6485x bekeken
| Betreft: | evenement: Dance Valley, vrijdag 5 augustus 2005 om 00:00 |
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want ik ben zn vriendin en ik ben niet op dance valley!!!!!
Hier spreekt een multipele persoonlijkheidsstoornis.. En ze hebben zelfs wel eens sex.. Interessant..
ontopic: Zolang de camping niet weg wordt gespoeld door onwijze modderstromen zou het best eens kunnen ja..
Ik ga niet verder dan handje vasthouden
laatste aanpassing
Ik ga niet verder dan handje vasthouden
hahahahaha!!!!
de rest was ik ook wel hoor!
de rest was ik ook wel hoor!
Ik kom het wel ff tsjekken
nee, jij ging alleen handje vasthouden
Ik? Sex?
Neeeeeeej!!!! Zo ben ik niet.

Goddamn...

Neeeeeeej!!!! Zo ben ik niet.
Goddamn...
nee, jij ging alleen handje vasthouden
Ik ben multifunctioneel
Hoop het wel, kan wel weer eens...
Waar ging je ook al weer staan?
hahah ik sex hebben daar ga eens zoeken dan want ik moet werken op het feestje. ALs ik een van jullie bezig zie dan zal ik zeggen, als ik mee mag doen ga je verder anders kappen.
We zullen extra aandacht hebben hiervoor, altijd leuk toch. Was laatst zelf nog opgepakt voor sex in het openbaar, tijdens de zomerfeesten bij labyrint te nijmegen. De boete moet nog komen.
groetjes en doe het wel veilig.
We zullen extra aandacht hebben hiervoor, altijd leuk toch. Was laatst zelf nog opgepakt voor sex in het openbaar, tijdens de zomerfeesten bij labyrint te nijmegen. De boete moet nog komen.
groetjes en doe het wel veilig.
Is nog geen eens zo'n slecht idee......
Of misschien dat ik me vriendinnetje gewoon uitleen aan een leuke dame en dan ga kijken hoe hun genieten van elkaar
Of misschien dat ik me vriendinnetje gewoon uitleen aan een leuke dame en dan ga kijken hoe hun genieten van elkaar
Staan?! Zoek me maar, lukt je vast wel...
Zal al mijn foto's die ik daar maak maar eens gaan vergelijken met dat buikje op je forum foto!
Misschien herken ik je dan
Ik ook niet, want ik ga niet
Eerst netjes voorstellen
ik heb trouwens al een keer sex gehad op DV...
toen waren er alleen nog geen mensen
Dus je hebt maar met je eigen gespeelt.