Partyflock

Forumonderwerp · 795500

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel betaal jij voor gas/licht en voor hoeveel personen is dat en voor wat voor soort woning?

Wij zijn door de Eneco vanwege de vorige bewoners eerst op 220 euro p.m gezet..dat is natuurlijk veels te hoog,zeker omdat we overdag allebei werken..

Om een beetje te vergelijken met jullie antwoorden hoop ik op een nieuw/beter passend maandbedrag te komen

Waarschuw beheerder
248 euro elke maand aan het nuon betalen,klopt niks van natuurlijk maar moet het maar betalen anders komt de gezellige nuon medewerker die alles afsluit

Waarschuw beheerder
donateur
als er niks van klopt,kan je het toch verlagen lijkt mij ?
Waarschuw beheerder
donateur
Verlagen doen ze alleen als ze echt denken dat jij minder gebruikt. Bij mij deden ze het ook niet omdat ze niet geloofde dat ik alleen woonde :S Kreeg aan het einde van het jaar.... waar ik er maar 6 maanden van heb gewoon gewoon 700 euro terug. Dus meer dan 100 euro per maand teveel betaald. Nu betaal ik 110 euro per maand. Dat is normaal.
Waarschuw beheerder
Ik was voor een 3 kamer appartementje 100 euro per maand kwijt.
Overdag werk ik dan!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mijn vriend heeft gebeld net,hij heeft 80 euro gezegd,maar dat wilde ze inderdaad ook niet!
Toen is het 100 geworden per maand en ik denk dat het wel aardig kan kloppen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 22:33:
Eneco

Eneco probeerder dat ook met mij, maar ik ben er mooi nie ingetrapt. Nu zit ik bij Greenchoice, groene stroom voor 59 eurootjes per maand!!

Waarschuw beheerder
Wij betalen voor electra en gas 118 euro in de maand, zitten bij de nuon en wonen in een eensgezinswoning zonder zolder.
Hebben trouwens alleen maar gezeik met de nuon dus wil eigenlijk wel overstappen naar een andere maatschappij maar zou echt niet weten welke.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 18:20:
Eneco probeerder dat ook met mij, maar ik ben er mooi nie ingetrapt. Nu zit ik bij Greenchoice, groene stroom voor 59 eurootjes per maand!!

Je kan toch nu kiezen, omdat die markt is vrijgegeven.
Of kan dat nog niet?

Ik heb altijd eneco gehad en vond het wel prima, kreeg altijd met de eind afrekening ongeveer 2 a 3 maanden terug :D

Waarschuw beheerder
donateur
en wanneer is dat eigenlijk dat je je geld terug krijgt (of moet bij betalen ) ??

Een jaar nadat je er in bent gegaan of bijv per 1 januari of..??
Waarschuw beheerder
Woon thuis maar mams betaald 199 p.m.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:27:
en wanneer is dat eigenlijk dat je je geld terug krijgt (of moet bij betalen ) ??

Bij mij was dat altijd rond november/december.
Ik ben ooit in mei in mijn woning gegaan, dus dat heeft er niet zoveel mee te maken denk ik....

Misschien einde jaar ofzo?

Waarschuw beheerder
tering 50 m2 voor mezelf a 270 euro. ik word zwaar gelicht als ik het zo lees.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 07:11:
tering 50 m2 voor mezelf a 270 euro. ik word zwaar gelicht als ik het zo lees

Het is ook maar net hoe veel stroom je apparaten verbruiken. Je kan zo energie besparende apparaten hebben, maar ook stroomvreters. Dan ligt het er ook maar net aan of je veel weg bent (werk etc) en of je het misschien snel koud hebt...dan stook je weer meer.
Ook enkele of dubbele beglazing kan uit maken enz...enz....

