Partyflock

Forumonderwerp · 795652
Waarschuw beheerder
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

ik vind het absoluut niet kunnen!!!

Waarschuw beheerder
why not? ik heb slechtere excuses gehoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 20:38:
ik heb slechtere excuses gehoord.

vertel??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 21:04:
vertel??

nou zo mot je t niet opvatten, niet bij mij.
Ze waren wel slim genoeg om ervoor te zorgen dat ik er nooit achter zou komen.

fout gedacht, ik merk t dus wel alleen wist ik niet met wie, waar of wanneer. das maar beter ook, anders mot je straks nog zitten ook voor zo,n bitch, en dat zijn ze al helemaal niet waard.

Waarschuw beheerder
nee zeker niet

Waarschuw beheerder
NEE:no:

Waarschuw beheerder
Nee, vind t t zelfde als met drank naar huis toe rijden je weet hoe je thuis moet komen en waar je huis staat, dus je weet ook wel wat je doet.

Waarschuw beheerder
geen excuus valt nooit goed te praten kan me wel voorstellen dat als je vet waus ben je soms iemand kust kan gebeuren toch??????(kzeg nie dat t goed is) maar dat je verder gaat nee totaal geen excuus voor en je weet waar je dan mee bezig ben........

Waarschuw beheerder
Nee!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ZBG]Stacey (L) op dinsdag 19 juli 2005 om 14:28:
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 22:33:
geen excuus valt nooit goed te praten kan me wel voorstellen dat als je vet waus ben je soms iemand kust kan gebeuren toch??????(kzeg nie dat t goed is) maar dat je verder gaat nee totaal geen excuus voor en je weet waar je dan mee bezig ben........

heb sowieso al een hekel aan lui die niet weten hoe ver ze kunnen gaan met drank :X
En om het vervolgens ook nog als excuus te gebruiken nee...
Das net zoiets als zeggen; I trip, fell and landed on his dick 8)
Waarschuw beheerder

ik vind het een slappe smoes.

Waarschuw beheerder

Veel mensen gebruiken dit excuus om als excuus te gebruiken.
Ik zeg altijd als je je niet kan gedragen wanneer je wat dan ook gebruikt, gebruik dan niet.

Waarschuw beheerder
nope

Waarschuw beheerder
Nee geen excuus, sowieso niet voor vreemdgaan.

Waarschuw beheerder
Nee als je onder invloed bent weet je altijd nog wel wat je doet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 18 juli 2006 om 23:19:
heb sowieso al een hekel aan lui die niet weten hoe ver ze kunnen gaan met drank
En om het vervolgens ook nog als excuus te gebruiken nee...
Das net zoiets als zeggen; I trip, fell and landed on his dick

ja maar wat versta je onder vreemd gaan seks of ookal zoenen???.........want als je aan de drugs zit en je ben vet waus heb je welis een knuffelbui....kzeg nie dat t goed is maar kan voor een onschuldige zoen wel begrip hebben moet alleen nie vaak gebeuren.........als t elk weekend gebeurd ja leg dan je grens ff beter of anders opzouten :D
Waarschuw beheerder
zeker geen excuus! je bent noooit zo ver vd wereld dat je niet meer weet dat je een vriend of vriendin zou hebben..

en anders is er iets goed mis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEN' op woensdag 19 juli 2006 om 11:13:
zeker geen excuus! je bent noooit zo ver vd wereld dat je niet meer weet dat je een vriend of vriendin zou hebben..

en anders is er iets goed mis

mee eens.......maar toch wat verstaat iedereen hier onder vreemdgaan??? dat vind ik toch echt als je ook seks heb of dat een zoen meer betekenis heeft

Waarschuw beheerder
OT, NEE, maar kan zeker wel erg lekker zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 10:41:
ja maar wat versta je onder vreemd gaan seks of ookal zoenen???

Zoenen ook. Je hoeft een ander niet te zoenen vind ik.
En dan al helemaal niet als excuus drugs of drank, dan moet je of leren jezelf onder controle houden of gewoon geen relatie beginnen (Y)
Tenzij je partner het wel goed vind dan, maar dat is ieder voor zich.
Voormij sowieso al geen persoon die zichzelf niet onder controle kan houden dus dat scheelt B)
Waarschuw beheerder
donateur
NOPE

begin dan geen relatie
Waarschuw beheerder
natuurlijk is dat geen excuus.
Stel dat je in nuchtere toestand bedenkt dat je wel eens vreemd zou willen gaan. Vervolgens zuip je je helemaal klem om vreemd te gaan. En dan zeg je later tegen je vriend/vriendin "ja sorry, maar ik was dronken".
Dat werkt zo natuurlijk niet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op woensdag 19 juli 2006 om 11:35:
Dat werkt zo natuurlijk niet

