar ook wel degelijk een hoop die het wel weten.

leven en laat leven idd, maar dat geziek van de topicopener slaat 3x nerges op.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:23:
ik BEN stoer

Bla bla :gaap:

Waarschuw beheerder
:p

Waarschuw beheerder
ik BEN stoer :9

onzin & humor?

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 23 juli 2005 om 16:25:
het is gewoon bullshit dat elke niet-gebruiker van niets weet. er zullen er een hoop van zijn maar ook wel degelijk een hoop die het wel weten.

Net zo'n bullshit dat iedere gebruiker een junk is, en er dood aan gaat, maar daar mag wel over gezeikt worden ?

Waarschuw beheerder
blijkbaar...

Waarschuw beheerder
waarom zijn sommige drugsgebruikers zo prikkelbaar als het over gebruiken gaat :/?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:35:
waarom zijn sommige drugsgebruikers zo prikkelbaar als het over gebruiken gaat

zijn niet prikkelbaal..tis gewoon een eindeloze discussie waar we toch niet uit komen..maar toch gewoon ff ons punt duidelijk wille maken...en tis ook nog eens goed tegen verveeling ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:35:
waarom zijn sommige drugsgebruikers zo prikkelbaar als het over gebruiken gaat

Waarom zijn sommige niet-gerbuikers zo prkkelbaar als het om gebruikers gaat ? Waarom moet er dom, inhoudsloos commentaar geleverd worden op sommige post ?

Waarschuw beheerder
en tis ook nog eens goed tegen verveeling ;)

dat zeker :D
Waarschuw beheerder
drugs zijn niet goed voor je

Waarschuw beheerder
Waarom zijn sommige niet-gerbuikers zo prkkelbaar als het om gebruikers gaat ? Waarom moet er dom, inhoudsloos commentaar geleverd worden op sommige post ?

omdat de mens van nature slecht is ;D

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:38:
omdat de mens van nature slecht is

Relax ! Take some E !

Waarschuw beheerder
Relax ! Take some E !

gisteren nog gedaan :$ voel het nog wel een beetje :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee, voor mij toch wel een tijdje geleden...

Wordt weer eens tijd !

Waarschuw beheerder
:bounce: go with the flow

Waarschuw beheerder
:cocktail:

Waarschuw beheerder
:smoke: + Dj Nosferatu - Virusdreaming (L)

Waarschuw beheerder
Niet-gebruikers zijn mietjes !

Ik heb geen hulpmiddelen nodig om de nacht door te komen.
Rest moet zelf weten of ze nuttigen of niet :)

Waarschuw beheerder
Wat een onzin zeg.

wil jij je ajb niet bemoeien met grote mensen zaken ?
Waarschuw beheerder
ze drinken zich liever wezeloos aan de alcohol

drink niet eens sukkel:@
gebruikers zijn mietjes !

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan ga jij toch lekker door het leven als junk (Y)

Waarschuw beheerder
Gebruikers zijn zelf mietjes, omdat ze niet zonder kunnen :P

Waarschuw beheerder
Gebruikers zijn zelf mietjes, omdat ze niet zonder kunnen :P

wie zegt dat iemand die gebruikt niet zonder kan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:02:
Gebruikers zijn zelf mietjes, omdat ze niet zonder kunnen

wat klopt hier niet?

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:02:
Gebruikers zijn zelf mietjes, omdat ze niet zonder kunnen

Waarschuw beheerder
Alles klopt :P Niks tegenin te brengen :P

Waarschuw beheerder
er worden weer eens loze verwijten rondgestrooid tegenover de gebruikers :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 23 juli 2005 om 17:03:
wat klopt hier niet?

Het hart ?
Geen idee, moeilijke vraag :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 16:51:
wil jij je ajb niet bemoeien met grote mensen zaken ?

Ow ik zie nergens staan dat ik hier niet zou mogen reageren.
En kom op man doe is niet zo kinderachtig.

Waarschuw beheerder
Nee, de gebruikers kunnen weer eens geen goede reden verzinnen waarom ze nu eigenlijk drugs gebruiken en waarom ze niet-gebruikers niet lekker in hun waarde laten ;)
Waarschuw beheerder
Hoezo mietjes :/ Iedereen moet voor zichzelf beslissen of ie wel of niet gebruikt ... vind niet dat je dan gelijk een mietje bent als je t niet doet :no: is juist (y)

Waarschuw beheerder
En kom op man doe is niet zo kinderachtig.

:x ok mevrouw
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:04:
Alles klopt :P Niks tegenin te brengen :P

:no:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:03:
wie zegt dat iemand die gebruikt niet zonder kan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:06:
Nee, de gebruikers kunnen weer eens geen goede reden verzinnen waarom ze nu eigenlijk drugs gebruiken en waarom ze niet-gebruikers niet lekker in hun waarde laten

"de gebruikers"???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:05:
er worden weer eens loze verwijten rondgestrooid tegenover de gebruikers

ha laat ze maar komen :D

Waarschuw beheerder
Ik ben een mietje :)
Waarschuw beheerder
hebk een boel gemist moes ff naar de garage maja levendig topic geworden :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 23 juli 2005 om 17:11:
"de gebruikers"???

