Partyflock

Forumonderwerp · 795847
en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie klinkt een symfonie!! En je wééééét hoe véééél ik van je hou!! Heel mn hart, staat open voor jou!!

Hihi.. vind het zo'n gezellig liedje :9

Nog meer mensen? :D

:hug:
Hmm.. :/ Das niet zo best. Mja, aan de andere kant ook weer wel :) Ik kan vaak niet slapen als ik in bed lig. Lig ik makkelijk nog 2 uur daarna wakker :[
Waarschuw beheerder
ik zag de titel...en dacht..hey..das toch een liedje :P en ja hoor..happy song! :D
Dat is zeker een gezellig liedje :jaja:

Dames!
Hoe goed match jij met: Jan Smit?
Deze relatie-analyse is voor Jan Smit geboren Dinsdag 31 December 1985 en voor Lucinda Schouten geboren Vrijdag 14 December 1984 .

Het centrale thema voor deze relatie is eenheid vinden tussen oude en nieuwe gewoontes. Elkaars twijfels en onmacht niet versterken.

Er is een sterk activerende verbinding tussen de Venus van Lucinda Schouten met de Maansknoop van Jan Smit De ontmoeting met Lucinda Schouten is voor het liefdesleven van Jan Smit als het ware voorbestemd, alsof Jan Smit op een kruispunt van wegen komt en van doel verandert.

*pleurt om en weet zeker dat ze in haar meest sexy outfit naar Volendam gaat vrijdag*
Muhaha!! :cheer: :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jan's concert was super!!4 uur lang opgetreden met een mooie show erbij!En simon en nick waren er ook:D !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag gisteren Jan en Simon bij de Tros tv show :kwijl:

Waarschuw beheerder
Jaaa dat klopt:D
Waarschuw beheerder
julie weten vast wel waar je kaartjes ken halen voor alstie opt itc terrein komt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:49:
4 uur lang opgetreden

Zo, das echt lang :O Ik dacht dat ie meestal maar een half uurtje optreedt?!

Luus, jij mag dat shirt nog niet kopen hoor, all 2-gether!! :[

Waarschuw beheerder
Ja maar hij is nu bezig met zon Concert tour!Dus een ECHT concert van jan!!!
Nee ik koop m niet, 31 maart komen de shirts weer binnen, ze zijn uitverkocht!!

Jaaaaaaaaaaaaa ik ga zo weg 8) Volendam here I come!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn God, Luus ik wil die foto van je hier op partyflock 8)
[img width=500 height=375 cacheid=000c081800229d511e01191e1a014f744d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NNAUWNIS[/img]
Jaaa!! Alvast een gezellige foto 8) Was wel boutweer, is extra goed te zien op deze foto :/ Er volgen meer foto's..
zelfs het bewijs dat ik bij J-style clothing ben geweest :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Luus was natuurlijk weer als sexbom, die dacht ik gaat is zo'n lekkere Volendammer scoren ;)
B) Maar natuurlijk Pienus :jaja: Stel je komt Jan tegen dan moet je wel goed voorbereid zijn! Ik ben zelfs 's ochtends nog naar de kapper geweest om mn uitgroei bij te laten werken :bloos: Al ga je naar Volendam, doe het dan gelijk goed! Ik denk dat wij 12 mei ook maar aan dat weekendje moeten vastplakken, kunnen we de hele dag manicuren, kapperen etc 8)
Het schijnt dat wij geen kans maken bij Jan :no:
Ik stond met een vrouw te praten en die vertelde hoe het er daar aan toe gaat :/ Alleen volendammers gaan met mekaar, als een Volendammer met een Edammer thuis komt dan wordt ie er door de vader uitgegooid :s Zo ouderwets zijn ze daar nog!! Erg he?! :'( *feeling very unhappy now* Ach ja.. Ik heb altijd Rens nog :)

Heb net een engelstalig liedje van jan gedownload! 'Leaving on a jetplane' :) Ff luisteren dus!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
cker lekker nummertje!
jan is toppie (y)

Waarschuw beheerder
hahhahhahahahaha Luus, ik lach me rot om jou :D

Ik kan niet wachten op dat weekendje in Mei :cheer: Maar Luus, we hoeven toch ook niet bij hem thuis te komen O:) We nodigen hem gewoon uit voor een nachtje in "the old Dutch" op de dijk met 6 vrouwen :D Wedden dat we dan kans maken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef ook niet bij hem thuis te komen hoor, met zijn vieze warme flippen O:)
We nodigen hem gewoon uit voor een nachtje in "the old Dutch" op de dijk met 6 vrouwen Wedden dat we dan kans maken
Dát klinkt ook erg gezellig 8)

Muhaha! Pien! Sinds wanneer ben jij vies van een paar warme flippen? ;) :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind "warme flippen" zo vunzig klinken :/

Waarschuw beheerder
Ik kan in principe bijna elk weekend, gooi maar een paar data op. Maar als jullie weer gaan mailen, ff op mn hotmail doen, ik ben namelijk niet op mn werk zoals jullie wellicht wel weten :P
Waarschuw beheerder
haha zkr wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nies de datum voor Volendam staat al vast joh nerd :[

Waarschuw beheerder
Geen discussie mogelijk! :[

Waarschuw beheerder
Ik snap het al lang niet meer, sinds ik niet meer werk *editn niet meer de hele dag mail:s* kan ik het niet meer volgen.

