Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Alles klopt! Maar wel zonder man!
Dat heb ik nou ook.
Vaak zeggen mensen in me omgeving ben je nou niet te oud om te gaan feesten, of wat moet je daar nou. Trek me geen reet van aan, als ik zo in de ronte kijk of naar die mensen die dat dan zeggen, of die net zo oud zijn als ik. Die zitten om 7 uur savond`s op de bank soapies met het vrouwtje tekijken of mogen zonder toestemming niet eens weg.
Dan maar te zwijgen over de lui die dan kinderen hebben en helemaal nergens meer heen kunnen. Nou laat mij dan maar lekker wous zijn op me 33e en niet vies van een feestje of een goed concert.laatste aanpassing 17 juli 2005 00:16
na mn dertigste wil ik het goed voor elkaar hebben.
eigen huisje, goede baan, LEUKE vriendin. En kids.
ik heb nog 4 jaar te gaan. alles op zn tijd maar als ik het huisje en de baan dan maar voor elkaar heb. De rest volgt wel. laatste aanpassing 17 juli 2005 18:07
Uitspraak van LIKE I CARE 33 op maandag 18 juli 2005 om 01:26:
moet ik hier op antwoorden???
dat doe je toch al
Uitspraak van LIKE I CARE 33 op maandag 18 juli 2005 om 01:26:
stomme trol
je keek zeker ff in de spiegel
Wat moeilijk gedoe allemaal! Leeftijd maakt helemaal niks uit! Als je 20 of 30 bent kan je allbei feesten hoor!
Als je 20 bent moet je nog een hoop leren feest je er op los en kan je uit slapen. Als je 30 bent feest je wat minder maar veel intenser en zeker met veel minder onzekerheden. En als je een kind hebt slaap je korter,
maar dan is het elke dag feest! Ben nog geen 30 maar wel bijna. Hoe dichter ik bij de 30 kom hoe beter ik me voel!
Je leven stopt niet met 30! Dan begint het pas!
Het is maar hoe je het bekijkt!
Het leven is een feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen!
ik ben 32 en ja het wordt alleen maar leuker
hoe komt dat?
weg zijn al die onzeker heden van vroeger ,ik doe lekker waar ik zin heb . heb een goede baan ,leuk huis ben niet afhankelijk van een of andere vent voel me helemaal happy in mijn eigen leventje