Niet-gebruikers zijn ..

Inderdaad, net zoals er "Niet-gebruikers" bestaan, bestaan er ook "gebruikers"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:14:

dat heb je heel scherp opgemerkt

Waarschuw beheerder
Ik ben trots dat ik niet aan die klerezooi hoef te komen om mezelf te vermaken en volgens de stelling ben ik dan een mietje :) Nou that's ok with me :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:14:

maar niet ALLE gebruikers vinden niet-gebruikers een mietje :[ en maken er een topic van

ik niet iig

Waarschuw beheerder
Mietje is een levensstyle :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 23 juli 2005 om 17:15:
maar niet ALLE gebruikers vinden niet-gebruikers een mietje :[ en maken er een topic van

ik niet iig

Dan heb ik me tot de verkeerde persoon gericht
Sorry :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:06:
Nee, de gebruikers kunnen weer eens geen goede reden verzinnen waarom ze nu eigenlijk drugs gebruiken en waarom ze niet-gebruikers niet lekker in hun waarde laten

Denk dat het andersom moet zijn ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:16:
Dan heb ik me tot de verkeerde persoon gericht
Sorry

aaaaaaaaaaaah :aai: :p
Waarschuw beheerder
iedereen zijn eigen keus maar zoals ik in het begin van deze topic al opmerkte de reden waarom dit begonnen is is het constante gezeik tegenover gebruikers door mensen die er geen ervaring mee hebben of er geen verstand van hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:17:
Denk dat het andersom moet zijn ?

Wat is je reden om te gebruiken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 17:17:
iedereen zijn eigen keus maar zoals ik in het begin van deze topic al opmerkte de reden waarom dit begonnen is is het constante gezeik tegenover gebruikers door mensen die er geen ervaring mee hebben of er geen verstand van hebben

Live and let live. Iedereen zijn eigen keuzes :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:19:
Iedereen zijn eigen keuzes

. uit

Waarschuw beheerder
Live and let live. Iedereen zijn eigen keuzes

Kijk, dat hebben we toch weer bereikt !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:15:
Ik ben trots dat ik niet aan die klerezooi hoef te komen om mezelf te vermaken en volgens de stelling ben ik dan een mietje Nou that's ok with me

Klerezooi? Jij hebt geen enkel idee over de werking van de meest gebruikte drugs (XTC, wiet, coke en speed), dus houd aub je mond als je niet weet waarover je praat. Alcohol is, gezien het gebruik, vaak gevaarlijker dan een simpel XTC-pilletje. Ik gebruik ook niet en vermaak me prima, maar dat geeft mij ook nog niet het recht om te oordelen over anderen.

Overigens een leuk feitje: Er zijn genoeg huishoudelijke middelen en levensmiddelen die even gevaarlijk kunnen zijn als een teveel aan drugs, als voorbeeld nootmuskaat en noten, maar daar hoor ik niemand over.
Waarschuw beheerder
Live and let live. Iedereen zijn eigen keuzes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op zaterdag 23 juli 2005 om 17:20:
gebruik ook niet en vermaak me prima, maar dat geeft mij ook nog niet het recht om te oordelen over anderen.

:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:20:
Kijk, dat hebben we toch weer bereikt !

Als dat uw doelstelling was, dan had ik als ik jou was een andere header verzonnen voor je topic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk wat ik dan wel weer vind...dat speed voor de die hards zijn en coke niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:23:
kijk wat ik dan wel weer vind...dat speed voor de die hards zijn en coke niet

:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:23:
kijk wat ik dan wel weer vind...dat speed voor de die hards zijn en coke niet

Wierook is goed genoeg voor mij :respect:
Waarschuw beheerder
Nog even verder over alcohol; Alcohol en nicotine vallen ook onder de term 'drug' en zijn minstens net zo gevaarlijk.

Waarom wordt dit dan gedoogd? Dat ligt aan de Westerse maatschapij van vroeger. Vroeger was er namelijk een zeker verafschuwing van de niet-Westerse volkeren, waaronder ook de vele volkeren die bepaalde kruiden en planten gebruiken die hun een stimulerend effect gaven. De Spanjaarden waren volgens mij de eerste die dit ontdekten en verboden al dit soort genotsmiddelen, behalve de alcohol en nicotine, want dat werd in de Westerse wereld al genuttigd door de rijkere en de aristocraten. Alcohol en nicotine, beide even gevaarlijk, werden dus gedoogd, terwijl de overige middelen een taboe waren, alleen maar omdat de niet-Westerse volkeren (vooral Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse) dit ook gebruikten.

