Partyflock

Forumonderwerp · 795500

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel betaal jij voor gas/licht en voor hoeveel personen is dat en voor wat voor soort woning?

Wij zijn door de Eneco vanwege de vorige bewoners eerst op 220 euro p.m gezet..dat is natuurlijk veels te hoog,zeker omdat we overdag allebei werken..

Om een beetje te vergelijken met jullie antwoorden hoop ik op een nieuw/beter passend maandbedrag te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 9 augustus 2005 om 09:45:
Ze betalen het in ieder geval nog terug, want ik denk dat niemand narekent hoeveel die precies moet terug krijgen!

ik wel dus. kreeg vorig jaar een eindafrekening, of ik ff 193 euro bij wilde betalen. Heb 'm terug gestuurd, dat ze maar eens opnieuw gaan rekenen want hier klopte m.i.z. geen zak van (had 'm vergeleken met die van het jaar ervoor). 2e afrekening: 130 euro terug te ontvangen (wel 3 maanden op moeten wachten maar oke (was dus bij essent)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ik bedoel dus 7, 50 aan Essent ja :D

En 36,- aan de NRE

Het water zit in mijn huur/servicekosten.

Lekker laag dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 12:23:
ik wel dus. kreeg vorig jaar een eindafrekening, of ik ff 193 euro bij wilde betalen. Heb 'm terug gestuurd, dat ze maar eens opnieuw gaan rekenen want hier klopte m.i.z. geen zak van (had 'm vergeleken met die van het jaar ervoor). 2e afrekening: 130 euro terug te ontvangen (wel 3 maanden op moeten wachten maar oke (was dus bij essent)laatste aanpassing 9 augustus 2005 12:24

Dit jaar zijn de energiekosten wel omhoog gegaan he, dus kan je hem niet meer met vorig jaar vergelijken ;-)
Stroom is dus duurder geworden

Waarschuw beheerder
44 euri's in de maand!
maar dan let ik wel op de lampjes:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:20:
Dit jaar zijn de energiekosten wel omhoog gegaan he, dus kan je hem niet meer met vorig jaar vergelijken
Stroom is dus duurder geworden

i know :( maar heb nu gelukkig niks meer met essent te maken en de afrekeningen van de huidige leverancier zijn al een stuk duidelijker, maar goed aan de prijzen is niks te doen helaas

Waarschuw beheerder
Ik betaal zo'n 90 euro per maand. Sinds kort van greenchoice. Al heb ik daar nog wel een beetje twijfels over, want ze hadden wel erg mooie praatjes.

Mensen die ook bij Greenchoice zijn..bevalt het jullie?
Waarschuw beheerder
donateur
Nuon €40,- p/m Eneco €26,-p/m en water €46,- per 3 maanden.

Heb een 4 kamer flat, heb alleen het voordeel dat m'n stookkosten bij de servicekosten zitten, dus dat scheelt een hoop :D
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet precies, maar ik geloof gas-water-licht-i-net alles bij elkaar zo'n 200 euro.
En dat is voor een eengezins woning (met nog enkel glas) voor 2 personen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de eindnota 77 Euri
Na de eindafrekening nu 90 Euri

Waarschuw beheerder
€120,- of zo.
Waarschuw beheerder
donateur
ik betaal 104 euro per maand :/
alleen voor gas en energie:s
water zit bij me huur inbegrepen.
Waarschuw beheerder
voor de nuon ben ik per maand 128 kwijt en voor vitens 82,33 per maand....

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn voorschot is aangepast :@

102 euro per maand aan Essent en 45 per 3 maanden aan brabant water
Waarschuw beheerder
Pffff, ik vind het way too high wat wij moeten betalen :cry:

165 euro voor gas en elektra p/m :(

Water 60 euro per 3 maanden

Wij zijn met 2,5 personen, eensgezinswoning met 3 slaapkamers...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zullen veel mensen nog raar staan te kijken als ze de eindafrekening krijgen.
Ik kreeg ieder jaar 200 euro terug, ben niets anders gaan leven ofzo, maar mocht wel even 400 euro bij betalen :S:S:S toen ik mijn jaarnota kreeg ivm verhuizing.....

ik betaalde EUR 120,- p.m voor ongeveer 60m2, 1-pers, overdag werkend, weekenden vaak weg.

Waarschuw beheerder
Wij betalen voor 2 volwassenen en 1 kind voor gas/elektra/cai bij de cogas 205.00 euries p.m. Wij waren verhoogd van 140.00 naar 205.00, daar wordt ik nog steeds even helemaal niet goed van. Een eengezinswoning.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn God zeg wat betalen jullie veel?
Ik betaal kleine 100 per maand voor ga licht en water, 3 personen.
Heb dan ook geen droger, waterbed of vriezer want dat vreet stroom.
Wel een super geisoleerd huis en overdag als we niet thuis zijn en s'nachts staat de verwarming op 18.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook echt veel hoor :o
Waarschuw beheerder
90 euro per maand geloof ik
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt te duur in verhouding met de rest van de rekeningen van het huis.

Waarschuw beheerder
donateur
Hier heb ik niet eens een eigen thermostaat, dus heb ik mijn eigen verbruik niet echt in de hand...40 euro voorschot per maand voor alleen de verwarming %)

lekker wonen met die oudjes om je heen die flink stoken :@

Waarschuw beheerder
donateur
bekende van mij stond op 45 euro en moest in 1x ongeveer 1000 euro bijbetalen :o
Waarschuw beheerder
Dan heeft ie waarschijnlijk iets niet goed bijgehouden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
45 euro was denk ik gewoon te weinig..en dat klopt ook wel als ik jullie bedragen hier zie staan
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat je voor een huis/appartement/kamer hebt.

