Kan je het gewoon niet betalen of zo?
Jonge je bent ziek !! MAGNUMS 2 THE BONE
weet je wat het probleem van een magnum is...
ze zijn groot.. het lekkerste is het buitenste en dan hou je nog een hap vet ijs over
dus zo'n kleintje is de oplossing wel voor mij
raket zuigd gewoon beter weg enne zo mecknum t is net pakje boter
de meeste van de burgers eten toch wel raketsgewoon ut meest gelikte ijsje
hahaha idd marc :respec: eerste klas troep
dat vindt jij,maar de meeste denken daar anders over
Magnum = commercieel, en commerciele mensen zijn meelopers... Dus ut zijn zoutjes, mietjes en onzelfverzekerde mensen
Racketjes zijn voor de echte liefhebber, dus dé echte mensen
NU PRAAT JE KAKKKKK OUWUHH k zal je vanaaf s n raket in je hol steke als je zow door gaat met dat rakete gezeik
janus k heb je duidelijk gister un raket zien eten![]()
hehe
janus k heb je duidelijk gister un raket zien eten hehe
![[img width=64 height=32]http://members.lycos.nl/mentis022/Smiles/Smiles%20(13).gif[/img]](http://members.lycos.nl/mentis022/Smiles/Smiles%20(13).gif)
magnums![]()
raketten
voor de verbetering
Is toch net zo slecht als dat je een pakje boter opeet?
nog een anti magnum
magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles magnum magnum magnum rulles
jezusss nog steeds da gezeik van dat raketten lkkrder zijn.......is tog allang beweze da magnums op nr 1 staan
't Is net of je 'n royaal pak boter naar binnen ligt te werken..
ja precies een pak roombotereg niet lekker or.
is tog wel een lekker ijsblokje
is tog wel een lekker ijsblokje
kan je van een magnum niet zeggen
't Is net of je 'n royaal pak boter naar binnen ligt te werken
duidelijk wel rakets
ik keek zomaar eens rond op wat op pf bij fotos,de meeste zie je dan tog wel rakets eten
omdat dit ijsjes zijn voor de wat lageren van de bevolking,
niet iedereen heeft wat geld over voor een ECHT ijsje he
dus ja dan maar een goedkoop nep raketje
jah ma tog wel raars dan dat ze die op feesten verkope ej geeft tog wel aan dat ut wereld ijsjes zijn
nou en dan komen ze trg van feesten en dan zijn ze helemaal verslaafd aan die lekkernij dat zegt dan tog wel wat ej
nee, dan zijn ze vergeten dat er veel lekkerdere ijsjes zijn, ze vinden dan de ijsjes niet lekker maar de herrinderingen
aan zon vet feest
daarom vergeten ze de magnum het lekkerste en gezondste ijsje wat ooit gemaakt is
omdat ie geen zin meer had in het gezeik van een kansloze helga
hij ging aan zn magnum beginnen
ten eerste het was een zij
ten tweede ze vond het altijd veel te gezellig samen met mij
ten derde we aten elke week een raketje samen
Uitspraak van [BTA] charma op woensdag 13 juli 2005 om 17:30:
ten eerste het was een zij
is mannelijk woord
ten tweede ze vond het altijd veel te gezellig samen met mij
ik geloof er niks van, psyciaters kunnen wel zo over komen ja.
helga's trappen daar wel vaker in.
ten derde we aten elke week een raketje samen
dat is om een band op te bouwen met een patient, nadat ze je behandeld had (wat geen effect had) kotste ze de hele plee onder.
als ze er dan eindelijk weer boven op was begon ze aan haar overheerlijke magnum
En er is weer iemand die helemaal gelijk heeft! Waterijsjes zijn duidelijk het lekkerst magnum is troep!laatste aanpassing 14 juli 2005 18:25
mee eens en ik vind dat ik na een hele dag terras lopen in de zon wel een heerlijk raketje heb verdient
jah met water ijsjes kan je ook overheerlijke cocktails brouwse![]()
ik ben er ook niet echt dol op nee... Heb ook veel liever een raket!!
k heb ze wel in huis liggen maar bij mij worden ze oudbakkuh ze zijn dan voor de overige liefhebbers die geen rakets lusten.
nee ik ook niet maar heb ze wel in huis
ik heb ze toch niet ouwehoereeeee un echte fanaat heeft ze niet
versta je toch ook onder waterijs
ik kom nooit bij de dokter
idd..heel erg smerig
daar spreek iemand over zich zelf
winkelwagen race
maar weet niet meer waar dat was ergens in de voorstad
idd..doe ff de boter in de pan met magnum bak en braad
ja alleen al die reclame lust je die dinge al niet meer
heb al zolang geen raket meer gegeten
k zeg van jou toch ook niet dat k je vies vindt heeeeeeeeee .....
waar geen stroom op zat moet je nou nog eens proberen,,
denk dat je geen haar meer over hebt
jah is op z'n wazie's snap je dat dan niet
ja grapje moe kunnen vindt k
ikke nie weten