Dit is volgens mij een van de redenen waarom 'drugs' nog steeds zo gevaarlijk geacht worden, onder andere iets van onwetendheid.
Waarschuw beheerder
en volgens mij is ravequeen trots da ze naar dominator gaat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op zaterdag 23 juli 2005 om 17:24:
Nog even verder over alcohol; Alcohol en nicotine vallen ook onder de term 'drug' en zijn minstens net zo gevaarlijk.

Waarom wordt dit dan gedoogd? Dat ligt aan de Westerse maatschapij van vroeger. Vroeger was er namelijk een zeker verafschuwing van de niet-Westerse volkeren, waaronder ook de vele volkeren die bepaalde kruiden en planten gebruiken die hun een stimulerend effect gaven. De Spanjaarden waren volgens mij de eerste die dit ontdekten en verboden al dit soort genotsmiddelen, behalve de alcohol en nicotine, want dat werd in de Westerse wereld al genuttigd door de rijkere en de aristocraten. Alcohol en nicotine, beide even gevaarlijk, werden dus gedoogd, terwijl de overige middelen een taboe waren, alleen maar omdat de niet-Westerse volkeren (vooral Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse) dit ook gebruikten.

Dit is volgens mij een van de redenen waarom 'drugs' nog steeds zo gevaarlijk geacht worden, onder andere iets van onwetendheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op zaterdag 23 juli 2005 om 17:24:

Dit zou volgens jou redenering dan niet moeten gelden voor synthetisch druks die hoofdzakelijk in Europa geproduceerd wordt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RaveQueen :cheer: op zaterdag 23 juli 2005 om 17:27:
ag maakt nie uit vermaak me ook alleen prima

nou ik anders ook wel slap geouwehoer hierro :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey hier mijn verslag,
mijn avond begon om 3:00 uur toen ik uit mn bed stapte om vervolgens ffe lkkr wakker te worden met wat dampjes ether.
Daarna ben ik dr als een snelle vandoor gegaan richting het mysterieke land.
Toen ik aankwam viel t mij op dat t bestwel rustig was op het floriade terrein. Maargoed dat kon de pret niet drukken.
Toen ik mn kaartje had verpacht kon ik zow doorlopen na wat gesnatz voor de portier.
Bij binnekomst hoorde ik ineens dj smurf dr smurffig oplos knallen, mijn avond kon niet meer stuk en dus pakte gelijk ffe mn ether om ffe te wankelen en om mn spuit te reinigen die ik drna gelijk maar ffe innam.>Het feest kon beginnen want de heroine die was binnen.
Even later hoorde ik dat dj nosferatu was gaan draaien, t klonk wel lkkr met af en toe een stevige tranceplaat dr tussen door, dit zorgde tevens voor fel opzwepend publiek.
Wat mij vooral opviel is dat er veel vreemde mensen waren die zich in geen richting wisten te keren, maargoed dat was dan ook niet zow erg namelijk.
Na nosferatu was t tijd voor de held dj paul,
hij begon met was happy hardcore en vervolgens koostie t harde werk door over te gaan op t dik stampende hardstyle waar hij all decenia's bekend mee is.
Dj paul sloot zijn set af met een echte oude klapper, namelijk release the beast.
Na dj paul was t de tijd voor dj endymion,
hij begon zoals gewoonlijk met een klapperende speedcoreplaat, t publiek kreeg dr nu wel echt zin in om een shotje tot zich te nemen, even gingen de luiken omhoog om ffe doorteluchten.
Vervolgens ging endymion verder, hij zette de plaat op van frans bouer en jantje smit met t nummer pepsletten aan de macht.
Elke slettepephoer ging van de vloer, de rest ging op zn handen staan want had last van koude tenen.
Toen dj endymion zijn set hiermee had afgesloten was t nu dus wellis tijd waarop iedereen de hele avond zat te wachten, juist jullie kunnen t al raden t is gabber piet.
Gabber piet begon zn set met hakkuh en niffen om vervolgens verder te gaan met t nummer hoe strakker hoe beter.
De sfeer zat er goed in en hij besloot dus maar af te sluiten met end of the peps als afsluiter van dit geweldige feest, 1 ding is cker ik ben dr volgende keer weer bij.
Waarschuw beheerder
quote element=message id=14645808]ag maakt nie uit vermaak me ook alleen prima [/quote]

whehehehehehehe mijn idee alst tegenvalt magk dan ook op jou privee feestje kome??[
Waarschuw beheerder
me 2 jarig vandaag he dus et dak gaat dr af :D ook al moet ik dat in me eentje doen :D i just wanna have fun :D
[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/snort.gif[/img] :xtc: combi is beter :D
Waarschuw beheerder
whehe is ook nog een mogelijkheid alles in huis dus tja en als der niemand op je verjaardag wil komen magde wel op mijn feestje kome hoor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 jarige WAT?
wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
ben 2 ben dr jong bij ;)
ME TO mischien????

