Partyflock

Forumonderwerp · 796291
25032x bekeken

Waarschuw beheerder
Naja er is een topic over goede tattooshops, dus nu ook maar 1 over slechte tattooshops! :)

Welke tattooshops vind jij nou slecht? Welke zal je niemand aanraden? Waar heb je slechte ervaringen mee?

O,ja...Deel het ook met ons als je slechte piercing studio's / piercingshops kent! :P

Deel het met ons! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geen slechte ervaring met een tattoo shop...maar wel met een piercing studio :[

Waarschuw beheerder
Hahaha 1 shop die ik afraad terwijl ik hem zelf niet eens ken is

www.petty-art.nl

Maarja dat lijkt me logisch dat ik die afraad als je zo'n foto ziet van een tattoo die daar gezet is

[img width=440 height=316]http://groups.msn.com/_Secure/0SgCbAvwUY!heGNngoVmgYH5V62LYtDIxy!GE*vMp*oC9GS69ME32K2K73s8U4o1L339!acciYUGHObdkIS4DY54C5Ii1VqeqeWTO1FwRERn8PAtWY1dUdw/01010002.JPG?dc=4675529212707009455[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
das tog in R'dam ofzow...
was ook zo'n topic geopent over een wijf die daar ging werkjen voor nagels..ofzow
is dat die studio ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 21 juli 2005 om 19:44:
geen slechte ervaring met een tattoo shop...maar wel met een piercing studio

Vertel, heb m'n beginpost al aangepast! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 21 juli 2005 om 19:46:
das tog in R'dam ofzow...
was ook zo'n topic geopent over een wijf die daar ging werkjen voor nagels..ofzow
is dat die studio ??

Ja die ja...

Waarschuw beheerder
donateur
is vast nog niet klaar!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 21 juli 2005 om 19:44:
maar wel met een piercing studio

dat heb ik een heel klein beetje .. Wim's tattoo&piercingstudio in Leiden.. dr is zowat geen privacy achter de toonbank gelijk hoppa word je gepierced.. dat is wel minder.. en toen ik me tongpierc daar ging laten zetten handen werden niet gewassen :/ en bij m'n tepelpierc was pcies hetzelfde..als ik nix erover had gezegd hadde ze hun handen dus niet gewassen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:46:
is vast nog niet klaar!!

Die tattoo op de foto? Nee vast niet...

Maar dat maakt niet uit...Kijk eens naar de lijnen, die zijn niet strak. Kijk eens naar het figuur, is niet aan beide kanten hetzelfde, kijk eens naar het stukje wat los eronder zit, dat zit niet aan beide kanten gelijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:46:
Ja die ja...

ja daar stond nog zo'n foto lekker als je daar de rest van je levuh mee moet lope ding was verrot sgeef :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Die tattoo is écht lelijk.. Hoezo geen vaste hand :/

Waarschuw beheerder
Heb m'n navelpiercing ergens in Nijmegen laten zetten, weet zo ff de naam niet meer...Maar die is dus ook slecht...

Loop maar mee, hop naald erdoor en klaar... Daarom zit ie ook scheef. Ze heeft geen eens stipjes gezet waar ie moest komen enz.

Maarja, shit happens. Kan um er wel uithalen maar het duurt 9 maanden ofzo voordat het genezen is? Dus dan kank nog lang geen nieuwe laten zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
vreselijk,wat zal die meid een spijt hebben zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een afschuwelijke tattoo!!!!!
Je zal er zo maar mee moeten rondlopen :o
Hoop voor diegene dat de tattoo nog aardig gecoverd of bewerkt is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:48:
Maar dat maakt niet uit...Kijk eens naar de lijnen, die zijn niet strak. Kijk eens naar het figuur, is niet aan beide kanten hetzelfde, kijk eens naar het stukje wat los eronder zit, dat zit niet aan beide kanten gelijk...

Idd ja.. Tjee wat slecht zeg..!! Heb ze weleens beroerd gezien.. Maar zo.. :no:

Er klopt helemaal niks van..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=312 height=233]http://home.kabelfoon.nl/~jrschryn/char_tatoo.jpg[/img]
ik ken alleen goeie shop :D

vorige week laten zetten...

deze man heeft opzeker een vaste hand, aanradertje :yes:

Waarschuw beheerder
[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/13bon%20slaaf%201.JPG[/img]
kijk wie ze zet! ;P

bron:www.petty-art.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb m'n piercings bij 3 verschillende zaken laten zetten:

Tattoo Gerrit, navelpiercing 8 jaar geleden, was wel ok maar m'n piercing zit scheef en je ligt open en bloot met rokende mensen om je heen.

Piercing Spike, labret 5 jaar geleden en m'n oorpiercings, was super!!!

Inky, clithood, super!

Alle 3 in Zwolle trouwens.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm,al die tattoo's zien er nogal beroerd uit op die foto's

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:51:

Dat wordt een mooi stukje werk denk ik zo.. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha gewoon een shop waar kids tattoos zetten :x :x :x valt mee!!
Waarschuw beheerder
donateur
slechte ervaring met een piercingstudio in gouda BARBELL heet t daar...

ging een tepelpiercing late zette....
was wel sgoon en alles..mja dat wijf had een verkeerde naald gepakt zat ze eerst lekker in muh tepel te rosse..zegt ze goh gloof dat de naald verkeerd is :vaag:
verrot veel pijn gehad...nja zei een andere naald gepakt...gevolg...tepel bloed als een rund...piercing zit sgeef..alleen maar last van gehoude en isser nu dus ook uit :S

nja ik nog keer proberen maar dan bij muh navel...
onderan wil ik een piercing...ik lag net op die stoel of dat mens(was nu wel een ander) draait zich om en tekent 2 stippe..nja zag er netjes uit..ik zeg ja is goed...zowat voor ik uitgesproke was zat t er doorheen :/er zat een ringetje in dat nie eens goed spul was dat er als eerste in was..bij een andere piercing studio wiste ze niet eens watvoor spul t was :S nja ik maar een staafje erin gepropt en ging toen meteen VEEL en VEEL beter..en ik heb een partij pijn gelede..en ik ben egt NIET klein zerig ofzow
en nu issie er zowat uitgegroeit en hij zit sgeef

muh vent had dezelfde dag een tonpiercing late zette.......
ze piercing zit sgeef..hij had een te kort staafje gekrege en een staafje met dol gedraaide bolletjes...en je kon ze er gwoon aftrekken ipv draaien :S

daarom ga ik hier cker NOOIT meer heen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 19:51:
ik ken alleen goeie shop

deze man heeft opzeker een vaste hand, aanradertje

Wegwezen jij! Hop naar de topic van de goede shops! :D:D

Waarschuw beheerder
heb nu 3 uur gezeten incl. ontwerp

nu nog inkleuren en iets van een band eronder... maar dan ook in die soort style... tis iig iets wat niemand anders heeft.
mensen die een tatoo uitzoeken uit een boek :/, dat snap k dus écht niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 19:50:
eselijk,wat zal die meid een spijt hebben zeg

Volgens mij niet, ze vind hem zelf helemaal geweldig...

Ze zit die tattooshop op alle mogelijke manieren de lucht in te prijzen in de topic over goede tattooshops...

