Partyflock

Forumonderwerp · 795652
Waarschuw beheerder
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

ik vind het absoluut niet kunnen!!!
Waarschuw beheerder
heerlijk vreemd gaan blijft altijd spannend hahaha
Waarschuw beheerder
Nee, vind het geen excuus! Moet je maar aan denken voordat je drinkt.
Waarschuw beheerder
nee vreemdgaan is vreemdgaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ZBG]Stacey (L) op dinsdag 19 juli 2005 om 14:28:
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

mee eens
neem dan een open relatie
Waarschuw beheerder

tis net zon goed excuus als elk ander excuus.

een excuus is vaak gewoon een poging om je ergens achter te verschuilen zofdta je niet de volle verantwoording hoeft te nemen . .

ik wast niet . . t was de drugs ! .. :p
foei , stoute drugs !

Waarschuw beheerder
nee zekers niet.moet niet kunnen aleen hebben veel mensen wel dat verhaal te vertellen.jammer.als je vreemd wil gaan begin dan geen relatie toch.
Waarschuw beheerder
lekker makkelijk idd haha,kees je hebt helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
mjah..prima excuus:D
Waarschuw beheerder

NEE DAS GEEN EXCUUS!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van john1979 op dinsdag 14 februari 2006 om 22:50:
heerlijk vreemd gaan blijft altijd spannend hahaha

tssssssssss, domme opmerking..ben ik blij dat ik een normale vriend heb..en niet eentje die er zo over denkt :S
Waarschuw beheerder
tis geen excuus, maar je doet het wel sneller denk ik.
Waarschuw beheerder
Nee ik vind het geen excuus...

ondanks dat je wat gebruikt heb of wat op heb lijkt mij dat je altijd weet dat je een vriend of vriendin heb...

Als mijn vriend dat doet weet hij gelijk dat het uit is...

Dat is mijn mening!

Waarschuw beheerder
:no: geen excuus
Waarschuw beheerder
alcohol en drugs maakt je minder toerekeningsvatbaar.. maar dat neemt niet de ernst van de dingen die je doet weg... het helpt mss een beetje bij het begrijpen waarom.. maar ik vind het geen excuus. bedoel vreemd gaan is nog steeds vreemdgaan...

Waarschuw beheerder
tuurlijk is dat geen excuus, je hebt misschien dan meer de neiging om het te doen maar je weet heus nog wel wat je doet...
Artiest Timo-T
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 22:04:
tuurlijk is dat geen excuus, je hebt misschien dan meer de neiging om het te doen maar je weet heus nog wel wat je doet...

en ook al zou je het niet meer weten, dan weetje
van te voren dat als je zat/stoned bent, je niet
meer weet wat je doet, dus laat je het niet zo ver komen..

lijkt mij:\
Waarschuw beheerder
:no: eerder triest :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) Bonny (k) op dinsdag 21 februari 2006 om 23:23:
eerder triest

:jaja:
Waarschuw beheerder
:no::no::no::no::no: nee!!! :no::no::no::no::no:

Waarschuw beheerder
Voor vreemdgaan bestaat er geen excuus!
Waarschuw beheerder
donateur
excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

nee geen excuus :nee:
Waarschuw beheerder
donateur

Geen excuus, moeten ze bij mij niet mee aankomen... :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor meisjes vind ik het wel een excuus..!!
Waarschuw beheerder
donateur

ik vind het ook absoluut niet kunnen. Diep van binnen had je het dan altijd gewild en de drugs/alcohol zorgde net voor dat extra duwtje. Maar dat is iig mijn meningO:)

Waarschuw beheerder
als je jezelf met genoeg drank op niet onder controle kunt houden, moet je stoppen bij je grens, klaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 02:43:
als je jezelf met genoeg drank op niet onder controle kunt houden, moet je stoppen bij je grens, klaar

d8 ze maar allemaal zo (Y)
Waarschuw beheerder
Er zit een heel groot verschil tussen vreemdgaan nuchter of onder invloed van alcohol.

Als ik te veel alcohol drink ben ik in staat om dingen te doen die ik vanuit mijn eigen verstand nooit zou doen en vaak zelfs niet eens meer kan herinneren. Heel gevaarlijk dus.
Met drugs daarintegen heb ik mezelf wel onder controle.

Het is natuurlijk geen excuus, maar niet vergelijken met als zoiets gebeurt met je volle verstand.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feestexpeditie Robinson B-) op woensdag 22 februari 2006 om 03:04:
houden zo !!

