Met Bridget? Hmm.. ok
Jan komt in februari in la baraque (ben) --> discotheekje niet ver hier vandaan!! Oh.. zie net dat t uitverkocht is
En in Junie istie bij mij in t dorp
Aaaah hij komt 4 maart in de groenoordhallen in Leiden!!! Dames!! Zie ik daar een ladiesnight aankomen?!!
ik heb een voorstel wrom gaan we nie een keer met ze alle stappe in volendam vriendin van mij is al 2x geweest en was egt super gezellug (en ze heeft hem nog gezien ook haha )
laatste aanpassing
jaahh das egt leuk!! ik ben dr een weekend geweest en ben ook uitgeweest , ben hem 1 keer tegen gekomen maar SIMON wel vaker
xxx
Uitspraak van actief op vrijdag 25 november 2005 om 09:32:
ik heb een voorstel wrom gaan we nie een keer met ze alle stappe in volendam vriendin van mij is al 2x geweest en was egt super gezellug (en ze heeft hem nog gezien ook haha )
Wat laat je jezelf weer kennen
Ben d'r al.. rustig rustig zei de vos
Ik zeg 4/3 naar de groenoordhallen
En ik ben wel in voor een avondje stappen in Volendam gecombineerd met een PF-meeting
als de nacht verdwijnt licht er in een een dik pak sneeuw >.. bah bah wat baal ik hier van.. en de bussen rijden niet ..en pff.. wat een dilemma tog weer!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:42:
Pien, ik zal je eerst ff vertellen dat de kaarten EUR 40 kosten, dat hij een half uurtje speelt en dat voor de rest: Wolter Kroes, alex, Gordon en Gerard Joling enzo komen
Ik ben ook dol op Jan, maar 40 eutjes is wel een beetje veel
Dan maar in Rijnsburg
Misschien komen we die mannen uit Rijnsburg die bij de BSB waren ook wel tegen
Ja, jij hebt nog geen broertje
Wie wil er een zus van mij kopen? Heb er genoeg
Ik ben dol op mijn nieuwe Rongtone, THX Pienert en Luus
Gister was Janneman weer leuk bij Katja VS. Bridget, de kerstplaat van Jan & Bridget heeft uiteraard gewonnen
Mn kabeltjes van mn telefoon naar mn computer doen het eindelijk! Nu kan ik "Laura" ook op mn telefoontje zetten
Vrienden voor het leven blijft toch mn lievelingsplaatje
ik ben bijna jarig! Misschien dat ik de cd van Jan Smit maar eens vraag!!
Ik ben fan van Lange Frans Ik vind hem echt geweldig
Bijna net zo geweldig als Jan Ik vind "Laura" niet zo De cd ook niet, mijn rij-instructrive had die altijd aan als ik les had, dus ken hem al uit mijn kop