Dus spijt zal ze wel niet hebben :|
Waarschuw beheerder
donateur
hij zit op der rug,dus ze zal hem zelf nog niet echt goed bekeken hebben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb idd ook ff die site bekeken maar ik vind er geen één mooie, nette tattoo tussen zitten :/
Waarschuw beheerder
donateur
idd,stelletje amateurs

Waarschuw beheerder
donateur
Vind de tattoo van de leukerder=) trouwens wel echt supermooi !!!! Echt top gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 19:57:
hij zit op der rug,dus ze zal hem zelf nog niet echt goed bekeken hebben

Ze kan hem op die foto toch goed bekijken! :P Doen wij ook :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de mijne allemaal in leeuwarden laten zetten en hij bevalt me prima bij Tatoo Philip
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 tattoo's
maar zou ze hier nooit op pf of ergens op internet zetten
Bang dat iemand het een leuk "plaatje" vindt en hem ook gaat zetten.
Zou echt gek worden als ik op het strand loop en dezelfde tattoo voorbij zie komen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 19:58:
idd,stelletje amateurs

Dat kunnen wij beter Sas.. Shop openen? B)
Waarschuw beheerder
donateur
nah dat dng ziet dr gwoon niet uit...mja je ken niet zegguh dat die mislukt is als je er nog moet werken natuulijk 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik de piercings,jij de tattoo's tam
heb niet echt een vaste hand 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ehh.. Piercingshop dan maar. Neuh ik kan dat vast wel B) Maar kan niet 'freestylen' zeg maar. Zomaar ff André Hazes uit m'n mouw schudden ofzo O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 20:00:
ik heb 2 tattoo's
maar zou ze hier nooit op pf of ergens op internet zetten
Bang dat iemand het een leuk "plaatje" vindt en hem ook gaat zetten.
Zou echt gek worden als ik op het strand loop en dezelfde tattoo voorbij zie komen

Ach ja...Ik weet dat ik de enige ben met mijn tattoo tot nu toe...Als ik iemand tegenkom met dezelfde weet ik dat ie van mij gejat is. Naja een hele eer dan als diegene hem mooi genoeg vond om me na te apen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik mijn 2 tattoo's gezet Moontje 26
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 20:05:
Daar heb ik mijn 2 tattoo's gezegt Moontje 26

goeie shop he?? en ook een hele leuke sfeer daar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Aardige kerels,en lekker ruige muziek hehe
voor mijn piercings ga ik trouwens naar body sign
ken je dat ook ?

Waarschuw beheerder
nee die ken ik niet. ook in alkmaar??
Waarschuw beheerder
Je moeder is slecht !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja,www.body-sign.nl
Waarschuw beheerder
Nee maar goed de bunkertattoo in breda is (N) daar zit altijd een zwerver binnen en iedereen zit te vreten en te zuipen om je heen lekker hygienisch (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op donderdag 21 juli 2005 om 20:10:
ja,www.body-sign.nl

ga ik effies kijken :)
Waarschuw beheerder
bij body-sign zijn ze super aardig en ik heb er geen klachten over!!!!! Ik heb er 2 tatoo's laten zetten door mark en ze zijn echt super mooi en met scherpe lijntjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ze doen behoorlijk ruige dingen daar
zoals branding,scarification enz
Waarschuw beheerder
Die http://www.petty-art.nl zit er nog niet zo lang, wou daar eerst me tongpiercing gaan halen. Maar nu ik deze verhalen lees ben ik blij dat ik er niet heen gegaan ben :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar zou ik ook blij om zijn! :P

Waarschuw beheerder
Ik vind tatoo shops die alleen met voorbeelden werken slecht. Kom je daar: Ik wil een tatoo. Krijg je een boek zoek maar een uit :s

Beetje schroeiboer ontwerpt het zelf. Kiezen voor een standaard plaatje is dan een optie maar is weinig origineel en afgezaagd......:no:

tatoo richard in leeuwarden is een voorbeeld daarvan, die kan alleen lijntes overtrekken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
een zeer goede tattooshop is dragon tattoo in Eindhoven

www.dragontattoo.nl

ik heb niets te klagen, goeie service en een charmante vent ;):P ( onderop de foto die aant piercen is :) )

[img width=250 height=182 cacheid=00137691001b1141da694cf51a00dea8c5]http://www.dragontattoo.nl/img/gerwerk.jpg[/img]

incl. goede hygiene :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 21:01:
een zeer goede tattooshop is dragon tattoo in Eindhoven

Vroeg hier niet naar de goede maar naar de slechte tattooshops...Voor de goede tattooshops moet je in de andere topic zijn :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 21:06:
Vroeg hier niet naar de goede maar naar de slechte tattooshops...Voor de goede tattooshops moet je in de andere topic zijn

I know :P maar ik kon het niet laten, en ik weet geen slechte :)
Waarschuw beheerder
Petty art die tatoages zijn echt lelijk..
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/19hazes.JPG[/img]

Lijkt niet eens op andre:S
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/43veer.JPG[/img]

(N)echt erg gewoon ... zo slecht (N)
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/46vredus%20duif.JPG[/img]

Mn mond valt steeds verder open bij iedere foto :O

Mensen dit mag je toch niet in praktijk brengen ?? Zulk prutswerk ?? :/ :/ Dit kan niet hoor....
Waarschuw beheerder
[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/47wiser.JPG[/img]

Maar wat bezielen die mensen die zich zo laten toetakelen ????

Hahaha.. dit laat je toch niet op je lijf zetten ??
Waarschuw beheerder
[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/12bon%20slaaf.JPG[/img]

en wat moet dit voorstellen ??? Een kind wat tattoeerd?? Nee toch he ???

[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/13bon%20slaaf%201.JPG[/img]

:/

Waarschuw beheerder
Wat stellen de dingen op die tattoo's voor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 23:15:
Wat stellen de dingen op die tattoo's voor?

Ik vind het allemaal niks voorstellen :nee: Pfff dat zoiets nog een zaak kan runnen (N) (n) Ik zal iig geen reclame voor ze maken :nee:

Waarschuw beheerder
Tatoo bert in Brielle.

ik heb een half jaar lopen tekenen voor een mooi onwerp en hij spijkert het er in binnen 25 min, en ziet er niet uit !!!

voor de rest van je leven verminkt.
Waarschuw beheerder
ik weet wel toen ik mijn tattoo wou zetten ben ik naar schieffmacher geweest..had het ontwerp op papier alleen ik wou het kleiner...dat vond hij onzin :s nou prima..ik ben verder gaan zoeken die wel serieus de tijd nam om mijn ontwerp kleiner te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :p Soes :p op donderdag 21 juli 2005 om 23:13:
Maar wat bezielen die mensen die zich zo laten toetakelen ????

Hahaha.. dit laat je toch niet op je lijf zetten ??

die foto's zien er echt niet uit
jezus man hoe kun je daar nu geld voor vragen dit soort shops kun je melden bij de tattoobond....
ooo want erg gelukkig doen mijn vrienden me tattooeren...
Waarschuw beheerder
donateur
zoiets is toch je ergste nachtmerrie
ik zou me geld terug vragen en het op hun kosten ergens opnieuw laten doen.
Waarschuw beheerder
na ik zou hun dus echt geen cover- up laten doen dan ga ik wel naar een echte shop....
Waarschuw beheerder
tatoo richard in leeuwarden is een voorbeeld daarvan, die kan alleen lijntes overtrekken

Heb daar mijn tattoo laten zetten en ben er erg blij mee. Deze komt idd uit een boekje (en nee das niet orgineel maar er lopen 10000 mensen met chinese tekens en als je dat echt wil moet je dat doen), maar de volgende is een eigen ontwerpje die ik ook bij tattoo richard laat zetten. Mischien dat ze zelf niet dingen ontwerpen (heb er geen idee van dit ontwerp hebben zij ook niet gemaakt) maar ze gaan m er wel op zetten.

Slechte piercing/tattoo shop ken ik wel. Heb zelf mijn navelpiercing de eerste keer in Heerenveen laten zetten bij Flash. Na een tijdje was het nog niet genezen en ben terug gegaan. Kreeg geen goede adviezen waardoor ik naar een andere zaak geweest ben die zei dat het helemaal verkeerd gezet was. Niet zo blij mee dus. Ook tattoëren ze midden in de zaak :S Vind ik ook een beetje vaag!