:cheer:

Uitspraak van BobbyR/dam op woensdag 22 februari 2006 om 03:21:
Als ik te veel alcohol drink ben ik in staat om dingen te doen die ik vanuit mijn eigen verstand nooit zou doen en vaak zelfs niet eens meer kan herinneren. Heel gevaarlijk dus.

dus wat wil dat zeggen, als je slim bent drink je dus niet zoveel dat het je gebeuren kan.

Met drugs daarintegen heb ik mezelf wel onder controle.

wat je ook doet, je moet jezelf onder controle houden, en niet met kut smoesjes komen achteraf.

weet je dat je mogelijk een verkeerde stap kunt zetten, moet je alles laten wat dat bevorderen kan.

vreemd gaan is vreemd gaan, daar zit voor mij geen verschil in, wel de manier waarop.

Het is natuurlijk geen excuus, maar niet vergelijken met als zoiets gebeurt met je volle verstand.

en dat is ook maar een smoes, de toestand zal me worst zijn, als het je gebeurt ben je de lul
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 03:42:
en dat is ook maar een smoes, de toestand zal me worst zijn, als het je gebeurt ben je de lul

letterlijk en figuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, als je vreemdgaat moet je elk lam excuus proberen om het goed te lullen toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op woensdag 22 februari 2006 om 04:02:
letterlijk en figuurlijk

i'm your worst nightmaire

Uitspraak van Satanica op woensdag 22 februari 2006 om 04:06:
Tja, als je vreemdgaat moet je elk lam excuus proberen om het goed te lullen toch?

idd, misschien is iemand zo dom het te geloven
Waarschuw beheerder
Nee, geen smoes. Het valt nooit goed te praten maar er is wel een groot verschil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BobbyR/dam op woensdag 22 februari 2006 om 04:09:
Nee, geen smoes. Het valt nooit goed te praten maar er is wel een groot verschil.laatste aanpassing 22 februari 2006 04:12

dat zal best, maar it sucks , hoe dan ook, en is gewoon niet goed te praten, uit te lullen, en noem maar op
Waarschuw beheerder
Ja dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vind dat vreemd gaan met je volle verstand er gewoon veel zwaarder tegenover opweegt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BobbyR/dam op woensdag 22 februari 2006 om 04:22:
Ja dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vind dat vreemd gaan met je volle verstand er gewoon veel zwaarder tegenover opweegt.

vind ik niet
tenslotte gaat het niet om de toestand
maar om wat je gedaan hebt

in welke zin dan ook, bij mij is het onvergeefbaar, en zal ik niet anders kijken omdat men bezopen was.

tenslotte had je niet over je grens hoeven te gaan, als je zelf weet hoe dat op je uit gaat werken, dus het feit dat je weet wat kan gebeuren en je door zuipt, vind ik misschien nog wel erger als ''nuchter'' vreemd gaan
Waarschuw beheerder
Ik voel mijn grens niet aan met alcohol en ik weet ook niet of het gebeurt is want ik herinner me er dan niets meer de volgende dag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BobbyR/dam op woensdag 22 februari 2006 om 04:37:
Ik voel mijn grens niet aan met alcohol en ik weet ook niet of het gebeurt is want ik herinner me er dan niets meer de volgende dag.

Geboortedatum: 18 december 1979

Na al die tijd nog steeds niet???
Damn, ik kwam er al achter toen ik 16 was geworden
Waarschuw beheerder
Ik ben daar ook al lang achter maar kan toch niks mee veranderen

Waarschuw beheerder
donateur
:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BobbyR/dam op woensdag 22 februari 2006 om 04:37:

dan moet je je schamen als je dat niet eens meer weet

Waarschuw beheerder
nee vind ik niet, vind het de grootste kutsmoes die er is.. ja sorry ik was te kort..
Je was er zelf bij met je verstand!!
Waarschuw beheerder
je hebt het allemaal zelf in de hand

Waarschuw beheerder
Neeee geen excuus :[ Hoe dom kun je zijn! Als je alcohol op hebt of drugs weet je nog wel wat je doet hoor O:) (tenminste ik)
Waarschuw beheerder

Geen excuus
Waarschuw beheerder
is geen excuus :no:

Waarschuw beheerder
Als je van te voren weet dat je het niet meer trekt met je vriend/vriendin maak het dan eerst uit voor je iets doet. Ik en mijn vriendin hebben het er weleens over,en mocht ik of zij het gevoel hebben dat het niet meer gaat, ga dan niet eerst vreemd maar maak het gewoon uit.