Wat gebeurt er met een dier als die bijv. xtc op heeft?
heeft zon beest ook serotine?
jah wil het op me kat proberen. maar hij zal der toch niet dood aan gaan?
Ik denk niet dat je een beest drugs moet gaan geven niet cool, en zo'n beest weet niet wat hem overkomt!
sommige beesten stelen het waar je bijstaat
maatje van mij liet een brok coke op de grond vallen zn hond had het op voordat wij met onze ogen knipperde
beest heeft heel de dag in zn mand liggen schuimbekken
Hopelijk! anders ben je echt behoorlijk ziek als je het mij vraagt!
Ook jij helpt de dieren aan de drugs
Nah ben niet ziek. help gewoon de dieren om ook hun horizon te kunnen verbreden Als ik een dier was zou ik ook willen dat mensen mij drugs gaven
mensen vinden het toch ook leuk. waarom zou een dier het ook niet geweldig vinden? ik kan hem op zijn minst de kans geven om het te ontdekken
whahaha! naja boeie als ze het niet overleven die dingen zijn toch niet zo
pff.. sick!
nah das HUMOR!
wat nou als jij een dier was? zou je dan niet willen dat een mens jou de kans bied om eens helemaal leip te worden?
wat nou als jij een dier was? zou je dan niet willen dat een mens jou de kans bied om eens helemaal leip te worden?
Gewoon losers,hoop dat ze zelf een overdosis krijgen of in een trip blijven hangen
zelfde kat met Oud en Nieuw een kwart oxazepam gegeven om rustig te worden nou echt zielig.... beessie was helemaal bang maar te suf om door te hebben dattie bang is doe ik niet meer
Mensen mensen kijk nou eens waar dit staat! in het ONZIN en humor topic! wat ik zeg over dat ik me kat drugs ga geven is natuurlijk ONZIN. en de humor hier is hoe jullie daar toch als gekke op in gaan
waarom is het zielig? dat beest heeft mischien wel de tijd van zijn leven dan
nah das HUMOR
waarom is het zielig? dat beest heeft mischien wel de tijd van zijn leven dan
Heb niet over een overdosis. Maar een een kleine hoeveelheid voor een leuke trip
Mensen mensen kijk nou eens waar dit staat! in het ONZIN en humor topic! wat ik zeg over dat ik me kat drugs ga geven is natuurlijk ONZIN. en de humor hier is hoe jullie daar toch als gekke op in gaan
ach het bewijst wel dat die beesten ook graag willen anders was ie er wel van afgebleven
maar daarom mag ik me toch nog wel afvragen hoe een dier op zoiets reageert
weet ik toch
denk je nou serieus dat ik dat een beest aan kan doen? nee echt niet hoor
klotemensen, zal die mensen ff lekker doodknuppelen
ik doe graag met je mee
*Juutje*koe <H4L> a.k.a Fritsgaat tie salto's maken
Vraag maar aan me fret..
ps) der lag nog een halve op de grond, en wij konden hem niet meer vinden, me fret dus wel .. hij ging helemaal trippen