Waarschuw beheerder
[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/23kim.JPG[/img]

Hoe the hell is deze tattoo gezet? Is die rug nou blauw van de inkt of is het gewoon 1 grote blauwe plek geworden? Dan vraag ik me af wat ze hebben gedaan, want heb er nog nooit blauwe plekken van gekregen! :| Hij zit iig schots en scheef...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 13:00:
Dan vraag ik me af wat ze hebben gedaan, want heb er nog nooit blauwe plekken van gekregen!

die hebik er wel van gehad maar dan was ie wat geelig geworden enniet echt blauw...maar scheef is het juiste woord voor deze en niet schoon... jammer hoor!! daar moet je dan de rest van je leven mee door...

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Daarom laat ik nooit een tattoo zetten :) het brengt teveel risico's met zich mee, okee met piercings is dat ookwel, maar die haal je eruit en dan is het "weg" en een tattoo moet je laten verwijderen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 14:13:
Daarom laat ik nooit een tattoo zetten het brengt teveel risico's met zich mee,

Risico's zoals?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 14:13:
okee met piercings is dat ookwel, maar die haal je eruit en dan is het "weg"

Denk je dat je met piercings niet meer risico's loopt dan dat? Het is niet altijd weg als je het eruit haalt hoor..

Risico's
Naast het piercen van Neus, Oor, Tong, Navel of anders is het plaatsen van een piercing in de nek ook bij een bepaalde groep in trek. Ook hier zijn risico's aanwezig, een piercer moet u dan ook deze risico's kenbaar maken voordat hij met de ingreep mag beginnen.

Infecties zijn een groot gevaar, goed schoonhouden is altijd erg BELANGRIJK!! doe je dat niet? dan kun je hier de gevolgen daarvan zien. Houd u er rekening mee dat op deze pagina sommige afbeeldingen als schokkend kunnen worden ervaren, maar de informatie op deze pagina is uiterst informatief.

Algemene risico's

Wenkbrauw:

De gevolgen van een slecht uitgevoerde wenkbrauw piercing:
Je oog kan half of niet goed meer worden geopend

Tepel:

permanent vocht verlies als melkklieren geactiveerd zijn door verwonding. .
Ook borstklier ontsteking behoort tot de risico’s. Seksuele ongevoeligheid door beschadiging van erogene zone

Tong:

Mogelijke risico's en complicaties bij piercings in de mondholte Pijn, Nabloeding, Ontsteking, Luchtwegblokkade (t.g.v. zwelling), Inademing van metaalballetje, Beschadiging aan gebitselementen, Slijmvliesbeschadigingen, Kauw- en slikproblemen, Spraakproblemen, Littekenvorming, Metaalallergie, Verhoogde speekselproductie, meest voorkomend is de R niet goed of niet meer uit kunnen spreken.

Neus:

Reuk vermogen kan verminderen of geheel vervallen.

Lip:

De mond kan niet goed meer worden geopend, of trekt scheef tijdens het spreken.

Navel:

Zweren of etteren. Als er groene pus uitkomt, haal je er het best meteen de dokter bij, dit wijst immers op een buikvlies ontsteking. En lang daarmee rondlopen kan tot kanker leiden.

Naja sorry ik vind dus niet dat je kan zeggen dat er aan piercings bijna geen risico's zitten en dat het 'weg' is als je ze eruit haalt
Waarschuw beheerder
de tattooshop in Ridderkerk (vlakbij rotterdam)
2 vriendinnen van me hebben hem daar laten zetten, en ze zijn echt lelijk geworden!
Hij vraagt ook nog eens veel geld voor z'n prutswerk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 22 juli 2005 om 18:38:
het is echt om te huilen als ik dit zo zie...

Ik zou wel huilen als ik zoiets op m'n lijf had staan...

Zou de kaasschaaf pakken en hem eraf schaven! :D:D
Waarschuw beheerder
tatoo bob zeer slecht!!!if you want the best go to tatoo west!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 10:38:
Zou de kaasschaaf pakken en hem eraf schaven

nou dat voelt niet echt prettig kan ik je vertellen!!
ik heb de mijne gelukkig in alkmaar laten zetten bij body sign
[img width=534 height=400 cacheid=000807fd0015e84222173c9d1a00df5bfa]http://pic15.picturetrail.com/VOL592/2854509/5749687/73768156.jpg[/img]

maar heb dus vanmorgen ff met de kaasschaaf in me vinger geschaaft en kan je vertellen als je dan je tattoo weg schaaft dat het niet prettig is:no:

Waarschuw beheerder
Die is ook niet recht...Of hoort dat zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:07:
Die is ook niet recht...Of hoort dat zo?

hij is ook niet gelijk aan beide kanten...maar maybe is het een eigen ontwerp ik vind hem wel mooi...
Waarschuw beheerder
hij is een beetje raar genomen de foto

hij is hardstikke recht enzo
heb alleen geen andere foto's

Waarschuw beheerder
Oke! :D .. Nog meer slechte shops?
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar er zitten weldegelijk verschillen in je tattoo.partymuisje.rechts boven is het langer dan de andere kant.en hij zit echt scheef.
Waarschuw beheerder
dus!!!!

daar maak ik me echt niet druk over ik weet dat hij recht is...

maar goed ik hou het op de foto.
en ok er zitten wat verschillen in maar als je hem in het echt ziet valt het niet op:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van remco.c op zondag 24 juli 2005 om 13:08:
sorry hoor maar er zitten weldegelijk verschillen in je tattoo.partymuisje.rechts boven is het langer dan de andere kant.en hij zit echt scheef.

Mja dat viel mij dus ook op, daarom zei ik ook dat ie niet recht was. De zijkantjes zijn ook niet precies hetzelfde enzo. Maarja hij is nog lang niet zo erg als de meeste tattoo's hierboven...

Waarschuw beheerder
donateur
goh...denk dat we hier wel petty kunnen nomineren??????

www.petty.nl toch???? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 20:52:
goh...denk dat we hier wel petty kunnen nomineren??????

www.petty.nl toch????

Nee volgens mij was het

www.petty-art.nl

Waarschuw beheerder
donateur
naja, die dus hahahhah

www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl

nah...toch nog reclame :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lul hier gezellig verder over PETTY-ART daar heb ik eigenlijk deze topic min of meer voor gemaakt! Ssssst niet doorvertellen he...

Waarschuw beheerder
donateur
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat erg die tattoo's :O
Verschrikkelijk, die mensen die daar nog naartoe gaan zeg!

Mijne laten zetten bij tattoo shop in Alkmaar (y)
Echt tevreden!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 21:45:
Lul hier gezellig verder over PETTY-ART daar heb ik eigenlijk deze topic min of meer voor gemaakt! Ssssst niet doorvertellen he...

ik zeg niets.... ik ben nog steeds oost-indisch blind

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/26na.JPG[/img]

Wat verschrikkelijk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op zondag 24 juli 2005 om 21:50:
ik zeg niets.... ik ben nog steeds oost-indisch blind

Whahahaha.. Pies in mn broek... :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 21:54:
Wat verschrikkelijk!!laatste aanpassing 24 juli 2005 21:54

:o Ook echt vet te diep gezet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 21:54:
Wat verschrikkelijk!!

ik wist niet dat je je hele arm moest insmeren als je maar een klein tattootje hebt laten zetten is dat nieuw????

HELPT DAT DAN BETER...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op zondag 24 juli 2005 om 21:56:
is net een kindertekening...