Waarschuw beheerder
Ik moest dit jaar € 100,- bij betalen de maandelijkse rekening is nu € 182,-
Dat is voor een vrijdtaande eengezinswoning met 2 personen. We hebben nu een nieuwe combi ketel dus hoop volgend jaar terug te krijgen en minder te gaan betalen.

Succes!!!

Waarschuw beheerder
donateur
da phool hun hebben best een groot huis met een paar verdiepingen.
Waarschuw beheerder
Dan is 45€ wel weinig inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
ik betaald 125 euro voor 2 personen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 11:22:
Mijn God zeg wat betalen jullie veel?
Ik betaal kleine 100 per maand voor ga licht en water, 3 personen.

Het is niet wat je per maand moet betalen aan je leverancier.
Het is wat de prijzen voor stroom op het moment zijn (want deze schommelen nogal) en wat je verbruikt! Dus ook al betaal je dat per maand, kan je aan het einde van het jaar nog bij moeten betalen... :S
Waarschuw beheerder
ik houd nu mijn verbruik goed bij en heb een bestand gemaakt waar ik die in verwerk samen met de tarieven.
Zo zie ik precies wat ik verbruik icl belastingen etc en wat ik dus per maand moet betalen.
Nu zit ik ongeveer aan de EUR 75,- p.m (ik betaal EUR 100,- p.m aan eneco)

Ik heb ongeveer 60m2 woning voor mij alleen. Werk overdag en ben de avonden regelmatig weg. Daarbij zit ik in de weekenden vaak in het buitenland bij mijn vriend. Ik heb wel een droger, maar verder geen extreem stroomvretende aparaten.... Mijn warmte kosten zitten in mijn huur.
Overigens maak ik voor mijn wekelijkse wasjes gebruik van het avondtarief welke goedkoper is :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een vriendin die in haar eentje in een klein flatje woont..ze werkt fulltime en betaalt 80 euro per maand..

je zou zeggen dat dat veel is of gewoon precies goed maar in ieder geval niet TE WEINIG

maar....ze kreeg deze week te horen van Eneco dat ze 1260 euro bij moet betalen..!!!

hoe kan dat ????????ik vind dat raar hoor,zeker omdat ze veel werkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het kan zijn dat je begin standen of eind standen niet overeen komen met de standen van je netbeheerder. Het kan ook geschatte standen zijn in dat geval moet je bij je netbeheerder een correctie aanvragen.

Bij eneco zit je op leveranciersmodel dat wil zeggen dat je netwerkkosten en je leveringskosten op 1 factuur zit. Bij een bedrijf zoals bijv. Oxxio werken ze met netbeheerders model dat wil zeggen levering gaat via oxxio de rest gaat via E-netbeheer / Continuon etc. het ligt er aan welk gebied je zit.

Waarschuw beheerder
donateur
weer wat geleerd b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:10:
....ze kreeg deze week te horen van Eneco dat ze 1260 euro bij moet betalen..!!!

Dat kan toch niet waar wezen, wat veel

Waarschuw beheerder
donateur
ze betaalde 80 euro,blijkbaar verbruikte ze 180 euro per maand,daar is ze nu ook opgezet!
en haar huur is 300 euro,kan je nagaan,scheelt niet eens veel met de eneco kosten :/

en andere vriendin stond op 130 euro pm en moest ca 900 euro bij betalen...zij woont in diezelfde flat,misschien ligt het er ook aan dat het allemaal slecht geisoleerd is enzo en beetje oude troep allemaal.Geen cv bijv

Waarschuw beheerder
donateur
40 euro bij de nuon,woon in me uppie in een 3 kamerwoning
Waarschuw beheerder
donateur
160 pm ofzo
echt veel :[
2 personen.. flatje
vooral veel geld kwijt aan de gaskachel terwijl we t nieteens zo warm stoken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga het gewoon een jaar met 100 pm doen en dan zie ik vanzelf wel of het te laag was,dan betaal ik maar 1x ff bij ofzo..

Waarschuw beheerder
150 euro, eensgezinswoning op een hoek. cv, geen droger, geen afwasmachine.

Waarschuw beheerder
Heb een appartement gehuurd van een particulier en betaal 60 Euri's per maand aan gas, water en elektriciteit..

Mij hoor je niet klagen, als ik wil douche ik een uur per dag en niemand die er over klaagt :D

Waarschuw beheerder
2 kamerapp 75m2, 1 pers

65 euro eneco (koud water en electra)
60 euro stadsverwaming (warm water en verwarming)

heb nog nooit een afrekening gehad dus dat is effe afwachten
Waarschuw beheerder
Ik betaal rond de 75,- per maand. Woon alleen in appartementje :)
Waarschuw beheerder
voor degene die teveel betalen misschien handig om over te gaan stappen naar andere leverancier..

Nuon, Essent en NRE zijn 1 van de duurste leveranciers in NL
ONS is da duurste zover bekend op vaste tarieven.
Greenchoice zijn oplichters vraag je alleen stroom krijg je ook gas terwijl je dat niet wilt voor TE VEEL!!

Tsja en OXXIO ha ja daar werk ik deels voor dus....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op maandag 21 november 2005 om 10:08:
Ik betaal rond de 75,- per maand

En krijg dit jaar nog €40,- terug ook :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd :cheer: ;)
(Y) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja en OXXIO ha ja daar werk ik deels voor dus....

Kan aan mij liggen maar OXXIO is volgens mij ook niet helemaal zuiver.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
116,80 aan nuon

en 72 euro eens in de 3 maanden voor water