Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
al die rare vieze wijfen met die ongewassen kutjes
die vieze zouterigge kutten van tegenwoordig
Misschien moet je eens zacht zoete kevers proberen
of jij wast je gewoon niet met regelmaat?
nog zo een drol
hej als je het vind stinken heb dan ook het lef gelijk te zeggen of t ff gewassen mag worden achteraf gelul heb je weinig aan !
melanie kan best voor zichzelf opkomen hoor, heeft ze jouw kansloze opmerkingen niet voor nodig..
gewoon je vermannen,en gaan met die banaan,gewoon likken niet zeiken,gewoon do
likken tot je een kaakfractuur aan overhoud(niet stoppen dat ze een orgasme heeft gehad van jou lik-kunsten
misschien is gewoon zijn neus aan het rotten ?<--
wie doet er nu zout in zijn neus,hij misschien ghe ghe
een nieuw woord in de dikken van dalen: een zoute sukkel
dat verklaard al een heleboel,nou ik mij taak is volbracht hiero,heb nix meer aan toe tevoegen
kijk mensen je hebt elkaar nodig om strakke opmerkingen te maken,is de ene ff uitgelult,dat de andere een krachtig schep bovenop,dan heeft die andere weer inspiratie..om daar weer een schep boven op te doen...(volgends mij begin ik een beetje modieus te praten ahahah)
neeeee Zoutpruim!
maar we willen graag weten waarom zout naar zout smaakt..en hele doe het zelf klus...
links achteruit geparkeerde vla&rechtsom gedraaide: dubbel vla
en wat dacht je van: hopjes vla,heb altijd moeite mee om die hopjes te vangen,het gaat maar van hopper de hop,na 8uurtjes heb je het ook weer gehad
ik heb liever augurken
ja en de kunst is 8uur lang met een rond te lopen..probeer dat maar
verras me maar
geef mij maar een lekker lange dikke lul om op te zuigen !<--mag het ook een courgette zijn
en nu het antwoord van de kever ??
wil je hem wel eens verrassen??
wat heeft die gedaan,dat hij nu verstandig begint te worden???
oja sorry vergeet 1ding--->moet ook meeenlaatste aanpassing 12 juli 2005 16:50
partypooper
grapje..fije avond tegemoet
Heb ik geen last van van zout kutje haha wie wel dan..?
Hoezo wassen je spoelt toch ook niet het zout van je aardappels er af.
jeetje sinterklaas begint al vroeg(peperkutten)
word met de dag gevarieerder,ik denk wel eens van:Waar zou het stoppen
Er gaat toch niks boven een beetje smegma op de eikel
ja er moet meer gelachen worden,dus ik dacht van: kom ik laat ze weten dat ik er ook weer bij ben
het heet: Gerda-pis-botje...
STTTT,,,,,,,,,,, Mag ik niet vertellen dat je wel van eikel met kaaskop houd
ik zit me net te bedenken,hoeveel variaties(smaken)hebben we eigenlijk,we hebben globaal: zout/peper/met stukkies fruit/hopjes gehad.....we kennen gewoon bij albert heijn het accevietje--->OP=OP<---
ja moet het spul beetje dikte hebben ja of nee??Dat het misschien blijft hangen,of moet juist gelijkmatig vloeien?laatste aanpassing 13 juli 2005 14:48