Partyflock

Forumonderwerp · 796204
5942x bekeken

Waarschuw beheerder
Is het topic Saw kwam al na voren dat er een deel 2 op komst is :D

Dus hier het volgende:

Lions Gate Films heeft een teaser trailer voor de film “Saw 2” vrijgegeven. Het gaat volgens de makers, James Wan en Leigh Whannell's, een waardige opvolger worden. Het is natuurlijk altijd nog maar de vraag of het onverwachte succes van deel 1 is te evenaren maar bij het zien van deze teaser krijgen we hier op de redactie toch weer een lekker misselijk gevoel! Deze teaser is op de officiele website te bekijken.

Hier de website van deel 2

SAW 2
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:18:
Ik zou zeggen stop met flamen en meld je aan bij des betreffende groepen.Je zou eens moeten weten hoeveel werk het allemaal is!

Lijkt me nog leuk ook nog :)
Waar kan ik me voor zoiets aanmelden

Waarschuw beheerder
deel 1 heb ik gezien
die vond ik tof :yes:
deel 2 wil ik dus nog zeker zien.

Waarschuw beheerder
ga hem morgen kijken :D

Waarschuw beheerder
Vanacht gezien. Masterlijk eind.

Waarschuw beheerder
donateur
Een was super, ga twee ook wel ff checken. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louzie op dinsdag 22 november 2005 om 17:31:
Ik ga hem vanavond kijken

nou.....doe je dat dan wel in je eentje met het licht uit??

Waarschuw beheerder
donateur
Hij viel zeker niet tegen
morgen nog een keer kijken denk :)
Waarschuw beheerder
Die film is echt goed...:RESPECT:

Weet iemand of er een deel 3 komt?!

Waarschuw beheerder
ja komt
Waarschuw beheerder
Producer van saw is overleden :/

Waarschuw beheerder
SAW and SAW II producer GREGG HOFFMAN died suddenly on Sunday morning (04DEC05) at the age of 42.

The Phoenix-native was admitted to Hollywood Presbyterian Hospital overnight after complaining of neck pain. Lions Gate Entertainment, who distributed his latest films, issued a statement on Monday (05DEC05), declaring he had died of natural causes. However, an autopsy is pending.

Hoffman's tragic death comes less than two months after Saw II hit the top spot in the US box office, grossing $85 million (GBP47 million) since its October (05) opening.

OREN KOULES, one of Hoffman's partners at Twisted Pictures, says, "He never put himself in front of anybody. He never did anything for the ego - everything he did was for the betterment of the movie."

The producer is survived by his widow LUCIENNE, their children JARED and LUKE, mother STEPHANIE and sister TRACY.

A memorial service has been scheduled for Thursday (08DEC05) at Mount Sinai Memorial Park
Waarschuw beheerder
Kunnen we saw 3 wel vergeten....

Waarschuw beheerder
Dat denk ik niet.Deze film zal hoe dan ook voort gezet worden.

Waarschuw beheerder
dat denk ik niet , alsof hij de kern van de hele film is

Uitspraak van Woerden_WestO:) op dinsdag 6 december 2005 om 18:49:
hoe weet je dat? bron..

zoeken
Waarschuw beheerder
Hoe kan ik aan deel 2 komen? 1 vond ik helemaal top en toen heb ik hem illegaal besteld.. wil ik bij 2 ook wel doen .. :$ of kan je hem ergens downloaden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mylady S op woensdag 7 december 2005 om 16:58:
of kan je hem ergens downloaden

dat dus

Waarschuw beheerder
donateur
als je het einde van de film bekijkt zat er zeker wel een vervolg in of dat er nu nog van komt is de vraag.
Lijkt me wel dat de overleden producer het gewild heeft aangezien het einde weer zo vaag loopt met die vrouw (Y)

Ik blijf in ieder geval duimen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 december 2005 om 00:38:
als je het einde van de film bekijkt zat er zeker wel een vervolg in of dat er nu nog van komt is de vraag.

klopt..

echt hopen ja..