ahhhh wat lief.... :D :D
Waarschuw beheerder
HIJ begrijpt me :D dat komt nie vaak voor wil je met me trouwen :D :bounce: feest word dan DOMINATOR
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RaveQueen :cheer: op zaterdag 23 juli 2005 om 17:36:
HIJ begrijpt me dat komt nie vaak voor wil je met me trouwen feest word dan DOMINATOR

äber naturlich

Waarschuw beheerder
Heb weleens wat gebruikt en ik vind t nog steeds dom van mezelf dat ik dat ooit gedaan heb, maar weet nu wel waar ik over praat...Maargoed iedereen zn eigen ding, maar voor mij geen drugs :P

Waarschuw beheerder
ik eet altijd brinta als ik van een feest kom :9
Waarschuw beheerder
ik ook krijg je makkelijk weg en ik hoef nie te kauwen
Waarschuw beheerder
ma ik ga naar de winkel ff brinta en eiren op halen :D anders heb ik morge vroeg een probleem
speedcore trauma toedeloe (K)
Waarschuw beheerder
na een feest kauwen :p nooit problemen mee gebeurt af en toe zelfs alsk et nie wil snap nie hoe dat toch kan

Waarschuw beheerder
whahahaha 8)

Waarschuw beheerder
moet je daar jaloers op zijn? sommigen onder ons zijn gewoon verstandig :yes:
Waarschuw beheerder
lach maar ik weet iniedergeval waarom ik af en toe die flauwe bloedsmaak proef na een feest jij probeert em nogsteeds weg te krijgen met brinta omda je nie precies weet waar het vandaan komt ;)

Waarschuw beheerder
ik heb zowie zo nooit erg veel last van kauwe...enige waar ik wel last van heb is van mn strot :\
Waarschuw beheerder
whaha kauwen krijg je spieren op je kaken van :p pure krachttraining zo'n klapkaak:p

Waarschuw beheerder
jah vroeger had ik er wel last van..maja heb t mezelf afgeleerd :D

Waarschuw beheerder
maja afen toe heb ik nog wel is blaartjes in me bek zitte :/
Waarschuw beheerder
whehe da komt als je kaak echt strak staat rekt je wang op en vormen zich met rustige bewegingen al blaartjes (heb ik me ooit laten vertellen geen idee in hoeverre et klopt)

Waarschuw beheerder
na lijkt me bullschit :p whehehehe

tis gewoon een uitschieter van je kaak...dan kan je wel es op je wang bijte ofzow :p
Waarschuw beheerder
whehe das niks bijzonders maat van me in een half uur tijd van 5 tanden stukken af :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:21:
Als dat uw doelstelling was, dan had ik als ik jou was een andere header verzonnen voor je topic

Hij was eigenlijk bedoeld als tegenaanval op

"Drugsgebruikers zijn mietjes".

En dom commentaar op elk topic waar een serieuze vraag gesteld wordt.

Dus niet die topics van : "Hoeveel heb jij gisteren geslikt" of "Wat is je slikrecord".

Die mogen van mij ook opzouten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, was ook ff weg, de kleine moet ook af en toe eten hè !

Waarschuw beheerder

maja geloof dat t punt nu wel duidelijk is :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in dat geval--> mooi topic:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 18:01:
maja geloof dat t punt nu wel duidelijk is

Geloof het ook wel !

Denk dat ik me verder ga bezig houden met spammen van plaatsers van domme opmerkingen ! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 18:04:
Denk dat ik me verder ga bezig houden met spammen van plaatsers van domme opmerkingen !

whaha tja alle onzin die hier neergezet kon worden is al neergezet geloof ik he :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 18:05:
whaha tja alle onzin die hier neergezet kon worden is al neergezet geloof ik he

Half pf bestaat uit onzin, toch ?
Waarschuw beheerder
:O hoe komt gij aan die wijsheid

Waarschuw beheerder
Nou, dacht dat ik een plek had gevonden waar je een discussie kon voeren....

Bleek toch een beetje uit de richting te zijn..

Waarschuw beheerder
sterker nog pf is onzin :p

ma wel leuk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 23 juli 2005 om 18:07:
amen

Da's een mooi laatste woord voor dit topic !

Nu mag ie van mij op slot !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 18:07:
Bleek toch een beetje uit de richting te zijn..

whehe toch wel
Waarschuw beheerder
ik heb op de een of andere manier te vaak et laatste woord zou der bijna eigendunk van krijge maja met nadruk op bijna snuif geen sos dus tja :p
Waarschuw beheerder
sos vage kutzooi word je gelijk zo verdomde arrogant van
doe mij maar goeie pep :lijn:

Waarschuw beheerder
[img width=58 height=30 cacheid=000004e6000078231e320e241a00df8108]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/Partyman.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:51:
maja afen toe heb ik nog wel is blaartjes in me bek zitte

ja das kut:/

Waarschuw beheerder
doe je niks aan

Waarschuw beheerder
kauwgom wil nog wellus helpen dat kan blaren en wondjes voorkomen:jaja:
Waarschuw beheerder
vandaar da iedereen me op feesten altijd kauwgom toestopt :p

