Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hahahahahhahahah RUNNNNNNNN UTREG RUNNNNNNN ,lekker he in eige stad OP DE VLUCHT gaan ,heb gister ook alles meegekregen via de foon van me goeie vriend S DE neus ,hee LEX we staan nu in woerde ,kan je me effe helpen ,ja TUUUUURLIJK kan ik je helpen,hebben ze effe iemand gebelt ,en hij weet wie ik bedoel ,,OFNIE R 
Lekker he Rowdy, lekker Rennen !!
RUN FOREST RUN !
Bunnik forum:
Lekker voor schut! Rennen voor 70-80 belgen omdat niemand komt opdagen.. Laten we maar weer vooruit gaan naar Tilburg ofzo want verder is het helemaal niks.. Vandaag hebben we moeten rennen en heeft een groep van 70-80 belgen en joden twee utregters het ziekenhuis in slaan!!! Maarja dat krijg je als niemand komt opdagen!!!
We staan weer lekker voor schut!!!
Dit is echt de zwaarste afgang die ik ooit heb meegemaakt...
Tuurlijk iedereen was op vakantie.. allemaal smoesjes er was gewoon niemand..
Respect voor degenen die er wel waren!
RUN FOREST RUN !
Bunnik forum:
Lekker voor schut! Rennen voor 70-80 belgen omdat niemand komt opdagen.. Laten we maar weer vooruit gaan naar Tilburg ofzo want verder is het helemaal niks.. Vandaag hebben we moeten rennen en heeft een groep van 70-80 belgen en joden twee utregters het ziekenhuis in slaan!!! Maarja dat krijg je als niemand komt opdagen!!!
We staan weer lekker voor schut!!!
Dit is echt de zwaarste afgang die ik ooit heb meegemaakt...
Tuurlijk iedereen was op vakantie.. allemaal smoesjes er was gewoon niemand..
Respect voor degenen die er wel waren!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 12:31:anders komen die ouwuh koeien weer uit de sloot.
best leuk oude koeien
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 04:28:was er zelf bij maar dat is een actie met 100 man 7 utrechters de kanker inslaan zo dan ben je als groep echt een held
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 04:28:gasten van utrecht zijn alweer ok alleen een paar hechtingen meer niet
ehm je spreekt jezelf tegen
tja dat is zo hillarisch dat de clubs die ok wel eens de handoek in de ring gooien ,dan gaan lachen om een andere club die wegrent
iedereen die t niet red rent weg als die slim is
zeker na b.wijk is dat heel normaal
is geen schande
en al helemaal niet wneer 1 van de partijen zich niet aan de regels houd ,
is geen schande
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 13:05:maar zou m'n maatje wel meenemen, mocht dat niet lukken gaan we alle 2 naar de jan kk
en niet hij alleen.
das waar
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 13:05:maar zou m'n maatje wel meenemen, mocht dat niet lukken gaan we alle 2 naar de jan kk
en niet hij alleen.
Nobel van je, maar niet realistisch om dat op voorhand te zeggen
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 13:11:Nobel van je, maar niet realistisch om dat op voorhand te zeggen
ik heb nog nooit iemand in de steek gelaten
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 13:17:Slaag is wat anders dat bijlen messen en hamers !
En 200 man meer die je bestormen...
ja maar dat soort dingen kan je verwachten bij sommige clubs .en dat weet je vantevoren dus als je dr niets van wil weten ga je niet mee .maar neemt niet weg dat t zwak blijft wapens
Uitspraak van Fristi de fruitigste op zondag 17 juli 2005 om 13:28:Genoeg over gelult hier. Degene die er thuis in zijn horen toch wel hoe het zit. Dit is niet het forum om daarover te discussieren.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 04:28:was er zelf bij maar dat is een actie met 100 man 7 utrechters de kanker inslaan zo dan ben je als groep echt een held maare ok gebeurdt is gebeurdt een deel van de groep van anderlech was gearresteerd maar wij vonden het nodig om toch degene onder de brug waar politie ook bij was aan te vallen we kwamen best ver toen waren de anderlech hoolies niet meer zo stoer en de rest van de groep van anderlech hadden we te pakken in de kantine waar ze als ratten in de val zaten en geen kant meer op konden heb nog nooit zoveel bloed gezien ze wisten van gekheid niet meer waar ze het moesten zoeken maare de ziekenhuis gasten van utrecht zijn alweer ok alleen een paar hechtingen meer niet denk dat sommige anderlech supporters er minder goed vanaf zijn gekomen maar wel een top actie dat ze zijn gekomen maar ja verloren hebben ze wel
moet het ook niet aangewakkerd worden door je eigen supp
Nobel van je, maar niet realistisch om dat op voorhand te zeggen
als je bij ons het lef hebt om weg te rennen word je de volgende x door iedereen aangepakt.
