Soes 9 juli 2005 01:06......is de grootste KICK in het leven ,die je zult beleven.... Daarom word het bewaard tot het laatst. Sja... zit wat in ? Toch blijf ik er bang voor.... Wie is er bang voor de dood ?
Dopatha 21 juli 2005 00:41zolang je met open ogen kan gaan is alles goed denk ik, met een zuiver geweten. en dan... dan gaan we naar het volgende leven en feesies
21 juli 2005 01:16Uitspraak van Dopatha op donderdag 21 juli 2005 om 00:41:▶zolang je met open ogen kan gaan is alles goed denk ik, met een zuiver geweten. en dan... dan gaan we naar het volgende leven en feesies zekers ik ga in de andere wereld verder met draaien!
30 juli 2005 15:51ik heb schijt aan de dood maar als ik ga kom ik terug weet het zeker ook al is het alleen om andere te zieken
Puntenbokser 30 juli 2005 15:56nop, ben er niet bang voor, misschien alleen op de manier waarop. Gewoon genieten van het leven
! * N. * ™ ! 30 juli 2005 16:27donateurEcht bang ben ik er niet voor, wel wil k het nog niet weten hoe het is.. Ik ben banger dat andere mensen om mij heen zullen sterven.. om die vieze pijn te hebben.. En tja het moet er wel mooi zijn, er is nog nooit iemand terug gekomen