Partyflock

Forumonderwerp · 793692
2278x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
die vieze zouterigge kutten van tegenwoordig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 14:40:
stil eens..

STTTT,,,,,,,,,,, Mag ik niet vertellen dat je wel van eikel met kaaskop houd.
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
ik zit me net te bedenken,hoeveel variaties(smaken)hebben we eigenlijk,we hebben globaal: zout/peper/met stukkies fruit/hopjes gehad.....we kennen gewoon niet bij albert heijn het accevietje--->OP=OP<---
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van amstelboy op woensdag 13 juli 2005 om 14:43:
STTTT,,,,,,,,,,, Mag ik niet vertellen dat je wel van eikel met kaaskop houd

heb ik je net al op geantwoord weet niet of je last van dementie heb of een korte termijn geheugen maar voor deze ene keer van nog nee ik hou niet van aangekoekte troep

Uitspraak van Language Of Rhythm op woensdag 13 juli 2005 om 14:44:
ik zit me net te bedenken,hoeveel variaties(smaken)hebben we eigenlijk,we hebben globaal: zout/peper/met stukkies fruit/hopjes gehad.....we kennen gewoon bij albert heijn het accevietje--->OP=OP<---

haha ja aan fgantasie ligt t niet bij ons:P;)

pudding, dubbelvla, gele vla we hebben alles al gehad:d
;)
Waarschuw beheerder
ja moet het spul beetje dikte hebben ja of nee??Dat het misschien blijft hangen,of moet juist gelijkmatig vloeien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Language Of Rhythm op woensdag 13 juli 2005 om 14:47:
ja moet het spul beetje dikte hebben ja of nee??Dat het misschien blijft hangen,of moet juist gelijkmatig vloeien?laatste aanpassing 13 juli 2005 14:48

hmm.. vloeibaar tegen iet wat dik aan zodat t niet als waterglijd en ook net niet als vla in een hoopje blijft liggen:)