Partyflock

Forumonderwerp · 795039

Waarschuw beheerder
zeggen kerels nou nooit waar het op staat??? volgens mij durven ze dat niet ofzo...

of ken ik toevallig gewoon de verkeerde mensen :S

mannen communiceren niet!!! niet die ik ken tenminste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 18:28:
Mannen zeuren tenminste niet zoveel als vrouwen

Jij bent een vrouw naar me hart .

:woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 18:34:
Dus hij zegt wel waar het op staat

nee hij wil niet zeggen waarom... dat is het probleem... aangezien veel mannen dat niet willen zeggen omdat het dan te dicht bij hun gevoel komt ofzo :S
Waarschuw beheerder
ik zeg altijd wat ik denk of waar t op staat maar uiteindelijk word t toch altijd tegen me gebruikt.. dus in feite schiet je dr geen kloot mee op

Waarschuw beheerder
Een knappe vrouw met een goed stel hersens .
Die zie je niet vaak .
Waarschuw beheerder
donateur
vaak zeggen ze idd niet waar het op staat, omdat ze je geen pijn willen doen :\
Waarschuw beheerder
Wat wil je weten kom maar hier, ik haal m'n wijsheid uit m'n bier!!

dit is jouw levensmotto.. als je een normaal antwoordt wilt

geef hem bier als je wat weten wilt :bier:

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd wat ik denk of waar t op staat maar uiteindelijk word t toch altijd tegen me gebruikt.. dus in feite schiet je dr geen kloot mee op
Kan jezelf niet verwijten dat je niet niet hebt hebt gezegd.En duidelijkheid .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 18:38:
aangezien veel mannen dat niet willen zeggen omdat het dan te dicht bij hun gevoel komt ofzo :S

Ziedaar, was dat nou zo moeilijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je gaat door voor de keuken . ;-)

Waarschuw beheerder
Praten is zilver, zwijgen is goud o:)

Waarschuw beheerder
ben ik ff blij dat ik zilver draag :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:51:
of ken ik toevallig gewoon de verkeerde mensen

denk het wel :(
Waarschuw beheerder
al de 1039394849393202239 miljoenste topic, kansloos hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
WTF :S

Tjemig jullie vrouwen weten ook niet wat je wil..het stikt hier van dit soort topics en gek genoeg (of niet O:) ) zijn ze allemaal geopend door een vrouw..

Als je tegen een meisje zou zeggen dat je haar leuk vind zou ze je raar aankijken :yes: dus daarom doen we dat niet :no:

hebben we afgeleerd op de middelbare school :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: :S :S :S :S :S
denk toch eens na zeg... mannen dit mannen dat vrouwen dit vrouwen dat..als je het andere "geslacht" O:) niet bevalt wordt je toch lekker pot en homo.. al dat gezeur elke keer...
:S :S :S :/ :/ :/ :/

Waarschuw beheerder
donateur

wat ken jij dan voor mannen:S :vaag:
Waarschuw beheerder
we moeten allemaal toch iets te zeuren hebben anders is het leven ook niet leuk meer

Waarschuw beheerder
jij bent toch een supervrouw die moet daar toch goed tegen kunnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 19:18:

Heres to communication: Neuken?
Waarschuw beheerder
Vind ze juist wel duidelijker ze zeggen eerder waar het op staat en ze maken zich niet zo druk om kleine dingen..de ''meeste'' vrouwen roddele achter je rug om
mannen accepteren je eerder om wie je bent..Ga eigeluk alleen met mannen om en de vrouwen waar ik mee omga die zijn niet zo moeiluk :)

Waarschuw beheerder
Vind ze juist wel duidelijker ze zeggen eerder waar het op staat en ze maken zich niet zo druk om kleine dingen..de ''meeste'' vrouwen roddele achter je rug om
mannen accepteren je eerder om wie je bent..Ga eigeluk alleen met mannen om en de vrouwen waar ik mee omga die zijn niet zo moeiluk :)
je verdiend toch een compliment ...;-)

Waarschuw beheerder
tja ik heb ook alleen maar vrienden en maar 1 vriendin... maar ja de ene helft ervan die praat normaal en zodra er een probleem is met mij dan zwijgen ze als het graf... en dat vind ik raar. ben ik zo eng dan :S
Waarschuw beheerder
zijn we toch weer bij de gevoelens van een man he

Waarschuw beheerder
Jij kent dan misschien de verkeerde mensen...

Waarschuw beheerder
zeggen kerels nou nooit waar het op staat???

oke..........

volgens mij durven ze dat niet ofzo...