Waarschuw beheerder
goede film, maar zal vast wel een deel 3 opkomen....
Waarschuw beheerder
Als ze nou dan maar niet zo'n commercieel kut vervolg maken zonder dat dat ook echt een goeie film is. Zo'n vervolg waarbij ze teren op de naam en die alleen uitkomt omdat de fans een nieuwe saw willen zien. Bij saw 2 zat dit helemaal goed (wat een vette film) maar ben er bang voor bij een deel 3 met andere producer...
Waarschuw beheerder
goede film beter dan deel 1 :d hoop dat deel 3 ook uitkomt zal gerust wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga em dit weekend kijken.. eerst deel 1 ff afkijken hehe

Waarschuw beheerder
Zeker een ijselijke film, met een vet einde!
Waarschuw beheerder
ik heb die film gezien.. aardig psychisch gestoorde film..

zit al te wachten op deel 3 .. :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem thuis liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vinkiej op zaterdag 10 december 2005 om 16:23:
zit al te wachten op deel 3 ..

kan je lang wachten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:55:
kan je lang wachten

nog 9 maanden! :P
Waarschuw beheerder
jah ik weet het.. maja heb geduld O:)

Waarschuw beheerder
SAW 2 :k nog bruter als deel 1 :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 17:49:
SAW 2 nog bruter als deel 1

:jaja::jaja::jaja:
gelijk dat begin al:D

Waarschuw beheerder
heb hem afgelopen weekend gezien, lekker wel... en een derde deel komt ook haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben erg benieuwd, wil hem graag zien :)
Waarschuw beheerder
word heftiger dan de vorige
Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijke film (y) vind em echt goed!!

Waarschuw beheerder
Wil hem ook zien, heb er veel over gehoord! Binnenkort maar eens downloaden :D
Waarschuw beheerder
Die wil ik wel ff zien dan.
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd! Vond SAW een goeie film.. lekker eng
Waarschuw beheerder
Ik vond m best eng saw 2 heb erna slecht geslapen..eerste deel vond k helemaal niet eng!deel 2 was wederom een vette film :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Suzz! op woensdag 14 december 2005 om 16:15:
Ik vond m best eng saw 2 heb erna slecht geslapen..eerste deel vond k helemaal niet eng!deel 2 was wederom een vette film

tocj vond ik het verhaal in 1 beter

Waarschuw beheerder
K.u.. heb ik hem nog niet gezien hoor!! iemand linkje ripje voor mij?? of iest anders wil hem ook wel kopen!! ken niet wachten namelijk!!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook nie gezegd dat deel 2 beter was.vond ze allebei vet maar vond 1 ook beter als ik moet kiezen. alleen 2 was enger:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm kan hem nog nergens vinden :(

Waarschuw beheerder
vind deel 2 erg goed, zit heel anders in elkaar dan deel 1
maar deel 1 blijft de topper.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een zeer goeie film zelfs nog beter dan deel 1 ik denk dat deel 3 ook weer eraan komt want nu dat meisje die vent gaat opvolgen maar wel weer een vaag einde

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist deel 2 gezien en deel 1 blijft gewoon veel beter. Na 2 vallen snappen ze nog steeds niet dat in de rest van de kamers misschien ook een val is en het laatste half uur ontaard de film in een horror slasher film waar de slachtoffers als een kip zonder kop door het huis rennen. Dat die ex junk nu ook meedeed met de Jigsaw zag je al ruim van te voren aankomen. Ik vond ook dat het Saw 2 het verpestte voor Saw 1 doordat de moordenaar nu vrolijk met de politie praat en ze op het eind in de ruimte van deel 1 zijn, waardoor het mysterieuze van deel 1 verloren gaat. En wat waren de acteurs bedroevend, niet dat deel 1 hoogstaand was, maar dit was echt slecht. En nu komt ook nog Saw 3.
Waarschuw beheerder
heb hem vandaag binnen gehad.
Net gekeken en ik moet zeggen dat ik deel 1 veel beter vind!
deze was ook niet echt slecht MAARRRRR het is net wat mijn voorganger zegt :
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:03:
Na 2 vallen snappen ze nog steeds niet dat in de rest van de kamers misschien ook een val is en het laatste half uur ontaard de film in een horror slasher film waar de slachtoffers als een kip zonder kop door het huis rennen. Dat die ex junk nu ook meedeed met de Jigsaw zag je al ruim van te voren aankomen. Ik vond ook dat het Saw 2 het verpestte voor Saw 1 doordat de moordenaar nu vrolijk met de politie praat en ze op het eind in de ruimte van deel 1 zijn, waardoor het mysterieuze van deel 1 verloren gaat.

Dus jah ben benieuwd hoe het derde deel het ervanaf gaat brengen.
Waarschuw beheerder
ik heb hem net gezien!!! echt een super goeie!!! misschien wel beter dan deel 1!!!