idd,zo werkt dat niet....vreemdgaan moet je wel spontaan doen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op woensdag 19 juli 2006 om 11:35:
natuurlijk is dat geen excuus.
Stel dat je in nuchtere toestand bedenkt dat je wel eens vreemd zou willen gaan. Vervolgens zuip je je helemaal klem om vreemd te gaan. En dan zeg je later tegen je vriend/vriendin "ja sorry, maar ik was dronken".
Dat werkt zo natuurlijk niet

nee zo bedoel ik t nie............hangt van je relatie denk ik idd af...........naja ben gelukkig al twee jaar vrijgezel dus hoef er niet over na te denken maar ik denk als het 1 x gebeurd dat je met iemand zoent zonder dat het de bedoeling was t nie zo heel erg is kijk bij een tweede x is t gelijk klaar......maja ieder zn eigen opvatting en hangt van de persoon af als ze het eerlijk zeggen en hebben dr echt spijt van...merk je gauw genoeg hoe het zit....

Waarschuw beheerder
Er is geen excuus voor vreemdgaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:39:
idd,zo werkt dat niet....vreemdgaan moet je wel spontaan doen

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 19 juli 2006 om 11:43:

pcies(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 19 juli 2006 om 11:43:

Waarschuw beheerder

Gelijk heb je anders zou het wel heel makkelijk zijn legaal vreemd te gaan, als dat al kan :S
Waarschuw beheerder
Een excuus om iemand kapot te schoppen na het vreemdgaan dan weer wel... :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op woensdag 19 juli 2006 om 18:28:
Een excuus om iemand kapot te schoppen na het vreemdgaan dan weer wel... :yes:

Die inspanning zou hij dan niet eens meer waard zijn B)

Waarschuw beheerder
donateur
ga lekker vreemd als je dat wil, met of zonder alcohol, als je je maar eerst netjes voorsteld hihihi...;-)

Waarschuw beheerder
zeker niet je denkt maar na voor je die troep naar binnen gooit of giet

Artiest Scope DJ
Waarschuw beheerder
nope, (verdovende) middelen zijn nooit n excuus (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:30:
ga lekker vreemd als je dat wil, met of zonder alcohol, als je je maar eerst netjes voorsteld hihihi

...maar tinkebell, je kent me toch nog wel, ik ben het, Rob de beftekkel......wel jammer, nou kunnen we nooit meer vreemdgaan ;p (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 07:16:
maar tinkebell, je kent me toch nog wel, ik ben het, Rob de beftekkel......

ik ken je toch schatje....en dan is t geen vreemdgaan.....;-) dan noemen ze het....'genieten'.... (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er is idd geen excuus voor vreemdgaan vind ik..
het kan best zijn dat je met alcohol sneller iets doet waarvan je het eigenlijk niet wilt.. maar ik vind dat je met alles wat je doet je hoofd erbij moet houden en dus ook niet Hoeft vreemdtegaan, als je het ook egt niet wil doe je het tog ook niet !

Waarschuw beheerder
nee er is geen excuus voor.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij ook geen excuus..Je kiest er zelf ook en je weet wat er gevolgen van kunnen zijn...
Waarschuw beheerder
Alleen als het een combinatie is van drank en drugs...dan mag het :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 21:59:
Nee, vind t t zelfde als met drank naar huis toe rijden je weet hoe je thuis moet komen en waar je huis staat, dus je weet ook wel wat je doet.

10-0!!!!!
Is absoluut geen excuus! Als je weet dat je zo op drank en drugs reageerd vind ik het knap triest dat het nog gebruikt wordt!!
En idd, je weet echt nog wel ergens wat je doet, je hebt altijd zelf de keus!
Dus als het gebeurt... DUMPEN!
donateur
Totaal geen excuus! Ik ben het er wel mee eens dat het makkelijker is om vreemd te gaan als je dronken/stoned/vaag/whatever bent, maar als je dat van jezelf weet dan moet je er sowieso voor zorgen dat je niet in zo'n situatie terecht komt! Je bent nog altijd de baas over je eigen lijf!
Waarschuw beheerder
Er is nooit een excuus voor vreemdgaan. Misschien een uitleg maar geen excuus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van The Burglar op maandag 24 juli 2006 om 01:28:
Er is nooit een excuus voor vreemdgaan.

en das een mening die ik voor 200% met je deel :jaja:

Waarschuw beheerder

tuurlijk kan dat niet je kunt de drank of de drugs niet de schuld ervan geven
het is altijd nog je eigen schuld