Wil je met me neuken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik juist wel, dat zal ook de rede zijn waarom ik het nooit lang volhoud met iemand..

maar laten we hopen dat ik daarom wel ooit mn vrouwtje zal tegenkomen

Waarschuw beheerder
zeggen kerels nou nooit waar het op staat??? volgens mij durven ze dat niet ofzo...

wil wel een beschuitje eten met je hoor

Waarschuw beheerder
:no: weglopers zijn het :yes:

Waarschuw beheerder
:no: inderdaad mannen zeggen nooit waar het op staat. Ze draaien overal omheen en zeggen vaak nooit wat hun dwars zit, maar doen gewoon in één keer vaag. Kom op wees een echte VENT en zeg waar het op staat! Er zijn maar weinig mannen die dat kunnen. Maar voor de mannen die het kunnen(Y) is veel beter, zo weet iemand ook hoe en wat en stopt een hele hoop onenigheden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 22:21:
inderdaad mannen zeggen nooit waar het op staat. Ze draaien overal omheen en zeggen vaak nooit wat hun dwars zit, maar doen gewoon in één keer vaag. Kom op wees een echte VENT en zeg waar het op staat! Er zijn maar weinig mannen die dat kunnen. Maar voor de mannen die het kunnen is veel beter, zo weet iemand ook hoe en wat en stopt een hele hoop onenigheden!

(Y) Mooi verwoord :yes: klopt nog als een bus ook :d

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nie alle mannen zeggen waar ut op staat of wat ze willen, als ik ut doe vinden ze me een bitch en soms gewoon stoer (ligt eran wat natuurlijk)

Waarschuw beheerder
Ik vind juist dat mannen wel zeggen waar het op staat; in tegenstelling tot de vrouwen.

Mannen zeggen gewoon: zullen we neuken?
Vrouwen zeggen niks die gaan vage hinten geven.

Als je vraagt: "help je ff met de afwas", krijg je ook duidelijk antwoord: nee, rot op, ik zit voetbal te kijken.

Om maar wat te noemen.
Ze zijn juist heel duidelijk.
(is mijn mening dan)

Waarschuw beheerder

EDIT*ze*EDIT zeggen ze het niet voor je eigen bestwil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 20:18:
wil wel een beschuitje eten met je hoor

dit bedoelen dus wat beschuitje eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op zondag 17 juli 2005 om 15:54:
dit bedoelen dus wat beschuitje eten

Je wilt toch niet zeggen, dat je niet weet wat een beschuitje eten inhoud :/

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 02:30:
Ik vind juist dat mannen wel zeggen waar het op staat; in tegenstelling tot de vrouwen.

het is idd zo dat mannen zeggen waar het op staat...
BEHALVE... als het over gevoelens gaat of een relatie uitmaken ofzo... (is mijn ervaring)

Waarschuw beheerder
Daar geef ik je gelijk in ;-)

Waarschuw beheerder
dank u

Waarschuw beheerder
Geen dank vond dat er wat dataverkeer moest zijn ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:09:
Geen dank vond dat er wat dataverkeer moest zijn

haha ok dan!

ennuh vin het trouwens wel een nadeel dat mannen wat dat betreft niet zeggen waar het opstaat... het zou het allemaal een stuk makkelijker maken namelijk!!!

Waarschuw beheerder
er moet verschil wezen he . Anders maakt het het allemaal zo simpel een beetje een uitdaging moet er wel wezen .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:15:
Anders maakt het het allemaal zo simpel een beetje een uitdaging moet er wel wezen .

ja maar als er nix meer valt uit te dagen heeft dat ook geen zin...als er dan duidelijkheid is, kan je weer wat anders uitdagen ;)

Waarschuw beheerder
mm vind ik niet . Ik vind het een uitdaging om duidelijk heid te krijgen . en daarvan uit het uit te bouwen ;-)

Waarschuw beheerder
nou ik doe er al geen moeite meer voor om duidelijkheid te krijgen... tegenwoordig trek ik men eigen conclusies! scheelt een hoop gedoe, zorgen etc...

Waarschuw beheerder
ja en nee . Als ik ergens aan begint vecht ik ervoor om dan de makkelijkste weg te kiezen " van lukt het niet dan niet" werkt bij mij niet.Maar als je er niet tegen klan dan moet je idd zo gaan denken .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meestal willen wijven over van die oersaaie en totaal niet interessante kutonderwerpen hebben.... daar heb ik geen zin in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:28:
ja en nee . Als ik ergens aan begint vecht ik ervoor om dan de makkelijkste weg te kiezen " van lukt het niet dan niet" werkt bij mij niet.Maar als je er niet tegen klan dan moet je idd zo gaan denken .

tja alst niet gaat, dan gaat het niet... dan kan je nog wel half jaar blijven sukkelen (wat ik bij veel mensen zie) maar op=op!

tuurlijk moet je wel beide je 100% hebben ingezet voor iets... maarja tegen je gevoelens kan je toch nix doen!
Waarschuw beheerder

ik denk dat dat het probleem is...

Waarschuw beheerder
nou als je altijd zegt waar het opstaat, dan ben je weer een lul het is ook nooit goed :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:56:
nou als je altijd zegt waar het opstaat, dan ben je weer een lul het is ook nooit goed

ik heb liever de harde waarheid... dat is in het begin misschein niet zo tof... maar op langer termijn alleen maar beter!!!