Maar goed ook al betaal je teveel, beter dan dat je aan het einde van het jaar een naslag krijgt en nog even kan betalen. Nu krijg je misschien wel heel veel terug! (mooi gespaart dan ;) )

Waarschuw beheerder
45 E per maand aan elektra bij greenchoice
Voor gas, ik betaal dat mee in mijn servicekosten aan VVE. Ik dacht dat dat rond de 60 euro per maand zat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij betalen 170 euro. voor gas en licht, zitten geloof ik nog wat andere dingen bij, maar precies weet ik het niet..

we krijgen elk jaar een beetje terug, ik heb t expres iets hoger gezet, als je dan wat terug krijgt is dat een extraatje:D

Waarschuw beheerder
2 personen, 99 euro per maand...huurwoning

Waarschuw beheerder
donateur
80 Euro, 3 volwassenen.
Super geisoleerde woning, voordeel in de winter nadeel in de zomer.
Geen wasdroger of waterbed want die vreten stroom.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 07:11:
tering 50 m2 voor mezelf a 270 euro. ik word zwaar gelicht als ik het zo lees.

Wordt je niet getapt?
Waarschuw beheerder
nix..zit inclusief!

Waarschuw beheerder
Mijn vriend en ik betaalde toen we hier kwamen wonen in januari € 180,- p.m. Vonden we erg veel, het is een 3 kamer app. maar oké.. vanaf mei kregen we van Eneco een nieuwe rekening.. we zijn op € 120,- p.m. gezet..
Ze zijn bang dat ze aan het einde van het jaar teveel terug moeten betalen denk ik..

Energiebedrijven zijn een DRAMA... :jaja:
Waarschuw beheerder
wij betalen 100 euro,woon in een flat.
wat betalen jullie dan aan water?
ik zie hier wel erg lage bedragen staan.

Waarschuw beheerder
donateur
ja hoeveel is water eigenlijk ??

daar heb ik ook geen idee van..

wij hadden 11 euro,maar dat is omdat er nog niet woont..
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke nu 35 euro per 3 maanden aan water
Waarschuw beheerder
wat weinig,ik betaal 75 euro per maand..

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ma zegt dat zij 150 euro per 3 maanden heeft..heb het even gevraagd
Waarschuw beheerder
Ik betaal 75 euro aan gas water en licht per maand. Zit offcieel inclusief in de huur.
Waarschuw beheerder
Bij mij zit het ook incl.in de huur

woon in een studentenhuis

Waarschuw beheerder
donateur
wij betalen 175 euro per maand voor 4 personen in eensgezinswonig

Waarschuw beheerder
150 Pleuro
2personen
eengezins woning

Kreeg van de week ff een rekening van mn gemeente
Afvalstoffenheffing voor 3 maand 100€ :S
FF de grijze leeg laten gooien kost €6,50 per keer

Moet denk ik maar zorgen dat we 1 van beton krijgen, kan de fik dr in :P

Waarschuw beheerder
donateur
o ja dat heb je ook nog..gemeentebelastingen :frusty:
Waarschuw beheerder
heb alles inclusief voor een vaste prijs. super !

Waarschuw beheerder
donateur
En wat is die vaste prijs dan...

Waarschuw beheerder
Ik woon voor 115 euro inclusief gas , water licht :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My Pride - 18+ op vrijdag 22 juli 2005 om 14:48:
eneco is kut woon er al 8 maanden niet meer en krijg nog steeds facturen elke maad

eneco is zeker een kutbedrijf! heb ik heb er in het begin al gelijk gezeik mee gehad! ik moest eerst 180 euro betalen.. en zit nu op 130 maar heb zo'n vaag vermoeden dat dit ook teveel is! maar goed zou lekker zijn als ik wat terug krijg aan het einde van 't jaar 8)
Waarschuw beheerder
Betaal nu 60 p/m voor een 2 kamerflatje, 50 vierkante meter, alleen.

Toen ik hier kwam wonen, wilden ze het op 150 zetten :s Toen het zelf terug laten zetten naar 80. En toen ik na een jaar hier wonen, nog lager zat. Hoop geld terug gehad en is het door hun naar 60 gezet.