of "verbannen" uit de groep.
samen uit samen thuis, soms win je soms verlies je.
maar in alle 2 de gevallen ben je een eenheid.
kan je dat niet heb je niks bij denhaag te zoeken.
soort van ere code hier.
waag het eens om weg te lopen als je in groepsverband ergens afspreekt.
Onrust rond oefenduel FC Utrecht-Anderlecht
geactualiseerd: 17 juli 2005 · 15:02 uur
WOERDEN - De politie heeft zaterdag vier aanhoudingen verricht wegens onrust rond het oefenduel tussen FC Utrecht en Anderlecht op Sportcomplex Woerden.
Na de wedstrijd zochten twintig tot honderd fans de confrontatie met elkaar in de kantine van de voetbalclub. Ongeveer twintig agenten wisten de groep met behulp van politiehonden te scheiden.
Ook in Woerden zelf gingen dronken fans met elkaar op de vuist. Een 21-jarige Nieuwegeiner werd aangehouden omdat hij op iemand intrapte die al op de grond lag.
Eerder op de dag waren 68 Belgische supporters zonder kaartje, waarvan vijftig met een stadionverbod, naar huis gestuurd.
De voetbalfans werden door agenten te paard naar een fietstunnel begeleid. Daar moesten ze wachten op de bussen die hun naar België zouden vervoeren.
De politie zette honden in en moest de wapenstok hanteren omdat de Belgen opstandig werden en de agenten provoceerden.
geactualiseerd: 17 juli 2005 · 15:02 uur
WOERDEN - De politie heeft zaterdag vier aanhoudingen verricht wegens onrust rond het oefenduel tussen FC Utrecht en Anderlecht op Sportcomplex Woerden.
Na de wedstrijd zochten twintig tot honderd fans de confrontatie met elkaar in de kantine van de voetbalclub. Ongeveer twintig agenten wisten de groep met behulp van politiehonden te scheiden.
Ook in Woerden zelf gingen dronken fans met elkaar op de vuist. Een 21-jarige Nieuwegeiner werd aangehouden omdat hij op iemand intrapte die al op de grond lag.
Eerder op de dag waren 68 Belgische supporters zonder kaartje, waarvan vijftig met een stadionverbod, naar huis gestuurd.
De voetbalfans werden door agenten te paard naar een fietstunnel begeleid. Daar moesten ze wachten op de bussen die hun naar België zouden vervoeren.
De politie zette honden in en moest de wapenstok hanteren omdat de Belgen opstandig werden en de agenten provoceerden.
maar je begrijp het niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 18:23:als het er op aan komt hebben wel meer clubs 100 man bij elkaar.
precies.
nee jij uit weerd hebt vast wel een groep van meer dan 100
enkel fey en ajax hebben in nl groepen van meer dan 100!
------------------------------------------------------------
Uhhmm gekke meid als je goed leest dan bedoel ik dus ook dat ze een erg goeie groep hebben, als ze zoveel man bij elkaar hadden...want ik weet ook wel dat dat erg veel is, meer als 100 man
enkel fey en ajax hebben in nl groepen van meer dan 100!
------------------------------------------------------------
Uhhmm gekke meid als je goed leest dan bedoel ik dus ook dat ze een erg goeie groep hebben, als ze zoveel man bij elkaar hadden...want ik weet ook wel dat dat erg veel is, meer als 100 man
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juli 2005 om 19:06:een bivakmuts doet volgens mij geen pijn.
Dat lijkt me ook niet