Idd ja.. Die mensen moeten zich echt diep schamen.. Zijn de naam tatoeërder niet waard.. Kan ook echt niet lezen wat er nou staat.. En schoongemaakt dat ie is.. Poeh poeh..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 21:58:
Idd ja.. Die mensen moeten zich echt diep schamen.. Zijn de naam tatoeërder niet waard

nee daar was ik ook al wel over uit...
ik zou het met mijn shop overleggen datze daar een remake ervan willen maken!!

zo zielig vind ik het...whahahahaa

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op zondag 24 juli 2005 om 22:01:
ik zou het met mijn shop overleggen datze daar een remake ervan willen maken!!

zo zielig vind ik het...whahahahaa

Ghehehehe.. Doe dat ja.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 20:44:
Mja dat viel mij dus ook op, daarom zei ik ook dat ie niet recht was. De zijkantjes zijn ook niet precies hetzelfde enzo. Maarja hij is nog lang niet zo erg als de meeste tattoo's hierboven...

als je zo kijkt kan ik jullie geen ongelijk geven...

toen ik hem liet zetten hadden ze eerst een voorbeeld gemaakt.
ze begonnen eerst met de ene kant te tekenen en later hebben ze het papiertje dubbel gevouwen zo dat hij gelijk was met de andere kant en zo over getrokken en wat niet gelijk was hebben ze bij gewerkt...

maar goed ik weet hoe het zit en ga me er nu ook niet veder druk over maken ieder zo ze eigen mening
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss spring in het veld op zondag 24 juli 2005 om 21:50:
ik ben nog steeds oost-indisch blind

Ja dat kan he!! :)

Degene die bij petty art de tattoo's zet heeft volgens mij parkinson handjes...trillerdetriltril...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 21:45:

:| had ik nou niet verwacht van je :9 hahahhah

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 07:12:
Degene die bij petty art de tattoo's zet heeft volgens mij parkinson handjes...

joh, mijn kinderen kennen nog mooier lijntjes trekken dan hun

Waarschuw beheerder
tatoo karel leeuwarden (drinkt bier tijdens tatoeeren)
:-s

Waarschuw beheerder
donateur
tattoo willem ( ook wel dokter willem genoemd) in groningen....

lekker steriel enzo NOT !!!!!!
tattoo's verkleuren binnen 2 maanden en er zitten vlekken in.
Wordt alles behalve goed ingekleurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 09:48:
tatoo karel leeuwarden (drinkt bier tijdens tatoeeren

Als hij maar goed tattoeert!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Draak* op maandag 25 juli 2005 om 09:58:
Als hij maar goed tattoeert!

nee dus anders had ik hem niet genomineerd ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 10:44:
nee dus anders had ik hem niet genomineerd

O:) ik dacht nog laat ik me mondje houwen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 09:44:
had ik nou niet verwacht van je hahahhah

Nee? Ik ook niet, maar het moest gewoon ff! :P

Waarschuw beheerder
damn..ben ik blij dat die van mij 10 whisky ophad de avond tevoren! De navelpiercing is on his wayyyy

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 16:19:
Nee? Ik ook niet, maar het moest gewoon ff!

en terecht :yes:

waar is 010 mutsie eigenlijks????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op dinsdag 26 juli 2005 om 06:31:
die durft niet meer....

toch zonde van die dreig PB's eigenlijk...zo'n grote mond en niet meer durven :/ beeeeeetje jammer, wel wat meer verwacht van een Rotterdamse die ook nog s een vriendin is van een van de betere Rotterdamse:9

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig nog geen ervaring met slechte tattooshop :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:39:
Heb gelukkig nog geen ervaring met slechte tattooshop

ga eens langs bij www.patty-art.nl O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:53:
ga eens langs bij www.patty-art.nl

Je bedoelt zeker www.petty-art.nl ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Fijn zo'n vlek op je buik :S
En die piercing is ook scheef.

[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/29plae.JPG[/img]

Dit ziet er ook niet uit zeg :no:
Afschuwelijk als je zo verminkt bent.
En ja, ik vind dit echt een verminking :/

[img width=400 height=300]http://www.petty-art.nl/admin/foto/81Kopie%20van%20IMG_0057.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op dinsdag 26 juli 2005 om 14:53:
Je bedoelt zeker www.petty-art.nl

ja....oeps...kweenie, op de een of andere manier schijn ik die naam uit mijn hoofd te willen... O:)

maar t ziet er niet uuuuuuiiiit walgelijk lelijk, dat ZET je toch niet eens????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
damn die is slecht!!!

[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/8ricart.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/22hond.JPG[/img]

hoeveel verschillende mensen tattoeren daar wel niet? als je die fotos bekijkt :S

Bodycorner Heerlen vind ik ook (N)! mbt tot piercen dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 15:03:
hoeveel verschillende mensen tattoeren daar wel niet? als je die fotos bekijkt

het hele gezin, vanaf 5 jaar :yes:

www.petty-art.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Sjeeezus hoe slecht gewoon bij petty art!! :| Valt me bek echt van open gewoon..en dan nog laten mensen zich daar tatooeren:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 17:42:
Sjeeezus hoe slecht gewoon bij petty art!! Valt me bek echt van open gewoon..en dan nog laten mensen zich daar tatooeren

Tja, is goedkoop he! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:53:
ga eens langs bij www.patty-art.nl

Nou als ik de foto's hier zie ben dat ik dat niet van plan :no:
Bodycorner Heerlen vind ik ook

Nou vind mijn tattoo best goed gelukt die ik daar heb laten zetten...

Waarschuw beheerder
Bodycorner Heerlen vind ik ook ! mbt tot piercen dan.

Hmz daar heb ik 4jaar geleden mijn navelpiercing laten zetten; Perfect recht, hygiënisch, en hij zit er nog steeds :p dus misschien is t nu slechter geworden (andere piercer) maar ik heb er goede ervaring mee.
Alleen was ik toen 15 en ze vroegen nieteens om ID-kaart

Waarschuw beheerder
:o niet normaal hoe bovenstaande tattoo's eruit zien! :no:

Eerst goed oriënteren voordat je je tattoo laat zetten.
Vraag desnoods aan personen met een mooi gezette tattoo, waar en door wie ze de tattoo hebben laten zetten.

Scheelt je een hoop pijn, leed en geld!

Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar geleden was piercen ook nog goed,toen heb ik er mijn tepelpiercing laten zetten....Maar hoe het nu is weet ik niet,kan veel gebeuren in 2 jaar...

Waarschuw beheerder
4 jaar geleden vond ik het piercen daar al slecht, heb er ook enorm veel spijt van dat ik het daar heb laten doen. de nazorg was ook kut en ze vroegen me toen ik niet voor mn ID. kijk, ieder zn meug, maar ik ga daar nooit meer naartoe.

Lifestyle in maastricht is echter (Y)!!!

Waarschuw beheerder
ben je ook gepierced door die vrouw? Goeie vriendin heeft er clithoodpiercing laten zetten en die had ook geen klachten en hij zat mooi (heb m gezien :))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat was er slecht dan, als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
:o erg ja :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig geen klachten gehad,en ik had ook die vrouw :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 17:56:
Tja, is goedkoop he!

Whehe jah dan moet et wel zyn ;)
Blij dat die van mij WEL goed is..en nie daar gezet glukkig gna gna :[
Waarschuw beheerder
Nu weten we het wel over die petty-art, maar :o
[img width=400 height=300]http://www.petty-art.nl/admin/foto/81Kopie%20van%20IMG_0057.JPG[/img] Wat erg...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je mooi verminkt zeg!
Waarschuw beheerder
:o Je zou maar met zo'n Petty-art tattoo rond moeten lopen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 18:26:
wat was er slecht dan, als ik vragen mag?

nou, ze vroegen of ik een navelpiercing wilde, ik zeg dus ja echt wel.

lopen naar achteren en ik vraag nog of ik een staafje kon krijgen, maar dat ging niet. dus ff puntjes gezet, was scheef, opnieuw. toen ging ze piercen, zat die naald erin, was ze het ringetje kwijt. ging ze toen superlang weg om een nieuw ringetje te halen en ik lag daar maar met een naald in mn buik en een plas bloed eromheen.

ringetje erin, zegt ze "vanavond moet je em wassen en dat moet je dan een maand lang elke avond doen"

en het genas maar niet en het bleef verdomd veel pijn doen, dus ik terug ( inmiddels met uitgroeiingsverschijnselen ) en vraag hoe en wat.

zegt ze : dat is normaal, het is gewoon hetgenezen.

ik weer naar huis maar had er geen goed gevoel bij, dus toen weer een keer terug. ik moest me geen zorgen maken, het was gewoon normaal.

maar ik had zoiets van "dit is niet normaal" en ging toen naar Lifestyle.. daar heb ik goed advies gekregen, ring eruit gehaald, staafje van ander materiaal erin en geen last meer gehad.

