hahahaha ja psies tuurlijk moet je wel je grens trekken maar lekker uit je naat gaan op een feest moet kennen tog
Idd.
Zolang jij je eigen grens kan trekken, is het goed toch?
Kijk, als je op elk feestje op de grond ligt te bibberen, kan ik me voorstellen dat mensen gaan zeuren.
nee idd dat is zo maar die komen ook uit een andere cultuur dan ons he
tja maar dan heb je ook denk ik wel een echt probleem als je elk feest half in coma ligt ja je hebt van die gasten he
oke dan begrijpen we mekaar zolang je zelf maar weet wat je doet en je redelijk gedraagt moeten mensen niet gaan zeuren
Drank is ook niet goed voor je, en daar hoor je ze niet over
Gebruik zelf niet meer, maar vind het ook wel onzin als mensen er zo over zeuren....
De mensen die zeuren, zeuren er over dat het slecht voor je is, en ondertussen bezatten ze zich zelf ieder weekend.
Net of dat minder slecht is als een pilletje
wie heeft er ook zo een schijthekel aan als mensen kritiek leveren over drugs (terwijl ze zelf niet gebruiken dus niet weten hoe het voeld)
maar waar slaat het op?
Uitspraak van tripshit op vrijdag 22 juli 2005 om 01:04:
wie heeft er ook zo een schijthekel aan als mensen kritiek leveren over drugs (terwijl ze zelf niet gebruiken dus niet weten hoe het voeld)
dat iemand het raar vind als het in een drugsforum de hele tijd over drugs gaat
dus snap niet waar je dat vandaan haald
het continu over drugs hebben
maar goed... gaat je vast te ver boven je pet
let op
ik beheers de Nederlandse taal tenminste
Omdat ik er al 3 heb moeten begraven die er door aan onderdoor zijn gegaan!! Dus ik vind dat ik zeker kritiek mag geven op drugs, zondar dat ik het ooit aangeraakt heb!!!
iedereen heeft recht op zijn/haar mening
om een mening te hebben over drugs, hoef je het natuurlijk niet zelf gebruikt te hebben
drugs is en blijft gewoon gevaarlijk en slecht voor je dus waarom zou je de mensen (die kritiek geven) geen gelijk geven?
als mensen het niet meer kunnen winnen komen ze vaak met de meeste debiele vergelijkingen ja
das hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld zou zeggen dat autorijden kut is, terwijl ik nog nooit in een auto heb gereden
(sorrie kon ff geen goed voorbeeld verzinnen zo vroeg op de ochtend).
maarja deze discussie heb ik al 100x gevoerd(en gewonnen) het is gewoon lomp om te oordelen over iets wat je zelf nooit mee heb gemaakt
leef je uit
maar hoe vaak ik al heb moeten aan horen dat ik het NIET moet doen, van mensen die het nog nooit gedaan hebben....
dat is dus precies wat ik bedoel, daar zit ook de grens...
je kan gerust zeggen (ook als je zelf nooit iets gebruikt), ik vind drugs niks, ik vind het gevaarlijk, vies, whatever
maar je kunt niet gaan zeggen, jij moet geen drugs gebruiken
da's het verschil dat ik aan probeer te geven
Ow dus omdat jij het niet meegemaakt heb is het niet waar!! Welkom in de harde wereld...
HOU JE BEK TRUT IS STA TE SPACEN
Ik vertelde net toch dak er al drie begraven heb of niet....!! Dit is in mn eigen straat gebeurt, en de 2 zonen van die man waren vrienden van me!!
en dan denk ik dat wanneer ik zou zeggen tegen iemand dat ie het WEL moet doen, (met de kennis die ik heb omdat ik het zelf doe) nog meer in me recht sta dan diegene die zeggen dat je het NIET moet doen (terwijl ze hetzelf nooit gedaan hebben)
Met dit forum lijkt het mij eerder, dat je versterking zoekt om jezelf wijs te maken, dat het oke is wat je verteld, maar goed...dat kan aan mij liggen...en al bij al, is en blijft het ten alle tijden "een mening" en die mag je proberen om te veranderen, maar alleen met goede en onderbouwde argumenten, niet met andere meningen
die gast had duidelijk al een gaatje in zn hoofd
dat pilletje heeft zijn gevoelens die hij al had alleen maar versterkt als je het mij vraagt
En dat mensen tegen jou zeggen, dat je het NIET moet doen, denken alleen maar aan jou en je gezondheid, dus is geen aanval of wat dan ook, maar eerder bezorgdheid...
leef je uit
Drugs is voor mietjes!
geef iedereen die er kritiek op heeft een dikke lijn pep een lekkere blunt misschien klinkertje derbij eens kijken of ze de volgende dag ook nog commentaar hebben....
ie heeft er ook zo een schijthekel aan als mensen kritiek leveren over drugs (terwijl ze zelf niet gebruiken dus niet weten hoe het voeld)
indd
of het moet al heel koud zijn
dan shake je wel
voeld
leef je uit
voeld
nog zo een D figuur
zeker teveel drugs op