Zit bij de Nuon.

Waarschuw beheerder
donateur
60 is wel laag vergeleken met de rest,je hebt geluk (Y)
Wij hebben zo te zien ook geluk dat ze hem op 100 willen zitten voor met zijn 2-en voor eengezinswoning.(is van de week geregeld)
Nu hopen dat we niet teveel moeten bijbetalen 8)

Maar ik zit echt te wachten op dat je je geld terugkrijgt wat je dit jaar teveel betaald hebt,wij krijgen bijna alles terug dit keer..weet alleen niet wanneer het komt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik betaal in de maand 350 euri huur en dat is inclusief gas water en licht

Waarschuw beheerder
Ik betaal voor gas 65 euries, licht 70 euries en water 36 euries :(
Dit is bij de Cogas, Essent en Vitens

Geen groene stroom oid, ben erg milieuonvriendelijk... en ik woon in een eengezinswoning.

Waarschuw beheerder
45 euro p/m gas en licht (groene stroom)RWE Obragas, betaalde bij essent het dubbele per maand, zelfde kutfirma als eneco
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
De NUON regelt die sjit bij mij, electriciteit en gas ( geloof ik ...;)) voor een kleine 160 eu in de maand, en dan water nog, dat valt mee, geloof rond de 50....;)
Toch een hoop centen voor wat stroom/gas en water...en gas gebruik ik alleen om me te douchen...( gas..warm water...) koken doe ik niet aan hiero....;) ( lees...kan ik niet...)
Mja....ik woon in een appartement....( 2 groooote kamers, zonder dubbel glasssss) en heb aardig wat apparatuur staan....( draaitafels, aantal versterkers, pc's, u name it...)

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nuon alleen al 140 euro per maand :( Erg veel geld, maar heb ook veel dingen met een stekker eraan :|

Waarschuw beheerder
donateur
45 euro p/m gas en licht (groene stroom)RWE Obragas, betaalde bij essent het dubbele per maand, zelfde kutfirma als eneco

Kan iedereen zomaar groene stroom nemen?
Heeft dat nog nadelen?
Want dat is de helft zo goedkoop inderdaad,dat wil ik ook wel..maar weet verder niks van groene stroom af..wie wel ?

Waarschuw beheerder
donateur
Bij Essent is groene stroom net zo duur als normale stroom.

Waarschuw beheerder
donateur
o dat heeft ook weinig nut dan :)

45 euro p/m gas en licht (groene stroom)RWE Obragas

Nog nooit van gehoord trouwens :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 23:02:
Ze zijn bang dat ze aan het einde van het jaar teveel terug moeten betalen denk ik..

Energiebedrijven zijn een DRAMA...

Ze betalen het in ieder geval nog terug, want ik denk dat niemand narekent hoeveel die precies moet terug krijgen!

Ik betaal liever te veel, dan te weinig. Het is altijd leuk geld terug te krijgen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Weer Essent : daar moet je het erg goed in de gaten houden dat je het terug krijgt, want die betalen idd liever ook niet terug :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My Pride - 18+ op vrijdag 22 juli 2005 om 14:48:
eneco is kut woon er al 8 maanden niet meer en krijg nog steeds facturen elke maad

Hoe kan dat nou? Dat gaat toch per adres, dan sturen ze die toch niet naar een nieuw adres....??
Of heb je toen je ging verhuizen niet de eind stand doorgegeven?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik hier net kwam wonen ben ik op de 80 euro per maand gezet geloof ik, en daar heb ik 500 euro van terug gekregen, ik betaal nu 17,50 per maand ofzo :9 Ik ben amper thuis, woon alleen in een appartement. En water zit bij mij bij de huur inbegrepen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
17,50 per maand aan gas en electriciteit %) dat ben ik alleen al kwijt aan de kabelverbinding :p

Waarschuw beheerder
donateur
17.50 :o zo laag heb ik het nog nooit gehoord :P