Waarschuw beheerder
Oh wat vreemd, ik kreeg meteen een staafje en moest m niet wassen, maar gewoon dat spul in dat kleine witte flesje gebruiken.

over dat petty-art, dat wil ik graag nomineren voor grootste cracktent van Nederland :yes:

alle foto's die ik heb gezien +
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/37spin.JPG[/img]
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/43veer.JPG[/img]
[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/45vlinder%20string.JPG[/img] tis dat er vlinder bijstaat anders had ik gedacht dat het een grote moedervlek was

deze troep vind ik wel genoeg bewijs...op sommige foto's kan ik nieteens zien wat het is :/

wat staat er bv tussen die 28- 1981??????? :S

maar inderdaad....wat erg......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 21:16:
Oh wat vreemd, ik kreeg meteen een staafje en moest m niet wassen, maar gewoon dat spul in dat kleine witte flesje gebruiken.

ja ik hoor van sommige mensen goede dingen, maar die kan ik toch moeilijk geloven als me zelf zoiets gebeurd is ..

en idd Petty-art is dus de ideale manier om jezelf te verminken

Waarschuw beheerder
[img width=320 height=240]http://www.petty-art.nl/admin/foto/61PICT0363.JPG[/img]

Zo tekende ik ook toen ik in groep 4 zat............

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 26 juli 2005 om 19:31:
Nu weten we het wel over die petty-art, maar

idd...DAT is nou het probleem...snap niet dat ze t zetten gewoon :frusty:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 21:16:
tis dat er vlinder bijstaat

Vlinder????
ik dach tkakkerlak ofzo :o

Waarschuw beheerder
in enschede zit stafford :(
nie heen gaan
me broer moest zijn tattoo ergens anders
weer opnieuw zetten

Waarschuw beheerder
Ze hebben ook een gastenboek, maar daar staan alleen positieve reacties in :/

http://www.petty-art.nl/gastenboek.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zullen we daar met zijn alle zeiken over hun tattoos of in ieder geval over hun foto's....

Waarschuw beheerder
ik zie ook meidjes met zon tattoeer apparaat weet niet of dat een trickshot is ...als hun dat doen...dan zou ik daar nooit gaan :S

Waarschuw beheerder
zal daar nooit heen gaan...shit...noemen zich dan tattoeerder :S:S

Waarschuw beheerder
Ze hebben ook een gastenboek, maar daar staan alleen positieve reacties in :/

Dat kunnen ze zelf natuurlijk ook heel makkelijk doen.
Ik geloof er allemaal geen zak van wat er staat. :no:

zullen we daar met zijn alle zeiken over hun tattoos of in ieder geval over hun foto's....

:-) Heb ik al gedaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kheb ook een bericht geplaatst...groeten tha_tattooist uit oss :9

Waarschuw beheerder
Haha, eens kijken hoe lang dat op de site blijft staan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 11:15:

en dan ook mensen van ik ben zeer blij met me tattoo en vind het kei gezellig daarzo..
Waarschuw beheerder
jullie staan er zelfs nog wel op ook ze halen jullie niet weg grappig zo dom dat ze zijn

Waarschuw beheerder
en dan ook mensen van ik ben zeer blij met me tattoo en vind het kei gezellig daarzo..

Jah, dat kan dus iedereen geschreven hebben, daarom geloof ik er ook allemaal niks van.

Petty art -----> [img width=64 height=32]http://www.petty-art.nl/pettyart_questbook/images/smilies/barf.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
O:) SkinArt-Diva heeft ook even wat achter gelaten.. 8)

Waarschuw beheerder

Hm niet lang dus :vaag:

Waarschuw beheerder
beetje jammer :(

Waarschuw beheerder
donateur
Zwak hoor.. Waarheid mag dus niet gezegd worden.. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
oww zitten jullie hier :[

beeeetje laat ben ik, maar beter laat dan nooit!!

ik nomineer:

www.petty-art.nl
www.petty-art.nl
www.petty-art.nl

enne...waaar is PETTY'sPOSSE NOU??O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben een gastenboek :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
ow ik zie nu pas dat meerdere mensen het hebben geprobeerd met het gastenboek :/

Waarschuw beheerder
donateur
O:) Heb maar weer een reactie achter gelaten in 'hun gastenboek'..

Wie is pf'er daar..?? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ikke :D

volgende keer zet ik er *PrInCeSsP­eAcH* bij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gastenboek??:bounce:

:[

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 16:29:
Wie is pf'er daar..??

wat bedoel je daarmee??
heb een blonT moment(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehehe.. Zag je reactie staan.. Je was net voor mij daar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik kopieer mijn tekst...sla het op in word...en blijf het erin zetten elke keer als het wordt weggehaald O:)

of is dat iets te kinderachtig? :)

Waarschuw beheerder
donateur
mmm :S t kan aan mij liggen hoor, wat ik zeer onwaarschijnlijk acht...O:)
maar...ik KAN niks in t gastenboek zetten!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
hmm das vaag :S
heb je er al iets eerder ingezet ooit?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zaterdag 30 juli 2005 om 16:32:
of is dat iets te kinderachtig?

Hahahaha.. Nee joh.. Waarom zou dat zo zijn..??

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 16:32:
ik KAN niks in t gastenboek zetten!! :D

Moet kunnen hoor.. Als wij het ook kunnen.. Probeer nog eens dan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik probeer t nog s B)

t ligt denk ik aan de beveiliging van deze pc(ben niet thuis) want ik moet bij elke site een w8woord invullen :frusty: en er staat alleen in t gastenboek GA TERUG :P

ik mag gewoon niks neerzetten haha, extra beveiligd tegen EYE :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha heel internet is gewaarschuwd voor Eye of the Tiger :D

Waarschuw beheerder
donateur
:doetiewoep:

zou wel leuk zijn O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zaterdag 30 juli 2005 om 16:28:
ze hebben een gastenboek

:o

Waarschuw beheerder
donateur
zo heb ff wat neergezet O:)

Waarschuw beheerder
:o zal er niet lang op staan!

Waarschuw beheerder
donateur
whahaha dan zijn ze nog triester dan ik al d8!! maar dat geeft niet hoor...we hebben onze pettysposse allang eerder ff duidelijk gemaakt dat ze niks zijn...O:)

zo erg zelfs dat die persoon in kwestie al dr tattoos die op haar fotoos staan(profiel) bedekt heeft met een of ander geel vlekje O:)

terwijl ze daarvoor iedereen liep te bedreigen die PETTYSART afkraakte en zij de beste tattoos had :x
Waarschuw beheerder
donateur
haha leuk berichtje op het gastenboek :D

kun je me ff de link geven van haar via pb...ik wil haar profiel ff zien :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
komt eraan O:)
Waarschuw beheerder
donateur
dank u:)

ziet er best grappig uit al die gele vlekjes :D
maar volgens mij doet ze dat omdat een spinnenweb als racistisch wordt gezien hier, maar kan ook zijn omdat petty art wordt afgekraakt idd

ps: de berichtjes staan nog in het gastenboek O:)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij staan er trouwens nieuwe foto's op :D

Waarschuw beheerder
Wel heel waardeloos wat er op die foto gemaakt is.Ik nomineer dus ook petty
Waarschuw beheerder
hee okx
leuke stukkies heb je op je lichaam...wat voorn rugstuk word het...

