Vreemd gaan is en blijft vreemdgaan...
Alleen als het door mij komt dat hij te weinig aandacht heeft gekregen van mij en hij heeft het bij mij meerdere keren aangegeven en ik doe er niks mee, ben ik zelf wel medeschuldig eraan...
Voor vreemdgaan bestaat geen enkel excuus!!!
Hij heeft ook immers zijn bekkie bij dus hij zou het zelf aan kunnen geven…
Vind het alsnog een slap excuus om dan gelijk vreemd te gaan…
Praten zou een hele hoop schelen, denk ik…
Idd maar daarom zeg ik dat als hij meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat hij tekort aan aandacht van mij en al die vele keren luister ik daar niet naar en ik doe er niks mee, ben ik zelf ook wel schuldig erin....
nee.
Dan moet ie je maar dumpen.
Als iemand je niet kan geven wat jij wilt dan blijf je daar niet bij, of je gaat er ondanks dat voor. Maar niet ertussenin
Lekker makkelijk om dan te zeggen jij veranderd er niets aan dus dan ga ik het wel ergens anders halen. Haal dan alles ergens anders vandaan
Lekker makkelijk om dan te zeggen jij veranderd er niets aan dus dan ga ik het wel ergens anders halen. Haal dan alles ergens anders vandaan
Ik bedoel alleen maar dat er in zo'n situatie 2 mensen fout zijn! Vreemdgaan is nooit goed te praten en beter is dan idd om de relatie te beeindigen, daar ben ik het zeker mee eens...
je hebt gelijk hoor, maar mensen zijn niet van steen, metaal o.i.d., menselijk vlees is zwak, zeker in tijden als je je ongelukkig voelt, niemand gaat het leven door zonder fouten te maken
Ik zou niet kunnen vergeven denk ik
Voor vreemdgaan bestaat geen enkel excuus!!!
eg nie
hey pikkie ja met mij is alles oke en met jou
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!
ik vind het absoluut niet kunnen!!!
met druks wel. daar kan je soms zo verschrikkelijk geil van worden