Waarschuw beheerder
nou niet echt hoor...als je kauwt en je bijt telkens perongeluk op je wang...en 9-van de 10 x heb je t niet eens door

Waarschuw beheerder
jah..opzich wel beter want dan voel je de pijn niet
Waarschuw beheerder
ja maja als het niet zou verdoven zou je voordat je doorbijt je kaak terugtrekken en de volgende dag niet heel je bek naar de tering hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:16:
jah..opzich wel beter want dan voel je de pijn niet

Pijn moet je niet negeren, het is een teken dat je iets verkeerd doet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:17:

:vaag: of juist goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:17:

beter sporte we dan niet..want daar krijg je ook pijn van :/

boeiend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:19:
beter sporte we dan niet..

Sporten en overbelasting zijn twee verschillende begrippen

Maar idd

boeiend :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:20:
Sporten en overbelasting zijn twee verschillende begrippen

of niet
Waarschuw beheerder
niet gebruikers mietjes wil ik niet zegguh maare je moet zeker iedereen zelf laten bepale wat die met zn lichaam doet

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:21:
of niet

Ik zal me er niet zo druk om maken :)

Waarschuw beheerder
nee want je druk maken is pas slecht :p
cker voor je hart

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:24:
cker voor je hart

Meer alcohol drinken ;)

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
[img width=58 height=30]http://cache.hyves.nl/images/smilie_party_drinking.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:p

Waarschuw beheerder
:beer: :bounce:

Waarschuw beheerder
:cocktail:

Waarschuw beheerder
Ý
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:27:
Dit zou volgens jou redenering dan niet moeten gelden voor synthetisch druks die hoofdzakelijk in Europa geproduceerd wordt

De oorsprong van deze synthetische drugs is hetzelfde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op zaterdag 23 juli 2005 om 19:35:
De oorsprong van deze synthetische drugs is hetzelfde.

Zo eenvoudig ligt dat denk ik niet, Algebra hebben we ook met open handen ontvangen
Roken heeft de oorsprong van de Indianen
Vuurwerk werd ook niet verboden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs gebruik is al zo oud als de mensheid. Maar nu heeft iedereen hier in de westerse wereld een keer gehoord, dat dit en dat slecht voor je is, en ze hebben een paar verkeerde voorbeeldjes gezien (wat door de foute drugs komt BTW) en huppa, ze doen net alsof ze deskundig zijn op het gebied van... :s
Echt weer typisch iets van van de kortzichtige klotemaatschappij wat dit is...en het ergste is nog dat we denken de slimste samenleving op aarde te zijn ook.

Chemische spullen als pep, heroïne, GHB en cocaine, zijn niet bepaalde levensverrijkend of leerzaam; het is eerder een middel om te vluchten uit de werkelijkheid, en bepaalde gevoelens te onderdrukken, daarbij is het ook super ongezond!

Maar bepaalde drugs kunnen een grote verrijking zijn(en dan vooral de middelen die moeder natuur ons geschonken heeft; paddo's, salvia divinorum, DMT, Ayahuasca, Mescaline etc etc.), en kunnen je kijk op het leven totaal veranderen; je word zelfbewuster, en bewuster van de natuur, en alles om je heen.
Maargoed, ik heb geen zin om een lange tekst te gaan typen, laat de mensen die het niet snappen maar lekker doodvallen, ik weet wel beter. (Y)
Wees maar lekker schijnheilig met je alcohol, wat goed is gekeurd door de grote mensenmassa hier in deze cultuur (net alsof dat wil zeggen dat het dan ook daadwerkelijk goed IS!)
en zuip je maar lekker klem, want dat is in de kortzichtige ogen van je medemens wel te accepteren.
Meeloopertjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:36:
Zo eenvoudig ligt dat denk ik niet, Algebra hebben we ook met open handen ontvangen
Roken heeft de oorsprong van de Indianen
Vuurwerk werd ook niet verboden

Ik begrijp je wel, maar ik kan geen andere reden bedenken waarom cocaïne verboden zou zijn en alcohol niet. Ik denk toch echt dat het iets is van vroeger.

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 19:41:
heroïne

is niet Chemisch..sterker nog tis de "schoonste" drugs dat er is...maar cker ook wel de slechtste

Waarschuw beheerder
kheb laatst gehoord dat heroine zelfs nog gezonder is dan drank:vaag:
Waarschuw beheerder
ik ben weg. prettige aaf mensen!! heui

Waarschuw beheerder
jij ook stampse en wausze (K)(K(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 20:11:
kheb laatst gehoord dat heroine zelfs nog gezonder is dan drank

nou gezond zal t heus niet zijn :p denk ikhahaha

Waarschuw beheerder
latexXx

Waarschuw beheerder
nee haha lijkt mij ook niet, khoorde het ook alleen....
kheb ook liever drank dan heroine daar begin ik dus voor geen goud aan

