Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:45:Ze is niet zo respectloos als jou...
juist
respect 2 da PEP
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:45:Jij betrekt je eigen moeder erbij
Zei wist het gewoon niet, als ze het wist had ze het 100% zeker niet gedaan.
Ze is niet zo respectloos als jou...
idd...
je loop kansloos te kafferen.
Ik maak alleen een zinspeling op je eigen trieste reply
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 juli 2005 om 15:53:wat een gezelligheid hier
Nu jij er bent zeker
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 juli 2005 om 15:57:
Alles goed met Cinderellaatje?
Uitspraak van [PPT] Arjen de*klikt op volgen*op woensdag 13 juli 2005 om 15:58:
Toch wel een vermaak-topic dus
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 juli 2005 om 16:01:zeker en met u meneer?
Ze zei meneer
Ja, met mij alles lekker
Uitspraak van [PPT] Arjen depraat jij eerst es ff normaalop woensdag 13 juli 2005 om 16:28:
dat is zeer moeilijk zo te zien
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 juli 2005 om 16:40:dr staat ik kom binnen vallen in een topic en lul onzin
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 16:42:ja, of dr staat "ik wil punten bij mn stoere vrienden verdienen"
oooooow kijk aan, dan heb ik dus goed besloten. bedankt voor het vertalen, mensen!
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 juli 2005 om 16:40:dr staat ik kom binnen vallen in een topic en lul onzin
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:45:Jij betrekt je eigen moeder erbij
Zei wist het gewoon niet, als ze het wist had ze het 100% zeker niet gedaan.
Ze is niet zo respectloos als jou...
wat een domme opmerkingen hier dus als jij weet dat er iets met zijn moeder is ga je der niet meer over lullen maar als ze ma der nog wel was geweest mocht je dus wel alles roepen jullie zijn pas respectloos
beste Mr_Vonderveld
open aub geen topic en ga lekker msne met vriendjes Skerkers&wijkers
triest figuurtje dat je er bent
open aub geen topic en ga lekker msne met vriendjes Skerkers&wijkers
triest figuurtje dat je er bent
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:44:Jullie moete gewoon uit dit topic blijven dit is alleen voor Skerkers en wijkers
EN mense die hier moge lulle
Niet voor sukkels zoals jullie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 20:55:alsof PEP niet al het vieste woord/drug is wat je maar kan gebruiken
Mee eens.
pep is heerlijk 

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)