| Betreft: | lid: Slonsdale lid: |
houd niet van discotheken... maar het gras is altijd groener bij de buren... en gemert is niet om de hoek voor ons... waarschijnlijk vind jij iets helemaal te gek wat wij allang zat zijn....
Ik vind het doorsnee feest ook niet zo geweldig puur en alleen door de prijzen (ik ga ook nooit boven de rivieren naar een feest toe; dat is te ver en gewoon te duur (cola van 2,50 dikke vinger dus))
Time out was ik al beu toen ik 17 was
Als iets me niet bevalt en ik zeg daar iets over dan uit ik mijn mening door middel van kritiek te leveren.
Daar is niets verkeerds aan
maar als er wordt verzocht om dat niet te doen dan hou je je mond gewoon... zoiets heet respect voor de keus van een ander... je hoeft niet overal je mening over te geven.. hou het lekker voor je en verziek het niet voor een ander...
respect moet je verdienen en kan je niet afdwingen
maar als er wordt verzocht om dat niet te doen dan hou je je mond gewoon... zoiets heet respect voor de keus van een ander... je hoeft niet overal je mening over te geven.. hou het lekker voor je en verziek het niet voor een ander...
je vrienden begrijpen je zeker niet he huub... dat je hier je mening maar moet geven... zielig hoopje NIETS