Waarschuw beheerder
O.K.X wat is jou reden vanwege spinnenweb..:)

je rug word kicken denk ik zo...ben nu ook flink bezig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op zondag 31 juli 2005 om 14:25:
hee okx
leuke stukkies heb je op je lichaam...

Idd.. Helemaal mee eens..!! (y)

Vette bike ook op die foto voor de tattooshop.. :jaja:

Gastenboek van petty-art is ook weer aardig aangevuld zie ik.. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TattooClubHolland ben ik:9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:32:
TattooClubHolland ben ik:9

Ghehehe..

En ikkuh SkinArt-Diva.. O:)

Ben benieuwd hoe lang het nu blijft staan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:38:
Ghehehe..

En ikkuh SkinArt-Diva..

Ben benieuwd hoe lang het nu blijft staan..

ben ook benieuwd..echt trieste tattoozaak niet gezond :S

zo krijg je later spijt van je tattoos

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg je zeker spijt van ja.. Ze moeten zich schamen daaro..!!

Vette rug man op je profiel foto..!! Is niet jouw rug toch..??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:41:
Krijg je zeker spijt van ja.. Ze moeten zich schamen daaro..!!

Vette rug man op je profiel foto..!! Is niet jouw rug toch..??

nope..ben nu bezig met armen...gedeeltelijk al maori:O

Waarschuw beheerder
de slechtste die ik tot nu toe ben tegen gekomen is skinniks in hoensbroek. hardstikke on hygienisch. en we zijn 3x terug moeten gaan voor de tatoo bij te kleuren en hijs nog nie mooi, de lijnen zijn niet strak en ´t zwart is bijna doorzichtig.

bovendien word er gewoon gerookt in de ruimtes en de naalden zijn niet nieuw. erg schoon is de vloer ook niet.

(het is nie mijnt tatoo, maar die van me ex.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:43:
de slechtste die ik tot nu toe ben tegen gekomen is skinniks in hoensbroek. hardstikke on hygienisch. en we zijn 3x terug moeten gaan voor de tatoo bij te kleuren en hijs nog nie mooi, de lijnen zijn niet strak en ´t zwart is bijna doorzichtig.

bovendien word er gewoon gerookt in de ruimtes en de naalden zijn niet nieuw. erg schoon is de vloer ook niet.

(het is nie mijnt tatoo, maar die van me ex.)

ook lekker dan...X inspectie langslaten gaan

Waarschuw beheerder
donateur
gedeeltelijk al maori:o

(y) Maori is mooi :jaja:

Heb je je leven erin laten verwerken..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:45:
Heb je je leven erin laten verwerken..??

min of meer

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDZAt4VAyNzHGXxMH459XrmpToZAJjyrx1SqufiwS*jw30R4EG2deUkbdhGGGxLEbxMkBXmHBgcH7sk44ppGZkyrFUjHSp1LS67KRpIIGvn0EggFyM63w/Frans(054).jpg?dc=4675533044265695997[/img]

Waarschuw beheerder
TattooMeissie heeft ook gereageert @ ut gastenboek van Petty-art :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 20:55:
TattooMeissie heeft ook gereageert @ ut gastenboek van Petty-art

goed zo sindy
Waarschuw beheerder

ik zou daar mijn tattoos al niet laten zetten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:02:
wat ?

Niet eens als je geld toe krijgt... Dat hij jou betaald om een tattoo op je te laten zetten! Snap dat dan! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:11:
Niet eens als je geld toe krijgt... Dat hij jou betaald om een tattoo op je te laten zetten! Snap dat dan!

ben blond sindy

Waarschuw beheerder
donateur
:O ik ben in shock!
wat een afgrijselijke tattoos!
ben blij dat die van mij niet daar zijn gezet

ps. ben "de waarheid" in haar gastenboek :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:38:
ik ben in shock!
wat een afgrijselijke tattoos!
ben blij dat die van mij niet daar zijn gezet

ps. ben "de waarheid" in haar gastenboek

hehe :D

Waarschuw beheerder
die antoinetjuh :S

kom zat in rotterdam loop daar gerust naar binnen om dat te zeggen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, ik lees stiekum al een tijdje mee :bloos:

vind dat jullie mooie stukken hebben
vooral die van inkt junkie vind ik mooi :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:41:
trouwens, ik lees stiekum al een tijdje mee :oops:

vind dat jullie mooie stukken hebben
vooral die van inkt junkie vind ik mooi

thnq...je ziet beetje vaag op die forum foto..:O

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik voelde me niet zo lekker ;)
ghehehehe
nee, wil graag klein beetje anoniem blijven...
*ietsiepietsie*

Waarschuw beheerder
had het over mijn forumplaatje :p

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
tja tis al laat he
eigenlijk zou ik moeten gaan pitten
morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe appartement :D

ja je forumplaatje is onduidelijk, maar heb als het goed is eerder foto´s van jou gezien ;)

Waarschuw beheerder
je bent pas een maand ofzo hier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:41:
trouwens, ik lees stiekum al een tijdje mee

wil niet zeggen dat ik toen al aangemeld was ;)

Waarschuw beheerder
ok

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha
was dat alles wat je er nog uit kon krijgen? :P

nou ik ga pitten, om 7 uur er weer uit...
weltrusten en tot later

Waarschuw beheerder
me2 laters:D

Waarschuw beheerder
donateur
heeejj....t topicje leefde weer ff eh, bij ''GOEDE TATTOOSHOPS'' door mevrouw spinneweb herself :yes:

maarre....ik leef uiteraaaard ook :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 11:42:
maarre....ik leef uiteraaaard ook

mooi zo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 16:50:
mooi zo

i know O:)

Waarschuw beheerder
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige tekst van tattoomeissie op het gastenboek :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ff checken:O

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor tattoomeissie en de waarheid !!!

Waarschuw beheerder
heeejj....t topicje leefde weer ff eh, bij ''GOEDE TATTOOSHOPS'' door mevrouw spinneweb herself

welke topic ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 19:05:
welke topic ??

degene die jij zelf geopend hebt;)

''goeie tattooshops''

ik weet nie of jij t wist, maar wij zijn daar verder gaan disussieren toen jij een ban had:P
Waarschuw beheerder
donateur
Tattoo Bob (heet nu anders maar hoe??) te Rotterdam.
Maar dan wel degene die z'n winkel op de pleinweg heeft.

Hij maakt van tattooëren lopende band werk.

Zijn wekwijze is:
kopieër het ontwerp op een speciaal papiertje,
maak 't papiertje een beetje vochtig,
druk 't op de plek waar de tattoo moet komen (waardoor de lijnen achter blijven)
en volg dan met je tattoo-pistooltje de lijntjes...

En, voilá!!

Weer ééntje klaar. Volgende?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThOmAzZz op maandag 1 augustus 2005 om 19:26:
Zijn wekwijze is:
kopieër het ontwerp op een speciaal papiertje,
maak 't papiertje een beetje vochtig,
druk 't op de plek waar de tattoo moet komen (waardoor de lijnen achter blijven)
en volg dan met je tattoo-pistooltje de lijntjes...