Waarschuw beheerder
;P

Waarschuw beheerder
nou ik vind dat ze niet moeten zeueren maar ik vind het geen mietjes
Waarschuw beheerder
Echt wel hahahaha MIETJES!!! Speed=OKE daar word je lekker strak van en van wiet word je lief.. Hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gunman73 op zondag 24 juli 2005 om 02:02:
Echt wel hahahaha MIETJES!!! Speed=OKE daar word je lekker strak van en van wiet word je lief.. Hahahahaha

:vaag: wiet en lief? ik weet niet wat voor wiet jij neemt maar lief ervan worden:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 12:58:
ik weet niet wat voor wiet jij neemt maar lief ervan worden

psychose? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gunman73 op zondag 24 juli 2005 om 02:02:

dit is dus een duidelijk voorbeeld van iemand die al 32 jaar teveel drugs gebruikt!! :aai: :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs gebruik is al zo oud als de mensheid. Maar nu heeft iedereen hier in de westerse wereld een keer gehoord, dat dit en dat slecht voor je is, en ze hebben een paar verkeerde voorbeeldjes gezien (wat door de foute drugs komt BTW) en huppa, ze doen net alsof ze deskundig zijn op het gebied van...
Echt weer typisch iets van van de kortzichtige klotemaatschappij wat dit is...en het ergste is nog dat we denken de slimste samenleving op aarde te zijn ook.

Chemische spullen als pep, heroïne, GHB en cocaine, zijn niet bepaalde levensverrijkend of leerzaam; het is eerder een middel om te vluchten uit de werkelijkheid, en bepaalde gevoelens te onderdrukken, daarbij is het ook super ongezond!

Maar bepaalde drugs kunnen een grote verrijking zijn(en dan vooral de middelen die moeder natuur ons geschonken heeft; paddo's, salvia divinorum, DMT, Ayahuasca, Mescaline etc etc.), en kunnen je kijk op het leven totaal veranderen; je word zelfbewuster, en bewuster van de natuur, en alles om je heen.
Maargoed, ik heb geen zin om een lange tekst te gaan typen, laat de mensen die het niet snappen maar lekker doodvallen, ik weet wel beter.
Wees maar lekker schijnheilig met je alcohol, wat goed is gekeurd door de grote mensenmassa hier in deze cultuur (net alsof dat wil zeggen dat het dan ook daadwerkelijk goed IS!)
en zuip je maar lekker klem, want dat is in de kortzichtige ogen van je medemens wel te accepteren.
Meeloopertjes

heeel gruwlijk verwoord!!
niks is minder waar

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goh druk hier

Waarschuw beheerder
nouw he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij hebt ze weggejaagd denk ik

Waarschuw beheerder
ik was hier eerder..duz dennk eigelijk dat jij ze weg gejaagd heb :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry ik was hier eerder als jou lees maar eens terug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:( oki

Waarschuw beheerder
maar toch heb jij ze weggejaagd

Waarschuw beheerder
Hehe..dit onderwerp kun je gewoon niet lang over praten :P
Tenzij je een zinlose duscussie aan wil gaan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:05:
Tenzij je een zinlose duscussie aan wil gaan

tuulek

Waarschuw beheerder
Nouja ik vind deze stelling nergens op slaan haha :P

Waarschuw beheerder
maja wat je vind moejje aan de politie geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:09:

geen probleem ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:09:

kzweer et je dak net wit poeder op een spiegel vond geen fucking idee waart vandaan komt :p moek da ook aan de politie geven???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:11:
geen probleem

ik zou t niet doen tenzij t echt waardeloos is

Waarschuw beheerder
Nouja kvind het nou niet echt erg om drugs af te geven :P whahah...
alleen dan niet aan zo fucking beroerd figuur van een politie :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:17:
alleen dan niet aan zo fucking beroerd figuur van een politie

neej inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:17:
Nouja kvind het nou niet echt erg om drugs af te geven

als et daarna maar wel ergens nuttigs beland en niet in de vuilnisbak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 24 juli 2005 om 19:19:
als et daarna maar wel ergens nuttigs beland en niet in de vuilnisbak

ja pcies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:20:
ja pcies

zeker als je een ons in je bh meeneemt ist nie :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 24 juli 2005 om 19:21:
zeker als je een ons in je bh meeneemt ist nie

nou die word echt niet afgepakt hoor :[
Waarschuw beheerder
whehe met mij in de buurt is die zo op hoor hoef je geen lijn van te kappen snuif em wel uit je bh weg :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 24 juli 2005 om 19:25:
whehe met mij in de buurt is die zo op hoor hoef je geen lijn van te kappen snuif em wel uit je bh weg

ja daar hadde we t al over gehad...als jij je leve lief heb zou ik t maar niet probere :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:27:
als jij je leve lief heb

kdacht da da over me ballen ging nie over me leven ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 24 juli 2005 om 19:29:
kdacht da da over me ballen ging nie over me leven

