Partyflock

Forumonderwerp · 794112

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
The Sneiterheadz - music contest 2

*alle stylen*
*geen bpm limiet*
*60 deelnemers*
*nieuwe samples*
*eindeloos veel plezier*
*eigen vocals*

het is nu eerst tijd voor de inschrijvingen :) de samples zullen eerdaags online komen.

stuur je pm laat wat van je horen de winnaar zal in de volgende contest in de jury komen.

link naar contest1: opgestart door Paraman
https://partyflock.nl/topic/778790

de deadline word 25 augustus

als je een pm stuurt ben je automatisch ingeschreven en zul je eerdaags een pm terugkrijgen met alle desbetreffende informatie en de link naar de samples :)
laatste aanpassing door een beheerder
vraagje: het gebruik van een speech synth, is da wel toegelate of ook ni?

alleen als je 1 van de leads uit de samplepack gebruikt als carrier op een vocoder.

bijv in reason kan dat.
er zijn nu 21 inschrijvingen :) we hebben nog niet gereageerd op de PB's zo kan ik namelijk makkelijk tellen en jullie de desbetreffende info sturen als iedereen is ingeschreven :)

de link naar de samples word niet in dit topic vrij gegeven ;) aldus alleen beschikbaar voor de deelnemers
dan zal ik wel gewoon men vocals zelf inspreke... ik heb namelijk zelf geen reason op men pc.

Artiest Vinnybunny
mag je de samples wel editen ? :P
uiteraard ;)
daar begin ik mee, resamplen, heel de boel verneuken en verkrachten tot ik van die noisy/experimental shit krijg ;)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
dan zal ik wel gewoon men vocals zelf inspreke

Juist! Dat doe ik zowiezo (bijna) altijd, een goede methode om je werk een persoonlijke uitstraling te geven, én je kan thematisch werken :)
laatste aanpassing
idd, alle ideeen die je in je kop hebt zitte kan je dan sowieso uitwerke...
wel beetje jammer chrono dat je (nog voordat we klaar zijn met beoordelen van deel 1,.. zonder overleg) er ineens met mijn idee vandoor gaat :[
Het idee bestond al een tijdje.
zie eerdere topics. Zoek op battle.
Maar dan doe je net of jouw naam erboven staat. :)

lijkt me leuk om mee te doen!
het gaat om het principe :p
wel beetje jammer chrono dat je (nog voordat we klaar zijn met beoordelen van deel 1,.. zonder overleg) er ineens met mijn idee vandoor gaat

het is niet jammer :D de inschrijvingen voor deel 2 gaan van start zodat we meteen van start kunnen als de beoordelingen klaar zijn voor contest 1. of had jij liever het topic willen starten :P

als paraman zijn beoordelingen klaar zijn en de winnaar is bekend dan zal deel 2 van start gaan en de samples zullen worden doorgegeven aan de deelnemers.

er zijn nu 22 deelnemers :) nog 38 plaatsen over
ff voor de duidelijkheid :D als je een pm stuurt ben je automatisch ingeschreven. deze pm word pas beandwoord als alle inschrijvingen binnen zijn. dan zullen alle deelnemers de samples en nog ff de info voor alle duidelijkheid tot hun beschikking krijgen.

alle datums noteer ik erbij wanneer je een pm heb gestuurd.

aldus nu nog 36 plaatsen vrij :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
count me in,

als m'n com niet weer gaat fokken.
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Maar stel dat je me pm niet heb ontvangen
(door een vage reden, kan gebeuren ofnie ?)
dan doe je automatisch niet mee ? 8)
laatste aanpassing
de kans dat een pm ni ontvange wordt is redeljk klein hoor... :p

Uitspraak van chrono op donderdag 14 juli 2005 om 13:04:
datums

vervelend woord :yes:

Ik ga voor data :P
Maar stel dat je me pm niet heb ontvangen
(door een vage reden, kan gebeuren ofnie ?)
dan doe je automatisch niet mee ? laatste aanpassing 14 juli 2005 13:57

dan heb je echt pech. :P er komt eerdaags ook een lijst met de deelnemers tot nu toe.

