vertel??
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!
geen excuus valt nooit goed te praten kan me wel voorstellen dat als je vet waus ben je soms iemand kust kan gebeuren toch??????(kzeg nie dat t goed is) maar dat je verder gaat nee totaal geen excuus voor en je weet waar je dan mee bezig ben........
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!
heb sowieso al een hekel aan lui die niet weten hoe ver ze kunnen gaan met drank
En om het vervolgens ook nog als excuus te gebruiken nee...
Das net zoiets als zeggen; I trip, fell and landed on his dick
zeker geen excuus! je bent noooit zo ver vd wereld dat je niet meer weet dat je een vriend of vriendin zou hebben..
en anders is er iets goed mis
ja maar wat versta je onder vreemd gaan seks of ookal zoenen???
Dat werkt zo natuurlijk niet
natuurlijk is dat geen excuus.
Stel dat je in nuchtere toestand bedenkt dat je wel eens vreemd zou willen gaan. Vervolgens zuip je je helemaal klem om vreemd te gaan. En dan zeg je later tegen je vriend/vriendin "ja sorry, maar ik was dronken".
Dat werkt zo natuurlijk niet
ik vind het absoluut niet kunnen!!!
Een excuus om iemand kapot te schoppen na het vreemdgaan dan weer wel...
Nee, vind t t zelfde als met drank naar huis toe rijden je weet hoe je thuis moet komen en waar je huis staat, dus je weet ook wel wat je doet.
Er is nooit een excuus voor vreemdgaan.