Zijn die je niet lief dan? :P :O

Waarschuw beheerder
zijn je ballen niet je leven :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:31:
Zijn die je niet lief dan?

die zijn me zeker wel lief

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 19:31:
zijn je ballen niet je leven

nee die zijn niet me leven laat me leven niet lijden door me ballen.... alhoewel misschien da daar meer verstand uit komt dan uit me hoofd :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 24 juli 2005 om 19:32:
nee die zijn niet me leven laat me leven niet lijden door me ballen.... alhoewel misschien da daar meer verstand uit komt dan uit me hoofd

hm khou nu ff mn mond :x :p

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
niettus

Waarschuw beheerder
:woep:
Waarschuw beheerder
that's itt kga een tok halen enk snuif je bh leeg... echt leeg...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou vooruit zal alleen de pep deruit snuive en nog bietje voor jou late zitte ;)

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
algoed algoed als je toch naar dominator komt en me gevonde krijg krijg je wel :lijn: van me

zo goed?:p

Waarschuw beheerder
ja ik ga niet naar dominator :p

Waarschuw beheerder
ja ma niet van mij ;)
Waarschuw beheerder
o ja verrek maja boeiend heb zelf geen tekort hoor

Waarschuw beheerder
nouw gelukkig maar.. :p

Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
was vanochtend ff lege bierflessen aant ruimen 5 gram pep gevonden...

dus voor degene die vanacht 5 gram pep bij mij thuis is kwijtgeraakt gelieve niet te komen zeiken als die op is!!

Waarschuw beheerder
whehehehe idd :p
Waarschuw beheerder
hou je toch nog wa over aan avondje de deur open laten staan :p

Waarschuw beheerder
ja nou dat soort mzzl heb ik nou nooit :(
Waarschuw beheerder
bij jou gaat en je bier op en je hele kiet zit onder de kots en zeik en ze snuiven je pep noges op ook

zoiets dergelijks???

Waarschuw beheerder
nou gelukkig komen ze hier niet zo vaak..zoude me ouders niet zo leuk vinde en 9 van de 10 x neemt iedereen altijd wel een 6packie bier mee...en iedereen heb wel wat drugs bij zich

ma nog geen kotsendemense of iets dergelijks hoor :p mischien onder t bier hahaha

Waarschuw beheerder
en als t bier op is belle we de bier courrier :D
Waarschuw beheerder
whehe hier ruimt iedereen netjes zijn zooi achter zijn flikker op, drugs alleen op mijn kamer (tja ouders he:P) en ze nemen de gezelligheid mee. dan kunne ze van mij wel koud flesje bier krijge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 20:19:
en als t bier op is belle we de bier courrier

bezorgt de bier courrier ook in brabant??

Waarschuw beheerder
ja bij ons blijft t ook wel netjes hoor achteraf

Waarschuw beheerder
sorry :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
achja alst hier opis klop ik bij onze alcoholistische buurman aan heeft altijd wel kratje extra wat zelfs hij kan missen

Waarschuw beheerder
wheheheehe altijd handig..

woon jij nog bij jenouders dan? of niet?
Waarschuw beheerder
whaha kzit nog lekker bij me ouwe thuis ja alleen maar makkelijk hoef zelf nie te koken boodschappen te doen of wat dan ook alleen zorgen dat de herrie enigszins binnen de grenzen blijft (of da wil lukken is een ander verhaal:bounce:)

Waarschuw beheerder
oke oke....meetsal int weekend ben ik niet thuis..heel af n toe
Waarschuw beheerder
weekeinden als het weer het toelaat (en me werk) begin ik op vrijdagavond en kom ik zondagavond weer een keer thuis waark tussendoor allemaal ben geweest niemand die het weet :p

Waarschuw beheerder
lekker makkelijk
Waarschuw beheerder
gelukkig wel he maark gaat er weer vantussen fijne avond verder nog

Waarschuw beheerder
zelfde
Waarschuw beheerder
zit wel wat in maar niet durven?? denk dat ze op dat moment gewoon net ff wat verstandiger waren!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op zondag 24 juli 2005 om 21:30:
zit wel wat in maar niet durven?? denk dat ze op dat moment gewoon net ff wat verstandiger waren!!

waar heb jij t nou over :/

Waarschuw beheerder
donateur
Pff jezus AssiE-020 heb je ook nog wat zinnigs te melden, dan alleen maar dat inhoudsloze offtopic, topic vervuiling?:s
Waarschuw beheerder
beetje onzinnig verhaal vind ik het....
Alcohol is ook drugs ja, als je geen drugs gebruikt is dat alleen maar heel erg verstandig!
Waarschuw beheerder
Assie 020: ik bedoel dat die zogenaamde mietjes het niet gaat om dat ze het niet durven maar omdat ze het verstandiger vinden om het gewoon helemaal nooit te doen!! dus zijn ze verstandiger als de mensen die het wel doen en heb zelf genoeg gedaan en achteraf had ik het zelf ook slimmer gevonden als ik het nooit had gedaan maar ja de schade is al geleden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van It's a Cage! op maandag 25 juli 2005 om 09:31:
als je geen drugs gebruikt is dat alleen maar heel erg verstandig

Dat is ook weer zo kort, drugs kunnen ook een verrijking van je leven zijn.
Voor sommige mensen is dat iets in de trant van: 'Er uit halen wat er in zit' en weer andere mensen krijgen meer en verschillende inzichten en worden meer open-minded. En hierbij heb ik het vooral over psychedelica.