Ik krijg er al behoorlijk zin in :D Ben hier nu namelijk niet alleen maar in t weekend en heb dus de hele week om aan te kloten (naast mn werk natuurlijk :P)
ik doe ook mee :D
ik ben bezig met het opzetten van de samples dat gaat wel goed komen :)

Nah als ik tijd heb doe ik misschien ook wel mee :)
Euj Willem, dan staan we weer tegen over elkaar, net als met de battles in het verleden hier :D

sta'k er al bij? :P

Euj Willem, dan staan we weer tegen over elkaar, net als met de battles in het verleden hier :D

Old School :D

Misschien maak ik dit keer wel een soundscape iets en jij iets beukends :P
sta'k er al bij?

:D hahahah

iedereen die The Sneiterheadz een pm heeft gestuurd tot nu toe is ingeschreven automatisch :)

als je een PM terug krijgt gaat de contest dus ook van start
maar eerst wachten we zoiezo op meer mensen die meedoen.
we hebben nu 28 deelnemers!

omkara waar blijft je PM? :D

Ah vergeten :P
Ik was wel van plan om dit keer weer eens te gaan beuken ja, gewoon recht toe recht aan o:)
is 60 niet een beetje veel.
Met het oog op jureren dan bedoel ik.

Oja, vakantie natuurlijk.
wahah omkara terug van weggeweest??

ben wel benieuwd wat hij er van gaat maken, vind zijn nummers altijd erug vet

Ik was wel van plan om dit keer weer eens te gaan beuken ja, gewoon recht toe recht aan o:)

Mjah misschien doe ik dat ook wel, moet ff zien; aan de ene kant weten de meeste toch wel dat ik beuk shit kan maken, dus misschien ter afwisseling eens een soundscape ofzo?

wahah omkara terug van weggeweest??

ben wel benieuwd wat hij er van gaat maken, vind zijn nummers altijd erug vet

Ik was verdwaald in Chaos :P

Dankje; ik hoop dat ik die lof kan blijven waarmaken ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 19:12:
aan de ene kant weten de meeste toch wel dat ik beuk shit kan maken

Wist ik niet. Echt waar. Laat is horen dan. Misschien ben je het wel verleerd.

Zat ook aan iets anders te denken dan knoertmuziek maar dan maken we het de jurie wel heel moeilijk.

hoeft niet natuurlijk ;)

Wist ik niet. Echt waar. Laat is horen dan. Misschien ben je het wel verleerd.

Of misschien maak ik nu zulke vage beukshit dat je echt van mijn planeet moet komen om het nog te snappen :bounce:

En misschien ben ik het wel verleerd O:)

Tja, bpm heeft geen limiet; ik maak denk ik iets op 0 BPM :P
laatste aanpassing
tja naja twisted defiance blijft toch 1 van de vetste nummers die ik ken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 19:24:
Of misschien maak ik nu zulke vage beukshit dat je echt van mijn planeet moet komen om het nog te snappen

Heb een tijdje geen tracks van je beluisterd dus ik kan het je niet vertellen. Maar 0 BPM moet goed zijn.
doe toch maar mee :D
Dan zitten we toch nog snel op de helft.

Uitspraak van chrono op donderdag 14 juli 2005 om 18:48:
hahahah

iedereen die The Sneiterheadz een pm heeft gestuurd tot nu toe is ingeschreven automatisch

als je een PM terug krijgt gaat de contest dus ook van start
maar eerst wachten we zoiezo op meer mensen die meedoen

dat is het nou juist kheb geen pm gestuurd :P
dan moet je dat doen vincent
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op donderdag 14 juli 2005 om 19:02:
is 60 niet een beetje veel

als het net zo is als de vorige contest, dan haakt meer dan de helft af ;)
:) inderdaad. ik wacht nog steeds op de uitslagen :D ben erg benieuwd wie er in de jury zal gaan komen.
Jureren schijnt nogal een grote, tijdrekkende bezigheid te zijn...
we wachten nog op paraman. :) :jaja:
uiteraard
daar begin ik mee, resamplen, heel de boel verneuken en verkrachten tot ik van die noisy/experimental shit krijg

het is zeker de bedoeling om de geluiden zwaar te verneuken als jij dat graag wilt. :D