Erm zo gaat et bij de meeste:P

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha ja idd:D
Waarschuw beheerder
ligt er geheel aan wat je wil denk ik dan...maar de simple dingen gaan wel zo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 19:16:
degene die jij zelf geopend hebt

''goeie tattooshops''

ik weet nie of jij t wist, maar wij zijn daar verder gaan disussieren toen jij een ban had

wat smoes je dan ? :S

heeejj....t topicje leefde weer ff eh, bij ''GOEDE TATTOOSHOPS'' door mevrouw spinneweb herself

???????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op maandag 1 augustus 2005 om 17:33:
geweldige tekst van tattoomeissie op het gastenboek

Ik ben gewoon goed in de waarheid vertellen! :P

Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe
volgens mij is het gastenboek weg
tenminste, als ik bij contact kijk wel :D

beetje dom, ze zegt zelf: laat eens weten wat jij van petty art vind...

nou, deden we toch :P

denk dat ze wel de hoofdprijs in meest afgrijselijke tattoos heeft binnen gehaald...
met kilometers voorsprong
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:25:
ghehehe
volgens mij is het gastenboek weg
tenminste, als ik bij contact kijk wel

staat er nog hoor:)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmmmmm
de link is bij mij weg
of ik heb zoveel verf in mn ogen dat ik het niet meer zie ;)
Waarschuw beheerder
gastenboek staat er niet meer op....na mensen jullie moeten net als ik andere pleziertjes zoeken....lol

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:39:
wat smoes je dan ?

wat ''wat smoes je dan''...

kijk dan dan kun je t zelf zien!!(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op maandag 1 augustus 2005 om 22:25:
ligt er geheel aan wat je wil denk ik dan...maar de simple dingen gaan wel zo...

Mijne ging ook zo:jaja: maaja dat kwam omdat toots de kopieermachine had meegenomen hahahaha:p

Waarschuw beheerder
Body Cult in Amsterdam. Mn eerste tattoo laten zetten.
Was een chinees teken, heb er nu een soort v tribal overheen omdat het net een zwarte vlek was

Waarschuw beheerder
Gastenboek is nog steeds toegankelijk! ;)

Waarschuw beheerder
Endless art in den haag kut tent
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Pure terrorisme, dat Petty Art :S

[img width=560 height=420]http://www.petty-art.nl/admin/foto/29plae.JPG[/img]

:/

[img width=640 height=480]http://www.petty-art.nl/admin/foto/19hazes.JPG[/img]

Waarschijnlijk zit Hazes (die hoog in de hemel is) nu huilend met een biertje in z'n hand om deze verminking :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op dinsdag 2 augustus 2005 om 20:33:
Waarschijnlijk zit Hazes (die hoog in de hemel is) nu huilend met een biertje in z'n hand om deze verminking laatste aanpassing 2 augustus 2005 20:34

lol
ik denk het ook wel....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss spring in het veld op dinsdag 2 augustus 2005 om 20:36:
lol
ik denk het ook wel....

denken ??

weet wel zeker wat is dat voor hoofd man kleutertattoo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 21:37:
denken ??

weet wel zeker wat is dat voor hoofd man kleutertattoo

ja ja ik kan denken
die gast niet dus want anders had hij al gedacht dat hij het niet kon...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op dinsdag 2 augustus 2005 om 20:33:
Waarschijnlijk zit Hazes (die hoog in de hemel is) nu huilend met een biertje in z'n hand om deze verminking

Het is dat jullie zeggen dat het Hazes is, kan ik er echt niet uit opmaken :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 11:05:
Het is dat jullie zeggen dat het Hazes is, kan ik er echt niet uit opmaken

ik vind het meer een kindertekening van een man die rookt meer haal ik er ook niet echt uit
Waarschuw beheerder
donateur

dat had ie gezien uit de URL van het plaatje anders had hij het ook niet geweten ;)

Waarschuw beheerder
echt niet best, dan loop je mooi voor lul de rest van je leven.
Waarschuw beheerder
donateur
Tering hé, die Hazes tekening had ik nog niet eens gezien.
En inderdaad het is dat het gezegd wordt, maar anders had ik ook niet gezien dat het Hazes moet voorstellen :/

Maar ja, die andere 2 tattoo's zijn ook niet mooi.
Dus nu kan die heel z'n bovenrug een cover-up laten doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 3 augustus 2005 om 15:53:
Dus nu kan die heel z'n bovenrug een cover-up laten doen.

www.rinto.nl:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 15:55:
www.rinto.nl

beginner ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:20:
beginner ??

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:21:
tosser?

tosser?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:20:
beginner ??

verklaar je nader

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:25:
verklaar je nader

denk ik ??

omdat site nog under construction is ??

Waarschuw beheerder
nee, dat is niet zo. Hij heeft eerst in groningen gezeten. Hij maakt echt mooie kunst werkjes hoor. De site is trouwens al een tijdje "under construction" misschien dat ie het niet belangrijk genoeg vind.

Ik dacht aanvankelijk dat je mij een beginner vond....;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:30:
Ik dacht aanvankelijk dat je mij een beginner vond....

beginner met wat ?:9

Waarschuw beheerder
weet ik veel ervaringen met tatooshops? echt geen idee :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 17:36:
weet ik veel ervaringen met tatooshops? echt geen idee

hehehe nee joh..;)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuw bericht in het gastenboek O:)

Waarschuw beheerder
agent k.smeets

Waarschuw beheerder
nope

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 11:05:

same here!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
annemarie hier in hengelo aan de sloetsweg:[ :@
zij heeft zoveel slechte tatoeages gezet bij mensen die ik ken dat ze bijna allemaal opnieuw gedann moesten worden...
juiste schaduweffecten en netjes strak tattoeren heeft ze nog nooit van gehoord:s
er zijn ook aardig wat mensen hier die haar spullen maar al te graag willen breken:/
ow en ze heeft een dochtertje van nu 12 en die heeft dr hele rug ondergetattoeerd gekregen....:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 4 augustus 2005 om 17:02:
annemarie hier in hengelo aan de sloetsweg
zij heeft zoveel slechte tatoeages gezet bij mensen die ik ken dat ze bijna allemaal opnieuw gedann moesten worden...
juiste schaduweffecten en netjes strak tattoeren heeft ze nog nooit van gehoord
er zijn ook aardig wat mensen hier die haar spullen maar al te graag willen breken

begrijp ik als ze oe lichaam verneuken8)
Waarschuw beheerder
donateur
ow en ze heeft een dochtertje van nu 12 en die heeft dr hele rug ondergetattoeerd gekregen....

dat mens is dus gewoon ziek in de kop
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een berichtje gezet :)

(gisteren al, eigenlijk...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op donderdag 4 augustus 2005 om 21:45:
ik heb ook een berichtje gezet

(gisteren al, eigenlijk...)

ekkes kieken

Waarschuw beheerder
gastenboek is nu wel weg...trieste mensen

Waarschuw beheerder
donateur
de waarheid is hard, ze zullen nu wel zitten kniezen in een hoekje O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:22:
de waarheid is hard, ze zullen nu wel zitten kniezen in een hoekje

lekkerding ...kijk profielfoto

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:22:
de waarheid is hard, ze zullen nu wel zitten kniezen in een hoekje O:)

Ghehehe.. Misschien moeten ze de zaak nu wel sluiten.. Geen klanten meer.. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:23:
Ghehehe.. Misschien moeten ze de zaak nu wel sluiten.. Geen klanten meer..

zijn denk nog zat mongolen die wel daar blijven komen :S

Waarschuw beheerder
donateur
lekkerding ...kijk profielfoto

lekker ding??waar?? :[

enne ik ga checkennnn!!

Ghehehe.. Misschien moeten ze de zaak nu wel sluiten.. Geen klanten meer

OF alleen dronken mensen!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:25:
lekker ding??waar??

enne ik ga checkennnn!!

jij lieverd

Waarschuw beheerder
donateur
jij lieverd

:$ well thanQ :D

enne gaaaaaf die tattoo( s)!!:kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(s) ??

