| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 17 december 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
k denk dat als de line up van thunderdome gek is veel mense gelijk een kaartje halen en niet naar nightmare gaan omdat veel mensen kiezen tussen thunderdome en nightmare
Nightmare in rotterdam moet gewoon is de oldschool achterwege gaan laten
Perfecte locatie daar maar als je de grote zaal de oldschool maakt en in de kleine zaal alleen mainstream gaat draaien dat werkt niet natuurlijk
Zijn genoeg mensen die gewoon zeker naar Nightmare willen. Laat die twijfelaars maar naar Thunderdome gaan.
Uitspraak van Urchin op donderdag 22 september 2005 om 11:46:
gewoon naar nightmare en ghosttown
Jij snapt 't
Met kerst weer Back2School ofzo.
hallo mensen ik wil ook naar nightmare maar ik ben nog maar 17... hoe groot is de kans dat ik naar binnen kom?? of wordt daar helemaal niet naar gekeken??
Uitspraak van Industrial Strengthop donderdag 22 september 2005 om 19:19:
net zo slecht of slechter als 11december vorig jaar kan.. als dat het geval is.... kom IK er nooit meer
Ben ik dan echt de enige die dat een topfeest vond?
Echt bizar goed naar me zin gehad daar
zijn ze echt zo streng daar
Ben ik dan echt de enige die dat een topfeest vond?
Echt bizar goed naar me zin gehad daar
Line Up bekend
Present:
Jappo vs Lachinhouse
Neophyte vs Evil Activities
Paul Elstak
JDA
Outblast
Endymion
Darkvision vs `S`Pete
Angerfist (live)
Tha Playah (live)