Partyflock

Forumonderwerp · 792912
594x bekeken

Waarschuw beheerder
Iemand naar de moto gp geweest in Assen?? Zo ja wat vond je ervan?? Ik vond die brullende motoren klinken alsof er een engeltje in je oor piest!! 1 woord GEWELDIG!!!!

Waarschuw beheerder
Yepszz.. een 92-er oliegekoelde 1127 met 4 x 40 mm carbs, doorboord, grotere sproeiers, open filters, ontst. vervroeger erop. UPSD, 6 zuiger tangen uit een later model en the trick of all tricks: een 750 achterbrug. (korter)

Man dat ding ging nog soepeltjes omhoog op de snelweg met 130 km/h. Ik hoop dat die nieuwe van mij dat straks ook weer doet. (y) :respect: Want dat is het enige dat ik nog erg mis.

En fatsoenlijke kneedowns in de stad echter daar was ik vier jaar geleden toch wat meer kamikaze voor dan nu. :s
Waarschuw beheerder
Dat stunten is niks voor mij, ik kan wel wheely's maken enzo maar ik ga echt niet met me benen over het stuur hangen. :)
Doe mij maar lekker kneedown en zo plat mogelijk gaan. :D

Waarschuw beheerder
Dat lijkt mij ook wel.. echter mijn plat gaan is, denk ik, platter dan dat van jou.

Jij rijd waarschijnlijk wel gewoon daarna door. ;-) :D
Waarschuw beheerder
Meestal rij ik gewoon door, maar heb ook paar keer met de elleboog en schouder de grond geraakt en toen lag ik in de grindbak. :D

Waarschuw beheerder
Ik heb wel wat mooie herinneringen aan een motortrip waarbij er een paar mederijders stonden te wachten bij een verdrijvingsvlak vlak voor een rotonde. Dus ik denk: ff tof doen. Gas erop, laat remmen linksaf driekwart rond, mooie styl, knietje aan de grond en dan bocht uit wheeliën.

Zo gezegd, bijna zo gedaan: Aanremmen, goed zitten, knie uit.. motor op wang. Grip voorwiel weg -> ipv linksaf keihard rechtdoor (gelukkig wel een afslag) en met kromme tenen en een beslagen helm stoppen. Achterom kijken en daar vier duimpjes met van die bijna blikken glimlachend erachter. :s

Dát krijg je van een dagje TT. (y)
Waarschuw beheerder
:D:D
Ben 1x hard op me bek gegaan in het verkeer, was op een klaverblad. Lekker paar r1's een gsx-1000 buitenom inhalen met m'n zxr400, ging goed totdat me voet van pedaal schoot. Daar vloog ik, gelukkig enige bocht zonder vangrail. :)

Waarschuw beheerder
:respect:

wat zullen die gasten gedacht hebben?? :D
Waarschuw beheerder
Ze keken wel altijd op als ik ze vertelde dat het maar een 400 was :). Maarja vermogen is niet alles zeg ik altijd.

Waarschuw beheerder
Vraag maar aan Gibernau... of Biaggi for that matter! ;-)

Waarschuw beheerder
Ik ben naar de TT Assen geweest!!! En t was echt supergaaf!!!! Vooral Rossi natuurlijk!!!!! 8)
:cheer:
Vooral die dikke motoren die voorbij reden... !!!! :D

Ik zat op de Winterdijktribune.... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook geweest. Echt heerlijk die sound van zo'n motor. Was weer een toppie weekend. Volgend jaar weer!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Zeker weten!!! volgend jaar weer!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
dit jaar gemist, moest werken. maar voorgaande jaren wel een paar keer geweest, moet zeggen een geweldig evenement! leuke afwisseling voor autoevenementen

Waarschuw beheerder
geert timmer bocht blijft toch echt de beste plek :yes: gebeuren de meeste spektakels en je kan de finish ook nog zien:p

Waarschuw beheerder
De vraag is ook meer of jullie je shirtje optillen tijdens de doorkomst of dat julile blijven zitten. O:)