Waarschuw beheerder
donateur
zijn denk nog zat mongolen die wel daar blijven komen :s

Ben dr ook bang voor ja.. Maarja.. Zolang ik er maar niet mee loop.. ;)

OF alleen dronken mensen!! :p

Een goeie shop tatoeëerd geen zatlappen.. Dus ja.. Daar kunnen ze wel terecht denk ik zo.. 8)

Waarschuw beheerder
en dank je :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
nee die (s) moest (s ) zijn;)
kijk nog maar s!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:27:
Een goeie shop tatoeëerd geen zatlappen.. Dus ja.. Daar kunnen ze wel terecht denk ik zo

ik wou net zeggen:D

Waarschuw beheerder
oke schat

Waarschuw beheerder
donateur
lekkerding

lieverd

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:34:
schat

Damnz je bent wel lief tegen me zeg O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:36:
Damnz je bent wel lief tegen me zeg

weet ik sweety ben lief voor iedereen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zie ik hier nou liefde ontstaan..??

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:40:

nee hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:41:
nee hoor

:D Ghehehe.. Just kidding.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:42:
Ghehehe.. Just kidding..

tsssss.......damn:[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:43:
tsssss.......damn :[

:o

;)

Waarschuw beheerder
wacht maar jij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:38:
weet ik sweety ben lief voor iedereen

:| nou zak je in punten hoor...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:40:

jaaaa zker ik ben heeeelemaal in love *proest*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:45:
wacht maar jij

:o Hélp..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:45:
jaaaa zker ik ben heeeelemaal in love *proest*

uhm...:/

Waarschuw beheerder
Tattoo Fred uit Uden is ook zo'n brasser.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:47:

ervaring mee ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:46:
uhm...

hee....niet :/ eh...ik maak maar gein ;)

Waarschuw beheerder
hee....niet eh...ik maak maar gein

ahaaaaa:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
oke oke...ben al weg(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:53:
oke oke...ben al weg

mzzls ?

Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaat mn love story.. Werd net spannend..

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:55:

hate :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:55:

vond ik ook, maar t werd geen happy end :[

adios!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 19:56:
vond ik ook, maar t werd geen happy end

adios!!

hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:49:
gastenboek is nu wel weg...trieste mensen

Ik kan nog wel via de link hier op hun gastenboek komen :jaja:

Ook maar ff een berichtje plaatsen zo ;-)

Waarschuw beheerder
link ?
Waarschuw beheerder
donateur
als zij kinderachtig kunnen doen....dan kan ik het ook!

http://www.weg-met-petty-art.tk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ervaring mee ??

Nee gelukkig niet, maar ik heb werk van hem gezien. dat zou een winterschilder noog beter kunnen met de ogen dicht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:21:
Nee gelukkig niet, maar ik heb werk van hem gezien. dat zou een winterschilder noog beter kunnen met de ogen dicht.

hehe zo erg joh ?

Waarschuw beheerder
Waar ga jij eigenlijk altijd naar toe Inkt-Junky, naar Bart in Oss of Jimmy in st' Hertogenbosch of zo?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:24:
Waar ga jij eigenlijk altijd naar toe Inkt-Junky, naar Bart in Oss of Jimmy in st' Hertogenbosch of zo?????

carlo ;)

Waarschuw beheerder
ja echt een rampenplan moet van goede huize komen om er nog iets van te kunnen maken. Geen strakke lijk te bekennen en schaduwen, een zwart vlak langs in lijn in zijn beleving

Waarschuw beheerder
Ken ik niet, waar zit die

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:26:
Ken ik niet, waar zit die

sperwerstraat(vogelwijk)

hijs heel goed (Y) beter als die brasser bart:S

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0TwCFAv0X9cMJXeLHQWtd8Pz*H9iGBp0!L2uMs8SzbGEsdwi1vKlJv*7bnY9*!x!CE8nDZHhltMSxfYOyEKNC9J*I9vX4HHXz8ppqzoBnnSvHWd8LYWLksA/Afbeelding%20006.jpg?dc=4675533755111284570[/img]
heeft carlo gezet :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ziet er netjes uit, ik had in Oss ook een kland met van die vlammen op zijn polsen. Alleen die waren verder niet ingekleurd, maar ook ontzettend vet

Waarschuw beheerder
bende zelf tattoeerder dan ?

Waarschuw beheerder
Nee, kapper......... Maar wil het tattoeren nog wel een keer gaan leren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:38:
Nee, kapper......... Maar wil het tattoeren nog wel een keer gaan leren.

me2

Waarschuw beheerder
kapper of leren tattoeren :) :) :)

Waarschuw beheerder
Tattooing Is My Life:lief:

Waarschuw beheerder
and a nice life it is........... ben zelf voorzien van een plaatje dat +/- 1/3 van mijn rug beslaat en mijn linker bovenarm is ook rijkelijk versiert. Maar vergleken met jou ben ik nog aan het begin, zeg maar

Waarschuw beheerder
hehe heb je mijn rug al gezien :9

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAAAIwU7b!O!tYa!bCtz1ADEggXXmxgA1wAQZM8JtZV*spTy8KfafuAs*VGVgPdDutV8fuoCCO1In82umUI56h1MBGVPcevsSjhJsEpOxE/Cool.jpg?dc=4675529899144133449[/img]

is nog zonder die maori

Waarschuw beheerder
pittig stukje kunst, ik vind japans mooi.........niet voor mij, maar wel mooi. Ik zelf heb gotische afbeldingen, helaas geen foto van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:53:
pittig stukje kunst, ik vind japans mooi.........niet voor mij, maar wel mooi. Ik zelf heb gotische afbeldingen, helaas geen foto van

dank je...

wat houd dat precies in dat gothissche afbeeldingen?

Waarschuw beheerder
Engelen en duivels, dat soort dingen. Ik heb op mijn rug een gedetaileerde afbeelding van Warlock de engel des doods, op mijn bovenarm een afbeelding van God

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:59:
Engelen en duivels, dat soort dingen. Ik heb op mijn rug een gedetaileerde afbeelding van Warlock de engel des doods, op mijn bovenarm een afbeelding van God

nice..is het goed als ik je toevoeg als vriend

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:02:
Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer feest

we komen nog eens bij elkaar uit de buurt...maybe dat we x elkaar treffen joh..:)

Waarschuw beheerder
wie weet zijn we elkaar al 100de keren voorbij gelopen. Want geknipt heb ik je niet volgens mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:05:
wie weet zijn we elkaar al 100de keren voorbij gelopen. Want geknipt heb ik je niet volgens mij.

tis dat ik pas geweest ben,anders had jij morgen mogen doen :D

Waarschuw beheerder
Helaas en gelukkig werk ik niet meer in Oss als kapper, niet omdat Oss niets is, maar heb een beter betalende baas gevonden. Maar waar ga je altijd naar de kapper als ik vragen mag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:11:
Helaas en gelukkig werk ik niet meer in Oss als kapper, niet omdat Oss niets is, maar heb een beter betalende baas gevonden. Maar waar ga je altijd naar de kapper als ik vragen mag.

nee mama doet dat :D

Waarschuw beheerder
:) hahahahahahaha, niks mis mee. Is het temininste ook niet zo duur.

Maar even iets anders, kun jij mij vertellen hoe ik hiet een foto op het forem kan plaatsen van uit een bestand van mijn pc??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:15:
hahahahahahaha, niks mis mee. Is het temininste ook niet zo duur.

Maar even iets anders, kun jij mij vertellen hoe ik hiet een foto op het forem kan plaatsen van uit een bestand van mijn pc??????

kijk bij help !!

Waarschuw beheerder
okee, nog niet eens gezien dat het erbij stond. Tankx. Waneer ga je weer verder met je tattoo's
Waarschuw beheerder

das tog die in de oranje passage?
ziet dr iig nie nie egt fris uit daar
die vent komt wel eens friet bij mij in de friettent hale..vind um maar eng :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:20:
okee, nog niet eens gezien dat het erbij stond. Tankx. Waneer ga je weer verder met je tattoo's

was gister geweest en ga deze week weer:)