Ik heb van nu tt aan 30 juni maar alle weekenden vrij genonen, bel Nies maar als ik met mn tapas, koffer, gourmetstel, playstation of what ever klaar moet staan. Ik ben voor alles in! :cheer:
Alle weekenden vrij genomen? Dát is gezellig :cheer:

Hey Nies, heet dat spel wat Pien en je mams pas hebben gekocht niet Sing a Star? Pien zei nl dat het BuzZ met microfoons was :/ Dat ken ik nl helemaal niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee we hebben gewoon Buzz, maar het schijnt dat je ook Buzz met microfoons heb ofzo :/ Geen idee :\
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me ook erg leuk :9 Maar nee, mijn stem kan dat niet aan O:)

Waarschuw beheerder
En mijn buren ook niet 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 27 maart 2006 om 14:36:
vind "warme flippen" zo vunzig klinken

hahaha flippen kunnen dus ook billen betekenen haha

maargoed als we het over de broodjes hebben die zijn wel erg lekker hoor. Warme flippen met boter en suiker :kwijl:
Jaaaaaa een echte Volendamse! Dat is gezellig :D

Ik zei toch dat Jan stiekempies een beetje vies is?!
flippen kunnen dus ook billen betekenen haha

Warme flippen met beter en suiker is dus een aanrader? Hmm.. toch maar eens proberen als we er zijn. Misschien kunnen we zelfs een pf-meeting doen in de parfumerie waar Annie werkt ;) Of gewoon op de dijk B)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm jongens, ik vind warme flippen nog steeds ranzig klinken, wat het ook is :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha nouja het zijn gewoon vers gebakken broodjes :) alleen noemen ze die broodjes flippen omdat ze op flippen (billen) lijken haha :)
Waarschuw beheerder
donateur
Rare jongens, die Romeiden uhm :x Volendammers O:) ;p

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha

Waarschuw beheerder
Pien :[ Doe jij eens lief, ik vind het een eer om een genuine Volendammer in ons midden te hebben !!

:respect: WELKOM :respect:

Jij kunt ons vast wel vertellen waar we leuk kunnen shoppen (buite de winkel van Jan & Simon natuurlijk) :p

We moeten trouwens ook een slaatje van Foe proberen :yes: Schijnt ook de bom te zijn :) Ik heb de DVD zaterdag weer terug, daus dan kunnen we eventueel even kijken als we zijn uitge-BUZZed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 08:20:
WELKOM

haha dank u dank u :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 08:20:
We moeten trouwens ook een slaatje van Foe proberen

dit moet je zeker doen!! Hmm krijg er zo trek in :kwijl:

Tja shoppen euhm..nou volendam is niet zo groot he haha. Maargoed dan kan je het beste op zaterdag gaan dan is er int centrum nog markt ook :D
Een slaatje van Foe? Wat is dat?!

Wij zijn er zowieso op de zaterdag, dus we gaan gezellig met alle chica's naar de markt 8)

Waar moeten we 's avonds gaan stappen? Is de Dijk nou werkelijk tha bomb 's avonds of toch niet? En we moeten uiteraard Jan Smit nog even checken :jaja: Aaah misschien weet je ook wel waar Kees Simon en Nick in het weekend uithangen? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 4 april 2006 om 12:00:
slaatje van Foe? Wat is dat?!

Foe is een snackbar en die maakt de lekkerste slaatjes :)
Zeg maar een zalmslaatje. Foe zit vlakbij de markt..even die straat uitlopen richting amvoterrein en daar op de hoek zit foe.

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 4 april 2006 om 12:00:
Waar moeten we 's avonds gaan stappen? Is de Dijk nou werkelijk tha bomb 's avonds of toch niet

Ja de dijk is erg gezellig! Eigenlijk is alles op de dijk wel gezellig, het gat, vrijheid, havengat, pianobar. Allemaal wel even leuk :yes:
Het leukst is het als je er met een feestdag heengaat. Pasen of pinkster ofzo dan beginnen we hier erg vroeg met uitgaan. Rond 1 uur smiddags al haha. Ja en dan heb je nog de kermis dat is natuurlijk helemaal geweldig. Vooral op maandag..dan is iedereen verkleed hier. Zeg maar een soort van carnaval. En tja waar de smitposse uithangt is verschillend. Meestal gaat iedereen wel ff overal kijken in de bar :D dus je moet gewoon mazzel hebben wil je ze tegenkomen :)

Waarschuw beheerder
Jan gaat presenteren!!!!!! :cheer:

Jan Smit als verslaggever
door onze redactie Privé
AMSTERDAM -
De Volendamse zanger Jan Smit is binnenkort op de buis te zien als reporter. Voor een muziekprogramma, opgenomen in Oostenrijk, bezoekt de populaire Jan verschillende feesten.
Van die party's zal de zanger zelf verslag doen. Het resultaat zal eveneens worden uitgezonden in Duitsland en Zwitserland.

Dat jullie het ff weten.

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar Luus,
Ik weet toch altijd alles als eerste:p