Toch zal ik ook niet ontkennen dat drugsgebruik slecht voor je is.........

Waarschuw beheerder
Hasjspuiten

:vaag:

Waarschuw beheerder
Dat "hasjspuiten" staat tussen " " en daarmee wilde ik eigenlijk aangeven dat er nog veel onwetendheid is mbt drugs.....

Snappie ?

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van It's a Cage! op maandag 25 juli 2005 om 09:31:
beetje onzinnig verhaal vind ik het

ik ook!

Bang om verslaafd te raken??? Dacht het niet!! En helemaal volgieten met alcohol?? Dacht het ook niet!!

En geloof me ik heb met beide wel een ervaring hoor!!

Alcohol drink ik gewoon niet graag!
Drugs vind ik onzin! Ik heb vroeger ook wel eens een blowtje gerookt maar heb net zo veel lol zonder! Dus waarom zou ik dan gebruiken!

En iemand heeft een x een pil in mijn drinken gegooid, en ik heb helemaal geen leuke avond gehad!!
Waarschuw beheerder

Ben je jezelf nou aan het goed praten?

Waarschuw beheerder
Ik heb het al eens uitgelegd, en ga het niet nog eens helemaal oprakelen...

Het is gewoon een bullshit stelling, net zoals dat drugsgebruikers mietjes zijn.

Omdat ik een beetje ziek werd van die loze uitspraken, heb ik er zelf ook maar 1 geplaatst.

Ik hoef mezelf niet goed te praten, misschien dat mensen die niet gebruiken zich meer voelen als een gebruiker en daarom topics moeten openen als "Drugs is voor mietjes".

Mij leek het wel leuk om de boel op te jennen en een bulsshittopic te openen als dit
Waarschuw beheerder
ja ik vind ook dat je ergens helemaal gelijk hebt.

perfect voorbeeld EXPLOSION

dan ineens wel allemaal gaan gebruiken want dat word legaal verkocht jajajaja en daarvoor pillen een beetje afzeiken.
je moet niet alles wat er met de paplepel ingaat geloven en 'met alcohol heb ik genoeg plezier' vind ik al helemaal een zielige uitspraak want er zijn veel meer alcohol verslaafden dan drugs verslaafden en er gaan veel meer mensen kapot en zelfs dood aan alcohol dan van drugs!.

maarja de mensen hier zijn het sarcasme van 'hasjspuiten' niet eens in dus hou maar op om ze hiervan te overtuigen.

de meeste simpele zielen zullen toch wel mama en papa volgen geen drugs gebruiken omdat dit 'slecht' is maar wel alcohol drinken en sigaretten roken want dit doen mama en papa immers ook altijd al.

jaja mensen denken niet na ,maargoed dr zijn er niet veel die het met je eens zijn maar ikke wel :P.

maar dr zijn ook genoeg mensen die niet gebruiken maar die drinken ook niet overdreven of blowen zich ook niet de hele dag suf en die zeiken ook niet zoveel over drugsgebruikers. respect voor die mensen.

maar mensen die denken dat ze goed bezig zijn omdat ze legale drugs gebruiken die toevallig legaal is omdat de overheid hier dikke poen aan verdiend en dit een westerse traditie is en hard drugs afzeiken alsof je je hele leven verkloot daar heb ik echt geen respect voor en die komen zichzelf nog wel tegen
Waarschuw beheerder
tja, denk dat je (lichtelijk) verslaafd bent aan drugs op het moment dat je je hier druk over maakt. Hypocrieten zijn er overal , schijt aan hebben. Doe lekker wat je lekker vindt, als je het in de hand houdt.

drugs beinvloed je gemoedstoestand, dus als je daar zin in hebt prima toch? Ik heb meer last van knetterzatte mensen (vooral als ik het zelf ben) en rokers (rook vind ik echt ranzige shit )dan van pillendraaiers. dus...

een kip is geen mus

en hasjspuiten is het helemaal deze zomer! Ben benieuwd wanneer we pepthee gaan trekken (of zo..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik ken zo iemand. Die zuipt zich laven loos. En blowd zich zelf de tering in. Maar na dat ik 1 keertje ff hand gesnoven. Meteen gezeik.. :S Die gast is een alcoholist. En omdat ik zo en dan wat heftigs in neem ben IK dom bezich.

Hypocriet

Waarschuw beheerder

JA IEDEREEN ZIJN EIEGEN MENING